onko kenelläkään "toisella naisella" onnellisia kokemuksia varatuista miehistä?

• Viestiketjun aloittaja oona
  • Ensimmäinen viesti
hekoheko.
Alkuperäinen kirjoittaja nykyään kaikki ok:
Tuhosin kakkosen sekä ex-mieheni elämät heidän kärähdettyään ja voin sanoa koston olleen suloinen, raskaana olevan vaimon miehen iskeminen oli tuolta naiselta hänen elämänsä suurin virhe eikä ex-mieheni saanut osallistua lapsensa syntymään eikä myöskään lapsensa elämään itkuisista aneluistaan huolimatta. Heille salasuhde kävi kalliiksi, meni perhe, työ ja koti.
Ja sinä kirkkaimman kruunun saat...

toinen nainen
Mä käytän tätä varattua miestä seksuaalisesti hyväksi :)
Ei tarvi sitoutua ei selitellä jos sattuu tekeen mieli vaikka toistaki miestä,
paitsi mä oon kyllä huomannu et tää varattu mies on vähä mustis jos kerron että oon ollu toisen miehen kans.
Eipä sillä oo ainakaan mitään valittamista :)
En oo sit ollu pätkääkään kiinnostunu jos se puhuu naisestaan vaan sanonu et mä en oo mikää terapeutti vaan mua kiinnostaa vaan 1 asia ei mikään ruikutus ja itkut,
siihen saa ottaa sit vaikka kolmannen tai neljännen naisen..

sopivasti varattu
Alkuperäinen kirjoittaja 6kuus:
Alkuperäinen kirjoittaja Marylee:
Täällä !!
Älä anna kiikareiden jumittaa...!!!

Hyvää uutta vuotta 2007,
tuokoon uusi vuosi paljon hyvää ja iloa syvää,
onnea monen monta ja hetkeä lukematonta !!
Hei Marylee ja Sopivasti varattu nainen!!

Onnellista alkanutta vuotta 2007! Miten vuodenvaihde meni? Teittekö lupauksia joita aiotte pitää / olla pitämättä?
Onnellista alkavaa vuotta sinullekkin!!Vuosi vaihtui verkkaisesti oman siipan kanssa??Mitään lupauksia en antanut, koska voi olla etten pysty niitä pitämään..? entä sinä..valoitko tinaa ja muistitko toivoa itsellesi jotain..

onkohan ok?
Tuhosin kakkosen sekä ex-mieheni elämät heidän kärähdettyään ja voin sanoa koston olleen suloinen, raskaana olevan vaimon miehen iskeminen oli tuolta naiselta hänen elämänsä suurin virhe eikä ex-mieheni saanut osallistua lapsensa syntymään eikä myöskään lapsensa elämään itkuisista aneluistaan huolimatta. Heille salasuhde kävi kalliiksi, meni perhe, työ ja koti.
Ja sinä teit kaikkein pahimman. Veit lapsiltasi isän!

???
Alkuperäinen kirjoittaja onkohan ok?:
Ja sinä teit kaikkein pahimman. Veit lapsiltasi isän!

Joskus itte miettiny et miten ihminen ja nimenomaan aikuinen ihminen on niin tyhmä ja kieltää lapseltaan isän, hitto mulla 2 lasta ja kyll isät saa niitä tavata ja on aina saanu,
eihän se lapsen vika oo et vanhemmat on idiootteja.. VAI ???

öh? mielenkiintoista
Tässä minua ihmetyttää se, että miten ihmeessä sait "tuhottua" myös toisen naisen elämän? Varsinkin tuo työpaikan menetys minua kummastuttaa, taisi joku muukin tuolla aiemmin sanoa, että "toinen nainen" oli menettänyt työpaikkansa kun vaimo oli ilmoittanut työnantajalle.

