Olipas edullinen kampaamo :)

Status
Viestiketju on suljettu.
Laitan viimeisen viestini tähän ketjuun. Mulla ei ole mitään väliä, ovatko hiukseni teidän mielestä paksut vai ei, olette nähneet niistä vain kuvia, ettekä voi tietää. Itse kuitenkin tiedän, että paksut ne ovat, kuten äidilläni ja äidinäidilläni (jonka kuva tossa irc-gallerian albumissa oli ). Näin on sanonut minulle jokainen kampaaja, jossa olen ollut, kuten myös jokaikinen tyttö, joka on minulle kampauksia laittanut. Mulla on usein yksi letti yli puolet paksumpi kuin jollekin koko hiuksista tehty letti, silloin kun mulla on 2 lettiä. Koskaan en ole tarvinnut hiuslisäkkeitä tms. Toki Suomessakin on myös muita paksutukkaisia, en ole muuta edes väittänyt. Muutama prosentti suomalaisista omistaa paksun tukan. Se on fakta eikä mielipide, että mulla on paksut hiukset, näkemiin, poistun ketjusta :wave:

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Laitan viimeisen viestini tähän ketjuun. Mulla ei ole mitään väliä, ovatko hiukseni teidän mielestä paksut vai ei, olette nähneet niistä vain kuvia, ettekä voi tietää. Itse kuitenkin tiedän, että paksut ne ovat, kuten äidilläni ja äidinäidilläni (jonka kuva tossa irc-gallerian albumissa oli ). Näin on sanonut minulle jokainen kampaaja, jossa olen ollut, kuten myös jokaikinen tyttö, joka on minulle kampauksia laittanut. Mulla on usein yksi letti yli puolet paksumpi kuin jollekin koko hiuksista tehty letti, silloin kun mulla on 2 lettiä. Koskaan en ole tarvinnut hiuslisäkkeitä tms. Toki Suomessakin on myös muita paksutukkaisia, en ole muuta edes väittänyt. Muutama prosentti suomalaisista omistaa paksun tukan. Se on fakta eikä mielipide, että mulla on paksut hiukset, näkemiin, poistun ketjusta :wave:
Muutama prosentti? Öhöm, kyl varmaan vähän enemmän. - Ylpeä paksusta tukastaan, mutta ei leuhka

Minna
Apua, mä repesin täysin kun katoin ton kutossivun viestejä =) =) =) Hyvät jutut teillä! Mitä mä niistä kuvista muistan,mitä Tytsi on laittanu,ni kyllä hänellä aika paksut hiukset on,vaikka onki suorat.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Muutama prosentti? Öhöm, kyl varmaan vähän enemmän. - Ylpeä paksusta tukastaan, mutta ei leuhka
Olen jostain lukenut, että noin 5%.

Alkuperäinen kirjoittaja pieni:
Mun hiukset ovat paksummat kuin miltä näyttävät kuvissa, koska ovat niin suorat ja tavallaan "litistyneet". Koittaessa/laittaessa sen paksuuden paremmin huomaa.
Itse asiassa kiharat hiukset on litteitä ja suorat pyöreitä =) jos sitä edes tarkoitit.
Tarkoitin, että kiharat ovat niin ilmavat, että kiharatukkaisten hiukset näyttävät usein paksummilta, mitä ovat. Kun taas suorat hiukset ovat kiinni toisissaan, tavallaan litistyneemmät eivätkä näytä niin tuuheilta, vaikea selittää järkevästi.
Mä taas tunnen monia joilla on kiharat ja niitä hiuksia riittää kuten mulla. Mulla kun oli lyhyet hiukset (ei edes olkapäille) niin olisi pitänyt maksaa pitkien hinta värjäyksessä ja jäi värjäämättä. En mä kyllä kovin onnellinen näistä paksuista hiuksista ole. Pää nahkakärsii ja mistään ei meinaa löytää nipsuja joka pitäisi hiukset kiinni.

:/

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Olen jostain lukenut, että noin 5%.

Niin jostain demi lehdestä? Kyllä kuule on enemmän kun 5 %

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
tytsi-89 eli taas kaikki ovat väärässä... Miksi laitoit kuvia jos niistä ei voi päätellä paksuutta? ;)
Toki voi päätellä ja nähdä, mutta eivät nuo kuvat nyt kaikkea kerro. Laittakaapa kaikki itsellenne ranskalainen letti ja katsokaa, tuleeko siitä yhtä paksu kuin noissa mun kuvissa, jos noin ihmeen paljon kiinnostaa. Kyllä noista mun kaikista kuvistakin voi jo nähdä, että paksut on. Moni on sen nähnyt noista kuvistakin. Mutta siis luonnossa ovat paksummat, miltä kuvissa näyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja Drama queen:
Jos tän ketjun olis alottanu kuka tahansa muu niin olis jääny yhden sivun mittaseks ja asiattomuuksiakin olis paljon vähemmän. :eek:
Mä en oikeesti ole törmännyt yhteenkään nimimerkkiin joka jaksaa jankata itsestään noin paljon :D

Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Alkuperäinen kirjoittaja pieni:
Mun hiukset ovat paksummat kuin miltä näyttävät kuvissa, koska ovat niin suorat ja tavallaan "litistyneet". Koittaessa/laittaessa sen paksuuden paremmin huomaa.
Itse asiassa kiharat hiukset on litteitä ja suorat pyöreitä =) jos sitä edes tarkoitit.
Tarkoitin, että kiharat ovat niin ilmavat, että kiharatukkaisten hiukset näyttävät usein paksummilta, mitä ovat. Kun taas suorat hiukset ovat kiinni toisissaan, tavallaan litistyneemmät eivätkä näytä niin tuuheilta, vaikea selittää järkevästi.
Mä taas tunnen monia joilla on kiharat ja niitä hiuksia riittää kuten mulla. Mulla kun oli lyhyet hiukset (ei edes olkapäille) niin olisi pitänyt maksaa pitkien hinta värjäyksessä ja jäi värjäämättä. En mä kyllä kovin onnellinen näistä paksuista hiuksista ole. Pää nahkakärsii ja mistään ei meinaa löytää nipsuja joka pitäisi hiukset kiinni.

:/

Jep, niin piti munkin ja vielä 5e päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Jos tän ketjun olis alottanu kuka tahansa muu niin olis jääny yhden sivun mittaseks ja asiattomuuksiakin olis paljon vähemmän. :eek:
Mä en oikeesti ole törmännyt yhteenkään nimimerkkiin joka jaksaa jankata itsestään noin paljon :D
No joo, mutta pakkoko sitä on provosoida. Mielummin lukee jonkun hiuksista kun muutamista muista aiheista. Ja eihän mitään ketjuja ole pakko avata.

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
No joo, mutta pakkoko sitä on provosoida. Mielummin lukee jonkun hiuksista kun muutamista muista aiheista. Ja eihän mitään ketjuja ole pakko avata.
Eiku nimenomaan tämä oli pakko avata ja ihan pakko oli kommentoida,.
Mikäli luit ketjun huomasit viissiin kuka provosoi ja ketä...
:snotty:

sappikiehuu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Ihmiset on ehkä kateita, kun itsellä on ohut. Mä ainakin oon aina ollut kade, siihen asti kun rupesin käydä hyvällä kampaajalla, joka saa munkin tukan näyttämään hyvältä.

.
Tuskin kukaan on tytsin tukasta kateellinen, se ei ole mitenkään epätavallisen paksun näköinen. Samanlainen letti on joka toisella vastaantulijalla

Niinhän sitä voi itselleen uskotella. Totuus on toinen. Ärsyttävää toistaa koko ajan itseään ja jankata näinkin yksinkertaisesta asiasta. En halua mitenkään kehuskella hiuksillani tai vähätellä muiden hiuksia, mutta mun hiukset vain sattuvat olemaan paljon keskivertosuomalaisten hiuksia paksummat, ei voi mitään. Toki silti löytyy muitakin joilla on näin paksu tukka. Olen vain sanonut, että valtaosalla on ohuempi tukka. Mun hiukset ovat paksummat kuin miltä näyttävät kuvissa, koska ovat niin suorat ja tavallaan "litistyneet". Koittaessa/laittaessa sen paksuuden paremmin huomaa.
Minkähän laiset hiukset minulla sitten on kun lettini on kolme kertaa tuon maksuinen kuin sinun letti noissa kuvissa ? Ja minusta minulla ei edes ole mitenkään kauhean paksu tukka.

natsivieras
onko oikeesti pakko lukea ketjuja jotka ärsyttää ja miksi aikuisten naisten pitää kettuilla, rasittavaa. taidatte olla kateellisia.. ei kai noista viesteistä voi muuta päätellä. ja jos joku väittää muuta on se väärässä =) jos olisin mode pistäisin aika monta nikkiä tästä ketjusta banniin, riihittemisestä ja provosoinnista =) aikuinen olisi osannut lopettaa jo ajoissa =)

Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja natsivieras:
onko oikeesti pakko lukea ketjuja jotka ärsyttää ja miksi aikuisten naisten pitää kettuilla, rasittavaa. taidatte olla kateellisia.. ei kai noista viesteistä voi muuta päätellä. ja jos joku väittää muuta on se väärässä =) jos olisin mode pistäisin aika monta nikkiä tästä ketjusta banniin, riihittemisestä ja provosoinnista =) aikuinen olisi osannut lopettaa jo ajoissa =)
Olen kateellinen. :'( Haluaisin olla yhtä kaunis, hoikka ja paksutukkainen kuin tytsi. Ja etenkin yhtä aikuinen. :heart: :heart: :heart:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä