Olis muuten tosi kiva järkätä jotkut pikku geimit johonkin vaikkapa tampereelle

VOI JÖSSES NAISET...Joko se muka on tulevana viikonloppuna. |O Mä oon niin POIKKI, et tekis mieli peruu koko tulonsa, mut enhän mä semmost uskalla tehä, ku saattaa olla, et pari nimeltämainitsematonta rouvas henkilöä tulis ja kuristais mut omakätisesti. :whistle: Tätä tää ny teettää, ku joutuu tuonne työelämään ja "laiska" kotiäitirooli on ohi. :xmas:

Ei kannata ihmetellä jos mä nukahan pöytää jo kello 20.00. B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
VOI JÖSSES NAISET...Joko se muka on tulevana viikonloppuna. |O Mä oon niin POIKKI, et tekis mieli peruu koko tulonsa, mut enhän mä semmost uskalla tehä, ku saattaa olla, et pari nimeltämainitsematonta rouvas henkilöä tulis ja kuristais mut omakätisesti. :whistle: Tätä tää ny teettää, ku joutuu tuonne työelämään ja "laiska" kotiäitirooli on ohi. :xmas:

Ei kannata ihmetellä jos mä nukahan pöytää jo kello 20.00. B)
Voi kuule hani, mulla on niin samanlainen olo, mutta ei se mitään, kyllä se siitä. Potkitaan toisiamme eteenpäin jos rupee silmä luppaseen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Kukaan ei peru sitten mitään. :kieh:

Keskustellaan unissamme, jos nukahdetaan. :D

No älä nyt louhi siellä! Eihän tässä nyt perumassa oikeesti oltukkaan...
mutta minkäs sille voi, että väsyttää...


Niin ja tää oli texasinkin puolesta! :saint:
 
kookosta ja online, minnekkähän mä löytäisin/mistä näkisin teidät parhaiten siellä asemalla? Ei aavistustakaan mille raiteelle juna saapuu, ja siinä voi käydä sellanen vilske että ehkä sisältä löytäsin paremmin?

Ja sitten kaikki yöpyjät, monenko aikaan su aamuna teillä olis tarkotus lähtee mökiltä?? Mietin vaan millä junalla lähen kotiin päin... Ja onko mökin lähistöltä helpot bussiyhteydet jotta pääsen asemalle? :whistle:
 
Kattelin että bussi tulis sopivasti siiihen asemalle jos se siun juna Karussa oli 14.53 Tampereella.
Hmm, mistähän sietä helpoiten toisemme löydettäisi? Kun kyllähän me nähdään sitten mille laiturille se jun atulee, mutta sielä laiturilla voi kyllä olla aika toivotonta löytää yhtään ketään. Pitäskö meidän seisoskella sielä pääovien edessä ulkopuolella? Tai vaikka siinä odotus salissa R-koiskin edessä?

Ja siitä mökin liki jostakin pitäs vissiin lähteä bussi. Miun on ainakin pakko ottaa selvää etukäteen mistä kohtaa että pääsen sitten illalla/yöllä kotia :saint: Kai sitä voi sitten vaikka illasta tehdä pienen kävely lenkin sinne pysäkille että osaat sitten poiskin mökiltä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Kattelin että bussi tulis sopivasti siiihen asemalle jos se siun juna Karussa oli 14.53 Tampereella.
Hmm, mistähän sietä helpoiten toisemme löydettäisi? Kun kyllähän me nähdään sitten mille laiturille se jun atulee, mutta sielä laiturilla voi kyllä olla aika toivotonta löytää yhtään ketään. Pitäskö meidän seisoskella sielä pääovien edessä ulkopuolella? Tai vaikka siinä odotus salissa R-koiskin edessä?

Ja siitä mökin liki jostakin pitäs vissiin lähteä bussi. Miun on ainakin pakko ottaa selvää etukäteen mistä kohtaa että pääsen sitten illalla/yöllä kotia :saint: Kai sitä voi sitten vaikka illasta tehdä pienen kävely lenkin sinne pysäkille että osaat sitten poiskin mökiltä.
R-kioski kuulostaa hyvältä, se varmaan löytyy. =)
Ja juu 14.53 oon perillä...
 
No en mä ainakaan ole ajatellut niin tarkkaa kotiin lähtö aikaa... Sitä lähtee sitten, kun on ajokunnossa ja paikat siivottuna, että sieltä kehtaa ees lähtee...
Kolmeen mennessä sieltä pitää olla veks joten eiköhän me siihen mennessä kaikki olla sieltä jo kotimatkalla.


tai kotona.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Karussa, etköhän pääse mun ja Ruusan kyydissä asemalle.

Eiks joo, Ruusa? :D
Pääsee, pääsee. =)
Kiva juttu! =) Heitän toki vähän bensarahaa.
Onkos teillä tiedossa mihin aikaan noin aiotte sunnuntaina lähtee? Ennen puolta päivää, vai jälkeen? Kysyn vaan että osaan varata oikeet junaliput.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Karussa, etköhän pääse mun ja Ruusan kyydissä asemalle.

Eiks joo, Ruusa? :D
Pääsee, pääsee. =)
Kiva juttu! =) Heitän toki vähän bensarahaa.
Onkos teillä tiedossa mihin aikaan noin aiotte sunnuntaina lähtee? Ennen puolta päivää, vai jälkeen? Kysyn vaan että osaan varata oikeet junaliput.

Ei varmaan ennen yhtä, mutta viimeistään kolmelta ollaan menossa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Karussa, etköhän pääse mun ja Ruusan kyydissä asemalle.

Eiks joo, Ruusa? :D
Pääsee, pääsee. =)
Kiva juttu! =) Heitän toki vähän bensarahaa.
Onkos teillä tiedossa mihin aikaan noin aiotte sunnuntaina lähtee? Ennen puolta päivää, vai jälkeen? Kysyn vaan että osaan varata oikeet junaliput.

Ei varmaan ennen yhtä, mutta viimeistään kolmelta ollaan menossa.
Ok eli mä varaan liput 15.05 lähtevään junaan. :)
 
Hitusen huonolta näyttää tilanne täällä. Kaksikin tautia jyllää meillä. Kuumeinen flunssa ja mahatauti.. Mä olin alkuviikosta kuumeessa, mut sitä mahatautia en oo viä saanu. Vähän luulisin et joudun peruun tän reissun, vai haluaako joku tartuntoja? hoitaja ei tuu, enkä mä tietty jätä lapsia hoitoon, jos jollain just sillon tauti päällä. Mut aattelin jos pistäsin niitä karkkeja ja sipsejä kookostan mukana tai jotain..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Kattelin että bussi tulis sopivasti siiihen asemalle jos se siun juna Karussa oli 14.53 Tampereella.
Hmm, mistähän sietä helpoiten toisemme löydettäisi? Kun kyllähän me nähdään sitten mille laiturille se jun atulee, mutta sielä laiturilla voi kyllä olla aika toivotonta löytää yhtään ketään. Pitäskö meidän seisoskella sielä pääovien edessä ulkopuolella? Tai vaikka siinä odotus salissa R-koiskin edessä?

Ja siitä mökin liki jostakin pitäs vissiin lähteä bussi. Miun on ainakin pakko ottaa selvää etukäteen mistä kohtaa että pääsen sitten illalla/yöllä kotia :saint: Kai sitä voi sitten vaikka illasta tehdä pienen kävely lenkin sinne pysäkille että osaat sitten poiskin mökiltä.
R-kioski kuulostaa hyvältä, se varmaan löytyy. =)
Ja juu 14.53 oon perillä...
Nonih, tässä se olikin.

Tulisinko kolmeksi asemalle vastaan?

 
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Enää yksi uneton yö :whistle: :D
Pöh! Ei se uneton ole.... mutta mä täällä jo innoissani pakkailen kamoja...
ja auton siivosin eilen, että kehtaa arvon rouvat ottaa kyytiin....

:whistle:
Jos en jännitykseltäni saa unta niin toinen vaihtoehto on painajaisyö :/
Ja autoa en siivoa |O
No mutta sun autos on varmaan sen verran inhimillisen näköinen, että sitä ei tarvii siivota... mun ei ollut. :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
ai tsiisus sentäs :xmas: tulee ihan teinivuodet mieleen, kun sitä suunniteltiin jos jonkinlaista "ristiretkeä" :whistle:

pitäs kai jotain pakata, mutta aivot lyö ihan tyhjää :ashamed:
Niin lyö mullakin... :LOL:
Ei jotenkaan hajuakaan, että mitä kaikkea pitäis olla mukana...
vaikka tätäkin asiaa oon kerennyt pohtimaan jo monta viikkoa niin silti...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
ai tsiisus sentäs :xmas: tulee ihan teinivuodet mieleen, kun sitä suunniteltiin jos jonkinlaista "ristiretkeä" :whistle:

pitäs kai jotain pakata, mutta aivot lyö ihan tyhjää :ashamed:
Niin lyö mullakin... :LOL:
Ei jotenkaan hajuakaan, että mitä kaikkea pitäis olla mukana...
vaikka tätäkin asiaa oon kerennyt pohtimaan jo monta viikkoa niin silti...
vitsit kun ei tällä iällä nämä reissut onnistu tyyliin "passi ja hammasharja", niin kuin joskus silloin kauan kauan sitten :whistle:

 

Yhteistyössä