Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Ellamaaria, viihtyisä olkkari teilläOnko huone ollut muussa järjestyksessä?
Ei... ehdotuksia? Ollaan vasta n. vuosi asuttu tässä ni ei olla vasta ku saatu homma aluilleen ko superallergikko vauva muutti myös taloon
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Ellamaaria, viihtyisä olkkari teilläOnko huone ollut muussa järjestyksessä?
Alkuperäinen kirjoittaja EllaMaaria:Alkuperäinen kirjoittaja hs:meillä niin oudonmallinen olkkari ettei saa oikeen yhteiskuvaa
http://www.aijaa.com/v.php?i=5501327.jpg
Onko teillä ruokapöytä tuolla takana? Tosi kiva, itse piristäisin vielä jollain värillä ruskeaa yleisilmettä. Mut tykkään!
Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ap:lla nätti olkkari! Verhot tuovat kivaa piristysruisketta. Älä niitä vaihda.
Mutta miksi sohvapöytä on noin kaukana sohvasta? Eihän siitä silloin ole hyötyä sohvalla istujille. Siirtäisin sitä ja mattoa.
Alkuperäinen kirjoittaja hs:http://www.aijaa.com/v.php?i=5501361.jpg
Ainiin, isäntä huomasi kuvasta vain kajarit![]()

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihmettelen edelleen ja ikuisesti, miksi kaikilla on telkkari ikään kuin alttarina. Kaikki keskittyy sinne päin, kaikki kumartaa telkkaria, joka loistaa altarilla kiiltävänä. Minä, minä, katsokaa minä hallitsen tätäkin perhettä!
Meillä telkkari ei ole olohuoneessa. Kummasti rauhoittaa iltoja ja antaa aikaa yhdessäoloon.
Alkuperäinen kirjoittaja EllaMaaria:Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:
Ihanan vaaleata ja raikasta. Aina silloin tällöin mulle tulee kausi kun haluisin vaaleampaa ja melkein pelkkää valkoista. Varmaan vähän vastakohtana kiehtoo!
Alkuperäinen kirjoittaja EllaMaaria:Ihanan vaaleata ja raikasta. Aina silloin tällöin mulle tulee kausi kun haluisin vaaleampaa ja melkein pelkkää valkoista. Varmaan vähän vastakohtana kiehtoo!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihmettelen edelleen ja ikuisesti, miksi kaikilla on telkkari ikään kuin alttarina. Kaikki keskittyy sinne päin, kaikki kumartaa telkkaria, joka loistaa altarilla kiiltävänä. Minä, minä, katsokaa minä hallitsen tätäkin perhettä!
Meillä telkkari ei ole olohuoneessa. Kummasti rauhoittaa iltoja ja antaa aikaa yhdessäoloon.
Meistä on kiva katsoa esim. elokuvia sohvalla löhöten. Siksi sohva ja muut istuimet ovat käännettynä telkkaria kohti.
Alkuperäinen kirjoittaja talented:Ohjeeksi kysymykseesi tosin vaikea saada kokonaiskuvaa huoneestasi:
1. valitse väriskaala-ainakin 3 väriä, väreissä tulee olla yksi tumma, keskivahva ja sitten vaalea
2. tee paperille kuva huoneesta ja aseta huonekalut sinne siten, että tulee viihtyisä ryhmäkokonaisuus. Sohvapäytä on liian kaukana sohvasta. Sohvalle värikkäitä tyynyjä tai värikäs peitto heitettynä käsinojalle luomaan pehmoisuutta, antamaan väriä
huonekaluja siirtelemällä myös vinoittain nurkkiin antaa visuaalisesti paremman vaikutuksen. Sohva on liian kiinni nurkassa-on tilaa siirtää lähemmäs kulmaa
3. taulut ovat liian korkealla, tuo ne lähelle sitä ryhmää, johon ne kuuluvat
4. osta isompi kukka pikku pöydälle
5. laita sohvapöydälle väriskaalaan kuuluva liina, kukka-asetelma
6. siirrä ikkunan edessä nurkassa törröttävä korkea huonekalu pois siten, ettei se peitä verhoa. täytyykö sen olla lähellä TV:tä jos ei niin siirrä pois
paremmilla kuvilla voisi antaa pätevämpiä ohjeita-sisustuksessa on tärkeää käyttää eri materiaaleja luoden mielenkiintoista vaihtelua silmälle
onnea muutoksella- olisi kiva nähdä kuvat muutoksen jälkeen!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja EllaMaaria:Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Ellamaaria, viihtyisä olkkari teilläOnko huone ollut muussa järjestyksessä?
