Odotuksen Odottajat!

Risukasa ja Pantalaimon: Joo, ne 8 inssiä perusteltiin sillä, että ns. "normaalilla hedelmällisellä" parillakin olisi onnistuminen sen 20-25% per kerta. Niin että miun sitten vaan pitää yrittää enemmän. Mutta jos haluavat yhteiskunnan varoja sitten tuhlata tuohon, että toistettais vaan tismalleen samoja hoitoja kerta toisensa jälkeen, niin maksakaa sitten te kaikki vaan nuo miun turhat hoidot. :kieh: Ja julkinen poli tosiaan tuo Kättäri on.

Risukasalle vielä piti sanoa, että on hyvä, että pidät kiinni lapsihaaveistasi. Koska se jos mikä tulisi harmittamaan. Siis jos luopuisit haaveistasi miehen takia. Näitä asioita kun tunnetusti ja tiedetysti aina naiset jossittelee.. jos olisin silloin ja tällöin tehnytkin niin tai noin... :p Se on aika raskas taakka kantaa, se jossittelu. Eli ole vaan se veturi ja tähtää kohtti unelmaasi, mies voi olla vaunu veturin takana joka pysyy perässä jos on pysyäkseen... Olet rohkea nainen, se on hienoa!

Pantalaimon: Miusta tuo on järkevää pohdintaa. Siehän tiedät nyt miten siun kroppa siihen hcg:hen reagoi, ja jos oireet täsmää niin silloin voi hyvinkin olla sitä hormonia veressä! ;) Toivottavasti tuo tuhru on nyt sitä normaalia vauva-tuhrua ja täti jäisi tulematta. Menkkatuntemuksethan ovat normaaleja joka tapauksessa. Ja onnittelut kuitenkin lyhyemmästä kierrosta! Se on jo pusikon paikka. :flower:

Jastu: tervetuloa! Inssi täälläkin hoitona, mulla nyt toinen kerta tänään. Tsemppiä teille aivan kamalasti tähän hoitoon. OIkeastaan tää on fyysisesti aika helppoa ja kivutonta, paitsi se Pregnyl piikki... :kieh:

Meea: Hienoa kun olet saanut itseäsi kasaan. Nyt vaan täti sinne ja äkkiä, niin pääsette uuteen kiertoon! On se kumma noilla tädeillä että tulevat kun ei haluta, ja sit kun halutaan, niin piilottelee jossain...
MUOKS:! Katos kun kiroamiseni tehosi ja täti tulikin sieltä. Olkoon tämä kierto sulle se Onnen Kierto!

Sojalla siis kuukauden luova tauko! Saavat ainakin rahat ja hermot tovin levätä. Mulla on kanssa kuukauden tauko tän inssin jälkeen, jos tää epäonnistuu. Oikeastaan se ei edes tunnu niin pahalta kun luulin, tuo tauko.

Kysymys kaikille: Kuinka monta hoitoa teille on tehty ennen kuin on suositeltu/pakotettu välikierrolle odottelemaan?

surppi: AIkamoisia oireita! :eek: Mulla luget aiheuttivat kyllä raskausoireita, mutta ei oksetusta tai huimausta. Tissikipuja kyllä, ja heti kun luget jäi pois, väheni tissikivut samaan aikaan. Huii, tsemppiä!

Virtis: Olipas hyviä uutisia pitkästä aikaa! En usko, että ovat enää Pregnylin jäämiä nuo. Nyt vaan odottelemaan läskiä plussaa tikkuun! :heart: :flower:

Tiinulillekin toivon läskiä plussaa, tosiaan nega ei ole vielä tuossa vaiheessa satavarma. :hug:

Minä: MENOSSA INSSIIN! Klo 13:40. Mies käy hoitamassa oman osansa sitä ennen. :whistle:
On ollu ihan kamalaa. Selkä ihan törkeen kipeä, ei oo missään asennossa ollut hyvä. Ja niin iso munasolukin, että vatsaankin sattunut ikävästi monta päivää. Mutta tää on positiivista kipua. :D
Toivon kovasti, että limis olisi kasvanut ja ettei ovis olisi ollut jo aikapäiviä sitten.
Niin ois kiva jos kaikki menis hyvin!

