Vastasyntyneen kanssa synnärillä ei hoitajatkaan osanneet tulkita, milloin oli pissaa kertiksessä ja millon ei. Lopulta sinne piti laittaa käsipyyhkeitä, jotta näkyi kun kastuu. Eli tulokkaalle aion ottaa kestot mukaan jo synnärille, niin ei tartte suurennuslasilla tiirata pissamäärää..Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Mistä sen huomaa paremmin kestoista,kun kertiksistä?Miten kertisten kanssa sitä ei voisi huomata?Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Lukematta koko ketjua vastaan, että; eihän se lapsi joka sekunti pissaa. Ja kestojen kanssa sen oppii huomaamaan, millon pissaa tulee joten vaipan voi vaihtaa heti kun huomaa sen olevan märkä. Ja on imuja, jotka eivät tunnu erityisen märiltä. So simpleAlkuperäinen kirjoittaja vinku-iita:Mutta mun mielestä ne on varmaan epämukavat kun ne on märät koko ajan kun lapsi pissaa, kun eihän ne sitä kosteutta ime samalla tavalla kun kertikset...
JA HUOM: tämä on minun mielipide
Ja kyllä mä kestovaipasta mielestäni näen helpommin, onko siihen tullut pieni pissa vai iso pissa (miltä alueelta on kostunut, pinnasta vai syvemmältäkin), kuin kertiksestä.. helpottaa pottailuakin.
Ja kun on käyttänyt kestoja ja välillä kertiksiä, niin kestojen käytön jälkeen huomaa miten se kertis löyhkää märkänä :x