Olis muuten tosi kiva järkätä jotkut pikku geimit johonkin vaikkapa tampereelle

Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
MENYYYYYYYYYYYYYYYY :p :p :p :p

pintelin -limpparit 2kertaa kokis ja 2kertaa sprite
-makaroni,kinkku,hernemaissipaprika,suolakurkku,juusto
salaatti ja salaatinkastike putelli. (oletan ainestenperusteella, et pintelin tekasee pastasalaattia )
sleeppari -kertakäyttöastiat
bree
tölli -pizza
hono - sienisalaattia ja pompannappeja ja jotain muuta sieniherkkua
taare
online -sipsiä, karkkia ja kaikenlaista mitä käteen osuu. :D
peppari
kookosta -suklaamuffinsseja
texas-tomaattia, kurkkua, salaattia, fetaa, mustia ja vihreitä oliiveja, sipulia..(elikkäs jonkunnäkönen kreikkalainen-salaatti ) salaattikastiketta. (ja muut heräteostokset )
mustikkatassu -kahvi, sokeri, suodatinpussit
karussa karkkia, suolapähkinöitä
neitinasu
online hoi!! Mä kirjotin aikapäiviä sitten että tuon sipsejä, mut eihän sitä enää kukaan voi muistaa. :D Niin osta sä ne sipsit ja jätä karkit mulle kun en osaa leipoa enkä muutakaan keksi?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
MENYYYYYYYYYYYYYYYY :p :p :p :p

pintelin -limpparit 2kertaa kokis ja 2kertaa sprite
-makaroni,kinkku,hernemaissipaprika,suolakurkku,juusto
salaatti ja salaatinkastike putelli. (oletan ainestenperusteella, et pintelin tekasee pastasalaattia )
sleeppari -kertakäyttöastiat
bree
tölli -pizza
hono - sienisalaattia ja pompannappeja ja jotain muuta sieniherkkua
taare
online -sipsiä, karkkia ja kaikenlaista mitä käteen osuu. :D
peppari
kookosta -suklaamuffinsseja
texas-tomaattia, kurkkua, salaattia, fetaa, mustia ja vihreitä oliiveja, sipulia..(elikkäs jonkunnäkönen kreikkalainen-salaatti ) salaattikastiketta. (ja muut heräteostokset )
mustikkatassu -kahvi, sokeri, suodatinpussit
karussa karkkia, suolapähkinöitä
neitinasu
online hoi!! Mä kirjotin aikapäiviä sitten että tuon sipsejä, mut eihän sitä enää kukaan voi muistaa. :D Niin osta sä ne sipsit ja jätä karkit mulle kun en osaa leipoa enkä muutakaan keksi?

tuodaan molemmat. Mä syön ainakin kilon karkkia, et ei haittaa vaikka vähän enempikin olis..
Ja mä tuan sitä vessapaperia vaikka väkisin!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
Mustikkatassu ja texas, jaetaanko me bensakulut kolmeen osaan?
Ei tietenkää vaa sä saat kyytsää meittii ilmaseks ympäri pitäjii... :LOL: :LOL: No, ei vaineskaa..vitsi, vitsi... Paljokas se tekee per lätty ?
No oikeesti, niinkin on käynyt!!!!!!! :headwall: :headwall: :headwall:
Jollain on pokkaa sanoo vaan lopuks, että kiitti kyydistä ja that's it.
En tiiä paljonko tekee... pitäis varmaan kysästä tuolta ukolta...
 
Jes, mä pääsin tänne kun oikeen sitkeesti painelin tota fucking otsikkoa peräjälkeen!!!! |O |O

Tuhannen taalan kyssäri: mihin aikaan te ootte sinne möksälle menossa? Kun ei pistänyt silmään... Ja toinen: tarvitseeko joku kyytiä esim keskustasta tms, mä tulen autolla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Jes, mä pääsin tänne kun oikeen sitkeesti painelin tota fucking otsikkoa peräjälkeen!!!! |O |O

Tuhannen taalan kyssäri: mihin aikaan te ootte sinne möksälle menossa? Kun ei pistänyt silmään... Ja toinen: tarvitseeko joku kyytiä esim keskustasta tms, mä tulen autolla.
No mun tarvii notkua siellä kello kahden pintaan(taaren kans??) kun se äijä kuulemma silloin tulee antaan mökin avaimen ja mä maksan mökin siinä samalla.Hono ja tölli tulee vissiin kans kahden pintaan maisemiin.Muista en tiedä...
 
MENYYYYYYYYYYYYYYYY

pintelin -limpparit 2kertaa kokis ja 2kertaa sprite
-makaroni,kinkku,hernemaissipaprika,suolakurkku,juusto
salaatti ja salaatinkastike putelli. (oletan ainestenperusteella, et pintelin tekasee pastasalaattia )
sleeppari -kertakäyttöastiat
bree
tölli -pizza ja vissyä
hono - sienisalaattia ja pompannappeja ja jotain muuta sieniherkkua
taare
online -sipsiä, karkkia ja kaikenlaista mitä käteen osuu.
peppari
kookosta -suklaamuffinsseja
texas-tomaattia, kurkkua, salaattia, fetaa, mustia ja vihreitä oliiveja, sipulia..(elikkäs jonkunnäkönen kreikkalainen-salaatti ) salaattikastiketta. (ja muut heräteostokset )
mustikkatassu -kahvi, sokeri, suodatinpussit
karussa karkkia, suolapähkinöitä
neitinasu patonkeja ja levitettä
 
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Jes, mä pääsin tänne kun oikeen sitkeesti painelin tota fucking otsikkoa peräjälkeen!!!! |O |O

Tuhannen taalan kyssäri: mihin aikaan te ootte sinne möksälle menossa? Kun ei pistänyt silmään... Ja toinen: tarvitseeko joku kyytiä esim keskustasta tms, mä tulen autolla.
Me mennään kookostan kanssa asemalle vastaankun karussa tulee junalla.. 12 aikaan tai 3 aikaan. ja meillä ei kai oon asemalta kyytiä eteenpäin. Vai onko?
 
Alkuperäinen kirjoittaja online:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Jes, mä pääsin tänne kun oikeen sitkeesti painelin tota fucking otsikkoa peräjälkeen!!!! |O |O

Tuhannen taalan kyssäri: mihin aikaan te ootte sinne möksälle menossa? Kun ei pistänyt silmään... Ja toinen: tarvitseeko joku kyytiä esim keskustasta tms, mä tulen autolla.
Me mennään kookostan kanssa asemalle vastaankun karussa tulee junalla.. 12 aikaan tai 3 aikaan. ja meillä ei kai oon asemalta kyytiä eteenpäin. Vai onko?
No ilmottakaa, miten teidän käy. Mulla mahtuu kyll autoon, kun marup kai sitt ei ole tulossa (kukaan kuullut muuta?). Eli ihan hyvin voin koukata sen kautta.
 
No jumankekka te ootta sitten aktiivisia kun en ole paikalla :kieh:

Mutta siis, ruoka-aine rajoituksia sanoisin että ei katkarapuja tai sieniä eikä mielellään simpukoita tai muuta tosi epämäärästä. Eli sienisalaattiin en tule koskemaan =)
Mie voin noiden muhvinssien lisäksi tuoda joko vissyä tai limua. Jos vaikka pullon-pari jotakin keltasta limsaa ottasin kaupasta.

Riippuu ihan miten Karussa haluaa tulla, jos tuut jo 12 junalla niin pitänee sitten keksiä jotakin viihdykettä pariksi tunniksi. Tosin jos bussilla meinaa mennä perille niin siihen pitänee varata ainakin ½tuntia aikaa. Mutta hyvin käy se vajaa kolmen junakin. Ja tosiaan jos Neiti nasu nappaa meidät kyytiin niin ei tartte bussilla alkaa seikkailemaan (minä en ainakaan ole koskaan käynyt tuola päin, korkeintaan ohi mennyt)


Ja sleepylle, jos minä olisin sinä, niin kääntyisin tosta tieltä 12 oikealle Aitolahdentielle mitä pitkin ajetaan aika pitkään (jotain 3km) kunnes vastaan tulee vasemmalla Rusthollinkatu ja sitä vaan suoraan niin pitäs mökin vissiin näkyä. Näyttäs kartan mukaan olevan aika kadun loppupäässä.
Eniro tosin tyrkyttää jotain ihan ihme reittiä mitä mennä sinne. Voisko olla että tosta Teiskontieltä eis itten muka pääse kääntymään Aitolahdenkadulle?
Mutta jos ei, niin sitten ajaa eteenpäin sitä tietä 12 ja kääntyy vasemmalle Luhtaankadulle ja siitä taas vasemmalle Heikkilänkadulle ja taas vasemmalle Aitolahdentielle.

Mahtoko tästä sepostuksesta olla mitään apua :snotty:
 
Ehkä mä mieluummin tulisin sillä myöhemmällä junalla, ei olis niin mahottoman aikanen herätys aamulla. :whistle:
Ja jos tosiaan käy niin hyvin että NeitiNasu kaappaa meidät kyytiin, niin oltais varmaan mökillä suht passeliin aikaan? :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
Sleepy, mihin aikaan luulet, että oltais sunnuntaina takas Lahes?

miun nimittäin pitäis olla jo puolenpäivän aikaan :ashamed:
Eihän silloin oo kukaan vielä ees ajokunnossa :eek: paitsi Ruusa :kieh:
Tarkkaan laskettu, ajokunnossa silloin.

(ja mulle ei sitten tarjota yhtään huikkaa yhtään misään tai homma kusee)

:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
Sleepy, mihin aikaan luulet, että oltais sunnuntaina takas Lahes?

miun nimittäin pitäis olla jo puolenpäivän aikaan :ashamed:


Mä en kyllä todellakaan uskalla lähtee niin ajoissa ajeleen, kun sehän tarkoittaisi, että kymmeneltä pitäis olla tien päällä jo....
:eek: Enhän mä oo saanut ees silmiäni auki vielä silloin... :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
Sleepy, mihin aikaan luulet, että oltais sunnuntaina takas Lahes?

miun nimittäin pitäis olla jo puolenpäivän aikaan :ashamed:


Mä en kyllä todellakaan uskalla lähtee niin ajoissa ajeleen, kun sehän tarkoittaisi, että kymmeneltä pitäis olla tien päällä jo....
:eek: Enhän mä oo saanut ees silmiäni auki vielä silloin... :/
nou hätä B) osasinkin vähän "laskeskella" , että voipi olla aika hiljasta :whistle:

 

Yhteistyössä