O
ohhoh
Vieras
Lueskelin yhtä ketjua tuolla ja lähes kaikissa oli ponnistusvaihe kestänyt ihan muutamista minuuteista puoleen tuntiin.. Itse puskin esikoista ulos lähes tunnin, ja puudutuksena oli vain kohdunkaulanpuudute..
Ja itse luulin synnyttäneeni nopeasti kun koko synnytyksen kesto oli alle 8h
Ja itse luulin synnyttäneeni nopeasti kun koko synnytyksen kesto oli alle 8h