Olipas edullinen kampaamo :)

Status
Viestiketju on suljettu.
pieni
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Täytyykö vetää rautalangasta? Tänään mulla värjättiin tyvi ja siihen meni ihan sairaasti sitä väriä. Tietysti sitä väriä menee enemmän jos niitä hiuksia on paljon, eli ovat PAKSUT! :whistle:
Täytyy ilmeisesti... sitä väriä kun ei mene enempää oli hiuslaatu sitten paksu tai ohut sillä hiusten määrä ei ole paksushiuksisella yhtä suuri kuin ohuthiuksisella. Lisäksi paksulaatuinen hius imee väriä paremmin kuin ohut, sileä hius jolloin väriä tarvitaan suhteessa vähemmän hiusta kohden
Pakko vielä sanoa, että on olemassa ihmisiä, joilla on yksi hius ohut, mutta niitä hiuksia on niin paljon, että lopputulos on paksut hiukset. On myös niitä, joilla yksi hius on paksu, mutta yksittäisiä hiuksia ei ole kovin paljon, sitten on myös sellaisia, joilla yksi hius on tosi paksu ja siitä huolimatta hiuksia on päässä todella paljon. Ja vielä kaikkea siltä väliltä. Miksi pitää kinata näin yksinkertaisesta asiasta?
Ja joillakin jo yksi hius on niin paksu, ettei tarvitse kuin sen yhden hiuksen.

Ei mutta tosissaan, eikö sinunkin kannata lopettaa jankkaaminen, lopetetaan kaikki yhdessä.

Täytyykö vetää rautalangasta? Tänään mulla värjättiin tyvi ja siihen meni ihan sairaasti sitä väriä. Tietysti sitä väriä menee enemmän jos niitä hiuksia on paljon, eli ovat PAKSUT! :whistle:
Täytyy ilmeisesti... sitä väriä kun ei mene enempää oli hiuslaatu sitten paksu tai ohut sillä hiusten määrä ei ole paksushiuksisella yhtä suuri kuin ohuthiuksisella. Lisäksi paksulaatuinen hius imee väriä paremmin kuin ohut, sileä hius jolloin väriä tarvitaan suhteessa vähemmän hiusta kohden
Pakko vielä sanoa, että on olemassa ihmisiä, joilla on yksi hius ohut, mutta niitä hiuksia on niin paljon, että lopputulos on paksut hiukset. On myös niitä, joilla yksi hius on paksu, mutta yksittäisiä hiuksia ei ole kovin paljon, sitten on myös sellaisia, joilla yksi hius on tosi paksu ja siitä huolimatta hiuksia on päässä todella paljon. Ja vielä kaikkea siltä väliltä. Miksi pitää kinata näin yksinkertaisesta asiasta?
No mitenkä olisi, jos sinä lopettaisit ajoissa? =)

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Ihmiset on ehkä kateita, kun itsellä on ohut. Mä ainakin oon aina ollut kade, siihen asti kun rupesin käydä hyvällä kampaajalla, joka saa munkin tukan näyttämään hyvältä.

.
Tuskin kukaan on tytsin tukasta kateellinen, se ei ole mitenkään epätavallisen paksun näköinen. Samanlainen letti on joka toisella vastaantulijalla

Niinhän sitä voi itselleen uskotella. Totuus on toinen. Ärsyttävää toistaa koko ajan itseään ja jankata näinkin yksinkertaisesta asiasta. En halua mitenkään kehuskella hiuksillani tai vähätellä muiden hiuksia, mutta mun hiukset vain sattuvat olemaan paljon keskivertosuomalaisten hiuksia paksummat, ei voi mitään. Toki silti löytyy muitakin joilla on näin paksu tukka. Olen vain sanonut, että valtaosalla on ohuempi tukka. Mun hiukset ovat paksummat kuin miltä näyttävät kuvissa, koska ovat niin suorat ja tavallaan "litistyneet". Koittaessa/laittaessa sen paksuuden paremmin huomaa.

kaak
Tytsin hiukset olla kampaajan mielestä paksut, mutta valitettavasti noissa gallerian kuvissa ne nyt ei kummoisilta näytä. Sinuna en niitä linkittäisi todisteeksi hiustesi paksuudesta tai poikkeuksellisuudesta, koska noissa sinun hiukset näyttää aivan tavan tavallisilta. Ja vieläpä vähän kuivilta/huonosti hoidetuilta osassa. Ja sanon tän ihan ilman kateutta.

pieni
Mun hiukset ovat paksummat kuin miltä näyttävät kuvissa, koska ovat niin suorat ja tavallaan "litistyneet". Koittaessa/laittaessa sen paksuuden paremmin huomaa.
Itse asiassa kiharat hiukset on litteitä ja suorat pyöreitä =) jos sitä edes tarkoitit.

