Voi video
Ainakin 18 lausetta ap:lta, joissa viitataan paksuun tukkaan. Virkkeitä onneksi vähän vähemmän :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:No on tää tytsi muutenkin sen verran poikkeustapaus, että ei sitä koskaan tiedä vaikka hänen hiustenvärjäyksen hinta määriteltäisi paksuuden perusteella, vaikka se kyllä määritellään aina pituuden perusteella. (Sorry, nyt oli pakko )
Tää on ihan legendaarinenAlkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Mulla on yksi hius paksu, mutta lisäksi mulla on hiuksia myös niin paljon, että ne olisivat paksut, vaikka yksittäinen hius olisi ohut.
onneks ei sitten käydä samalla kampaajalla...Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:No on tää tytsi muutenkin sen verran poikkeustapaus, että ei sitä koskaan tiedä vaikka hänen hiustenvärjäyksen hinta määriteltäisi paksuuden perusteella, vaikka se kyllä määritellään aina pituuden perusteella. (Sorry, nyt oli pakko )
Missä sä olet oikein käynyt kampaajalla? Kyllä hiusten paksuus yhdessä pituuden kanssa lisää hintaa. Mulla oli hiukset vain olkapäille asti viimeksi, silti raidat maksoivat 40e vaikka pitkien hiusten raidoitus oli hintataulukossa 35e. Katsos vaikka netistä niitä hintoja, kyllä pituuden lisäksi myös hiusten paksuus vaikuttaa hintoihin. Paksuihin hiuksiin myös väriä kuluu paljon enemmän, kun hiuksia on niin paljon.
:kieh:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:No on tää tytsi muutenkin sen verran poikkeustapaus, että ei sitä koskaan tiedä vaikka hänen hiustenvärjäyksen hinta määriteltäisi paksuuden perusteella, vaikka se kyllä määritellään aina pituuden perusteella. (Sorry, nyt oli pakko )
Missä sä olet oikein käynyt kampaajalla? Kyllä hiusten paksuus yhdessä pituuden kanssa lisää hintaa. Mulla oli hiukset vain olkapäille asti viimeksi, silti raidat maksoivat 40e vaikka pitkien hiusten raidoitus oli hintataulukossa 35e. Katsos vaikka netistä niitä hintoja, kyllä pituuden lisäksi myös hiusten paksuus vaikuttaa hintoihin. Paksuihin hiuksiin myös väriä kuluu paljon enemmän, kun hiuksia on niin paljon.
Siellä missä mä käyn, kaikilla kampaajilla on tosi hyvännäköiset hiukset ja kaikki on tosi hyviä. Se joka leikkaa mun hiukset, ei ole oikeasti paksutukkainen, mutta sen tukka on aina paksun ja hienon näköinen. Ja siellä ollaan ystävällisiä, eikä päivitellä asiakkaiden erikoispiirteitä. Yleensä mun tukkaa laitetaan parisen tuntia. Mutta se ei laitakkaan mitään kauheita halonpaksuisia raitoja, vaan semmosia oikean näköisiä, kuin auringontekemiä. Ja aina se huomioi sen, että se on mahdollisimman kivan näköinen kauan, koska se tietää, ettei mulla ole siihen varaa joka toinen kuukausi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No kun eihän sitä voi ketä tahansa päästää hiuksiaan ronkkimaan ja itse ei oikein osaa omaa päätä laittaa...Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Tää onkin muuten jännä juttu, että usein kampaajilla itsellään on tosi huonokuntoiset ja hampsut hiukset..Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Mä käyn aina kalliissa kampaamossa syystä, että en halua kuulla vittuilua ohuesta tukastani enkä halua, että tyyliäni arvostellaan ylipäätään.
Kun menee kampaamoon, kannattaa ensimmäiseksi katsoa, että kaikilla kampaajilla on hyvännäköinen tulla itsellään.
Ei sitä väriä kulu yhtään enempää oli hiukset ohuet tai paksut, koita nyt tajuta. Hiuslaatu on joko paksu jolloin hiuksia on suhteellisen vähän, tai ohut jolloin niitä on vastaavasti enemmän, tai sitten niiden välimuoto. Väriä kaikkiin menee suunnilleen saman verran, hiusten kunnosta riippuenAlkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:No on tää tytsi muutenkin sen verran poikkeustapaus, että ei sitä koskaan tiedä vaikka hänen hiustenvärjäyksen hinta määriteltäisi paksuuden perusteella, vaikka se kyllä määritellään aina pituuden perusteella. (Sorry, nyt oli pakko )
Hieman ot: sulla on ihan vtun hyvä nimimerkki!Alkuperäinen kirjoittaja vihkolainen:Mutta sähän aiemmin sanoit, ettet leikkaa kerrostetusti, kun sun tukka on siihen liian paksu.
pakut hiukset nimonomaan leikataan kerrostetusti ettei lopputulos näytä raskaalta, lisäksin niitä ohennetaan sillä muuten pää näyttää mopiltaAlkuperäinen kirjoittaja vihkolainen:Mutta sähän aiemmin sanoit, ettet leikkaa kerrostetusti, kun sun tukka on siihen liian paksu.