Toivoopi Bee
 
Virtiksen puolesta aloin tässä jännitellä, en kyllä tuosta Pregnylistä osaa sanoa yhtään mitään, mutta peukutan kuitenkin sen mieluisamman selityksen puolesta! :heart:

Toisen käden peukku on sitten varattu Rouva B:n inssille, toivottavasti kaikki menee paremmin kun hyvin! Tuo 8 inssiä on ihan käsittämätön määrä, vaikka sitä miten perustelisi normaalin parin yrityksellä. Vähänkään pitempikiertoisella "normaaliparilla" tuo 8 kiertoahan alkaa olla jo se kuuluisa vuosi, jonka jälkeen katsotaan että syytä hoitoihin siirtymiseen on ilmassa, joten miten ihmeessä katsotaan että on noin monta kertaa järkevä yrittää? No, toivottavasti tämä on nyt se viimeinen tarvittava kerta!

Näissä keskustelupalstoissa on se hyvä ja huono puoli, että voi lukea muiden samassa tilanteessa olevien kokemuksia. Hyvä puoli se on tietysti monestakin syystä, mutta huono siksi, että täsmälleen samassa tilanteessa oleville annetaan ihan erilaisia ohjeita ja hoitosuunnitelmia lääkäristä ja vissiin auringonpilkuista riippuen. Meille sanottiin että meidän tilanteessa suoraan IVF:ään siirtyminen on ainoa järkevä vaihtoehto eikä insseissä ole yhtään mitään järkeä, ajanhukkaa. Luin juuri täsmälleen samat tulokset saaneen ihmisen ketjua, jossa lääkärisetä oli sanonut että inssiin vaan hopi hopi, vaikka luomuilullakin varmaan voisi tulosta tulla. Kaipa tässä sitten omaa lääkäriään pitää uskoa, vaikka kyllähän se nyt mietityttää miksei meille sitten insseistä ole apua? Inssiin kuitenkin pääsisi nopeammin ja helpommalla. Mutta ei kun ei. Pitäisiköhän tässä pyytää se leffoista tuttu "second opinion"? Yksityisellä tietysti voi käydä teettämässä inssejä niin monta kun lystää, mutta jos niissä kerran ei ole mitään järkeä.... Argh.
 
Tervetuloa kaikille uusille! Vaikka en kauaa ole tässä ketjussa ollut mukana, niin on ollut todella ihana lukea ja jakaa muiden tuntemuksia, sillä ne ovat kyllä niin identtisiä omien kanssa. Lapsettomuus on maailman kauhein asia, ainakin omalle kohdalle ei mitään kauheampaa ole sattunut. Äitini sanoi joskus että minusta tulee niin paljon parempi äiti tämän kaiken takia, että olen siihen asiaan turvautunut synkkinä hetkinä, sillä minä ainakin haluan uskoa, että tällä surulle, murheelle, toivolle ja pettymykselle on oikeasti jokin tarkoitus olemassa.
Bee: Sylintäydeltä onnea inssiin :heart: Ja onhan se tukalaa jos ei pysty olemaan missään asennossa kunnolla, mutta kuten sanoit, positiivista kipua ja onnitelut isosta munasolusta.
Soja: Tauko on todella hyvä asia, vaikka varmasti tuntuu turhauttavalta odottaa. Mutta saa mieli ja kroppa levätä seuraavaa kertaa varten.
Risukasa: Unelmista ja haaveista kannattaa pitää kiinni!! :hug:
ON: Sain eilen langanpäähän kätilön sieltä meidän lapsettomuusklinikalta, ja hän oli sitä mieltä, ettei kyllä voi enää näkyä noinkaan iso pregnyl annos testissä. En kyllä vieläkään usko että olisi oikea plussa, vaikka aamulla tein uuden testin ja samanlainen haamu siihen ilmestyi. Mä olen tullut niin skeptiseksi tän homman kanssa, että jos menkat ei ole tiistaihin mennessä alkaneet (alavatsa on kyllä menkkamaisen kipeä ollut jo eilisestä) ja testi vielä positiivinen, niin sitten ehkä voi jo uskoa ihmeeseen. Nyt mennään kuitenkin vielä matalalla profiililla.

Kaikille paljon plussatuulia!!! Mä yritän kirjoitella teille ahkerammin, kun olen muutenkin nyt kesälomalla. Rakennetaan miehen kanssa omaa kotia ja siksi näin myöhäinen loma-ajankohta, kesäsäistä ei kyllä ole tietoakaan.
 
