Ensin eletään onnellista perhe-elämää, mutta kun tulee ero niin jotkut taitavat ottaa eron lapsistakin. Minkälainen ihminen oikein tekee näin?
Mikä saa ihmisen hylkäämään lapsensa yhtäkkiä?
Sitten kostetaan exälle lasten kautta eikä yhtään ajatella lapsia. Ei oteta lapsia viikonlopuksi, kun ajatellaan exän menevän menoihinsa tuona aikana eli kostetaan exälle, kun ei lapsia oteta. Ei ajatella sitä, että lapset siinä eniten kärsii. Tai sitten ei anneta lapsia etävanhemmalle, koska halutaan kostaa tälle.
Mä en käsitä tuollaasta.
Sitten kostetaan exälle lasten kautta eikä yhtään ajatella lapsia. Ei oteta lapsia viikonlopuksi, kun ajatellaan exän menevän menoihinsa tuona aikana eli kostetaan exälle, kun ei lapsia oteta. Ei ajatella sitä, että lapset siinä eniten kärsii. Tai sitten ei anneta lapsia etävanhemmalle, koska halutaan kostaa tälle.
Mä en käsitä tuollaasta.