Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;28926087:Niin siis kokonaan maksullinen = yhteiskunta ei maksa latiakaan lastenhoidosta. Miksen meinaisi sitä, että kaikki kulut pitää maksaa? Yhteiskunnan tukea lapsiperheille nekin on. Jos oikeasti lähdetään sille linjalle, ettei saa laskea mitään yhteiskunnan varaan, niin miksi se sitten rajataan vain tulonsiirtoihin, eikä muihin lapsiin liittyviin kuluihin?
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;28926159:No on teillä hyvät palkat, jos te useita tonneja maksatte pelkkiä verojakin. Ehkä minullakin sitten joskus.
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;28926159:No on teillä hyvät palkat, jos te useita tonneja maksatte pelkkiä verojakin. Ehkä minullakin sitten joskus.
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;28926202:Sanoinhan etten ole näitä laskenut. Kaalimaan vartija heitti tuon 1000 euroa/kk/lapsi.
Alkuperäinen kirjoittaja lopeta jo säpäle;28926116:Jos tosiaan lähdettäisiin sille hypoteettiselle linjalle, että kaikesta maksettaisiin todellisten kulujen mukaan (mm. terveydenhoito, tienkäyttö, kaikki erilaiset hallinnolliset kulut aina missä tahansa virastossa asioidessa), tarkoittaisi tämä luonnollisesti sitä, että valtion menot laskisivat niin, että veroprosentti laskisi murto-osaan nykyisestä. Kyllä sillä suuremmalla käteen jäävällä tulolla päivähoidon maksaisi, mutta tietenkin mm. paljon sairastaville elämä kävisi mahdottomaksi.
Tätähän sinä tarkoitit?
Minä aina ajattelin samoin, olin 25-vuotias ilman työtä, ajattelin kouluttautua jotta voin turvata lapsilleni hyvän elämän ja maksaa heidän kulunsa.
Nyt 33-vuotiaana olemme yrittäneet saada lasta yli 2 vuotta, tuloksetta. Suuri riski että jäämme lapsettomiksi.
Ajattelin kuitenkin enemmän valtion taloutta.
Vaan eipä ole tästä urotyöstä kukaan tullut tähän päivään mitalia antamaan.
Ainoastaan suru ja kaipuu on sisällä nyt, vaikka tilillä rahaa.
Jospa lasket itse, kun niin paljon kiinnostaa. Tai kysy taloussanomilta.![]()
Ei linnutkaan muni kesken eräiseen pesään. Ihmiset kuitenkin niin tekee....