Meinaan sitä, että mitä se kenenkään työnantajaa liikuttaa mitä palkolliset vapaa-aikanaan touhuavat, vaikka hoonaisi ukkomiesten tai rouvien kanssa päivät pitkät. Aikamoinen peruste irtisanomiseen, ja kuulopuhettehan tuokin työnantajan korviin vielä on... Kyllä meillä ainakin vain huvittaisi jos joku tuntematon naikkonen soittaisi ja alkaisi kertoa, että miten siellä teillä töissä oleva eräs Lissu on nyt ollut minun aviomieheni kanssa silleen ja meillä on lapsiakin, antakaa sille heti potkut.

Mies 38v.
Itse olen ollut vapaana kohta 10 vuotta. Omasta halustani, tottakai!
Olen rakastellut n.50 eri varatun naisen kanssa. Hauskaa on jonkun aikaa, kunnes katselen toista, houkuttelevampaa saalista. Nautin naisen hurmaamisessa. Apuna on luojan luoma hyvä ulkonäkö ja huoliteltu olemus. Verbaalisesti pärjään tilanteessa kuin tilanteessa. Miksikö näin teen? varattu nainen ei jää riippakiveksi kun siitä haluaa päästä eroon. Lisäksi varatulla naisella on jo pitkään jatkunut tyytymättömyys seksuaalisesti, sängyssä he pistävät itsensä paremmin likoon kuin vapaat. Kaikkia näitä varattuja naisia yhdistää meidän näkövinkkelistä yksi asia; arvostus on todella alhaalla.. Olette siis käyttöesineitä, jonka voi vaihtaa helposti uuteen. Tunnen muitakin miehiä, jotka näin toimii ja ajattelee. No, se pelaa kuka ei pelkää. Varattu nainen kaipaa omalta avio/ avomieheltä samaa, mitä se minulta saa. Mäyräkoirat ja kaljamahat loistavat poissaolollaan..

Mies 38v.
Olen rakastellut n.50 eri varatun naisen kanssa. Hauskaa on jonkun aikaa, kunnes katselen toista, houkuttelevampaa saalista. Nautin naisen hurmaamisessa. Apuna on luojan luoma hyvä ulkonäkö ja huoliteltu olemus. Verbaalisesti pärjään tilanteessa kuin tilanteessa. Miksikö näin teen? varattu nainen ei jää riippakiveksi kun siitä haluaa päästä eroon. Lisäksi varatulla naisella on jo pitkään jatkunut tyytymättömyys seksuaalisesti, sängyssä he pistävät itsensä paremmin likoon kuin vapaat. Kaikkia näitä varattuja naisia yhdistää meidän näkövinkkelistä yksi asia; arvostus on todella alhaalla.. Olette siis käyttöesineitä, jonka voi vaihtaa helposti uuteen. Tunnen muitakin miehiä, jotka näin toimii ja ajattelee. No, se pelaa kuka ei pelkää. Varattu nainen kaipaa omalta avio/ avomieheltä samaa, mitä se minulta saa. Mäyräkoirat ja kaljamahat loistavat poissaolollaan..

jarmo_tre
Moro!

Mulla oli vähän aikaa toinen nainen. Emme koskaan rakastelleet, emmekä varmaan rakastelekaan. Tämä on minun päätökseni. Ymmärsin näet, että "Liisa" olisi halunnut enemmän kuin minä.

Tilanteeni oli ja on sellainen omassa liitossani, ettei vaimoni täytä tarpeitani. Ihastuin "Liisaan" jo kaksi vuotta sitten ja vasta syksyllä 2006 uskalsin puhua hänelle tunteistani. Yllätyin. Hän oli valmis paljon enempään kuin minä. Säikähdin ja "lopetin" suhteemme. Näemme toisiamme silloin tällöin ja minua harmittaa vietävästi, koska tiedän mitä hylkäsin.

Jaa miksikö nyt ruikutan teille tästä kaikesta? Siksi, että te tuomitsette jotain mitä ette tiedä.