Perjantai 17.10.2008[/b]



TOIVOJAT

Meea.........1v7kk, yk21......gonal-f+pregnyl+luget........2/30
soja.................n.1v.......................2.ivf.......................4/28
Gilmore...............kesä07.............................................5/30-32
astrid.............3v..............clomit.pregnyl+inssi............6/28-35
millis1981......3+1,5v........ivf/icsi tammikuussa............8/27-28
Moonex................synarela, menopur, puregon, ivf.......12/?
Rouva B.....3v tjot.....puregon, pregnyl, luget, iui.......13/31-41
Velvet Kiss.........11/07...........clomit, 1.iui..................15/30-33
kirma..............9/06.....menopur, luget, ivf jonossa......15/?
Veena............yk17..........3.iui, taukoa........................17/24-28
mama-84.........12/06..................................................20/28
Rva Pikkumyy....yk2, km2/08, tm 8/08........................22/30
Sannuli-81......8/07.....clomit, menopur, pregnyl, iui.....22/26-30
Pikkuvadelma....12/06........clomit, luget......................24/30
stellina..............9/07....arimidex,Gonal-F,pregnyl........25/n.31-39
Tähtisäde...........11/07......menopur, pregnyl.............25/25-28
miranda-81................................................................26/28-32
Viol....................1v......................iui............................27/28
dreamer78...............................ivf/icsi.........................27/31
Lumikeiju........yk6 (myös aiempia yrityksiä )..............28/30
Pantalaimon......9/07......clomit+metut+Pregnyl..........32/32
J3N3..........iui, metut,clomit+puregon+pregnyl+luget......43/?
Tiinuli81.........vuosia............ivf jonossa.......................47/?
Evenstar.......yk0.......metut, iui 09, clomit/arimidex....49/~43-52
aitiliini83.............................primolut, pas....................?/?
surppi.......................menopur, pregnyl, luget............?/?
jastu....................................iui...................................?/?

Piinailijat

surppi pp9
Tähtisäde pp10
Stellina pp12, -
Pantalaimon pp13



Haamuilijat

Virtis..........yli 2v....metut+femar+pregnyl+menopur.......26/28



Taustailijat

Orion..................
pohtijatar............2v
tao.................... n.4v
Justiina80..........11/05
risukasa-.........4/06.....laparoskopia?, iui
Maricce..............2/06..........ivf
taru82..........reilu vuosi
haltia................2v.............ivf/icsi
Inkku83............1v7kk.........iui/ivf
Pupuvaimo.....kohta 3v......menopur, iui
pilvilinna.............9/07

SYKSYN PLUSSAT


Andala..........yk15, 4/07....luomu
 
Virtis: Oi oi! Jospa ihan varovaisesti voisi sua jo onnitella! :heart: Ei tosiaan Pregnylin pitäisi enää vaikuttaa, joten kyllä siellä joku yrittää kovasti tarrautua kiinni! :saint: Niin ja toi silmäniskuhymiö tulee, jos laittaa ä:n jälkeen heti sulkumerkin ).

Rva B:lle isot peukutukset tämän päivän inssiin! b=)d Lasketaanko teille muuten siellä Kättärillä nämä yksityiset inssit mukaan tuohon kahdeksaan? Vai onko niin, että näiden LISÄKSI tehdään vielä kahdeksan julkisella? :eek:

ON: Ei näy tätiä! :eek: Tuhrua on kyllä tullut ja mahaa juilii, muttei kuitenkaan yhtä kipeästi kuin pitäisi, jos nyt olisi kp 1. Voi kukku, missä se täti luuraa! :kieh: Ei tällainen tuhruilu oo yhtään kivaa. :| Kai se on sitten pakko testata huomenaamuna, jos ei Japanin lippu nouse tänään salkoon. :kieh: En haluaisi, en milllään haluaisi nähdä sitä negaa, mutta pakko. Reissuun en voi lähteä ilman varmaa tietoa, koska täytyy jo huomenna pakata Clomit ja kuukuppi mukaan. :ashamed:
 
