Alkuperäinen kirjoittaja Valintoja nämäkin.:
On helppo olla se toinen. Ei arkielämää, vaan jotain parempaa. Miksi syytätte naisena naista? Mieshän se on, joka naisen mukaan lähtee näköjään varattunakin. Miksi syy olisi naisessa? Moni ukkomies ei käytä sormusta ja käyttäytyy ja puhuu kuin sinkku. Minkäs teet. Ei noilla eleillä voi aina olettaa miehen olevan varattu ja sen paljastuessa voikin jo olla tunteet vakavasti mukana. Naisenko vika se on. Uskomatonta, mikä susi nainen voi naiselle olla. Jos pystyisimme naisina pitämään yhtä, jäisi monet itkut itkemättä miesten takia. Miehet tuota peliä pyörittävät naisen puutteessa.
Olen samaa mieltä. Olen kyllä ollut onnellinen joidenkin varattujen kanssa, olen itsekkin varattu. Nämä miehet ovat suorastaan tyrkyttäneet itseään ja aina samat pöpinät. Avioliitto on lopuillaan, olen hakenut eroa ja pälä pälä, lässynlässyn...
Todellisuudessa nämä miehet ovat erittäin vakaasti naimisissa, eivätkä mielisurminkaan halua avioerosotkuja elämäänsä. Usein vaimot myös tietävät nämä syrjähypyt ja kulkevat omilla teillään, joista miehellä ei ole hajuakaan.
Mies jää usein kiinni, koska on rehentelynhaluinen ja halukas juoruamaan panoistaan.
Naisilla harvoin on tarvetta siihen.
Avioliitot vain ovat asettunneet uomaansa, eikä kumpikaan halua erota.
Jos toinen nainen ilmoittaa, että haluan vain väliaikaista seuraa ja senkin seksin merkeissä, se on miehen vaikea nielaista.
Itse olen hakenut pelkää seksuaalista tyydytystä näistä vieraista suhteista ja kuunnellut aivan uskomatonta potaskaa miehiltä, jotka ovat kuvitelleet minun odottavan lupauksia tulevasta avioliistosta ja omikotitalosta.
Sillä sonnalla lannottaisi varmaan kaikki Suomen pellot hetkessä.
En ole koskaan ymmärtänyt, miksi naiset syyttävät pelkästään toisia naisia miestensä syrjähypyistä.
Mieshän on ihan täysin itse niistä vastuussa, vai onko mies ylipäätään vastuussa mistään tekemisitään! Jatkammeko miesten paapomista ja toisten naisten solvaamista, niinkuin aina ennenkin.
Ei ne miehet ihan pulmusia ole, uskokaa tai älkää!
Pimpsan tarpeessa ovat valmiita valehtelemaan kuunkin juustoksi!