Jaa, että miksi jäin paskaan liittooni? Lapset... Heillä on oikeus isään joka päivä! Selvittelemme vaimon kanssa asioita koko ajan käymme mm. pariterapiassa. En tiedä onko siitä apua, vastauksen saan vasta muutaman vuoden kuluttua.

Jarmo

N50-
Minulla on sillä tavoin "onnellisia kokemuksia" ukkomiehistä, että minua ei ole kukaan loukannut. suhteet olivat kevyiksi tarkoitettuja ja sellaisina minä ainakin ne pidin Miehet tosin voivat pitää yhteyttä vuosiakin seksisuhteen päättymisestä. En tiedä miksi. Minusta asiat ja ihmiset voisi joskus sulkea ihan sinne mukaviin muistoihinkin.

ukkomiesseikkailut ovat ehkä siksi jääneet mukavina muistoina mieleen, koska kun ei mitään odota, ei voi pettyäkään. Seksiä ja hauskanpitoa vain vapaalle naiselle.

Ex-Toinen nainen
Oma kokemukseni on onnellinen johtuen siitä, etten kostanut salasuhteessa kärsimääni vääryyttä, vaan ymmärrän kantaa vastuun omasta sinisilmäisyydestäni. Mitään ei miehen puolelta luvattu mutta toki annettiin kovasti ymmärtää, että ero on tulossa. Aivain kuin jossain amerikkalaisessa romattisessa leffassa mies vältteli suoria vastauksia, haukkui vaimoaan sopivasti valamaan uskoa liiton loppumisesta. Suhde kesti lähes kaksi vuotta eli ei ollut pikkujuttu. Vielä vuoden jälkeen salasuhdeerostamme mies sähköpostitti ja lauloi samaa virttä. Hän oli itse lopettanut salasuhteen, joten siksi yhteydenotto oli outo: hän voisi taas jatkaa entiseen malliin ja että vuoden tauko oli johtunut siitä että vaimo oli alkanut käyttää liikaa viinaa ja hänellä oli suuri työ hoitaa lapsia. Mies käy alkoholistien omaisten kokouksissa, mitähän sanoisivat kun kertoisi että petän muuten vaimoani aina kun voin tai ainakin siitä nytkin haaveilen. Noh, tällä kerralla minulla oli jo uudet kuviot ja olin myös tajunnut myös miehen epäkypsyyden. Hän ei ottanut oikeastaan ketään muita huomioon kuin itsensä ja oman napansa.

vaimo
Vaimona en vaan ymmärrä, että miksi kakkosnainen tuomitaan. Se mies siinä on SE, joka leikkiin lähtee. Ei miehen ole mikään pakko pitää niitä suhteita! Tervetuloa vaan iskemään minunkin miestäni kakkoset. Olisin ikionnellinen, jos tietäisin, että lähteekö mieheni tuollaiseen mukaan. Ja edelleen syyttäisin miestäni, en sitä kakkosnaista.

huvittaa
Alkuperäinen kirjoittaja Ex-Toinen nainen:
Oma kokemukseni on onnellinen johtuen siitä, etten kostanut salasuhteessa kärsimääni vääryyttä, vaan ymmärrän kantaa vastuun omasta sinisilmäisyydestäni. Mitään ei miehen puolelta luvattu mutta toki annettiin kovasti ymmärtää, että ero on tulossa. Aivain kuin jossain amerikkalaisessa romattisessa leffassa mies vältteli suoria vastauksia, haukkui vaimoaan sopivasti valamaan uskoa liiton loppumisesta. Suhde kesti lähes kaksi vuotta eli ei ollut pikkujuttu. Vielä vuoden jälkeen salasuhdeerostamme mies sähköpostitti ja lauloi samaa virttä. Hän oli itse lopettanut salasuhteen, joten siksi yhteydenotto oli outo: hän voisi taas jatkaa entiseen malliin ja että vuoden tauko oli johtunut siitä että vaimo oli alkanut käyttää liikaa viinaa ja hänellä oli suuri työ hoitaa lapsia. Mies käy alkoholistien omaisten kokouksissa, mitähän sanoisivat kun kertoisi että petän muuten vaimoani aina kun voin tai ainakin siitä nytkin haaveilen. Noh, tällä kerralla minulla oli jo uudet kuviot ja olin myös tajunnut myös miehen epäkypsyyden. Hän ei ottanut oikeastaan ketään muita huomioon kuin itsensä ja oman napansa.
Epäilen vahvasti, että mies on jättänyt melko monta Al-Anon palaveria väliin.
Kävin takavuosina tiiviisti kokouksissa ja ryhmissä oli pari korkeintaa kolme kertaa yksi mies mukana. Nämä miehet olivat mitä uskollisimpia naisilleen. Vaikka eivät olisikaan, niin päällisin puolin oletan, että viuka naisasioissa ei ollut kummoinen.