Hienoa tytsi, olet palstan ensimmäinen normaaliälyinen :flower: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Kai sen nyt normaaliälyinen ihminen tajuaa, että jos hiuksia on paljon niin myös niitä raitoja tulee enemmän
Eikä tule... raitojen määrä kun ei riipu hiusten paksuudesta tai pään koosta vaan siitä, millainen lopputulos halutaanAlkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Kai sen nyt normaaliälyinen ihminen tajuaa, että jos hiuksia on paljon niin myös niitä raitoja tulee enemmän
Niin, mutkun hän itse niin sanoi kun ehdotettiin kerrostetusti leikkaamista.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:pakut hiukset nimonomaan leikataan kerrostetusti ettei lopputulos näytä raskaalta, lisäksin niitä ohennetaan sillä muuten pää näyttää mopiltaAlkuperäinen kirjoittaja vihkolainen:Mutta sähän aiemmin sanoit, ettet leikkaa kerrostetusti, kun sun tukka on siihen liian paksu.
Aika suppeasti jaat noi hiustyypit. Etkö todellakaan tiennyt, että ihmisellä voi olla yksi hius paksu ja silti niitä hiuksia voi olla paljon keskivertoa enemmän.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei sitä väriä kulu yhtään enempää oli hiukset ohuet tai paksut, koita nyt tajuta. Hiuslaatu on joko paksu jolloin hiuksia on suhteellisen vähän, tai ohut jolloin niitä on vastaavasti enemmän, tai sitten niiden välimuoto. Väriä kaikkiin menee suunnilleen saman verran, hiusten kunnosta riippuenAlkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:No on tää tytsi muutenkin sen verran poikkeustapaus, että ei sitä koskaan tiedä vaikka hänen hiustenvärjäyksen hinta määriteltäisi paksuuden perusteella, vaikka se kyllä määritellään aina pituuden perusteella. (Sorry, nyt oli pakko )
Ihan uskomatonta miten jonkun tuntemattoman ihmisen tukka saa verenpaineen nousemaan .Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Hohhoijaaa teidän kanssa. Nytkö se joulurauha on ohi..? :/
(Älkää viitsikö..pliiiiis)..
Mulle aivan sama kenellä on tai ei ole paksu tukka tai mitä kukin kampaaja veloittaa erikseen. Onnea ap:lle kuitenkin uudesta tukasta ja edullisesta kampaajan hinnasta!
Jaa. Ja mä kun olen päin vastoin aina ajatellut, että nimenomaan RAITOJA voi laittaa tasan niin paljon kuin huvittaa, vaikka yhden. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Kai sen nyt normaaliälyinen ihminen tajuaa, että jos hiuksia on paljon niin myös niitä raitoja tulee enemmän
Aivan, toivottavasti lopputulos oli hyvä. Monessa mielessä paksu tukka on varmasti kivempi, niin ei tartte miettiä, että näkyykö päänahka tukan lomasta.Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Hohhoijaaa teidän kanssa. Nytkö se joulurauha on ohi..? :/
(Älkää viitsikö..pliiiiis)..
Mulle aivan sama kenellä on tai ei ole paksu tukka tai mitä kukin kampaaja veloittaa erikseen. Onnea ap:lle kuitenkin uudesta tukasta ja edullisesta kampaajan hinnasta!
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Jaa. Ja mä kun olen päin vastoin aina ajatellut, että nimenomaan RAITOJA voi laittaa tasan niin paljon kuin huvittaa, vaikka yhden. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Kai sen nyt normaaliälyinen ihminen tajuaa, että jos hiuksia on paljon niin myös niitä raitoja tulee enemmän
Etkö todellakaan tiedä että et ole erikoinen karvojesi kanssa. Puolet kampaamoiden asiakkaista on kohtuullisen paksuhiuksisia ja hiuksia on kohtuullisen paljon. kenenkään hiukset eivät ole paksut ja määrältään runsaatAlkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Aika suppeasti jaat noi hiustyypit. Etkö todellakaan tiennyt, että ihmisellä voi olla yksi hius paksu ja silti niitä hiuksia voi olla paljon keskivertoa enemmän.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei sitä väriä kulu yhtään enempää oli hiukset ohuet tai paksut, koita nyt tajuta. Hiuslaatu on joko paksu jolloin hiuksia on suhteellisen vähän, tai ohut jolloin niitä on vastaavasti enemmän, tai sitten niiden välimuoto. Väriä kaikkiin menee suunnilleen saman verran, hiusten kunnosta riippuenAlkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:No on tää tytsi muutenkin sen verran poikkeustapaus, että ei sitä koskaan tiedä vaikka hänen hiustenvärjäyksen hinta määriteltäisi paksuuden perusteella, vaikka se kyllä määritellään aina pituuden perusteella. (Sorry, nyt oli pakko )
Tytsi ei tajua...Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Jaa. Ja mä kun olen päin vastoin aina ajatellut, että nimenomaan RAITOJA voi laittaa tasan niin paljon kuin huvittaa, vaikka yhden. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Kai sen nyt normaaliälyinen ihminen tajuaa, että jos hiuksia on paljon niin myös niitä raitoja tulee enemmän