oletko muuttanut kauas kotipaikkakunnalta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Posio, Taivalkoski, Rovaniemi, Oulu, Wien, Barcelona, Tokio, Columbia (lapsena)
Vaasa, Tampere, Edinburgh (opiskellessa)
Pietari, Lontoo, Madrid, Oslo (perheen kanssa)

Ikävä on posiolle... ;)

Synnyinkoti Paltamossa (Kainuussa), pukuompelija opinnot Kajaanissa, töissä muutaman vuoden Puolangalla kunnes tuli polte muuttaa etelämmäksi. Löysin pian itseni Hämeenlinnasta ja näillä seuduilla olen viihtynyt jo reilut 16vuotta. Apua. Kylläpä aika rientää. Tällä hetkellä asutaan Parolassa.

olen muuttanut 800km päähän kotikonnuilta miehen työn perässä.Myimme talon ja hyppäsimme tuntemattomaan.Eipä ole kaduttanut.itse on lapset hoidettu aina, ihmeissään ollaan kuunneltu nykyajan menoa että aikuiset vanhemmat tarvitsevat edellistä sukupolvea lasten ja talouden hoitajiksi.kasvattaa kuulkaa luonnetta ja itsenäistää kun ei ole lastenhoito yms apua.eipä tule nuristua turhasta.Koittakaa kuulkaa aikuistua ihmiset!Uudelta paikkakunnalta,pienestä maalaiskylästä on löytynyt hyvä koti, koulu, päiväkoti ja itsekin olen työllistynyt omalle alalleni.Ystäviä kaipaan pohjoisesta, mutta onneksi on puhelimet, kirjeet ja lomat!Uusia kevereita en tarvitse, työ ja perhe riittävät vallan mainiosti

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.02.2006 klo 10:54 kaukana on hyvä asua kirjoitti:
olen muuttanut 800km päähän kotikonnuilta miehen työn perässä.Myimme talon ja hyppäsimme tuntemattomaan.Eipä ole kaduttanut.itse on lapset hoidettu aina, ihmeissään ollaan kuunneltu nykyajan menoa että aikuiset vanhemmat tarvitsevat edellistä sukupolvea lasten ja talouden hoitajiksi.kasvattaa kuulkaa luonnetta ja itsenäistää kun ei ole lastenhoito yms apua.eipä tule nuristua turhasta.Koittakaa kuulkaa aikuistua ihmiset!Uudelta paikkakunnalta,pienestä maalaiskylästä on löytynyt hyvä koti, koulu, päiväkoti ja itsekin olen työllistynyt omalle alalleni.Ystäviä kaipaan pohjoisesta, mutta onneksi on puhelimet, kirjeet ja lomat!Uusia kevereita en tarvitse, työ ja perhe riittävät vallan mainiosti

Kyllä meillä ainakin on niin, että isovanhemmat HALUAVAT auttaa lastenhoidossa. Enkä kyllä tunne huonoa omatuntoa siitä, että lapset viettävät joskus viikonlopun mummolassa ja itse saa laiskotella.. No, jokainen taaplaa tyylillään.

Matkaa synnyinseudulle 350 km. Asustellaan Lahden kupeessa ja kotoisin ollaan tuolta Joensuun seudulta. Kaipuuta ei Joensuuhun ole mutta kivahan siellä on lomailla! Koti on kuitenkin täällä nyt =) !

Sodankylästä mutkien kautta Rovaniemelle ja sieltä harppaus Vääksyyn josta Lahteen ja Hämeenlinnan ja Loimaan kautta takaisin Lahteen ja -95 Turkki, Espanja, Karibia ja sitten sahattiin kesät välimerellä( Italia, Monaco, Espanja) ja talvet karibialla välillä BVI- Venezuela noin 5vuotta. v.2000 Kroatia ja sieltÄ Mallorcalle ja nyt Tarragonan lähellä. Ja tänne sitä nyt sitten vissiin asetuttiin

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.02.2006 klo 17:35 terve kirjoitti:
tiitiäisen äiti
asuitteko te jollain risteilijällä vai mitä työ sahasitte siellä edestakasin???kiinnostus heräsi ..
Menin turkkiin purjehduslomalle ja tutustuin siellä tanskalaisiin jotka olivat töissä yhdessä swan 53:ssa ja olivat lähdössä karibialle ja pyysivät mukaan ja ei muutakun soitto töihin ja otin lopputilin. Kaikki veneet missä olin töissä olivat yksityisiä 53 jalasta 142 jalkaan olevia purjeveneitä.

400km kotipaikkakunnalle josssa sisarukset ja miehen kotiin noin 180km ja omat vanhemmat asuu nykyään 2tunnin ajomatkan päässä.
et ihan ok.voi käydä isvanhemmilla päiväseltään ja kotikonnuilla voi olla yötä jos kaipuu iskee.

Yhteistyössä