Mulla esikoisen ponnistusvaihe kesti 1h 15 min ja varmaan ponnistaisin vieläkin ellei ois päädytty imukuppiin.
Toisen lapsen kohdalla ponnistusvaihe kesti noin 30 minuuttia.
Kolmannen kohdalla ponnistusvaihe kesti noin 40 minuuttia. Kyllä siinä joka kerta on usko alkanut loppua. Viimeisimmät synnytykset ovat kestäneet reilut 3 tuntia.
Toisen lapsen kohdalla ponnistusvaihe kesti noin 30 minuuttia.
Kolmannen kohdalla ponnistusvaihe kesti noin 40 minuuttia. Kyllä siinä joka kerta on usko alkanut loppua. Viimeisimmät synnytykset ovat kestäneet reilut 3 tuntia.