Olipas edullinen kampaamo :)

Status
Viestiketju on suljettu.
just juu
Alkuperäinen kirjoittaja Ei minusta:
No on mulla sitten stnan kiskuri parturi, viimeksi meni mulla aikaa 1,5h ja kiskoi 85euroa :kieh: Pitääpä ens kerralla muistuttaa että se on se työ aika mistä sitä rahaa otetaan pelkästään, ei hiuksien pituus,värit,leikkaus,hiusten paksuus jne..

Tuota noin, miksi mun pitäis alkaa kampaajaksi, koska ala ei vois vähempää kiinnostaa? Ihme nus nussiaa.. :whistle:
No tottakai hintaan vaikuttaa myös se mitä siellä sulle tehdään, älä laita sanoja mun suuhuni. ARGH!

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Mo mulla pari tuntia kestävä permanentinteko kustantaa vähän vähemmän.

(tottapuhuen iaika pieni tuntipalkka tosta tulee kun kai ne aineetkin jotain maksavat)
Eikös kampaamot saa alennuksella tai jostain tukusta ym?

Jos esim on 10 asiakasta päivässä ja tienaat jokaisesta 57 on se päivässä 570e, joten ei se mun mielestä mitenkään vähän oo, jos on vielä oma kampaamo(ei vuokra) ja tosta muutama kymppi väreistä pois..
No tuskin käy 10 asiakasta päivässä ja toi 2h ja 57e ei ole yleinen juttu siellä, mun hiusten laitto kesti normaalia kauemmin, siksi olinkin viimeinen asiakas. Olen kyllä ihmetellyt, miten siellä voi olla niin edullista!

(tottapuhuen iaika pieni tuntipalkka tosta tulee kun kai ne aineetkin jotain maksavat)

Jos esim on 10 asiakasta päivässä ja tienaat jokaisesta 57 on se päivässä 570e, joten ei se mun mielestä mitenkään vähän oo, jos on vielä oma kampaamo(ei vuokra) ja tosta muutama kymppi väreistä pois..
Jos on oma kampaamo, menee siitä vastike kuitenkin. Puolet tuntitaksasta käsittääkseni yrittäjä saa itselleen kaikkien muiden maksujen jälkeen. On eläkemaksua, arvolisäveroa ja mitälie muuta.

Sirkkeli
Kyllähän kampaajalla on yleensä useampi istuin siellä, että duunaa yht'aikaa monta asiakasta. Yhellä kun on aineet päässä, niin toiselta voi leikata hiuksia...jne jne

Ei minusta
Alkuperäinen kirjoittaja just juu:
No on mulla sitten stnan kiskuri parturi, viimeksi meni mulla aikaa 1,5h ja kiskoi 85euroa :kieh: Pitääpä ens kerralla muistuttaa että se on se työ aika mistä sitä rahaa otetaan pelkästään, ei hiuksien pituus,värit,leikkaus,hiusten paksuus jne..

Tuota noin, miksi mun pitäis alkaa kampaajaksi, koska ala ei vois vähempää kiinnostaa? Ihme nus nussiaa.. :whistle:
No tottakai hintaan vaikuttaa myös se mitä siellä sulle tehdään, älä laita sanoja mun suuhuni. ARGH!
Enhän mä ole laittanutkaan, vai etkö ymmärrä että minullakin on _omia_ sanoja?

Tuli vaan mieleen tuosta " No jos sulla ei sitä 2 tuntia asiakkaassa mene, niin tuskin siitä sitten saa 57 euroa. "

Mieleen ettei muu kuin aika siihen vaikuta.. kieh..

Isoissa kaupungeissa kampaamot taitaa olla aika paljon kalliimpia, tää kampaamo oli ihan pikkukunnassa. Olen tähän asti ollut tätini kampaamossa, kun hän on ottanut vain 50e koko perheen leikkauksista ja värjäyksistä :D Nyt halusin käydä välillä muuallakin.

vierailija
:LOL:

Voi että ap luulee kai olevansa jotenkin erikoinen paksujen hiustensa kanssa...

Oletko myynyt hiuksiasi koskaan?
Mun kampaajani myi minulta leikkaamansa alaselkään ylettyvän letin jollekin peruukinvalmistajalle tms...

:laugh.

Ei minusta
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:

No tuskin käy 10 asiakasta päivässä ja toi 2h ja 57e ei ole yleinen juttu siellä, mun hiusten laitto kesti normaalia kauemmin, siksi olinkin viimeinen asiakas. Olen kyllä ihmetellyt, miten siellä voi olla niin edullista!
No elä :eek:

Mä kun luulin että aina 2h=57e :eek:

Alkuperäinen kirjoittaja Sirkkeli:
Kyllähän kampaajalla on yleensä useampi istuin siellä, että duunaa yht'aikaa monta asiakasta. Yhellä kun on aineet päässä, niin toiselta voi leikata hiuksia...jne jne
En ole kyllä ikinä eläessäni ollut kampaajalla, joka juoksee kahden tuolin väliä! :D

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sirkkeli:
Missä päin Suomea tapahtuu tuollaista, mä kun en ole koskaan nähnyt? Jenkkileffoissa sitä kyllä näkee...

vieras
Isoissa kaupungeissa kampaamot taitaa olla aika paljon kalliimpia, tää kampaamo oli ihan pikkukunnassa. Olen tähän asti ollut tätini kampaamossa, kun hän on ottanut vain 50e koko perheen leikkauksista ja värjäyksistä :D Nyt halusin käydä välillä muuallakin.
Siis miksi olisivat paljon kalliimpia?
Käyn kampaajalla 1500 ihmisen kunnassa ja värjäys + leikkaus maksaa n.90e-100e, vai onko stadissa sitten vieläkin kalliimpaa?

kiinnostunut

Missäs sun tädin liike on,voisin käydä siinä joskus vaihtelun vuoksi...?
:D

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:

Mun kampaajani myi minulta leikkaamansa alaselkään ylettyvän letin jollekin peruukinvalmistajalle tms...

