onko kenelläkään "toisella naisella" onnellisia kokemuksia varatuista miehistä?

• Viestiketjun aloittaja oona
  • Ensimmäinen viesti
madame!
Alkuperäinen kirjoittaja Valintoja nämäkin.:
On helppo olla se toinen. Ei arkielämää, vaan jotain parempaa. Miksi syytätte naisena naista? Mieshän se on, joka naisen mukaan lähtee näköjään varattunakin. Miksi syy olisi naisessa? Moni ukkomies ei käytä sormusta ja käyttäytyy ja puhuu kuin sinkku. Minkäs teet. Ei noilla eleillä voi aina olettaa miehen olevan varattu ja sen paljastuessa voikin jo olla tunteet vakavasti mukana. Naisenko vika se on. Uskomatonta, mikä susi nainen voi naiselle olla. Jos pystyisimme naisina pitämään yhtä, jäisi monet itkut itkemättä miesten takia. Miehet tuota peliä pyörittävät naisen puutteessa.
Olen samaa mieltä. Olen kyllä ollut onnellinen joidenkin varattujen kanssa, olen itsekkin varattu. Nämä miehet ovat suorastaan tyrkyttäneet itseään ja aina samat pöpinät. Avioliitto on lopuillaan, olen hakenut eroa ja pälä pälä, lässynlässyn...

Todellisuudessa nämä miehet ovat erittäin vakaasti naimisissa, eivätkä mielisurminkaan halua avioerosotkuja elämäänsä. Usein vaimot myös tietävät nämä syrjähypyt ja kulkevat omilla teillään, joista miehellä ei ole hajuakaan.
Mies jää usein kiinni, koska on rehentelynhaluinen ja halukas juoruamaan panoistaan.
Naisilla harvoin on tarvetta siihen.
Avioliitot vain ovat asettunneet uomaansa, eikä kumpikaan halua erota.

Jos toinen nainen ilmoittaa, että haluan vain väliaikaista seuraa ja senkin seksin merkeissä, se on miehen vaikea nielaista.
Itse olen hakenut pelkää seksuaalista tyydytystä näistä vieraista suhteista ja kuunnellut aivan uskomatonta potaskaa miehiltä, jotka ovat kuvitelleet minun odottavan lupauksia tulevasta avioliistosta ja omikotitalosta.
Sillä sonnalla lannottaisi varmaan kaikki Suomen pellot hetkessä.

En ole koskaan ymmärtänyt, miksi naiset syyttävät pelkästään toisia naisia miestensä syrjähypyistä.
Mieshän on ihan täysin itse niistä vastuussa, vai onko mies ylipäätään vastuussa mistään tekemisitään! Jatkammeko miesten paapomista ja toisten naisten solvaamista, niinkuin aina ennenkin.
Ei ne miehet ihan pulmusia ole, uskokaa tai älkää!
Pimpsan tarpeessa ovat valmiita valehtelemaan kuunkin juustoksi!

"langennut"
Alkuperäinen kirjoittaja selma:
Miksi sitten lankeatte tuollaisiin miehiin? Tai älkää selittäkö, ei se auta mitään. Yhtä reppanoita ja säälittäviä olette kun petätte.
Mitä ihmettä!
Ei tässä mitään ole "langettu"! Olen pitänyt vain hauskaa. Myönnän, että se tavallaan on säälittävää.

selma
Alkuperäinen kirjoittaja "langennut":
Alkuperäinen kirjoittaja selma:
Miksi sitten lankeatte tuollaisiin miehiin? Tai älkää selittäkö, ei se auta mitään. Yhtä reppanoita ja säälittäviä olette kun petätte.
Mitä ihmettä!
Ei tässä mitään ole "langettu"! Olen pitänyt vain hauskaa. Myönnän, että se tavallaan on säälittävää.
Naiset lankeaa kun luulevat olevansa viehättäviä. Säälittävää..

heko
Alkuperäinen kirjoittaja Kuukaunotar:
Säälittävää !!
Höpön höpö. Nauttia täytyy kun ei täällä olla kuin kerran elämässä.
Tyypillistä nykyajan henkeä, MINÄMINÄMINÄ. Kunhan MINÄ vaan, ei välitetä muista. Voi reppanaa, sultakin puuttuu paljon kun noin ajattelet. Noh, mutta eihän sitä voi kauhalla vaatia jos lusikalla on annettu.

Dark Side Of The Moon
Alkuperäinen kirjoittaja heko:
Säälittävää !!
Höpön höpö. Nauttia täytyy kun ei täällä olla kuin kerran elämässä.
Tyypillistä nykyajan henkeä, MINÄMINÄMINÄ. Kunhan MINÄ vaan, ei välitetä muista. Voi reppanaa, sultakin puuttuu paljon kun noin ajattelet. Noh, mutta eihän sitä voi kauhalla vaatia jos lusikalla on annettu.
Eipä todellakaan voi vaatia, jos nicikseen joku mies valitsisi "Aurinkokuningas" tai "Avaruuskönsikäs", niin turpiin tulisi - tällä palstalla.

Heh, voisihan täällä joku tummahipiäinen leuhkia käyttäen niciä "Afriikan omistaja"

Kuukaunotar
En suinkaan ajattele vain itseäni. Tuntuu, että en ole aivan yksin, on niitä muitakin samoin ajattelevia. Jos sinä nyt satut olemaan noin ahdasmielinen, niin se on sinun asiasi. En suinkaan tuomitse, mutta minä näen asiat toisin.
Sitä paitsi tietääkseni tämä on vapaa maa tuoda omia ajatuksia esille.
Ja jos on aikuinen nainen, niin miksi en voisi olla omista asioista vastaava. En ollenkaan ole holhouksen alla.
Ajatusmaailma vain muuttuu iän myötä. Tietysti riippuu elämän kumppanista. Ei ketään voi kahlita, eikä täysin omistaa.
Luojan kiitos omat ajatukset ovat vain omiani.

Kuukaunotar
Nicci, oli vain tuulesta temmattu, hih.
Kun on niin varattuja kaikki.
Älä polta pelihousuja tuosta nicistä..Ja sitäpaitsi, eikö nicci ole aivan jokaisen vapaa valinta.
Nyt näytää täällä olevan tosi ahdasmielistä väkeä liikkeellä näin vuoden lopussa...RAUHALLISTA UUTTA VUOTTA 2007

Mörötär
Jos ukkomies lähtee matkaani tai jopa sattuisi ihastumaan minuun, se ei ole minun ongelmani. Se on sitten siltä vaimolta pois, kuten nekin hetket , jotka ukkomies kanssani viettää. Ja minulla on jotain, mitä vaimolla ei. Tästähän se kyse on ja tämähän se harmittaa moralisteja. Mutta se on taas sitten heidän ongelmansa. Pitäkää miehistänne huolta, niin ei tarvitse pelätä heidän roikkuvan muitten helmoissa. Aikuinen vastaa teoistaan, niin tekee se ukkomieskin, joka usein kyllä pääsee kuin koira veräjästä, kun vaimot sättivät sitä kakkosnaista. Miehellähän ei siinä vaiheessa ole osaa, ei arpaa..

Kulkuri & Kaunotar
Alkuperäinen kirjoittaja Mörötär:
Jos ukkomies lähtee matkaani tai jopa sattuisi ihastumaan minuun, se ei ole minun ongelmani. Se on sitten siltä vaimolta pois, kuten nekin hetket , jotka ukkomies kanssani viettää. Ja minulla on jotain, mitä vaimolla ei. Tästähän se kyse on ja tämähän se harmittaa moralisteja. Mutta se on taas sitten heidän ongelmansa. Pitäkää miehistänne huolta, niin ei tarvitse pelätä heidän roikkuvan muitten helmoissa. Aikuinen vastaa teoistaan, niin tekee se ukkomieskin, joka usein kyllä pääsee kuin koira veräjästä, kun vaimot sättivät sitä kakkosnaista. Miehellähän ei siinä vaiheessa ole osaa, ei arpaa..
Jostain kumman syystä miesten ajatellaan olevan täysin tahdottomia olentoja, jotka "paha nainen on vietellyt turmion tielle". Ihan niinkuin miehellä ei olisi mitään osuutta koko touhussa, paha toinen nainen on sen kalunkin väkisin sisäänsä ohjannut. Useinhan asia on kuitenkin niin päin, että mies on valehdellut ja vietellyt ja vongannut. Mutta ehkä se on jonkinsorttista itsesuojeluvaistoa, että ei haluta uskoa, että se minun aviomieheni on kykenevä vikittelemään muita naisia. Loppujen lopuksi kuitenkin olen sitä mieltä, että eihän se kalu siitä kulu, vaikka sitä liottelisi vähän useammassakin reiässä...

