Olis muuten tosi kiva järkätä jotkut pikku geimit johonkin vaikkapa tampereelle

Sleeppari eikös tuolta www.020202.fi sivulta saa haettua reittihaun ja tulostettua ajo-ohjeet..Mä voisin muuten tuon tulostaa, mut meil on tulostin paskaan, nii ei oikein onnistu. :(

Ja edelleenkin mä haluaisin jauhaa näist ruoka-aine allergioist. :ashamed: Mutta kun olis niin kiva onnistua ostamaan kaupast ees jotakin mikä kaikille kävis...Kookosta mainitsi gluteenittoman ja mä oon kahlannu tätä ketjuu läpi ja en saa silmiini mainintaa tuosta (sokee, ku oon ja pinokin on jo niin järjettömän pitkä, et hermo palaa, ku palsta tökkii ja läppää vaa valkost sivuu )..Laktoosittoman ja pähkinättömän mä bongasin. :)

Eli käviskö jos jokanen laittais tuohon nikkinsä perään, et mille on allerginen, nii ois sit helppo tuost listasta kattoo..Jookos ? :p

pintelin
sleeppari
bree
tölli
hono
taare
online
peppari
kookosta

texas: ei ruoka-aine rajotuksia.
mustikkatassu
karussa
NeitiNasu


Ja tsori jo etukätee jos jonkuu unohin listasta. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Jestas! Tajusin justiin että enää kolme viikkoo on aikaa! Äkkiähän se menee. :D

Tuleekos joku mua vastaan asemalle sitten, kookosta meinas tulla vai? Vai seikkailenkohan mä itekseni siellä. :snotty:
Juu, nou hätä, tuun sinne asemalle. Kerro vaan ajoissa monelta juna on täälä niin tulen palloilemaan sinne.

Sas nähä saanko Onlinen mukaan vielä vastaanotto komiteaan =)
Kiva juttu! Mitenkähän mä tunnistan teitä, se kyltti olis aika hyvä idea! :D

Tuota tuota... Yksi juna olis siellä klo 11.53 ja toinen 14.53. Onkohan toinen liian aikasin ja toinen liian myöhään? :whistle:


Niin ja mä en myöskään ala leipomaan kun en oo mikään jauhopeukalo, ja tekeleeni olisivat varmaankin pilalla viimeistään perillä. :x
Kannatan edelleen pizzataksia ja sipsejä, karkkia tmv voin kyllä ostaa.
 
miksen mie saa lainattuu?? kele tätä palstaa :kieh:

joo, mitään ruoka-aine rajoituksia ei ole mutta oon aika nirppis (en syö sieniä, katkarapuja, epämääräisiä mereneläviä, en mitään simpukoita, etanoita sun muuta limaista) :ashamed:

joten meikäläinen kannattaa ehdottomasti edelleen sitä pizzataksia, aamupala tarpeista tosin voitais jotain sopia ja mie voisin vaikka tuoda kahvia, sokeria ja suodatinpussit?

 
Eli nyt sitten jos voitaisiin silleen aika aktiivisesti vielä päättää kuka tuo ja mitäkin mökille? :attn: Jos porukka jaksaa hillua mitäs nytillä ei oo suuri vaiva käydä täälläkin heittämässä ehdotuksia kehiin.... =)
 
Niih, mä syön mitä vaan paitsi pähkinöitä...

Mutta, olisiko sipsejen lisäksi patonki ja levite kelpoa? Entäs rehuja, salaattia siis? Ja entäs jos siellä on takka, alkaako sitten tehdä mieli makkaraa?

Aamupalatarpeet kai paras yöpyjien itse hoitaa? Mä tuon ainakin kahvipaketin (riittää siitä sitten pari pannullista illaksikin) ja suodatinpusseja...Korjaus! Enpäs tuokaan, kun Mustikkatassu jo tuo.

Ja jos mieluummin tilataan se pitsataksi, voin mä tuoda muuta kuin pitsaa...
 
pintelin
sleeppari
bree
tölli
hono laktoositon, paprikaton ja possuton
taare
online rajaton
peppari ei mittään rajoituksia
kookosta
texas: ei ruoka-aine rajotuksia.
mustikkatassu
karussa ei allergioita
NeitiNasu

Ja mä tuun kaupan kautta, tuon sipsiä, karkkia ja kaikenlaista mitä käteen osuu. Ja ONKO SIELLÄ VESSAPAPERIA!. jos nekin pitää tuoda tullessaan niin mä voin tuoda.
 
Alkuperäinen kirjoittaja online:
pintelin
sleeppari ei allergioita, sienet, kala ja äyriäiset ei uppoo...
bree
tölli
hono laktoositon, paprikaton ja possuton
taare
online rajaton
peppari ei mittään rajoituksia
kookosta
texas: ei ruoka-aine rajotuksia.
mustikkatassu
karussa ei allergioita
NeitiNasu
 
Mulla palaa käpy tähän palstaan, kun koko ajan tökkii eikä viestit tuu perille.

Se patonki juttu kuulosti hyvälle ja siihen ne levitteet....
Ja mä kyllä tahtoisin salaattia. Tarpeethan voi ostaa kaupasta ja valmistaa sen sitten siellä.... Mitään ihmeempää siinä ei tarvii olla.

Ja kyllähän pizzataxia saa jokainen käyttää jos haluaa, eikös vaan...
ei kai se tarkoita, että kaikkien sieltä on pakko mitään tilata....
Mä kuitenkin haluan baarin jälkeen aina syömään joten johku snagarille on kuitenkin pakko päästä.

