Olipas edullinen kampaamo :)

Status
Viestiketju on suljettu.
toispual jokke
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Näin on sanonut minulle jokainen kampaaja, jossa olen ollut,

Etkös sä tossa aiemmin kirjottanut että olet aina aiemmin käynyt tätisi kampaamossa ja nyt halusit vaihtaa toiseen kampaamoon -> eli siis kaks kampaajaa on sanonut hiuksiasi paksuiksi...

Ja missäs se tätisi kampaamo onkaan,haluan käydä testaamassa?

Alkuperäinen kirjoittaja toispual jokke:
Näin on sanonut minulle jokainen kampaaja, jossa olen ollut,

Etkös sä tossa aiemmin kirjottanut että olet aina aiemmin käynyt tätisi kampaamossa ja nyt halusit vaihtaa toiseen kampaamoon -> eli siis kaks kampaajaa on sanonut hiuksiasi paksuiksi...

Ja missäs se tätisi kampaamo onkaan,haluan käydä testaamassa?
Olen käynyt monissa kampaamoissa, ennen kuin tädistäni tuli kampaaja.

Alkuperäinen kirjoittaja sappikiehuu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Ihmiset on ehkä kateita, kun itsellä on ohut. Mä ainakin oon aina ollut kade, siihen asti kun rupesin käydä hyvällä kampaajalla, joka saa munkin tukan näyttämään hyvältä.

.
Tuskin kukaan on tytsin tukasta kateellinen, se ei ole mitenkään epätavallisen paksun näköinen. Samanlainen letti on joka toisella vastaantulijalla

Niinhän sitä voi itselleen uskotella. Totuus on toinen. Ärsyttävää toistaa koko ajan itseään ja jankata näinkin yksinkertaisesta asiasta. En halua mitenkään kehuskella hiuksillani tai vähätellä muiden hiuksia, mutta mun hiukset vain sattuvat olemaan paljon keskivertosuomalaisten hiuksia paksummat, ei voi mitään. Toki silti löytyy muitakin joilla on näin paksu tukka. Olen vain sanonut, että valtaosalla on ohuempi tukka. Mun hiukset ovat paksummat kuin miltä näyttävät kuvissa, koska ovat niin suorat ja tavallaan "litistyneet". Koittaessa/laittaessa sen paksuuden paremmin huomaa.
Minkähän laiset hiukset minulla sitten on kun lettini on kolme kertaa tuon maksuinen kuin sinun letti noissa kuvissa ? Ja minusta minulla ei edes ole mitenkään kauhean paksu tukka.

Sitten sulla on oikein todella paksu tukka. Miten niin sinulla ei ole kauhean paksu tukka, luulet vain :D En kyllä usko, että ihan 3 kertaa paksumpi :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja natsivieras:
taidatte olla kateellisia.. ei kai noista viesteistä voi muuta päätellä.
Se, että on eri mieltä ei ole läheskään aina sitä kuuluisaa kateutta. Tiedoksi :) .

ja jos joku väittää muuta on se väärässä :eek: :eek: :eek:

jos olisin mode pistäisin aika monta nikkiä tästä ketjusta banniin

Eikös tytsi sen bannin tässä jokin aika sitten saanutkin...harmaana kikkailusta... :)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja natsivieras:
taidatte olla kateellisia.. ei kai noista viesteistä voi muuta päätellä.
Se, että on eri mieltä ei ole läheskään aina sitä kuuluisaa kateutta. Tiedoksi :) .

ja jos joku väittää muuta on se väärässä :eek: :eek: :eek:

jos olisin mode pistäisin aika monta nikkiä tästä ketjusta banniin

Eikös tytsi sen bannin tässä jokin aika sitten saanutkin...harmaana kikkailusta... :)
Ehkä, mutta miksi sun pitää riihitä?

sappikiehuu
Pakko oli ihan miehen mielipidekin kysyä :D
Hän sanoi kuvasta kun kysyin että "onko paksu tukka?" että "kai tuo aika paksu on, mutta kyllä sun tukasta paksumpi letti jää" :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä