Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei ne vaihtoehdot ole aina kotona navan kaivelu ja mielekäs työ, niinkuin jotkut olettavat. Kotona voi olla niitä lapsia, joita voi hoitaa tai voi viettää aikaansa vaikka opiskellen tulevaisuutta varten. Osa tarjottavista töistä on niin kamalaa paskaa, että en soisi niitä edes pahimmille vihamiehilleni (ei minulla sellaisia ole, mutta ymmärrätte varmaan). Vuokrafirmat pyörittelee paskoilla palkoilla ja aloilla missä lie ja katkeilevien tukien takia saattaa jäädä jopa miinukselle. Helppo se on sieltä omasta vakipaikastaan sanoa että "kyllä minä tekisin ainakin töitä oli tilanne sitten mikä tahansa". Minä en esim. lähtisi vuokrafirmalle siivoamaan jollain 7e/h palkalla ja 0-40 työtunneilla ja laittaisi sitten lapsiani päivähoitoon tämän ihanuuden takia. Olen kai sitten vain laiska paska ja elämäntapatyötön.
Samaa juttua näkee kun nuorten miesten työttömyys on katossa ja ihmiset kyselee, että mikä niitä nykyajan poikia vaivaa kun ei työt kiinnosta... ARGH. Työpaikkoja ei nyt vaan ole. Varmasti aina sieltä jokunen laiskamatokin löytyy, mutta kuten Keittiönoitakin sanoi, työnteon tulisi kannattaa aina. Piste.
no, mä voin sanoa noin vaikka mulla ei ole vakituista työpaikkaa. eikä isoa palkkaa. eikä tule vielä muutamaan vuoteen todennäköisesti olemaan kumpaakaan.. Helppo se on sieltä omasta vakipaikastaan sanoa että "kyllä minä tekisin ainakin töitä oli tilanne sitten mikä tahansa". Minä en esim. lähtisi vuokrafirmalle siivoamaan jollain 7e/h palkalla ja 0-40 työtunneilla ja laittaisi sitten lapsiani päivähoitoon tämän ihanuuden takia. Olen kai sitten vain laiska paska ja elämäntapatyötön.
.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22051156:Mun mielestä meillä on jo nyt ihan riittävästi tulosidonnaisuutta, mikä aiheuttaa sen, että osa ihmisistä laskee, kannattaako mennä töihin vai ei. Jos työssä käymisen hyöty on parisataa euroa kuussa, niin onko mielekästä käyttää suurin osa hereilläoloajastaan siihen?
Alkuperäinen kirjoittaja rikasvaiköyhä;22051873:Aloittaja on köyhä, siksi tietysti tuota mieltä. Meillä on suuret tulot verotuksessa mutta ei kyllä paljon käteen tule. Lapsilisä tulee tarpeeseen.
Alkuperäinen kirjoittaja rikasvaiköyhä;22051873:Aloittaja on köyhä, siksi tietysti tuota mieltä. Meillä on suuret tulot verotuksessa mutta ei kyllä paljon käteen tule. Lapsilisä tulee tarpeeseen.
Mitäs sitten kun tulee tilanne, että lapsilisät "jäädytettäisiin" niinkuin kävi joskus 80-luvulla? Suurituloisia tämä ei hetkauta, pienituloista kylläkin. Se on osoitus siitä, että kaikki eivät välttämättä tätä etuutta tarvitsisi. Onko se oikein, että pienituloista "rokotetaan" aina lopulta eniten?
Sama palkka kaikille - ei kiitos. Mutta palkkojakin pitäisi kyllä suhteuttaa ja oikeudenmukaistaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen;22051813:no, mä voin sanoa noin vaikka mulla ei ole vakituista työpaikkaa. eikä isoa palkkaa. eikä tule vielä muutamaan vuoteen todennäköisesti olemaan kumpaakaan.
ja vien vielä lapsiparatkin päiväkotiin siksi aikaa kun menen sillä pienellä palkalla, hui kauhistus, siivoamaan.
Ei vaan äitiysloman jälkeen töihin ja samaa aikaan toinen kokoajan töissä.Ja somalit paikkaamaan työvoimapulaa? NIINKÖ?