vierailija
E oot ihana supersuper ihana. Elä anna noita-akkojen ja korppikotkien tulla nokkimaan.
Me rakastamme sinua!
Me rakastamme sinua!
Vaikea sanoa, että kuka teistä on hulluin. Tämä harhainen E, hänet muka tunnistava toinen harhainen vai sinä kuolaava hännystelijä.E oot ihana supersuper ihana. Elä anna noita-akkojen ja korppikotkien tulla nokkimaan.
Me rakastamme sinua!
.E oot ihana supersuper ihana. Elä anna noita-akkojen ja korppikotkien tulla nokkimaan.
Me rakastamme sinua!
Se oli isännöitsijä, kävi tutkimassa mistä haju tuli.Vai oletko henkilö, joka
lainvastaisesti
on tunkeutunut asuntooni?
Tulee sellainenkin agenda
mieleen.
Joku mahdollisesti pelkää asioiden
jälkipyykkiä?
E
Tää oli hyvä..
En anna, en.
Kiitos tästä.
.
Minä triggeröin
häntä, so it seems.
.
Tämä ns. ei-käsitelty
jokin/triggered issue
nousee päivätajuntaan
> aiheuttaen
läpikulkureitillään
laajan skaalan
tunteita. Nuo oman
peilikuvansa sietämättömät
'rumuudet'
hän sitten oksentaa
[peilikuvansa sijaan]:
m-i-n-u-n ylleni..
.
Huom.
Tämä täsmälleen
sama kaava aktivoituu
meidän ihmisten
välillä päivittäis-
konteksteissa, arjessa.
Oman kumppanin,
naapurin, kollegan
kanssa..
.
Näin me ihmiset olemme
toistemme Opettajia ja
Parantajia; toimiessamme
parantumattomien
'lipastokätkösalaisuuksien'
esillenostajina eli
>>>
'traumakätilöinä.'
Just my two cents.
.
.
.
E
Se oli isännöitsijä, kävi tutkimassa mistä haju tuli.
Ei viddu mitä pskaa. Vain Savossa vain Savossa E, vink! Passita se sua vainoova irl trolli noita pakko_hoitoon. Lähestymiskielto päälle. Ruokotonta menoo idässä.
Sama Eetä transuksi, juopoksi, narkiksi ja riipputissiksi ja ties miksi nimitellyt vanhanoita kirjoitti tämän tietenkin? Minä en ole mikään hännystelijä, minä olen aivan tuikitavallinen palstan vakiolukija ja perheen äiti.Vaikea sanoa, että kuka teistä on hulluin. Tämä harhainen E, hänet muka tunnistava toinen harhainen vai sinä kuolaava hännystelijä.
Een ihailijavainooja siellä taasenVaikea sanoa, että kuka teistä on hulluin. Tämä harhainen E, hänet muka tunnistava toinen harhainen vai sinä kuolaava hännystelijä.
Etkö todella muuta keksi. Ei ole mitään tekemistä teidän kanssanne muuten kuin että ärsyttää, että pilaatte mielenterveyden häiriöillänne kaikki ketjut.Een ihailijavainooja siellä taasen
Juuri niin E. Sinä sen aina fiksuimmin ja järkevimminOkei..
*huokaus*
.
Jospa tästä
pikkuhiljaa
rauhoitumme
.
hyvään tahtoon
ja harmoniaan..?
.
Triggeröitymiset
kuuluvat ihmisen
elinkaareen
kaikissa ikäluokissa,
mutta jos niiden käsittely
on ylitsepääsemätön
maasto, en voi suositella
anopalstoilla oksentamista
ja viattomien
mustamaalaamista
minään primäärinä
selviytymisstrategiana.
.
.
.
On olemassa
huomattavasti
vähemmän toksisia,
rakentavampia
metodeja +
terapiaakin
on saatavilla.
F Y I .
Vanha nainen alkoi psykoottisesti riitaa haastaa, ja kohde puolustautui. Todella rauhallisesti ja tyylillä vielä. Niin siinä kävi, huomasitko? samaEtkö todella muuta keksi. Ei ole mitään tekemistä teidän kanssanne muuten kuin että ärsyttää, että pilaatte mielenterveyden häiriöillänne kaikki ketjut.
.Hyvää yötä Rakas E.
Mun käsitykseni sinusta vaan nousee ja paranee viikko viikolta todistaessani sun ainaista tyyneyttä ja harkitsevuutta kaikissa todella oudoissa mt tyylisissä attackeissa
mitä nämä roskapalstat pahoina päivinä tarjoaa.
Läski hei, minä sanoin teitä kaikkia kolmea hulluksi, eli yritä nyt viimeinkin vtun vaahtopää ymmärtää jostain jotain.Vanha nainen alkoi psykoottisesti riitaa haastaa, ja kohde puolustautui. Todella rauhallisesti ja tyylillä vielä. Niin siinä kävi, huomasitko? sama
Ehdin jo S ladatakin, en oo aiemmin kylläkään käyttänytOttaisitpa estot pois jotta voisimme viestä vaikkapa signalilla tai votsapilla. Naiselle.
Sama täällä. Hyvää yötä rakasHyvää yötä rakas. Väsyttää kovin enkä jaksa valvoa.