Onko kakkosen ponnistusvaihe

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ekan kanssa meni reilu 20 minuuttia, tokan kanssa ehkä 3 minuuttia. Sekin siksi kun jouduin pitämään taukoa, että saivat napanuoran pois kaulan ympäriltä.

Tuli muutenkin niin hirveellä vauhdilla toi kakkonen, että sillä oli raukalla naama tuhannen turvoksissa ja sinisenkeltaisenkukertava pari päivää :laugh:

Pelottaa jo, mihin tuo kolmas ehtii syntyä ennen kun sairaalaan ehtii...
 
Kaikista ponnistusvaihe 15 minuuttia.

Silti synnytysten kokonaiskestot menee näin:

Eka 12½ tuntia

Toka 4½ tuntia (tästä 1 tunti sairaalassa oloa)

Kolmas 7½ tuntia

:heart: :heart: :heart:
 

Yhteistyössä