Juu, nou hätä, tuun sinne asemalle. Kerro vaan ajoissa monelta juna on täälä niin tulen palloilemaan sinne.Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Jestas! Tajusin justiin että enää kolme viikkoo on aikaa! Äkkiähän se menee.
Tuleekos joku mua vastaan asemalle sitten, kookosta meinas tulla vai? Vai seikkailenkohan mä itekseni siellä. :snotty:
Niin ja käydäänkö me jossain kaupassa ja alkossa ja ties missä matkan varrella??Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:Edelleenkin mä sitä ruokaosastoa mietiskelen. Mites sen suunnittelu aletaa ? Onks ketää kokkikolmost tulos joka vois suunnitella mitä syötäis ja sit päätettäis kuka tuo ja mitä..Vai mites täh... edettäis asiassa ?
Nythän siis tarjolla on jo kookostan suklaa muhvinsseja. ( Kyllähän me tietty niilläkin pärjätää jos kookosta lupaa leipoa, niit about 200 kpl.
)
Niih ja käykös kaikille kaikki vai onks porukassa allergisia ?
Itekkin ois kiva tehä jotain "kotikutosta", mut näinkö ne "kävelee vastaa" jo ennen Tamperetta, ku tätä matkaa kertyy jonkinverran ennen perillepääsyä. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:HAHAAAAAAAAAAAAAAA ja mä kun ajattelin tuoda jotain sienipitoista ja tuonkin :kieh:
Ruusa, meehän voidaan mennä mun autolla, jos viittit sitä takasinpäin ajaa Siellä saa myös harrastaa lempipahettani :attn:
Ei hätää, ei kaikkien tarvitse leipoa.Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Mä en kyllä kerkee mitään leipomaan, koska mä olen perjantaina vielä iltavuorossa töissä ja jos lauantaina lähdetään jo ajoissa niin ei mitään saumoja keretä leipoon....
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Toiset miettivät käytännönjuttuja ja mä naputtelen alkoholilaskuriin määriä tietääkseni miten paljon voin nauttia ja olla silti puoliltapäivin ajokunnossa... :ashamed: