S
surkimus
Vieras
Olen lihava, poltan. en ulkoile. käytän kauhtuneita vaatteita. kiroilen. en jaksa harrastaa mitään. yritän ottaa yhteyttä ystäviin mutta ne eivät vastaa vaikka yritän olla mukava ja kysellä kuulumisia. mies piikittelee minulle tilastani ja se saa tämän vain pahenemaan. päivän kohokohtia on tupakointikerrat ja palstailu. en saa mitään aikaiseksi, opiskeluja enkä mitään. tuntuu mahdottomalta aloittaa. noille ystäville esitän ulospäin että kaikki on ok. en koe olevani masentunutkaan, olen vain tällainen muuten vaan :/ . en jaksa muutosta, ajatus lenkille menosta väsyttää, hävettää kävellä ihmisten ilmoilla kun olen lihava. ostin uudet lenkkeilyvaatteet mutta silti häpeän itseäni.
ostin myös salikortin, kävin kerran ja häpesin itseäni timmien ihmisten rinnalla. sen jälkeen en ole käynyt kun huomasin miten lihava olen muihin verrattuna. ostin myös itselleni vaatteita mutta tuntuu typerältä pukeutua hyvin kun olen vain neljän seinän sisällä. mies ei halua tehdä mitään kanssani muuta kuin harrastaa seksiä. olen yrittänyt aloittaa tenttiin luvun mutta siihen pöydälle kirja jää.
Märehdin virheitäni ja poden syyllisyyttä milloin mistäkin. lohdutusta haen tupakasta ja ruuasta :/
ostin myös salikortin, kävin kerran ja häpesin itseäni timmien ihmisten rinnalla. sen jälkeen en ole käynyt kun huomasin miten lihava olen muihin verrattuna. ostin myös itselleni vaatteita mutta tuntuu typerältä pukeutua hyvin kun olen vain neljän seinän sisällä. mies ei halua tehdä mitään kanssani muuta kuin harrastaa seksiä. olen yrittänyt aloittaa tenttiin luvun mutta siihen pöydälle kirja jää.
Märehdin virheitäni ja poden syyllisyyttä milloin mistäkin. lohdutusta haen tupakasta ja ruuasta :/