Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 23.02.2006 klo 10:54 kaukana on hyvä asua kirjoitti:olen muuttanut 800km päähän kotikonnuilta miehen työn perässä.Myimme talon ja hyppäsimme tuntemattomaan.Eipä ole kaduttanut.itse on lapset hoidettu aina, ihmeissään ollaan kuunneltu nykyajan menoa että aikuiset vanhemmat tarvitsevat edellistä sukupolvea lasten ja talouden hoitajiksi.kasvattaa kuulkaa luonnetta ja itsenäistää kun ei ole lastenhoito yms apua.eipä tule nuristua turhasta.Koittakaa kuulkaa aikuistua ihmiset!Uudelta paikkakunnalta,pienestä maalaiskylästä on löytynyt hyvä koti, koulu, päiväkoti ja itsekin olen työllistynyt omalle alalleni.Ystäviä kaipaan pohjoisesta, mutta onneksi on puhelimet, kirjeet ja lomat!Uusia kevereita en tarvitse, työ ja perhe riittävät vallan mainiosti
:wave: Sama täällä, 30 km:n säteellä ollaan pyöritty koko ikä!Alkuperäinen kirjoittaja 24.02.2006 klo 14:25 äityliini74 kirjoitti:25 km. Enpä ole kaus menny. Enkä edes kaipaa kauemman enkä kyllä lähemmäks![]()
Menin turkkiin purjehduslomalle ja tutustuin siellä tanskalaisiin jotka olivat töissä yhdessä swan 53:ssa ja olivat lähdössä karibialle ja pyysivät mukaan ja ei muutakun soitto töihin ja otin lopputilin. Kaikki veneet missä olin töissä olivat yksityisiä 53 jalasta 142 jalkaan olevia purjeveneitä.Alkuperäinen kirjoittaja 27.02.2006 klo 17:35 terve kirjoitti:tiitiäisen äiti
asuitteko te jollain risteilijällä vai mitä työ sahasitte siellä edestakasin???kiinnostus heräsi ..