Tässä asiassa myönnän olevani katkera ja nyppii, kun jotkut pitävät kauhistuksena sitä jos saa lapsia vielä yli 30-vuotiaana tai jopa yli 40-vuotiaana.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no minusta se on jokaisen oma päätös.
Alkuperäinen kirjoittaja Nannanapa:Mua turhauttaa se, että olisin halunnut lapset mahdollisimman nuorena ja nyt näyttää siltä, että esikoisen ja seuraavan ikäeroksi tulee vähintään kahdeksan vuotta.
Siis jos hyvin käy ja luoja suo, että vielä lisää lapsia siunaantuu...
Mut eipä voi mitään, tää on ny vaan tämmöstä.
Alkuperäinen kirjoittaja kukin tavallaan:Eihän se mulle kauhistus ole, mutta itse en enempää halua. Pitäskö mun jatkaa lisääntymistä vain siksi, ettei kelleen tulis paha mieli?
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Alkuperäinen kirjoittaja Nannanapa:Mua turhauttaa se, että olisin halunnut lapset mahdollisimman nuorena ja nyt näyttää siltä, että esikoisen ja seuraavan ikäeroksi tulee vähintään kahdeksan vuotta.
Siis jos hyvin käy ja luoja suo, että vielä lisää lapsia siunaantuu...
Mut eipä voi mitään, tää on ny vaan tämmöstä.
Mun likka on 4v7kk eikä mitään tietoa toisesta lapsesta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja MissNasty:Niin kaikilla ei ole mahdollisuutta saada lapsia silloin kun haluaa.
Alkuperäinen kirjoittaja kukin tavallaan:Eihän se mulle kauhistus ole, mutta itse en enempää halua. Pitäskö mun jatkaa lisääntymistä vain siksi, ettei kelleen tulis paha mieli?
Alkuperäinen kirjoittaja Jauholakki:Sehän on jokaisen oma asia =)
Ööh, jos nyt oikein käsitin niin sinä saat/sait lapsen/lapset 30-40 vuotiaana...? Sehän taitaa nykyään olla tavallisempaa kuin että saa parikymppisenä...
Mua lähinnä välillä nyppii se, että kun 30-40-vuotias saa esikoisensa niin sen jälkeen ollaan niin kaikkitietävää ja asiantuntevaa äitiä :headwall: Tyyliin jos alle 30 veellä on vaikka kolme lasta ja 40 veellä yksi vauva niin tää 30v ei todellakaan voi tietää lapsista yhtään enempää ja on ihan kakara :headwall:
Ja tällä en siis tarkoittanut sinua enkä todellakaan yleistä! =) Olen vaan joistakin irl huoamnnut tämän :| Ja tästä kommentista ei kenenkään tarvii vetää herneitä, se ei ollut tarkoitus![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jauholakki:Sehän on jokaisen oma asia =)
Ööh, jos nyt oikein käsitin niin sinä saat/sait lapsen/lapset 30-40 vuotiaana...? Sehän taitaa nykyään olla tavallisempaa kuin että saa parikymppisenä...
Mua lähinnä välillä nyppii se, että kun 30-40-vuotias saa esikoisensa niin sen jälkeen ollaan niin kaikkitietävää ja asiantuntevaa äitiä :headwall: Tyyliin jos alle 30 veellä on vaikka kolme lasta ja 40 veellä yksi vauva niin tää 30v ei todellakaan voi tietää lapsista yhtään enempää ja on ihan kakara :headwall:
Ja tällä en siis tarkoittanut sinua enkä todellakaan yleistä! =) Olen vaan joistakin irl huoamnnut tämän :| Ja tästä kommentista ei kenenkään tarvii vetää herneitä, se ei ollut tarkoitus![]()
Alkuperäinen kirjoittaja MissNasty:Alkuperäinen kirjoittaja Jauholakki:Sehän on jokaisen oma asia =)
Ööh, jos nyt oikein käsitin niin sinä saat/sait lapsen/lapset 30-40 vuotiaana...? Sehän taitaa nykyään olla tavallisempaa kuin että saa parikymppisenä...
Mua lähinnä välillä nyppii se, että kun 30-40-vuotias saa esikoisensa niin sen jälkeen ollaan niin kaikkitietävää ja asiantuntevaa äitiä :headwall: Tyyliin jos alle 30 veellä on vaikka kolme lasta ja 40 veellä yksi vauva niin tää 30v ei todellakaan voi tietää lapsista yhtään enempää ja on ihan kakara :headwall:
Ja tällä en siis tarkoittanut sinua enkä todellakaan yleistä! =) Olen vaan joistakin irl huoamnnut tämän :| Ja tästä kommentista ei kenenkään tarvii vetää herneitä, se ei ollut tarkoitus![]()
Mä sain lapsen 30v. ja olin ihan täys tumpelo.![]()
Kyl se on niin että mitä enempi lapsia niin sitä viisampi on.Oli äiti sitten minkä ikäinen tahansa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:Alkuperäinen kirjoittaja kukin tavallaan:Eihän se mulle kauhistus ole, mutta itse en enempää halua. Pitäskö mun jatkaa lisääntymistä vain siksi, ettei kelleen tulis paha mieli?
Just näin!
Jos MINÄ sanon etten MINÄ tee OMIA lapsia enään yli 30vuotiaana, se ei tarkoita että KUKAAN ei voisi tehdä. Mutta kait meidän jotka olemme nuorena saaneet lapsemme pitää lisääntyä ainakin se 20-30vuotta ja lapsia tehdä se 25, ettei kenellekkään tule sitä pahaa mieltä, että meillä on lapsiluku ollut täynnä alle 30v.