Tää onki ihan hirmu aktiivinen pino. Ite tässä jatkan taustailuja, mutta jännäilen toki mukana. Virtiksellä näyttää olevan jännät paikat. Ja Rouva B:n inssi myös jänskättää!!!! Kumpa vain teillä kaikilla tärppi kävis. Ja Pantalaimon sullahan on kans jännät ajat. Joo, se testaaminen on kamalaa, mutta eipä sille mitään voi. Onnea kovasti testailuun!!!! Toivotaan paksua plussaviivaa ja että voit arkistoida kuukupin laatikkoon odottelemaan vuodeks!!!! :heart:

ON: Onkohan kellään kokemuksia. Mulla oli siis menkat, jotka kesti 2-3 päivää, yleensä ainakin 5 päivää vähintään tuhruttaa. Ne loppui kuin seinään. Noh, sitten kp 7-9 tullu vaaleanpunaista verensekaista limaa, eli välivuotoja. Nyt mua oikeesti huolestuttaa. Raskaus on siis poissuljettu ja luomukierto menossa. Onko kellään siis ollu välivuotoja ennen ovulaatiota!!?!?! :eek: Kaikki oon mielessä käyny läpi syövästä lähtien :(
 
Tähtisade Älä muuta sano. Mutta musta tuntuu, että kun yhdessä ollaan tämä "projekti" aloitettu, niin me molemmat siirrytään tuotapikaa odottajiin! Toivottavasti tuhru on ollut edelleen tuhrua! Mieletöntä, että olet osannut olla stressaamatta. Multa se on onnistunut vieläkin huonommin kuin aikaisemmin tässä kierrossa... :ashamed:

Pantalaimon ja Stellina Mä uskon vahvasti, että plussat sieltä kaikesta huolimatta pärähtää. On se niin ihme, että meistä niin harva on plussanut vielä. Vai ollaanko me ihan stressissä kaikki ja täälläkin vielä aiheesta paasataan :LOL:

Virtikselle Varovaiset onnittelut, sillä mä olen ollut siinä uskossa, ettei mitään haamuja ole olemassakaan...

Rouva B Tsemppiä inssiin. Mun eka inssi on ehkä huomenna tai maanantaina. Ja kyllä mua jänskättää jo ihan kivasti. Nyt plussataan yhdessä!!! :heart:

Hauskaa ja rentouttavaa viikonloppua kaikille!
 
Prrkl, just kun laitoin viestin niin tuli 'Service Unavailable'.. ja kaikki katos,.. pitäs vaan näemmä opetella aina kopsaan viesti ennen lähetystä..

Velvet Kiss Niin mustakin tuntuu että tännekin on vihdoin se plussatulva hyökymällä tulossa (meinasin eka laittaa että tsunami, mutta ehkä sillä sanalla turhan ikävä kaiku :x ), nyt kun monilla on hoidot käynnistyny.. Mä taidan olla sit se viimenen pinonpitäjä, todellinen Odotteleva Odotuksen Odottaja kun en tunnu kovin äkkiä pääsevän edes sinne hoitoihinkaan saakka :headwall: plääh.

Exä on taas tulossa tänne ja ihan on tarkotus/yritys keskittyä vaan hauskanpitoon nyt kun kummallakaan ei muutakaan vielä oo.. mut niin se sitten kai on ettei ne asiat (sen mieli/haluamattomuus) siitä vatvomalla enää mihinkään muutu :ashamed: kyllä ne tunteetkin tästä hiljalleen hiipuu ja voi suunnata katseen johonkin uuteen, vaikka usko on kyllä sen(kin) suhteen heikossa että kovinkaan pian mitään kummempaa tulee.
 
Heippa vaan kaikille.

Paljon on tullut taas tekstiä kun viimeksi olen käynyt täällä. Työ kiireitä ollut.

Rouva B , Onnea inssiin :flower:

paltamolainen , toivottavasti plussa pärähtäis huomenna testiin. Peukut pystyssä.

ON: Tänään käytiin taas väestöliitolla. Saatiin eka inssiin lääkkeet + ohjeet. Ja verikokeet otettiin ja suostumuslappunen allekirjoitettiin.
Siis on kierrossa sit meillä eka inssi. Lääkkeeksi aloitan clomit kp3-7 Menopur 75IU kp8-9 UÄ kp 10 ja sitten pregnyl piikki ja inssi.
Voisko joku ystävällisesti päivittää mun tiedot. Kiitti jo etukäteen.
Samalla lääkäri teki mulle tänään UÄ jossa näky keltarauhanen, minusta viimeks oli kyl paljon isompi ja selvempi, mut sanoi et tuossa se on. Ja limis oli hyvä 11mm.

Nyt odotan ensi viikkoa et menkat alkaa ti-ke ja päästää hoidoissa taas eteenpäin. Insiin kyl ei ole kauhean isoa toivoa kun prosetti onnistumisesta on aika huono. Meille kokeillaan kaks inssiä sit IVF. Oishan se ihana jos tärppäis heti ekalla kerralla mut...
 
sannuli-81, sinulla hoidot alkaa täsmälleen samalla reseptillä kuin minulla oli! Paitsi me mentiin kotipeuhuilla ilman inssiä.
Minua silloin jänskätti ihan kauheesti aloittaa tuo menopur, piikittelyt tuntui niin isolle harppaukselle eteen päin. Mutta tulosta jäi saamatta, edelleen tyhjä kohtu.
Ehkäpä sinulle tämä coctail tuo tuloksen, peukutuksia valmiiksi =)

stellinan ja pantalaimonin piinailut jänskättää, minä en olisi malttanut olla testaamatta :whistle:

risukasa-, kuule kamu, minä ainakaan en ole lähdössä minnekään! Luomuplussaan en todellakaan näin pitkän tehtailun jälkeen usko ja ivf jonot odotuttaa ainakin ens kevääseen...että :headwall: pitkä oottelu on edessä :headwall:
Ollaan me sitten vaikka tämän pinon ainoat alkuperäiset pitämässä lippua korkealla :D

virtis :flower: :heart: :flower:

rvaB, se on ihanaa kipua se follijomotus! Tietää, että kyllä siellä varmasti jotakin tapahtuu. Peukkuja tulevaan!

moonex, selvisikö sinulla koskaan mistä kohdunulkopuolisesi johtuivat? Minäkin tulin esikoisesta todella helposti raskaaksi, sitten seuraava olikin ku ja nyt sitten lääkäri halusi tarkistaa johtimet, ettei niissä kuitenkin kaikesta huolimatta ole vikaa vaikka yksi norm. raskaus onkin takana.

).( Empä ole viitsinyt kirjoitella, mitään uutta kun ei tapahdu. En tiedä oliko ovista, lääkäri epäili viime viikolla, että voi jäädä tulematta, mutta kun pyysin lupaa saada piikittää loput menopurit ja sain luvan, niin ne ovat voineet kasvattaa follin ja olenkin ovuloinut.
Kyllä siellä, missä se rakkula ultrassa näkyi, oli melkoista tuikkimista vielä pari päivää sitten, eilen paine helpottui, että ehkä jospas se kuitenkin tuli. Mietin vaan, että mistä tiedän milloin aloitan luget :/
 
Tervetuloa kaikille uusille!!

Rouva B: Aikas monta inssia on suositeltu... Helppoa ja halpaa? Meille puhuttiin 3-4 kerrasta, kuten monille muillekkin. Tosi paljon onnea inssiin!!

Sannuli-81: Olen sua ehkä 3-4 neljää päivää edellä. Eli menkat pitäis alkaa viikonloppuna. Sitten valmistaudutaan inssiin... Mennään aluksi pari kertaa luomusti ja tämä on eka kerta. Toiveet ja pelot menee vuoristorataa!

Pantamolainen: Jännitys tiivistyy...
Stellina: Samoin!!
Risukasa: Voimia sinulle!

Eilen tuli ihan mieletön "kaikki kaatu päälle, en vain jaksa"-fiilis. Olin töissä kriisikoulutuksessa ja jotenkin se sai kumpuamaan itselläkin tunteita. Itkin illalla ja lähdin juoksemaan sateeseen tunniksi. Se helpotti huomattavasti ja koin taas olevani voimakas ja vahva kuin mikä :D

Näissä tunnelmissa, erittäin hyvää viikonloppua kaikille!
 
Nonniin ensikäynti ja s-prog takana, ens viikolla psyka ja sit lähetään jänskään.. :) <3 Se näytteenottaja sano kyllä että pitäis ensi kiertoon jo ehtiä inseminaatio tekemään.. =) huh huh, apua.. pelottaa,jännittää, mut silti on niin onnellinen!! <3 <3 :)
Onko täällä muuten mahdollisesti muita naispareja?? :O
 
Tähtisäde
Tulin vaan kertomaan, että tuhruilu jatkuu ja välillä on menkkajuilintaa, joten odottelen tätiä! Samoissa mennään siis Pantalaimonin kanssa. :wave: :wave:

Plussapuhuria Virtikselle!
 
Mulle saa valitettavasti päivittää taas kerran kp1. Eilen tuli verilimaa ja tänään aukes sitten vaihteeksi hanat. Olo on ihan tyhjä ja turta. Ei edes itketä. Näinhän tää meillä menee, ei me tulla plussaan koskaan. Mä en ees jaksa aatella ens kiertoo. Lisäksi oon reissussa ja mulla ei oo Arimidexejä, jotka pitäis aloittaa kp2 eli huomenna, saan niitä vasta ma:na. En tiä voiko niitä aloittaa vasta kp 3 ja pelkään että koko ens kierto menee ihan puihin. Eihän sitä tiedä saadaanko taas koko follia edes kasvaan. Sori tää masennuspuuska, nyt on vaa paha mieli :'(
 
stellina muruseni! :hug: :hug: Samoissa mennään, eli mullekin voi päivittää kp 1. Luulen, että voit aloittaa ne vasta maanantaina. Ei se voi päivästä kiinni olla.

Mä osasin tämän jo aavistaa, joten enää ei niin kovasti v*tuta. En edes testannut tänä aamuna, kun krampit pitivät hereillä viime yön. Kivut on taas ihan hirveät, ja se kyllä ärsyttää! :kieh:

Mutta nyt lähden hyvin ansaitulle lomalleni! :wave: Palailen vasta ensi viikonloppuna linjoille, joten pitäkää lippu korkealla. Mä näin viime yönä unta, että loput piinailijoista plussasivat, joten katsokaakin, että mun enneuni toteutuu. ;) :D
 
Lauantai 18.10.2008[/b]



TOIVOJAT

stellina..............9/07....arimidex,Gonal-F,pregnyl.........1/n.31-39
Pantalaimon......9/07......clomit+metut+Pregnyl............1/32
Meea.........1v7kk, yk21......gonal-f+pregnyl+luget........3/30
Tiinuli81.........vuosia............ivf jonossa........................3/?
soja.................n.1v.......................2.ivf.......................5/28
Gilmore...............kesä07.............................................6/30-32
astrid.............3v..............clomit.pregnyl+inssi............7/28-35
millis1981......3+1,5v........ivf/icsi tammikuussa............9/27-28
Moonex................synarela, menopur, puregon, ivf.......13/?
Rouva B.....3v tjot.....puregon, pregnyl, luget, iui.......14/31-41
Velvet Kiss.........11/07...........clomit, 1.iui..................16/30-33
kirma..............9/06.....menopur, luget, ivf jonossa......16/?
Veena............yk17..........3.iui, taukoa........................18/24-28
mama-84.........12/06..................................................21/28
Rva Pikkumyy....yk2, km2/08, tm 8/08........................23/30
Sannuli-81......8/07.....clomit, menopur, pregnyl, iui.....23/26-30
Pikkuvadelma....12/06........clomit, luget......................25/30
Tähtisäde...........11/07......menopur, pregnyl.............26/25-28
miranda-81................................................................27/28-32
Viol....................1v......................iui............................28/28
dreamer78...............................ivf/icsi.........................28/31
Lumikeiju........yk6 (myös aiempia yrityksiä )..............29/30
J3N3..........iui, metut,clomit+puregon+pregnyl+luget......44/?
Evenstar.......yk0.......metut, iui 09, clomit/arimidex....50/~43-52
aitiliini83.............................primolut, pas....................?/?
surppi.......................menopur, pregnyl, luget............?/?
jastu....................................iui...................................?/?

Piinailijat

surppi pp9
Tähtisäde pp10



Haamuilijat

Virtis..........yli 2v....metut+femar+pregnyl+menopur.......26/28



Taustailijat

Orion..................
pohtijatar............2v
tao.................... n.4v
Justiina80..........11/05
risukasa-.........4/06.....laparoskopia?, iui
Maricce..............2/06..........ivf
taru82..........reilu vuosi
haltia................2v.............ivf/icsi
Inkku83............1v7kk.........iui/ivf
Pupuvaimo.....kohta 3v......menopur, iui
pilvilinna.............9/07

SYKSYN PLUSSAT


Andala..........yk15, 4/07....luomu
[/quote]

 
Pantalaimon :hug: Hyvää lomaa

stellina :hug: voit varmasti aloittaa arimidexin vasta kp3. Mun annostusohje alkoi vasta kp3 eteenpäin

jastu Kiva kuulla että teillä alkaa hoidot vauhdilla :heart:

Viol Onnea haamusta :heart: Koskas meinaat testailla uusiksi?

Sannuli-81 Onnea tulevaan inssiin :flower:

(.) tänään menossa kp 3 eli torstai-iltana täti kurvasi paikalle....tarkoitus oli aloittaa tänään arimidexit mutta tosiaan kun toiIVF-suunnittelukäynti niin lähellä joten ei mitään järkeä aloittaa uuttakiertoa vl:ssa.
 
Stellina :hug:

Pantalaimon :hug: .. ja hyvää lomaa!!

Tervetuloa jastu, teillä etenee nopeasti asiat, hieno juttu ja tsemppiä tuleviin koitoksiin!

Virtis plussatuulia sulle lähettelen!!

Rouva B toivottavasti inssi meni hyvin ja tulokset ovat positiivisia =)

Minä otin tänään viimeiset kaksi clomhexalia. Sivuvaikutuksia ei oikeastaan ole ollut tai sitten ne ovat vasta tulossa. Päänsärkyä on ollut hiukan, mutta siihen voi olla muitakin syitä...
Ensi viikon keskiviikkona on seurantaultra, jännittää, onko mitään kasvanut..
 
Tiinuli81: Taisit sekoittaa nimet... Minä en vielä haamuile. Odottelen odotettuja menkkoja :)

stellina ja Pantalaimon: ISOT HALAUKSET MOLEMMILLE!! Jaksamista! Aika parantaa haavoja ja voimia taas uuteen kiertoon =)
 
Onpas taas oltu ahkeria kirjoituksen suhteen. :) Hyvä vaan. Saa aina lueskella sivu tolkulla, kun on pari päivää kirjoittelematta.
Mut kommentoin nyt joihinkin juttuihin.
Virtis Toivotaan, että se olisi plussa. :)
Sannuli81 Tsemppiä inssiin. toivotaan että ekalla tärppää.
Pantamolainen ja Stelliina :hug: ja tsemppiä uuteen kiertoon ja kyllä se plussa tulee vielä teillekin ja toivottavasti meille muillekin.
Tiinuli81 Milloin teillä olikaan se IVF suunnittelukäynti? mietin vaan et ollaanko menossa samoihin aikoihin..
 
millis1981 Mein IVF-suunnittelukäynti on 3.11. koskas teillä?

Viol voi ei, anteeksi :ashamed: mielelläni sinuakin haamusta onnittelisin :) no ehkä toisella kertaa...

astrid toivotaan että oikein muhkea folli olisi kasvanut =)

Virtis onnea haamusta :heart: Onnittelinkin vahingossa jo Violia kun sekoitin teidän nimimerkit :ashamed:
 
:hug: kaikille jotka joutunu yllättyyn verisesti..

Oli kyllä mukava ilta taas eilen, yöstä puhumattakaan..! :whistle: Sovittiin että koitetaan pitää nyt taukoo näkemisissä, mutta oikein kalenterista katottiin että seuraava "kiimani" (ovulaatio) ajottuis marraskuun tokaviikonlopulle, tai lähistölle. Ja sillon tarjoutu taas näkemään. Ihan kun se vieläkin haluis yrittää tjottina jotain luomuihmettä, vai aatteleeko vaan (kuten mäkin) että ei siitä nyt kuitenkaan enää mitään voi tulla.. Mut kaipa sitä joka kerta väkisinkin aina joku prosentin toivo kytee, jos on nähty :ashamed: vaikka lähestulkoon mahdottomuudeks tietääkin ja että vielä tyhmempää on alkaa kuvitteleen/odottaa enää mitään. Tosin eipä mulla mitään sitä vastaankaan oo vaikka tässä vielä antas niitä luomumahdollisuuksia ennen hoitoja =)
 

Yhteistyössä