Ja missä vaiheessa saa tehdä toisen? Vai saako edes?
Ja montako lasta saa olla että on normaali?
Tän palstan mukaan kun tuntuu ettei mikään ikä ole sopiva lastetekoikä kuin ehkä harkitusti 26-28 vuotiaana jos on saanut hankittua ammatin ja oltua töissä ennen lapsen tuloa ja sitten oltava vielä pitkään jatkunut parisuhde ja naimisissa ja hyvätuloinen mies joka on 30-vuotias???
Ja toista lasta ei saa tehdä liian pian perään mutta ei saa odottaa liian kauaa, eikä saa kuitenkaan enää 35-vuotiaana tai sen jälkeen hankkiutua raskaaks.
Silti pitäs olla niitä lapsia vähintään kolme että ois kykenevä täällä neuvomaan ketään tai ottamaan kantaa edes mihinkään asiaan
oonko mä käsittänyt jotain väärin vai menikö se näin?
Ja montako lasta saa olla että on normaali?
Tän palstan mukaan kun tuntuu ettei mikään ikä ole sopiva lastetekoikä kuin ehkä harkitusti 26-28 vuotiaana jos on saanut hankittua ammatin ja oltua töissä ennen lapsen tuloa ja sitten oltava vielä pitkään jatkunut parisuhde ja naimisissa ja hyvätuloinen mies joka on 30-vuotias???
Ja toista lasta ei saa tehdä liian pian perään mutta ei saa odottaa liian kauaa, eikä saa kuitenkaan enää 35-vuotiaana tai sen jälkeen hankkiutua raskaaks.
Silti pitäs olla niitä lapsia vähintään kolme että ois kykenevä täällä neuvomaan ketään tai ottamaan kantaa edes mihinkään asiaan
oonko mä käsittänyt jotain väärin vai menikö se näin?