Kukas tuo limpparit, jos tarvii lantrinkia tai krapulacolaa, kuten mä?
Ja entäs muuten tuo nesteytys, jos siellä istutaan saunassa puol iltaa niin varmaan tekis ihan hyvää juoda välillä muutakin, kuin alkomahoolia...
vissy on melko hyvä vaihtoehto....

Sit kun siellä on kerta sauna, niin laudeliinat on varmaan syytä ottaa mukaan.

Joten tehdäänkö samanlaista listaa, että kuka tuo ja mitä niin pysyy selkeempänä...

Mä tuon astiat.
 
JA ONKOS KAIKKI NYT MAKSANEET OMAN OSUUTENSA MÖKISTÄ?? Puhehan oli, että se pitää olla viim. kaks viikkoo ennen maksettu....
Joten onko tää nyt tällä selvä vai muuttuuko vielä se summa mitä pitää maksaa?
 
Mä yritän täs nyt värkätä jonkinnäkösen alustavan ruokalistan jos vaik tähänkin sit lisäiltäis, ku saadaan jotain päätöksiä valmiiks. :)

pintelin
sleeppari -kertakäyttöastiat
bree
tölli -pizza
hono - sienisalaattia ja pompannappeja ja jotain muuta sieniherkkua
taare
online -sipsiä, karkkia ja kaikenlaista mitä käteen osuu. :D
peppari
kookosta -suklaamuffinsseja
texas
mustikkatassu -kahvi, sokeri, suodatinpussit
karussa
NeitiNasu



[/quote]

Elikkäs tuos ois alustavaa listaa ja mä voisin tuoda salaattitarpeita (sipsit meni jo :D ) Eli ehdotuksia kehiin...Mitä salaattia... Käviskö semmonen mis ois salaattia, tomaattia, kurkkua, fetaa, vihreit oliiveja, (sipulia ) ja lisäks vaik pari valmis salaattia joko punajuuri tai peruna ? Vai tehdäänkö viel itte joku pastasalaatti ?

 
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
Alkuperäinen kirjoittaja online:
pintelin
sleeppari ei allergioita, sienet, kala ja äyriäiset ei uppoo...
bree
tölli pähkinätön
hono laktoositon, paprikaton ja possuton
taare
online rajaton
peppari ei mittään rajoituksia
kookosta
texas: ei ruoka-aine rajotuksia.
mustikkatassu ruoka-aine rajoituksia ei ole mutta oon aika nirppis (en syö sieniä, katkarapuja, epämääräisiä mereneläviä, en mitään simpukoita, etanoita sun muuta limaista
karussa ei allergioita
NeitiNasu
Lisäsäsin mustikkatassun ja töllin allergia/mieltymykset. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
Alkuperäinen kirjoittaja online:
pintelin Ei rajoituksia,mutta kalaa ei missään nimessä.
sleeppari ei allergioita, sienet, kala ja äyriäiset ei uppoo...
bree
tölli pähkinätön
hono laktoositon, paprikaton ja possuton
taare
online rajaton
peppari ei mittään rajoituksia
kookosta
texas: ei ruoka-aine rajotuksia.
mustikkatassu ruoka-aine rajoituksia ei ole mutta oon aika nirppis (en syö sieniä, katkarapuja, epämääräisiä mereneläviä, en mitään simpukoita, etanoita sun muuta limaista
karussa ei allergioita
NeitiNasu
Lisäsäsin mustikkatassun ja töllin allergia/mieltymykset. :)
 
MENYYYYYYYYYYYYYYYY :p :p :p :p

pintelin -limpparit 2kertaa kokis ja 2kertaa sprite
-makaroni,kinkku,hernemaissipaprika,suolakurkku,juusto
salaatti ja salaatinkastike putelli. (oletan ainestenperusteella, et pintelin tekasee pastasalaattia )
sleeppari -kertakäyttöastiat
bree
tölli -pizza
hono - sienisalaattia ja pompannappeja ja jotain muuta sieniherkkua
taare
online -sipsiä, karkkia ja kaikenlaista mitä käteen osuu. :D
peppari
kookosta -suklaamuffinsseja
texas-tomaattia, kurkkua, salaattia, fetaa, mustia ja vihreitä oliiveja, sipulia..(elikkäs jonkunnäkönen kreikkalainen-salaatti ) salaattikastiketta. (ja muut heräteostokset )
mustikkatassu -kahvi, sokeri, suodatinpussit
karussa
neitinasu
 
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
Onks kukaan muu teen juoja kuin mä???
En mää ainakaa... Ja tuli sellanen homma mielee, et onkohan siel mökil mitää kippoja mihin noit salaatteja vääntäis vai viittiskö autolliset heittää jotain ämpäreitä takapaksii mihi salaatit kyhättäis ?
Luulis siellä nyt jotain kulhoja olevan. :eek:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
JA ONKOS KAIKKI NYT MAKSANEET OMAN OSUUTENSA MÖKISTÄ?? Puhehan oli, että se pitää olla viim. kaks viikkoo ennen maksettu....
Joten onko tää nyt tällä selvä vai muuttuuko vielä se summa mitä pitää maksaa?
Kaikki osallistujat ovat nyt maksaneet. :attn:

 
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
Onks kukaan muu teen juoja kuin mä???
En mää ainakaa... Ja tuli sellanen homma mielee, et onkohan siel mökil mitää kippoja mihin noit salaatteja vääntäis vai viittiskö autolliset heittää jotain ämpäreitä takapaksii mihi salaatit kyhättäis ?
Luulis siellä nyt jotain kulhoja olevan. :eek:
Ei kaikissa mökeissä oo, siks mä sitä vessapaperi tilannettakin kyselin, kun joissain ei oo sitäkään..

 

Yhteistyössä