Mikä se oikea lastetekoikä on mistä ei tuu sanomista?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yainaba
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Yainaba

Aktiivinen jäsen
11.05.2005
2 743
0
36
Ja missä vaiheessa saa tehdä toisen? Vai saako edes?
Ja montako lasta saa olla että on normaali?

Tän palstan mukaan kun tuntuu ettei mikään ikä ole sopiva lastetekoikä kuin ehkä harkitusti 26-28 vuotiaana jos on saanut hankittua ammatin ja oltua töissä ennen lapsen tuloa ja sitten oltava vielä pitkään jatkunut parisuhde ja naimisissa ja hyvätuloinen mies joka on 30-vuotias???

Ja toista lasta ei saa tehdä liian pian perään mutta ei saa odottaa liian kauaa, eikä saa kuitenkaan enää 35-vuotiaana tai sen jälkeen hankkiutua raskaaks.
Silti pitäs olla niitä lapsia vähintään kolme että ois kykenevä täällä neuvomaan ketään tai ottamaan kantaa edes mihinkään asiaan

oonko mä käsittänyt jotain väärin vai menikö se näin? :whistle:
 
Kyllä kuule 26-vuotias on aivan liian nuori. Suorastaan teinihirviö vielä. Mutta 30v on jo ikäloppu luuska. Lapset on pukattava maailmaan tasan 27,5v iässä, jotta miellyttää palstalaisia.
 
27,7 v. Pitää olla siinä vaiheessa vähintään alempi korkeakoulututkinto ja vakituinen työpaikka. Lisäksi tietysti pitää olla naimisissa ja saman miehen kanssa on pitänyt olla vähintään 5 vuotta. Miehenkin pitää käydä töissä. Lasta on pitänyt harkita pitkään.

Muina aikoina lasta ei saa tehdä. Eikä aborttiakaan. Seksiä saa kuitenkin harrastaa, mutta ainoastaan 100% varman ehkäisyn kanssa.

Jotkut väittää, ettei 100% ehkäisykeinoa olekaan, mutta tämä on pötyä. Todiste tällaisen olemassa olosta on se, että maailmassa on olemassa ihmisiä, joilla ehkäisy ei ole pettänyt
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hyvin pyyhkii:
27,7 v. Pitää olla siinä vaiheessa vähintään alempi korkeakoulututkinto ja vakituinen työpaikka. Lisäksi tietysti pitää olla naimisissa ja saman miehen kanssa on pitänyt olla vähintään 5 vuotta. Miehenkin pitää käydä töissä. Lasta on pitänyt harkita pitkään.

Muina aikoina lasta ei saa tehdä. Eikä aborttiakaan. Seksiä saa kuitenkin harrastaa, mutta ainoastaan 100% varman ehkäisyn kanssa.

Jotkut väittää, ettei 100% ehkäisykeinoa olekaan, mutta tämä on pötyä. Todiste tällaisen olemassa olosta on se, että maailmassa on olemassa ihmisiä, joilla ehkäisy ei ole pettänyt

Niin ja muista, että pitää olla hieno iso oma koti ja kaikki lainat siihen jo maksettu. Muuten ei voi pärjätä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja hih:
Alkuperäinen kirjoittaja Hyvin pyyhkii:
27,7 v. Pitää olla siinä vaiheessa vähintään alempi korkeakoulututkinto ja vakituinen työpaikka. Lisäksi tietysti pitää olla naimisissa ja saman miehen kanssa on pitänyt olla vähintään 5 vuotta. Miehenkin pitää käydä töissä. Lasta on pitänyt harkita pitkään.

Muina aikoina lasta ei saa tehdä. Eikä aborttiakaan. Seksiä saa kuitenkin harrastaa, mutta ainoastaan 100% varman ehkäisyn kanssa.

Jotkut väittää, ettei 100% ehkäisykeinoa olekaan, mutta tämä on pötyä. Todiste tällaisen olemassa olosta on se, että maailmassa on olemassa ihmisiä, joilla ehkäisy ei ole pettänyt

Niin ja muista, että pitää olla hieno iso oma koti ja kaikki lainat siihen jo maksettu. Muuten ei voi pärjätä!

Niin toki. Ja ainoa tuki, mitä saa koskaan saada on lapsilisä.

 
:D
mä olen aloittanut palstailun liian myöhään...
aloitin 25v jolloin olin jo 3 lapsen äiti ja näistä asioista ilmeisen tietämätön.
eikä sillä ole kyllä vaikutusta ollut, nyt 30v olen kohta 5 lapsen äiti ja pilannut ainakin puoli maapalloa lisääntymällä yksin ja käyttäessäni kertakäyttövaippoja kaikilla muksuillani.
ja lisättäköön tähän, että ei, emme ole sossun asiakkaita, elämme vain tulojemme mukaan.
 
Apua, ois pitäny vaan vielä lykätä. Oon nyt 22 ja mulla on vielä nuoruus elämättä ja kaikki kesken. Tuskin parisuhdekkaan kestää kun sekin on niin nuorena alotettu. Perse, enhän mä voi vielä tietää mitään kun oon ihan kakara.:( Sossun elätiksi ja yksinhuoltajaksi taidan joutua, ei voi mitään.
 
Ei sellaista oikeaa ikää olekaan. Aina joku mussuttaa että on liian nuori tai liian vanha ja lapset joutuvat häpeämään.
Lapsia on aina joko liikaa tai liian vähän ja vähintäänkin ne on huonosti kasvatettu.
Lapset pitää hoitaa kotona, mutta kunnon vanhemmat käyvät myös töissä eikä lapset koskaan ole hoidossa. Silti vanhemmilla on tarpeeksi parisuhdeaikaa.
Koettu on myös se tosiasia että lasten oikeaa ikäeroa ei ole olemassakaan. Joko ne syntyy liian peräkkäin ( vaikka välissä olisi 5vuotta ) tai sitten ikäeroa on liikaa, eikä hyvää sisarussuhdetta pääse syntymään. Tai siis ainahan sisarukset tulevat tappelemaan ja inhoamaan toisiaan aikuisina.
Nih.
:xmas:
 
Ai kamalaa. Ja mä kun kerkeen täyttään nelkyt ennenko tää mun ensimmäiseni syntyy... onneks oon kuitenkin naimisissa ja meillon molemmilla vakityöt. Auttaakse yhtään?
 
Alkuperäinen kirjoittaja NalleKarhuÄiti:
:D
mä olen aloittanut palstailun liian myöhään...
aloitin 25v jolloin olin jo 3 lapsen äiti ja näistä asioista ilmeisen tietämätön.
eikä sillä ole kyllä vaikutusta ollut, nyt 30v olen kohta 5 lapsen äiti ja pilannut ainakin puoli maapalloa lisääntymällä yksin ja käyttäessäni kertakäyttövaippoja kaikilla muksuillani.
ja lisättäköön tähän, että ei, emme ole sossun asiakkaita, elämme vain tulojemme mukaan.

Syvä paheksuntani! Olette varmasti jotain lestoja tai jotain muuta syvästi paheksuttavaa ihmisryhmää. Ei kukaan normaali ihminen saa noin paljon lapsia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vanhuus:
Ai kamalaa. Ja mä kun kerkeen täyttään nelkyt ennenko tää mun ensimmäiseni syntyy... onneks oon kuitenkin naimisissa ja meillon molemmilla vakityöt. Auttaakse yhtään?

Ei auta. Lapsestasi tulee nyt takiasi koulukiusattu. Muutenkin olet jo niin ikäloppu, ettet jaksa joitaa lastasi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hyvin pyyhkii:
Alkuperäinen kirjoittaja Vanhuus:
Ai kamalaa. Ja mä kun kerkeen täyttään nelkyt ennenko tää mun ensimmäiseni syntyy... onneks oon kuitenkin naimisissa ja meillon molemmilla vakityöt. Auttaakse yhtään?

Ei auta. Lapsestasi tulee nyt takiasi koulukiusattu. Muutenkin olet jo niin ikäloppu, ettet jaksa joitaa lastasi.

Ai niin, ja hoitoon et lastasi saa kuitenkaan laittaa ennen kuin se täyttää 3,33 vuotta. Ennen tätä aiheuttaa ennalta-arvaamatonta vahinkoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ei ei:
Kyllä kuule 26-vuotias on aivan liian nuori. Suorastaan teinihirviö vielä. Mutta 30v on jo ikäloppu luuska. Lapset on pukattava maailmaan tasan 27,5v iässä, jotta miellyttää palstalaisia.

Joo, ja kolmoset vähintäin kerralla niin ei huolta ikäeroistakaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hyvin pyyhkii:
Alkuperäinen kirjoittaja Hyvin pyyhkii:
Alkuperäinen kirjoittaja Vanhuus:
Ai kamalaa. Ja mä kun kerkeen täyttään nelkyt ennenko tää mun ensimmäiseni syntyy... onneks oon kuitenkin naimisissa ja meillon molemmilla vakityöt. Auttaakse yhtään?

Ei auta. Lapsestasi tulee nyt takiasi koulukiusattu. Muutenkin olet jo niin ikäloppu, ettet jaksa joitaa lastasi.

Ai niin, ja hoitoon et lastasi saa kuitenkaan laittaa ennen kuin se täyttää 3,33 vuotta. Ennen tätä aiheuttaa ennalta-arvaamatonta vahinkoa.

Kuulepas lasta ei saa laittaa ollenkaan hoitoon vieraille ihmisille KOSKAAN. Mutta silti pitää käydä töissä, ettei vaan sossupummiksi joudu. Toisin sanoen mielikuvituskaverit on hyviä lastenhoitajia tässä tapauksessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:
Ja missä vaiheessa saa tehdä toisen? Vai saako edes?
Ja montako lasta saa olla että on normaali?

Tän palstan mukaan kun tuntuu ettei mikään ikä ole sopiva lastetekoikä kuin ehkä harkitusti 26-28 vuotiaana jos on saanut hankittua ammatin ja oltua töissä ennen lapsen tuloa ja sitten oltava vielä pitkään jatkunut parisuhde ja naimisissa ja hyvätuloinen mies joka on 30-vuotias???

Ja toista lasta ei saa tehdä liian pian perään mutta ei saa odottaa liian kauaa, eikä saa kuitenkaan enää 35-vuotiaana tai sen jälkeen hankkiutua raskaaks.
Silti pitäs olla niitä lapsia vähintään kolme että ois kykenevä täällä neuvomaan ketään tai ottamaan kantaa edes mihinkään asiaan

oonko mä käsittänyt jotain väärin vai menikö se näin? :whistle:

no noita ikiä niin lukuunottamatta muuten tuossa oli ihan hyviä pointteja, en ymmärrä mitä nauramista? :

harkitusti x-vuotiaana jos on saanut hankittua ammatin ja oltua töissä ennen lapsen tuloa ja sitten oltava vielä pitkään jatkunut parisuhde ja (naimisissa) ja (hyvätuloinen) mies joka on x-vuotias.

Iästä sanoisin että sellanen 18-50 vuotias.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hyvin pyyhkii:
Alkuperäinen kirjoittaja NalleKarhuÄiti:
:D
mä olen aloittanut palstailun liian myöhään...
aloitin 25v jolloin olin jo 3 lapsen äiti ja näistä asioista ilmeisen tietämätön.
eikä sillä ole kyllä vaikutusta ollut, nyt 30v olen kohta 5 lapsen äiti ja pilannut ainakin puoli maapalloa lisääntymällä yksin ja käyttäessäni kertakäyttövaippoja kaikilla muksuillani.
ja lisättäköön tähän, että ei, emme ole sossun asiakkaita, elämme vain tulojemme mukaan.

Syvä paheksuntani! Olette varmasti jotain lestoja tai jotain muuta syvästi paheksuttavaa ihmisryhmää. Ei kukaan normaali ihminen saa noin paljon lapsia.

Ei, emme ole lestadiolaisia. Ihan tavis ev.lut olen ja uskoonkin tulin vasta n. 2vuotta sitten joten sillä ei ole vaikutusta lapsilukuumme.
Joo ei kuuluta normaali ihmisten listoille enää tässä vaiheessa jos ollaan ikinä kuuluttukkaan :D meiltä kun puuttuu iso omakotitalo kehä kolmosen sisäpuolelta, koira, volvo, hyväpalkkaiset työpaikat ja mitäs muuta vielä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja hih:
Kuulepas lasta ei saa laittaa ollenkaan hoitoon vieraille ihmisille KOSKAAN. Mutta silti pitää käydä töissä, ettei vaan sossupummiksi joudu. Toisin sanoen mielikuvituskaverit on hyviä lastenhoitajia tässä tapauksessa.

Eikö tuossa tapauksessa pidä jo kloonata itsensä, koska se mielikuvituskaverikin on jollain tapaa vieras.

 
Ai niin, ja tänne sai kait kirjottaa vaan 2 viestiä päivässä ettei roiku liikaa koneella ja sen takia kärsi sitten se lapsi jota ei saa pukea Reimateciin ettei se oo liin tavis. :whistle:
Ja sit piti ilmeisesti muistaa sekin että täällä käyvänä on joka tapauksessa säälittävä ja julkisuushakuinen jos kirjottaa enemmän viestejä tai osallistuu johonkin kuvaketjuun ja jos ei osallistu niin on liian nipo.
Ja lapsen nimi pitää keksiä kysymättä keneltäkään ja se ei saa olla tavallinen eikä liian erilainen eikä siinä saa olla väliviivaa eikä tarvii olla kuin yks nimi vaikka kolme pitäs kuitenkin olla.
Ja mitäs sitten vielä???
 
Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:
Ai niin, ja tänne sai kait kirjottaa vaan 2 viestiä päivässä ettei roiku liikaa koneella ja sen takia kärsi sitten se lapsi jota ei saa pukea Reimateciin ettei se oo liin tavis. :whistle:
Ja sit piti ilmeisesti muistaa sekin että täällä käyvänä on joka tapauksessa säälittävä ja julkisuushakuinen jos kirjottaa enemmän viestejä tai osallistuu johonkin kuvaketjuun ja jos ei osallistu niin on liian nipo.
Ja lapsen nimi pitää keksiä kysymättä keneltäkään ja se ei saa olla tavallinen eikä liian erilainen eikä siinä saa olla väliviivaa eikä tarvii olla kuin yks nimi vaikka kolme pitäs kuitenkin olla.
Ja mitäs sitten vielä???

Kyllä sitä lapsen nimeä pitää täältä kysyä, mutta mitään niistä ehdotuksista ei hyväksytä, mutta silti lapsi on pakko nimetä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hyvin pyyhkii:
Alkuperäinen kirjoittaja hih:
Kuulepas lasta ei saa laittaa ollenkaan hoitoon vieraille ihmisille KOSKAAN. Mutta silti pitää käydä töissä, ettei vaan sossupummiksi joudu. Toisin sanoen mielikuvituskaverit on hyviä lastenhoitajia tässä tapauksessa.

Eikö tuossa tapauksessa pidä jo kloonata itsensä, koska se mielikuvituskaverikin on jollain tapaa vieras.

:laugh:
Tää oli niiin osuvasti sanottu :D
 

Yhteistyössä