Hah, en ole myynyt :LOL: Kampaaja ehdotti tänään, että ryhtyisin kampausmalliksi, kun ei tarvitsisi koskaan laittaa lisäkkeitä ;) Sitä voisin harkitakin, hiusmalliksi en haluaisi, kun ne voisivat värjätä ja leikata ihan miten tykkäisivät :whistle:

rv27
Vai että 570 euroa ja siinä sitten paiskit 20 tuntia töitä. Olen itse kampaaja ja eihän se nyt ihan noin helppoa ole se homma mitä joku luulee.

Ja ensinnäkin siellä on seassa paljon muitakin halvempia töitä.

Ja maksaa ne aineetkin. Plus vuokra joko tuolista tai liikkeestä, vakuutukset, yel-maksut, verot, alvit......... Laskeppas uudelleen se tuntipalkka. :DD

Ei minusta
Alkuperäinen kirjoittaja rv27:
Vai että 570 euroa ja siinä sitten paiskit 20 tuntia töitä. Olen itse kampaaja ja eihän se nyt ihan noin helppoa ole se homma mitä joku luulee.

Ja ensinnäkin siellä on seassa paljon muitakin halvempia töitä.

Ja maksaa ne aineetkin. Plus vuokra joko tuolista tai liikkeestä, vakuutukset, yel-maksut, verot, alvit......... Laskeppas uudelleen se tuntipalkka. :DD
Pikkasen kaksplussalla on sitten hmm.. porukkaa :LOL:

Yhden esimerkin takia sekoaa koko palsta, ei hyvää päivää sentään :LOL:

kuntalainen
juups, meillä maalla maksaa hiustenleikkuu noin 20 e, siis vaikka vaan tasattaisi, mihin esim mun käydessä on aikaa käytetty max 15 min. eli jos tekis noita tasauksia koko päivän , eli 32 päätä työpäivän aikana, tulis 640 e/pv. sain pphna vain puolet tuosta koko kuukaudessa, mut se on mihin kukin on tottunut...

niin
Alkuperäinen kirjoittaja kuntalainen:
juups, meillä maalla maksaa hiustenleikkuu noin 20 e, siis vaikka vaan tasattaisi, mihin esim mun käydessä on aikaa käytetty max 15 min. eli jos tekis noita tasauksia koko päivän , eli 32 päätä työpäivän aikana, tulis 640 e/pv. sain pphna vain puolet tuosta koko kuukaudessa, mut se on mihin kukin on tottunut...
Mutta päälle tulee kaikki verot ym maksut, sähköt, vesi, vuokra tai toimitilan ostokulut.

taikatukka
minulla laitettiin tälläisessä pikkukunnassa 2 värisiä raitoja ja pohja värjättiin- sekä tietenkin leikattiin uusi malli hiuksiin ja hinta oli 89e.
kyllä minun tietämäni parturi tienaa aikas hyvin... tosin kun ei kaikkea ees sinne kassaan lyödä :D ja kaikista tuotteista joita myy kotiin niin saa tietenkin rahaa. vuokra, vesi ym kuluvat tietenkin mutta jos ottaa ees yhden vuokratuolilaisen niin sillä melkein jo vuokran kuittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Minna:
8 kertaa viittaus ap:n hiusten paksuuteen, ap:n toimesta :headwall: :headwall: Voi elämä sentään :LOL:
Se on kuule aika olennainen tieto, kun puhutaan näistä hinnoista. Kun mulla sattuu olemaan paljon yli puolet paksummat hiukset kuin keskivertosuomalaisella niin totta kai se vaikuttaa hintoihin! Jos olisin ollut hentohiuksinen niin väriä ei olisi kulunut niin paljon, aikaa ei olisi mennyt 2h jne. niin siihen verrattuna toi on sairaan edullinen kampaamo.

vieras
8 kertaa viittaus ap:n hiusten paksuuteen, ap:n toimesta :headwall: :headwall: Voi elämä sentään :LOL:
Se on kuule aika olennainen tieto, kun puhutaan näistä hinnoista. Kun mulla sattuu olemaan paljon yli puolet paksummat hiukset kuin keskivertosuomalaisella niin totta kai se vaikuttaa hintoihin! Jos olisin ollut hentohiuksinen niin väriä ei olisi kulunut niin paljon, aikaa ei olisi mennyt 2h jne. niin siihen verrattuna toi on sairaan edullinen kampaamo.
REPSKOPS *tyrsk*

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
REPSKOPS *tyrsk*
??

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:

kampaaja myi? Voi kultapieni, sua on kusetettu. niistä hiuksista kun saa useamman SATASEN kun niitä myy peruukintekijöille...

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä