Ekan kanssa meni reilu 20 minuuttia, tokan kanssa ehkä 3 minuuttia. Sekin siksi kun jouduin pitämään taukoa, että saivat napanuoran pois kaulan ympäriltä.
Tuli muutenkin niin hirveellä vauhdilla toi kakkonen, että sillä oli raukalla naama tuhannen turvoksissa ja sinisenkeltaisenkukertava pari päivää
Pelottaa jo, mihin tuo kolmas ehtii syntyä ennen kun sairaalaan ehtii...