Niina_
Kirjoitukseni ensimmäinen lause koski lähipiiriäni. En siis kirjoittanut kaikista maailman kakkosnaisista vaan niistä ystävistäni, jotka ovat tuossa osassa eläneet. Ehkä nyt ymmärrät kantani.
Toinen nainenko ei voi lähteä suhteesta kun tunteet ovat jo tulleet kuvaan? Miehenkö vika se sitten on että nainen ei lähde vaan sinnikkäästi selittää niin kovin rakastavansa miestä? Miehen vika on lähteä pettämään, mutta naisen vika on kun roikkuu varatussa miehessä. Naisen käytöksestä voi syyttää vain naista. Ja puheenollen siitä kuka kellekin on susi. Onko mielestäsi reilua käytöstä paneskella varattua miestä? Siinäkö ei toinen nainen ole vaimolle susi? Monet itkut jäisivät todella itkemättä jos naiset pitäisivät yhtä ja lakkaisivat panemasta varattujen miesten kanssa. Mutta kun ei niin ei.Alkuperäinen kirjoittaja Valintoja nämäkin.:On helppo olla se toinen. Ei arkielämää, vaan jotain parempaa. Miksi syytätte naisena naista? Mieshän se on, joka naisen mukaan lähtee näköjään varattunakin. Miksi syy olisi naisessa? Moni ukkomies ei käytä sormusta ja käyttäytyy ja puhuu kuin sinkku. Minkäs teet. Ei noilla eleillä voi aina olettaa miehen olevan varattu ja sen paljastuessa voikin jo olla tunteet vakavasti mukana. Naisenko vika se on. Uskomatonta, mikä susi nainen voi naiselle olla. Jos pystyisimme naisina pitämään yhtä, jäisi monet itkut itkemättä miesten takia. Miehet tuota peliä pyörittävät naisen puutteessa.
Alkuperäinen kirjoittaja kylänkyylä:kiva sitten muun perheen jälkeepäin tulla spermaiselle takapenkille istumaan!Alkuperäinen kirjoittaja Eleonoora67:Hyvin on "salasuhde" toiminut jo vuosia, vaikka pikkuisella paikkakunnalla eletäänkin!
Ihanaa, tänään naidaankin "vakihoitoni" auton takapenkillä!!
No, nämä kakkoset ja kuutoset eivät kovin häävejä kokemuksia pysty saamaankaan.Alkuperäinen kirjoittaja seksiterapeutti:Alkuperäinen kirjoittaja kylänkyylä:kiva sitten muun perheen jälkeepäin tulla spermaiselle takapenkille istumaan!Alkuperäinen kirjoittaja Eleonoora67:Hyvin on "salasuhde" toiminut jo vuosia, vaikka pikkuisella paikkakunnalla eletäänkin!
Ihanaa, tänään naidaankin "vakihoitoni" auton takapenkillä!!
Niin, ja naida ja näpytellä läppäriä saman aikaisesti ei kuulosta kovin ihanalta tai muutenkaan tavoittelemises arvoiselta seksikokemukselta.
Itte kuitenkin saarnaat pettämisen puolesta...Alkuperäinen kirjoittaja 6kuus:Onpa sinulla otsaa nostaa itsesi yläpuolelleni ja kertoa minulle että minun simäni aukeavat joskus! Mitä jos te moralistit pitäisitte vaan huolta omista ukoistanne ja akoistanne, ja jättäisitte muiden elämän muiden elettäviksi!? Absoluuttista totuutta täällä ei ole yhdessäkään kirjoituksessa, pelkästään jokaisen kirjoittajan omia kokemuksia ja tuntemuksia!Alkuperäinen kirjoittaja e.p:Santtu: puhuu asiaa. Juuri noinhan se menee!
6kuus taas elää omassa pienessä maailmassaan. Eiköhän ne sunkin silmät vielä aukea todellisuudelle.
Eli kun miehesi oli paska niin kostit sen myös lapsellesi viemällä häneltä isän.Alkuperäinen kirjoittaja nykyään kaikki ok:Tuhosin kakkosen sekä ex-mieheni elämät heidän kärähdettyään ja voin sanoa koston olleen suloinen, raskaana olevan vaimon miehen iskeminen oli tuolta naiselta hänen elämänsä suurin virhe eikä ex-mieheni saanut osallistua lapsensa syntymään eikä myöskään lapsensa elämään itkuisista aneluistaan huolimatta. Heille salasuhde kävi kalliiksi, meni perhe, työ ja koti.
Alkuperäinen kirjoittaja oona:En kaipaa "saarnaa" miksi varattuihin ei saisi koskea. Olen kuitenkin sitä mieltä, että itse tämä varattu on vastuussa omista teoistaan, en niinkään minä.
Olen tapaillut miestä,joka on suhteessa. Onnettomassa sellaisessa, ja tiedän olevani "se toinen nainen". Tiedän myös, että harvoin se toinen nainen voittaa vaan yleensä häviää.
Tunteet ovat kuitenkin vakavia ja vahvoja sekä minulle että miehellä. Emme ole puhuneet hänen erostaan, ainoastaan siitä kuinka onneton on suhteessaan ja kuinka kaduttaa että on sitä jatkanut
Onko kenelläkään "toisella naisella" hyviä kokemuksia varatuista miehistä? Onnellisia, yhteisiä tulevaisuuksia??
Kun aloittaa salasuhteen, on heti tehtävä pelisäännöt selviksi. Minun salarakkaani ilmoitti heti kättelyssä, ettei jätä perhettään koskaan. Silti meillä menee hyvin, tai ehkä juuri sen vuoksi! En kuvittele turhia, nautin vain lyhyistäkin onnen hetkisä. Teemme yhdessä paljon muutakin kuin peuhaamme lakanoiden välissä...Alkuperäinen kirjoittaja jormako?:Yhteistä tulevaisuutta, mutta vain pillunsaannin takia.
minäkin sen suhteen aloitin. just siksi näitä naimisiin meno juttuja en tahdo tajuta.Alkuperäinen kirjoittaja jormako?:Yhteistä tulevaisuutta, mutta vain pillunsaannin takia.
Alkuperäinen kirjoittaja Naikkonen vakisuhteessa:Hmmm... Itse aiheeseen puuttumatta, mielestäni tässä nousee hyvin esille tapa, jolla naista vieläkin alistetaan.
"Toinen nainen" on aina syypää, entäpä jos vakisuhteessa pettäjä on nainen? Kummasti ei puhuta "toisesta miehestä" vaan sitten puhutaan kevytkenkäisestä naisesta...
Kaksinaismoralismi kukkii, huoh....
Kyllä itse katson, että päävastuu on sillä puolella joka on tehnyt päätöksen ja sitoutunut, oli sitten vaimo, tyttöystävä tai koko helahoito perheineen. Ei sillä, kyllä rankasti kyseenalaistan sellaisenkin ihmisen moraalin, joka tietentahtoen alkaa suhteeseen jo toisaalle sitoutuneen ihmisen kanssa.