paukku.
Alkuperäinen kirjoittaja Ex ykkönen:
Minun ex-mieheni eli onnettomassa suhteessa minun kanssani (eivät miehet aina valehtele sanoessaan olevansa onnettomassa suhteessa) ja "löysi" sitten jossakin vaiheessa kakkosekseen naimisissa olevan parhaan ystäväni. He ovat nyt olleet jo useamman vuoden onnellisesti yhdessä ja tällä hetkellä olen itse erään ihanan miehen kakkonen niin kauan kuin hyvältä tuntuu. Joku jo mainitsikin tuosta kahdesta vuodesta ja olen samaa mieltä eli miehen pitää erota viimeistään kahden vuoden sisällä, muuten kakkosestakin tulee rutiinia ja suhde hiipuu itsestään. Minun varatulla miesystävälläni ja hänen vaimollaan on erittäin hyvä seksielämä, heidän ongelmansa ovat suhteen muilla alueilla eli aina ei kyse ole seksin puutteestakaan. Miehille huonostakin suhteesta lähteminen on vaikeaa, yleensä vaimon tai kakkosen täytyy ratkaista asia. Jos kakkonen kyllästyy ja jättää miehen, hänen on helppo jatkaa vaimonsa kanssa ja etsiä uusi kakkonen, mutta jos vaimo heittää miehen ulos, niin silloin kakkonen saa pitää miehen. Oikeesti tiedän tuttavapiiristäni monta onnistunutta ja pitkään kestänyttä suhdetta, joissa toinen on ollut varattu suhteen alkaessa eli todellisella rakkaudella on aina mahdollisuus.
Tää oli tosi realistisesti kirjoitettu!! Monesti sitä yhtenä hetkenä tuomitsee muita ja toisena ehkä käyttäytyy itse niin.

MInä myös avioliittoni aikana olisin haukkunut kaikki kakkosen pahimpaan helvettiin, mutta nyt eronneena (omasta tahdostani) ja vapaana näen itse varattua miestä. En kyllä odota mitään suhdetta tästä tai sen kummempaa, mutta myönnän ihastuneeni mieheen, enkä voi sille mitään. Aika kyllä haihduttaa tunteet, mutta nyt nautin joka hetkestä jonka häneltä saan, eikä läheskään joka kerta ole seksiä. Kemiat vaan sopii yhteen. näen muitakin, mutta kukaan ei ole vielä ollut yhtä ihana kuin hän.

hups heijaa
On helppo olla se toinen. Ei arkielämää, vaan jotain parempaa. Miksi syytätte naisena naista? Mieshän se on, joka naisen mukaan lähtee näköjään varattunakin. Miksi syy olisi naisessa? Moni ukkomies ei käytä sormusta ja käyttäytyy ja puhuu kuin sinkku. Minkäs teet. Ei noilla eleillä voi aina olettaa miehen olevan varattu ja sen paljastuessa voikin jo olla tunteet vakavasti mukana. Naisenko vika se on. Uskomatonta, mikä susi nainen voi naiselle olla. Jos pystyisimme naisina pitämään yhtä, jäisi monet itkut itkemättä miesten takia. Miehet tuota peliä pyörittävät naisen puutteessa.

Tapailet varattua miestä senkin jälkeen, kun tiedät hänen olevan varattu? Ja mietit kuinka nainen voi olla toiselle susi?? Mikä älynpläjäys olet? Tuskimpa parin kolmen tapaamiskerran jälkeen olet niin rakastunut. Ehkä on vain niin, että vapaita ei ole markkinoilla ja johonkin pitää iskeä..;) Jos olet tuota mieltä, onhan sinulle myös aivan sama jos "oma" vakituinen miehesi tekee sinulle noin?

Syy on tuossa tilanteessa SEKÄ pettävän miehen/naisen, että tämän "mukana roikkujan", siis tämä kai nyt on aivan selvä? Taitaa myös olla tosi asia, että kakkonen myös itse joutunee maistamaan lääkettä, jos miehellä on "toimintamalli" tientynlaisissa olosuhteissa lähteä pettämään. Yleensä nämä kakkoset toki sitä pelkäävätkin.

Onko niin vaikea yrittää toimia oikein tai rehdisti? Maailma on TÄYNNÄ ihania vapaita miehiä ja naisia. Ja todennäköisesti teet halujasi toteuttaessasi monen ihmisen elämän kurjaksi. Oletko todella sen arvoinen? ;)

Hups vaan
Jos minä olen vapaa ja mies varattu ja tämä paljastuu vasta myöhemmin, mutta välillämme kipinöi, niin miksi lopettaisin tapailun?
Kuules, edellinen kommentoija: Lähipiiristä löytyy tapauksia, joissa mies on eronnut vaimostaan uuden rakkauden takia. Näin voi käydä, vaikkei se kovin rehtiä olekaan. Sekin mahdollisuus on tietysti olemassa, että uusikin suhde jossain vaiheessa päättyy, sillä mikäpä asia täällä niin varmaa olisi.

just joo
Jos nainen tapailee varattua miestä, niin hakeeko mies parisuhdetta vai panoa. Epäilen jälkimmäistä, koska parisuhde hänellä jo on. Jos mies pettää vaimoaan, niin hän ei vaimoaan kunnioita, vaatii ylimääräisen geenin, että pystyy loukkaamaan. Loukkaaminen on arkipäivää silloin hänelle.
Suhde varattuun ei ole tylsä; onhan siinä mukana lapsia ja vaimokin. Silloin siinä suhteessa on kemiaa.

