Olis muuten tosi kiva järkätä jotkut pikku geimit johonkin vaikkapa tampereelle

Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
Sleepy, mihin aikaan luulet, että oltais sunnuntaina takas Lahes?

miun nimittäin pitäis olla jo puolenpäivän aikaan :ashamed:


Mä en kyllä todellakaan uskalla lähtee niin ajoissa ajeleen, kun sehän tarkoittaisi, että kymmeneltä pitäis olla tien päällä jo....
:eek: Enhän mä oo saanut ees silmiäni auki vielä silloin... :/
nou hätä B) osasinkin vähän "laskeskella" , että voipi olla aika hiljasta :whistle:

No miks sun niin ajoissa tarvii lähtee?? No mitäs nyt?



 
ALLERGIAT

pintelin Ei rajoituksia,mutta kalaa ei missään nimessä.
sleeppari ei allergioita, sienet, kala ja äyriäiset ei uppoo...
bree
tölli pähkinätön
hono laktoositon, paprikaton ja possuton
taare On kuulemma kaikkiruokainen
online rajaton
peppari ei mittään rajoituksia
kookosta ruoka-aine rajoituksia sanoisin että ei katkarapuja tai sieniä eikä mielellään simpukoita tai muuta tosi epämäärästä
texas: ei ruoka-aine rajotuksia.
mustikkatassu ruoka-aine rajoituksia ei ole mutta oon aika nirppis (en syö sieniä, katkarapuja, epämääräisiä mereneläviä, en mitään simpukoita, etanoita sun muuta limaista
karussa ei allergioita
NeitiNasu Muistaakseni nasu sanoi, et on niin allerginen, et hänestä ei tartte välittää vaa pärjäilee niillä mitä on (muistankohan ny oikein ? )



Lisäsin Kookostan ja Nasun "rajotteet" :) Tietääkö kukaan Breestä... Mahtaako hällä olla allergioita ? Muutenhan tää lista ois ihan mallillaan...

 
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
LISTA KUKA PESEE KENENKIN SELÄN SAUNASSA!!!
-Koska meitä on 13 niin jos kaikille sopii mä haluun kimppaan nasun ja töllin. :whistle: Siitä nyt sitten muutkin valitsemaan ja ilmoitus tähän. B)
Höh..Jos Tölli on jo varattu, nii mä haluun sit Sleepparin pariks. :heart: Jos hää ei kovasti pane vastaa, ku en mää ny väkisin. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Ehkä mä mieluummin tulisin sillä myöhemmällä junalla, ei olis niin mahottoman aikanen herätys aamulla. :whistle:
Ja jos tosiaan käy niin hyvin että NeitiNasu kaappaa meidät kyytiin, niin oltais varmaan mökillä suht passeliin aikaan? :)
Eli juna kolmen maissa tampereella? Jes, kaappaan mä teidät. Kertokaa vaan miten ootte pukeutuneet niin mä tuun ja avaan ton salaisen mafian superluksustila-auton sivuoven, siell voi sitt olla kameraa ja kaikkee muuta mutta ne tulee ihan vaan kotikäyttöön. :xmas: B) Kyytiin pitää hypätä vauhdissa ett... Onneks se on aseman piha, niin ei voi kauheesti kaahailla, helpompaa teille niin. =) :saint: ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
LISTA KUKA PESEE KENENKIN SELÄN SAUNASSA!!!
-Koska meitä on 13 niin jos kaikille sopii mä haluun kimppaan nasun ja töllin. :whistle: Siitä nyt sitten muutkin valitsemaan ja ilmoitus tähän. B)
Höh..Jos Tölli on jo varattu, nii mä haluun sit Sleepparin pariks. :heart: Jos hää ei kovasti pane vastaa, ku en mää ny väkisin. :whistle:


Jaahas, jäin ekalle varasijalle, prkele!
Mutta jynssää nyt sitten, mutta jynssäät sit hyvin, muuten joutuu antaa huutia ja kyytiä!!! :LOL:
 
Juttelin eilen sen mökinomistajan kanssa... Hiivatti se meinas perua koko mökin meiltä!!! No ei onneks perunut sitten kuitenkaan....
mutta mökin luovutus ajoista oli sen verran puhetta, että sunnuntaina kolmeen mennessä pitää olla mökki luovutettuna ja kondiksessa.
Joten toipumisaikaa on mun mielestä ihan kivasti. :xmas:
 
Hyvä ettei heti puoliltapäivon tartte olla ulkona, kerkiää hyvällä tuurilla ojenteleen paikkoja vielä aamusta (paivää).

Mitäs se oikeen meinas alkaa perumaan :kieh: Eikai me olla jotenkin hankalia asiakkaita tai jotain.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
Juttelin eilen sen mökinomistajan kanssa... Hiivatti se meinas perua koko mökin meiltä!!! No ei onneks perunut sitten kuitenkaan....
mutta mökin luovutus ajoista oli sen verran puhetta, että sunnuntaina kolmeen mennessä pitää olla mökki luovutettuna ja kondiksessa.
Joten toipumisaikaa on mun mielestä ihan kivasti. :xmas:
Se tästä oliskin puuttunut että olis perunut koko varauksen! :eek:

Olethan maininnut sille että ollaan kaksplussan mammoja, voitais riehua siellä ja hajottaa koko mökki, ties vaikka se ukko tekis jonkun lehtijutun meistä! :saint: :D
 
No siis ei se mitenkään liittynyt siihen, että me oltais hankalia vaan sillä ukolla on jotain avioerohässäköitä niin siksi oli perumassa, mutta juu sain onneks ukon muuttamaan mielensä.... tai no tajushan se itsekkin, että aika nolo veto jos oharit tekee.....
 
Nojoo :xmas:
Todellakin ISO kiitos että sait ukon pään käännettyä eikä tollasen takia perunut meidän mökkeilyä. Olis ollut aika kiva kun ei olis ollu edes meistä johtuaa ja suunnitelmat menny uusiks.

Mutta mutta, tässäpä juuri tajusin että JUMANKEUTA ENÄÄ VIIKKO
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
JEEEEEEEEEEEEE, enää viikko :D

Ens lauantaina tähän aikaan pakkaillaan autoon siideriä :p

Niinpä... mua vaan vähän vaivaa, kun en saa vastausta siihen, että ketä mun kyydissä nyt sit kulkee...
:/
Mä tungen kyytiin vaik väkisin. B) Niih ja mä otan tuon meitin navikaattorin mukaa, nii eikhän me osata perille...

Viimenen kituviikko viel.. Viikon pääst tähäaikaa mä oon jo junas. :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
Sleepy, nyt ei tartte sun enää pähkäillä, en tuu! :/

minä en saa mitenkään aikataulutettua vielä tuota viikonloppua, joten jos pääsen tulemaan, tulen sit vaikka helikopterilla :headwall:

No voi paska. Siitäkö tää on nyt sit kii, että mä en kykene oleen ajokunnossa aamukympiltä? :/


No jos et tuu niin kuka tuo sitten mustikkatassun tuomiset???

 
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
Sleepy, nyt ei tartte sun enää pähkäillä, en tuu! :/

minä en saa mitenkään aikataulutettua vielä tuota viikonloppua, joten jos pääsen tulemaan, tulen sit vaikka helikopterilla :headwall:

No voi paska. Siitäkö tää on nyt sit kii, että mä en kykene oleen ajokunnossa aamukympiltä? :/


No jos et tuu niin kuka tuo sitten mustikkatassun tuomiset???
ei oo siitä sunnuntain aikataulusta kiinni, vaan kaikki asiat taas kasautuu :kieh: miun ei pitäis ikinä koskaan mitään suunnitella, kun ei niistä tuu ikinä mitään :( ei onnistu ku extemperomenot näköjään tässä perheessä :/
 

Yhteistyössä