Voi kun näitä Ellien juttuja on kiva lueskella tauolla. Osuin tähän keskusteluun etusivun jutun kautta.

Juulian totuudet
Suorastaan oksettaa tämä aihe. Ihmisellä on maailmassa aika paljon oikeuksia, mutta toisen ihmisen loukkaaminen ei kuulu niihin. Mikäli elää avo/aviosuhteessa, on syytä arvostaa sitä toista osapuolta eikä touhuta selän takana vieraiden kanssa.
Jos oma elämä ei ole sitä mitä on halunnut, niin parempi sanoa suoraan ja lopettaa liitto. Raivostuttaa tuollainen vastuuttomuus...puhutaan luottamuksesta ja rehellisyydestä, mutta ollaan kaikkea muuta kuin sitä.
Kertokaas "pettäjä"miehet, mikä teidät saa tekemään tuollaista?? Huono itsetunto?
Sillä mikäli oma liitto on kuralla tai oma siippa kelpaamaton, riittämätön niin ei siihen vaivaan ole muuta lääkettä, kun lähteä reippaasti elämään omaa elämää.
Ja kyllä niillä 2kymppisillä bimboilla on vastuu...kannattaa katsoa peiliin ja kasvaa aikuiseksi. Mukavahan se on oikein harrastuksekseen flirtata varattujen miehien kanssa ja antaa niille mitä niiltä muka puuttuu. Mutta joku kaunis päivä voi pilkka kalahtaa omaan nilkkaan ja sattua todella paljon. Naura vaan, mutta näin on.
Sairasta touhua ja sanon suoraan,että selän takana vehkeily on maailman raukkamaisinta toimintaa. Suoraan päin naamaa valehtelu kuuluu samaan kategoriaan.

carola
Alkuperäinen kirjoittaja Mies 38v.:
Minä olen naimisissa oleva nainen. En haluaisi erota miehestäni, koska minulla on turvallinen olo ja mies rakastaa minua. Mutta seksielämä hiertää koko ajan ja haluan vaihtelua. Ja onneksi on sinunlaisia miehiä!!Menen ihan sekaisin hyvännäköisistä miehistä! Olen ihan hurmiotilassa, kun miehet yrittävät iskeä? ja että panevat parastaan??Ihana tunne kropassa ja kun vielä hyvässä iskukunnossa oleva mies panee monta kertaa ja tyydyttää tarpeeni..aah.haluan koko ajan lisää??koko ajan??Enkä tyydy vain yhteen mieheen, vaan kierrätän useampia ja nuoria kokemattomia nuoria miehiä, jotka voivat olla niin eksyksissä ja kokemusta vailla. Ihanat kiinteät pakarat ja ja kiiltokuvannäköisiä miehiä!! Ja mikä tuuri minulla ollut? keski-ikäinen nainen, joka saa vielä kokea jotain tällaistakin!nautintoa! Voin toki ilolla suositella kaikille siskoilleni? Mikä parasta miehissä on,. Niin ovat ihanan estottomia ja kun mitään merkkejä ylitarjonnan heikkenemistä ei ole näköpiirissä.

Yhteistyössä