Ei... ehdotuksia? Ollaan vasta n. vuosi asuttu tässä ni ei olla vasta ku saatu homma aluilleen ko superallergikko vauva muutti myös taloonHuutosuoli rajoitti äitin sisustelua.. mut kertokaa miten muutan toki!
Alkuperäinen kirjoittaja hs:Alkuperäinen kirjoittaja EllaMaaria:Ihanan vaaleata ja raikasta. Aina silloin tällöin mulle tulee kausi kun haluisin vaaleampaa ja melkein pelkkää valkoista. Varmaan vähän vastakohtana kiehtoo!
niin täälläkin. sit näkee kun lapset syö ja sotkee ja muistaa taas että miksei tuu vaaleeta sohvaa tai mattoa. lisäks meil on 2 kissaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi sohvan pitää olla nurkassa? Hiissaa se lähemmäs. Tule tiivis, kiva tunnelma.
Alkuperäinen kirjoittaja EllaMaaria:Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Ellamaaria, viihtyisä olkkari teilläOnko huone ollut muussa järjestyksessä?
Ainiin, isäntä huomasi kuvasta vain kajarit![]()
Ja kajareista vielä sen verran, et niitä ei just enää oo![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hs:jadalilla plussa auki.
teillä sopivan kokoinen olkkari.*kade*
Alkuperäinen kirjoittaja EllaMaaria:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi sohvan pitää olla nurkassa? Hiissaa se lähemmäs. Tule tiivis, kiva tunnelma.
Hiisaisin mut mitä hittoa mie laitan sohvan taakseTätä oon miettinyt!
Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:Alkuperäinen kirjoittaja hs:Alkuperäinen kirjoittaja EllaMaaria:Ihanan vaaleata ja raikasta. Aina silloin tällöin mulle tulee kausi kun haluisin vaaleampaa ja melkein pelkkää valkoista. Varmaan vähän vastakohtana kiehtoo!
niin täälläkin. sit näkee kun lapset syö ja sotkee ja muistaa taas että miksei tuu vaaleeta sohvaa tai mattoa. lisäks meil on 2 kissaa.
Meillä ei syödä olohuoneessa, ja kissakin on. Mutta on myös imuri ja pestävä sohvanpäällinen![]()
ooksä sisustussuunnittelija ?Alkuperäinen kirjoittaja talented:Ohjeeksi kysymykseesi tosin vaikea saada kokonaiskuvaa huoneestasi:
1. valitse väriskaala-ainakin 3 väriä, väreissä tulee olla yksi tumma, keskivahva ja sitten vaalea
2. tee paperille kuva huoneesta ja aseta huonekalut sinne siten, että tulee viihtyisä ryhmäkokonaisuus. Sohvapäytä on liian kaukana sohvasta. Sohvalle värikkäitä tyynyjä tai värikäs peitto heitettynä käsinojalle luomaan pehmoisuutta, antamaan väriä
huonekaluja siirtelemällä myös vinoittain nurkkiin antaa visuaalisesti paremman vaikutuksen. Sohva on liian kiinni nurkassa-on tilaa siirtää lähemmäs kulmaa
3. taulut ovat liian korkealla, tuo ne lähelle sitä ryhmää, johon ne kuuluvat
4. osta isompi kukka pikku pöydälle
5. laita sohvapöydälle väriskaalaan kuuluva liina, kukka-asetelma
6. siirrä ikkunan edessä nurkassa törröttävä korkea huonekalu pois siten, ettei se peitä verhoa. täytyykö sen olla lähellä TV:tä jos ei niin siirrä pois
paremmilla kuvilla voisi antaa pätevämpiä ohjeita-sisustuksessa on tärkeää käyttää eri materiaaleja luoden mielenkiintoista vaihtelua silmälle
onnea muutoksella- olisi kiva nähdä kuvat muutoksen jälkeen!!!!