Olis muuten tosi kiva järkätä jotkut pikku geimit johonkin vaikkapa tampereelle

Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Jestas! Tajusin justiin että enää kolme viikkoo on aikaa! Äkkiähän se menee. :D

Tuleekos joku mua vastaan asemalle sitten, kookosta meinas tulla vai? Vai seikkailenkohan mä itekseni siellä. :snotty:
Juu, nou hätä, tuun sinne asemalle. Kerro vaan ajoissa monelta juna on täälä niin tulen palloilemaan sinne.

Sas nähä saanko Onlinen mukaan vielä vastaanotto komiteaan =)

Edelleenkin mä sitä ruokaosastoa mietiskelen. :) Mites sen suunnittelu aletaa ? Onks ketää kokkikolmost tulos joka vois suunnitella mitä syötäis ja sit päätettäis kuka tuo ja mitä..Vai mites täh... edettäis asiassa ?

Nythän siis tarjolla on jo kookostan suklaa muhvinsseja. :p ( Kyllähän me tietty niilläkin pärjätää jos kookosta lupaa leipoa, niit about 200 kpl.
:D )

Niih ja käykös kaikille kaikki vai onks porukassa allergisia ?

Itekkin ois kiva tehä jotain "kotikutosta", mut näinkö ne "kävelee vastaa" jo ennen Tamperetta, ku tätä matkaa kertyy jonkinverran ennen perillepääsyä. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Edelleenkin mä sitä ruokaosastoa mietiskelen. :) Mites sen suunnittelu aletaa ? Onks ketää kokkikolmost tulos joka vois suunnitella mitä syötäis ja sit päätettäis kuka tuo ja mitä..Vai mites täh... edettäis asiassa ?

Nythän siis tarjolla on jo kookostan suklaa muhvinsseja. :p ( Kyllähän me tietty niilläkin pärjätää jos kookosta lupaa leipoa, niit about 200 kpl.
:D )

Niih ja käykös kaikille kaikki vai onks porukassa allergisia ?

Itekkin ois kiva tehä jotain "kotikutosta", mut näinkö ne "kävelee vastaa" jo ennen Tamperetta, ku tätä matkaa kertyy jonkinverran ennen perillepääsyä. :/
Niin ja käydäänkö me jossain kaupassa ja alkossa ja ties missä matkan varrella??
vai kaikki jo itekseen ennen lähtöä?

No jos Tölli tuo Pizzaa niin ei sitten ainakaan sitä varmaan tilailla illan mittaan.

Mie voisin toivoa jotakin suolasta (jos joku ei halua leipoa niin kaupan kautta voi tulla vaikka sipsipussin kanssa :whistle: )

Joskus aikasemmin kyselin noita allergioita ja muistelisin että gluteeniton ja pähkinätön olis jees.
Ja omasta puolestani voin toivoa että ruoat ei sisällä sieniä eikä katkarapuja, kaikki muu menee alas (no okei, sienetkin jos ne pilkotaan niin pieneksi ettei niitä huomaa...)

No, jos mä jätän ne leipomiset innokkaammille ja toisin sitte vaik niitä sipsejä ? Entäs tartteeko dippejä ? ..Ja sitten seuraa viisas kysymys, et eikös suurinosa jos ei miltei kaikki sipsit oo gluteenittomia ? :whistle:

Ja sleeppari...Eikös me voitas jossain kaupassa pyörähtää..Mikä nyt siihen matkanvarrelle sattuu, nii vois sitä juomapuolta ostella sieltä (ja ehkä sitä ruokapuoltakin ja aamuks krapulalimpskaa ym. heräteostoksia ) ettei tartteis ihan kaikkee täält asti roudata ? Alkoon jos jollain kyytiläisel on asiaa, nii sen mun mielest voi hoitaa ennen reissuu..eiks nii ?

Mutta mitäs mä toisin? mä EN aio leipoa ja te voitte olla hyvin iloisia siitä. Mäkin voisin tietty sipsejä, karkkia ja muuta naposteltavaa.
Ja tuun kyllä asemalle mukaan. otetaanko sellanen iso kyltti mukaan jossa lukee 2+ :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
HAHAAAAAAAAAAAAAAA ja mä kun ajattelin tuoda jotain sienipitoista :LOL: ja tuonkin :kieh:

Ruusa, meehän voidaan mennä mun autolla, jos viittit sitä takasinpäin ajaa :whistle: Siellä saa myös harrastaa lempipahettani :attn:

Okei, auto-ongelma järjestyksessä.
Ja mä voin syödä kaikki sienet ja pitsoihin en laita possua enkä sieniä enkä kalapitoisia...

(vaan paljon chiliä )

Viddu tää on persiistä....
Aamulla kirjoitin pitkät pätkät ja se kaikki vaan hävis jonnekkin.. :kieh:

Niin, klo.13 käy mulle.
Lammilla ainakin on kauppa, jonka ohessa on kyllä alkokin.....
joku muukin kauppa käy, koska onhan siitä vielä Treelle matkaa, mutta mulla ei oo niistä mitään hajua....
Mä kyllä meinasin laittaa omat drinksuni kylmälaukkuun joten alkoon ei oo välttis pakko päästä.

Sit seuraavaan asiaan.... kun se mökinomistaja lupas lähettää ajo-ohjeita mutta eipä niitä koskaan sitten tullut... Yllättäen...
Ja mulla ei oo kyllä hajuakaan, että minne meidän pitää mennä.....
Joten taas on näin hyvä kuski tiedossa, että juu, voinhan mä ajaa, kun vaan kerrotte että minne.... :D

Onks kaikki nyt maksaneet mökin vai vieläkö summat muuttuu???

Ja mä voin tuoda ne kertakäyttöastiat. :saint:

Mistäs päin te tuutte... siis Lahdesta nyt kai mutta mille tielle te täälä Tampereella osutta?
http://www.tampere.fi/ytoteto/kartta/map.php
tuolta jopa löytää sen osotteen (rusthollinrinne 1) jos haluatta itse koittaa selvittää kui sinne mennään.

Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
Mä en kyllä kerkee mitään leipomaan, koska mä olen perjantaina vielä iltavuorossa töissä ja jos lauantaina lähdetään jo ajoissa niin ei mitään saumoja keretä leipoon....
Ei hätää, ei kaikkien tarvitse leipoa.

Tai siis, parempikin, etteivät, eihän niitä millään jaksa syödä, jos jokainen tuo...

(kuinka monta meitä muuten loppujenlopuksi on? kolmetoista? neljätoista?)

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Toiset miettivät käytännönjuttuja ja mä naputtelen alkoholilaskuriin määriä tietääkseni miten paljon voin nauttia ja olla silti puoliltapäivin ajokunnossa... :whistle: :ashamed:

:LOL: :LOL: :kieh:

Käytännönjuttuhan tuokin :xmas:

Elikkäs mä otan barbaran ja poppikoneen,
Sleepy kertakäyttökalut

Puuttuuko jotain oleellista vielä? Siis ruuan ja juoman lisäks :D

Yhteistyössä