Niinhän sitä voi itselleen uskotella. Totuus on toinen. Ärsyttävää toistaa koko ajan itseään ja jankata näinkin yksinkertaisesta asiasta. En halua mitenkään kehuskella hiuksillani tai vähätellä muiden hiuksia, mutta mun hiukset vain sattuvat olemaan paljon keskivertosuomalaisten hiuksia paksummat, ei voi mitään. Toki silti löytyy muitakin joilla on näin paksu tukka. Olen vain sanonut, että valtaosalla on ohuempi tukka. Mun hiukset ovat paksummat kuin miltä näyttävät kuvissa, koska ovat niin suorat ja tavallaan "litistyneet". Koittaessa/laittaessa sen paksuuden paremmin huomaa.
Mä en oikeasti enää tiedä nauranko mä vai alanko parkumaan :|

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
No on tää tytsi muutenkin sen verran poikkeustapaus, että ei sitä koskaan tiedä vaikka hänen hiustenvärjäyksen hinta määriteltäisi paksuuden perusteella, vaikka se kyllä määritellään aina pituuden perusteella. (Sorry, nyt oli pakko :D )

Missä sä olet oikein käynyt kampaajalla? Kyllä hiusten paksuus yhdessä pituuden kanssa lisää hintaa. Mulla oli hiukset vain olkapäille asti viimeksi, silti raidat maksoivat 40e vaikka pitkien hiusten raidoitus oli hintataulukossa 35e. Katsos vaikka netistä niitä hintoja, kyllä pituuden lisäksi myös hiusten paksuus vaikuttaa hintoihin. Paksuihin hiuksiin myös väriä kuluu paljon enemmän, kun hiuksia on niin paljon.
No eipä kuule vaikuta. Ainakin täällä Treellä varmaan 40 kampaamosta 2 ottaa hiusten paksuudestakin eri hinnan. Mulla on paksut hiukset ja erikoispitkät hiukset niin väri ja raidat maksaa 75 ?

pieni
Niinhän sitä voi itselleen uskotella. Totuus on toinen. Ärsyttävää toistaa koko ajan itseään ja jankata näinkin yksinkertaisesta asiasta.
Tähän on helppo ja yksinkertainen ratkaisu. Älä toista itseäsi, äläkä jankkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Mä en oikeasti enää tiedä nauranko mä vai alanko parkumaan :|

Äsken vielä nauratti, mut mulla ainakin nyt jo pääsi itku :'(

siis
tai sitten on vaan iso pää?

PahaSilmä
Kampaaja ottaa mun pitkistä hiuksista lyhyiden hiusten hinnan. Ei säälistä, eikä sen takia, että ne on ohuet, vaan että mun sisko on sen kaveri. B)

Alkuperäinen kirjoittaja pieni:
Mun hiukset ovat paksummat kuin miltä näyttävät kuvissa, koska ovat niin suorat ja tavallaan "litistyneet". Koittaessa/laittaessa sen paksuuden paremmin huomaa.
Itse asiassa kiharat hiukset on litteitä ja suorat pyöreitä =) jos sitä edes tarkoitit.
Tarkoitin, että kiharat ovat niin ilmavat, että kiharatukkaisten hiukset näyttävät usein paksummilta, mitä ovat. Kun taas suorat hiukset ovat kiinni toisissaan, tavallaan litistyneemmät eivätkä näytä niin tuuheilta, vaikea selittää järkevästi.

PahaSilmä
Mun siskontutöllä on ihan suorat hiukset ja ne on tosi paksun näköiset. Ihan hirveän painavat ne on. Jos se haluaa laittaa ne nutturalle, se tarttee ainakin neljä hiuslenkkiä, muuten ne ei pysy.

Vaan ihan sama, vaikka ne hiukset ois vihreet tai se ois kalju koko tyttö, koska se on vaan niin kaunis ja ihana. Suosikkisukulaiseni.

vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
:LOL:

Voi että ap luulee kai olevansa jotenkin erikoinen paksujen hiustensa kanssa...

Oletko myynyt hiuksiasi koskaan?
Mun kampaajani myi minulta leikkaamansa alaselkään ylettyvän letin jollekin peruukinvalmistajalle tms...

:laugh.
kampaaja myi? Voi kultapieni, sua on kusetettu. niistä hiuksista kun saa useamman SATASEN kun niitä myy peruukintekijöille...

Ei mua mitenkään kusetettu.
Kampaaja kysyi multa haluanko säilyttää lettini muistona vai saako hän myydä sen ja mä sanoin että myy pois kun itse vaan halusin eroon siitä pehkosta.Mitään en katso menettäneeni,hiukset kasvaa koko ajan ja olin täysin tietoinen että kampaajani sai hiuksistani rahaa.
:)

guest
riippuu hinnat vähän siitäkin missäpäin Suomea kampaajalla käy. Esim pääkaupunkiseudulla on puolet kalliimpaa kuin jossain kauempana pienehköllä paikkakunnalla.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä