Otetaan vaan, mutta paikkakuntaa vois välillä kyllä vaihtaa.Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Jees samaa mieltä, otetaas tästä sellainen jokavuotinen traditio :xmas:
ehdottomasti vai mites ois vaik Enonkoski? Savonranta? Sieltä sais mökkejä halvalla B)Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Ookkej seuraavaks Lahteen vai mitä Sliippari ja Mustikkatassu
Voi kuule, tää käy mulle niin hienosti, että voidaan vetää vaikka pidemmän kaavan mukaan!!Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Ookkej seuraavaks Lahteen vai mitä Sliippari ja Mustikkatassu
Oli kivaa. Todella hyvä meininki!Alkuperäinen kirjoittaja online:oliko kivaa? vai muistaako kukaan? B)
Mun oli tarkotus antaa sulle hiukan pätäkkää kiitokses kyydistä mutta enkös mä unohtanut. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Kiitos vaan kaikille, hauskaa oli ja uusiks on pakko ottaa
Avain oli mökissäAlkuperäinen kirjoittaja Karussa:Mun oli tarkotus antaa sulle hiukan pätäkkää kiitokses kyydistä mutta enkös mä unohtanut. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Kiitos vaan kaikille, hauskaa oli ja uusiks on pakko ottaa
Onkos muuten toinen avain löytynyt?
ja mä olin niiiiin muissa maailmoissa et multa sai "varastaa" vaatteetkin päältäAlkuperäinen kirjoittaja Peppari:Jonka minä olin ottanut kun luulin sitä Breen takiksi :ashamed:
Juu kuvat jakoon :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Hei, kukas niitä kuvia otti?
Ilmoittaudu heti :xmas: