Olis muuten tosi kiva järkätä jotkut pikku geimit johonkin vaikkapa tampereelle

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Se on kuulkaas akat 6 päivää h-hetkeen. :xmas: :D


Juu, mä tässä teinkin itselleni pyhiä lupauksia mennä ajoissa nukkumaan, kun mulla on LIIIIIIIIAN monta aamuvuoroa vielä tulevalla viikolla, että kuutamolla ollaan jos en nuku. 4 tunnin yöunilla, kun ei kovin pitkälle pötkitä, mutta onneks perjantaina on iltahuki!!! :xmas: tasoittaa kivasti tätä väsypeikkoa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
minkäslaista vaatetusta arvon leidit meinas ottaa mukaan?

entäs pitikös ne omat petivaatteet ottaa??

minkäs verran meinasitte panostaa juomapuoleen? noin niinku määrällisesti :ashamed:

Pitää ottaa omat petivaatteet ja saunakamppeet.
Ja juomallisesti sen verran kiitettävästi, että känni tulee kylään niin, että kolina käy. Mä en ainakaan aio juoda siellä siveellisesti.
Ja vaatepuolesta en vielä tiedä.... mustat housut ja joku toppi kai...

Tarviikohan sinne ottaa jotain talouspapereita tms. mukaan?

 
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
jaa, no jopas... No mökillä varmaan pärjää tyyliin farkuissa. Kyllä mä otan baarikamppeet mukaan ja meinaan kiskoa texasin kaa baarissa fisukkaa! :p
Ai jahas..mä en sit kelpaa seuraksi ollenkaan. :snotty:

Kelpaat, ainakin mulle :D
No hyvä. :D Mennään me niskat nakellen toiseen pöytään juomaan sitä fisukkaa.. :kieh: :snotty: :xmas:

 
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
jaa, no jopas... No mökillä varmaan pärjää tyyliin farkuissa. Kyllä mä otan baarikamppeet mukaan ja meinaan kiskoa texasin kaa baarissa fisukkaa! :p
Ai jahas..mä en sit kelpaa seuraksi ollenkaan. :snotty:

Kelpaat, ainakin mulle :D
No hyvä. :D Mennään me niskat nakellen toiseen pöytään juomaan sitä fisukkaa.. :kieh: :snotty: :xmas:

Voi jeesus!!! Mä en lähde sit ollenkaan jos et mun kanssa voi ees fisukkaa vetää!!!

:snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
jaa, no jopas... No mökillä varmaan pärjää tyyliin farkuissa. Kyllä mä otan baarikamppeet mukaan ja meinaan kiskoa texasin kaa baarissa fisukkaa! :p
Ai jahas..mä en sit kelpaa seuraksi ollenkaan. :snotty:

Kelpaat, ainakin mulle :D
No hyvä. :D Mennään me niskat nakellen toiseen pöytään juomaan sitä fisukkaa.. :kieh: :snotty: :xmas:

Voi jeesus!!! Mä en lähde sit ollenkaan jos et mun kanssa voi ees fisukkaa vetää!!!

:snotty:
Mää verän teit korvil |O

 
Vithu.... täällähän ruvetaan jo väkivaltaiseksi!!!
Parasta aikaa juttelen Pinteliinin kanssa pöhelimessä, että nää safkakulu jutut ei mee oikeen tasan nyt.... Ei oo kovin kiva, että joillakin menee vaikka kuinka hitosti rahaa ja toisilla ei mee pal mitään jos mitään....

Ja missä luuraa Bree?? Mitään oo aikoihin vastannut...
:/
 
Niin näihin ruoka kuluihin sanon minäkin et esim.kun texas tekee sen feta salaatin niin joku jolla on vähän tuomisia esim.mustikkatassu vois ostaa vaikka tomaattia tai feta juustoo.Nää salaatitkin kun pitää tehdä ainakin kaksinkertaisina koska syöjiä on paljon ja sen tietää et kotimaiset tomaatit ja kurkku ei mitään halpaa enää ole. :$ Ja mitäs bree tai peppari tuo??Mulla kävi mielessä et jompikumpi vois ostaa pakastealtaasta laatikon coctailpiirakoita ja tehdä munavoita. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
elikkäs jos minä tuon sitten tomaatteja, kahvia, sokeria, ne suokkarit ja fetaa

minkäslaista fetaa se pitäis olla??

muoks. entäs se paskapaperipolitiikka??ottaako jokainen omat rullansa völe, vai??

Mehän pysähdytään matkalla kauppaan ja kaiketi syömään Lammin grillille joten ei sun varmaan himasta asti kande roudaa....
Jaa, että jokaisella oma paskapaperirulla vai? Oikeesti?
 
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Voi helvetti täällä olis lauantaina apulanta esiintymässä. |O
ketä se kiinnostaa? Niin moneen kertaan nähty ja paska livebändi...
Kaveri menee tekee eppujen keikalle valoshown, se ois voinut kiinnostaa, vaikka itse eput ei kiinnosta pätkääkään... mutta passaan, koska olen ensinnäkin iltavuorossa ja en jaksa hillua lauantaina jos hillun perjantainakin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Voi helvetti täällä olis lauantaina apulanta esiintymässä. |O
ketä se kiinnostaa? Niin moneen kertaan nähty ja paska livebändi...
Kaveri menee tekee eppujen keikalle valoshown, se ois voinut kiinnostaa, vaikka itse eput ei kiinnosta pätkääkään... mutta passaan, koska olen ensinnäkin iltavuorossa ja en jaksa hillua lauantaina jos hillun perjantainakin...
Mä en oo nähny kertaakaan apulantaa livenä. :( Tällä kun yleensä käy kaikki paska bändit esiintymässä tyyliin jani wiikholm sata kertaa vuodessa. |O :headwall:

 

Yhteistyössä