Mutta sitä en käsitä miten nämä paskiaiset voivat puhua itsestään rakastavina ja empaattisina ihmisinä.

sopivasti varattu
Alkuperäinen kirjoittaja 6kuus:
Alkuperäinen kirjoittaja sopivasti varattu:
Minä ainakin täällä olen...sillä silmällä katselen..hmm grr...
Sopivasti varattu leidi. Toivotan sinulle hyvää vuodenvaihdetta! Ole varovainen. Palataanko ensi vuonna asiaan? Sähköpostini löytyy näitä sivuilta jos haluat etsiä. :)
Sinulle toivotan herkullista ja sähäkkää uutta vuotta 2007!! Koetan olla tosi varovainen!!Palaillaan, vaikka haikea on eron hetki!!

end.
En suinkaan ajattele vain itseäni. Tuntuu, että en ole aivan yksin, on niitä muitakin samoin ajattelevia. Jos sinä nyt satut olemaan noin ahdasmielinen, niin se on sinun asiasi. En suinkaan tuomitse, mutta minä näen asiat toisin.
Sitä paitsi tietääkseni tämä on vapaa maa tuoda omia ajatuksia esille.
Ja jos on aikuinen nainen, niin miksi en voisi olla omista asioista vastaava. En ollenkaan ole holhouksen alla.
Ajatusmaailma vain muuttuu iän myötä. Tietysti riippuu elämän kumppanista. Ei ketään voi kahlita, eikä täysin omistaa.
Luojan kiitos omat ajatukset ovat vain omiani.
En tiennytkään rehellisyyden olevan ahdasmielisyyttä. No kiitos vaan tuostakin "tietoiskusta"..

Niin, itse peräät oikeuttasi sanoa oman mielipiteesi, muttet hyväksy jos joku muu sanoo eriävän mielipiteen. Koomista. Tai oikeammin ahdasmielisyyttä. Onneksi minun ei tarvitse sanoa sellaiselle ihmiselle mitään :)

Avarampi katseista vuotta 2007 "kuukaunotar" ja "mörötär"

p.s Minun ei tarvitse pelätä mieheni lankeamista. Itsensä tyrkyttäjät ei häntä kiinnosta.

tonttutar
Alkuperäinen kirjoittaja Hups vaan:
Jos minä olen vapaa ja mies varattu ja tämä paljastuu vasta myöhemmin, mutta välillämme kipinöi, niin miksi lopettaisin tapailun?
Kuules, edellinen kommentoija: Lähipiiristä löytyy tapauksia, joissa mies on eronnut vaimostaan uuden rakkauden takia. Näin voi käydä, vaikkei se kovin rehtiä olekaan. Sekin mahdollisuus on tietysti olemassa, että uusikin suhde jossain vaiheessa päättyy, sillä mikäpä asia täällä niin varmaa olisi.
Niin tai voi se käydä niinkin, että melkein koko elämän toisen tunteneena yhtäkkiä huomaa olevansa ihastunut toiseen ja kummallakin oma puoliso ja lapset.
Ei sen tarvitse aina olla uusituttavuus. Ja siis tunteet ovat molemminpuolisia. Siinä (tässä) sitä sitten kärvistellään. Mutta vain tähän asti tunnetasolla, ei kovin paljoa fyysistä.

kokenut ihminen
Alkuperäinen kirjoittaja tonttutar:
Alkuperäinen kirjoittaja Hups vaan:
Niin tai voi se käydä niinkin, että melkein koko elämän toisen tunteneena yhtäkkiä huomaa olevansa ihastunut toiseen ja kummallakin oma puoliso ja lapset.
Ei sen tarvitse aina olla uusituttavuus. Ja siis tunteet ovat molemminpuolisia. Siinä (tässä) sitä sitten kärvistellään. Mutta vain tähän asti tunnetasolla, ei kovin paljoa fyysistä.
Varattujen kohtaamisessa on sielujen sympatiaa, mutta kuinka paljon se on kielletyn hedelmän tuomaa jännitystä vaikka tylsään elämään. Sinkkuhan on varma nakki ja ehkä tylsä roikkuja.
Älkää siis tulkitko kaikkea ihan taivaalliseksi, se voi olla suurinta harhaa, mutta kieltämättä kiehtovaa, toisaalta äärimmäisen tyhmää ja julmaa..

nykyään kaikki ok
Tuhosin kakkosen sekä ex-mieheni elämät heidän kärähdettyään ja voin sanoa koston olleen suloinen, raskaana olevan vaimon miehen iskeminen oli tuolta naiselta hänen elämänsä suurin virhe eikä ex-mieheni saanut osallistua lapsensa syntymään eikä myöskään lapsensa elämään itkuisista aneluistaan huolimatta. Heille salasuhde kävi kalliiksi, meni perhe, työ ja koti.

Yhteistyössä