ODOTUKSEN ODOTTAJAT VOL. IV

Lauantai 7.11.



TOIVOJAT

Shenda81......yk14.............toinen....Luomu...............1/26-27
RouvaPapunen...07alk.......tutkimukset, pregnyl.........12/28
estelle..............05/07.........luget, tutkimukset............14/
maikkis123.....02/08, km 09/08....puregon............14/n.26
isabella81.........02/08..........puregon..................17/27-32
dreamer78.....03/08...........2.icsi 11/09........................18/38
Minky..........1,5v., km10/08, tm3/09, km8/09..............21/28-32
kaz...............07/08..........hoidot alkaa......................26/23-35
pikkuvadelma....12/06, km 6/08.....ivf/iui, puregon............27/?
Ibu................07/08 .............hoidot alkamassa............31/39
kirma..............9/06.....ku10/07, 3.IVF tulossa.............32/n.28
sebu08.........1,5v...............3.ivf



Piinailijat

Mande..........5v. .........1.iui, clomit, puregon........18/41......pp3
Sannuli-81.....10/07...3.IVF km10/09....pas 11/09.....21/28..pp4
Miukula...........yli 4v......metut, tamot, puregon..............28/?....pp11



Taustailijat

risupesä............4/06..........2.ivf
Irene80.............6/06..........1.ivf/icsi, km5/09
Rosetta.............7/07...........ivf
Plamsu75..........01/06........1.ivf, puregon,pregnyl,luget
UniUnna...........04/08.........clomit
Katriina77........10/07..........1 IVF, 3 IUI
astrid................4v..............1.IVF/ICSI
möhköfanttis.....pian 3v.,....hoidot alkaa
Himputti............2v................iui
Pipopi...............07/08
Relish.............yli 2v............5.IUI tulossa


PLUSSAT 2009


2/09 Viol..................8/07......3.iui, puregon,pregnyl, luget
3/09 Jennyli.............yk7........terot, km1/09
3/09 Pantalaimon....9/07......1.IUI clomit, menopur, pregnyl, luget
3/09 ToivoaON.........5v.........iui, metut+terolut+clomi+pregnyl
4/09 Tiinuli81........................2.IVF
4/09 nuppu86.........n1v........tutkimukset
4/09 Veena............yk24.......luomu
4/09 millis1981.....................1ivf:n 1.PAS
5/09 Riio.................3/07.......2.IUI, puregon, pregnyl
5/09 perhone.........9/07.......luomu
6/09 kanella...........3/08.......luomu
7/09 Tinkerbelle.....yk14.......luomu, luget
7/09 kellopeliappelsiini...11/07, tm08, km5/09
8/09 jastu..............yk4........4.IUI, clomit, pregnyl
8/09 Rouva B.........3v..........1.ivf->km6/09, luomu
8/09 Taikapapu......3/08......ivf tulossa, luomu
9/09 Alisa84...........2/08.......clomit, menopur, pregnyl
10/09 tvvo......................km 4/09, km7/09,1.ivf
10/09 Tamtam.......yli 1v......1.ivf
10/09 verve......11/06........ivf
 
kirma: mä pistän sulle yyveetä. Oonkohan saanu sikataudin vai minkä lie lentsun (ja tätä ei pitäis sanoa äänee: vai joko kenties raskautunut..) on kuumeinen olo, posket punottaa, mutta silti ei mitään suurempaa kuumemittarissa. voi jeesus, enää 4 päivää testaamiseen.
 
pikkuvadelmalle plussa-onnea!!!

(.) ens viikolla munasolupunktio. iiik - jännittää. muniksia olis jotain 15-16 kuten viimeksikin. olisin toivonut hiukan vähemmän, mutta Parempia.
no, toivotaan että joukossa on pari sitkeää sissiä. (viimeksi 15:sta muniksesta saatiin 3 siirtokelpoista...)
 
Maikkis :hug: Mä niin ymmärrän sua! En ole vielä pystynyt käymään katsomassa siskoni vauvaa :ashamed: Sisko siis oli mun kanssa viikko sitten samaan aikaan sairaalassa viereisellä osastolla. Hänellä sylissä siellä vastasyntynyt ja mulla toisella käytävällä epäonninen lääkkeellinen tyhjennys. En tiedä, koska kestän mennä katsomaan tuota vauvaa...En vaan siis nyt pysty :'(

Olo on muutenkin tosi surkea. En tiedä, mihin porukkaan tälläkään nettisivustolla kuulun. Jotenkin on niin 100% luuseri olo, kun on ensin plussannut hoidoista ja sitten tulee perään vielä km, niin mihin surkimusten kategoriaan mä oikein kuulun? En ole vielä löytänyt ketjua, jossa olisi hoitoja ja km:n kokeneita...
 
Nopeasti tulen kirjoittamaan, eli tänään pp 11. Testattu mammaksin testillä haamu! :) Ja vielä ilta virtsasta. Viime kerralla mammaksin testeissä ei näkynyt mitään edes pp 14. aamulla testaan uudelleen. Saa nähdä vahvistuuko. Pregnylistä on nyt 13 päivää, eli ei pitäis näkyä. Jännittää!! :kieh:
 
Tänään testattu vahvempi viiva, ei enää haamu! =) Täytyy nyt vaan odotella tonne tiistaille, että joko olis sit vahva plussa, hope so! :heart:

Steppiä myös muille piinailijoille ja yrittäjille. :) ja halauksia pettyneille! :hug:

Toivon vaan ettei taas mun testit muutu negaksi. Kuitenkin viivat olleet tosi haaleita aiemmissa kierroissa, et ehkä on toivoa!
 
Miukula , Toivottavasti plusa vahvistuu ja pysyy kyysissä seuraavat 9 kuukautta. Tulehan kertomaan sitten uutisia.

On: täällä piinapäiviä vietetään ja ne tuntuu todella pitkiltä. Ja taas kuuntelee omaa kroppaa et tapahtuukos mitään.Inhottavaa tää oottaminen, mut toivotaan et tää oottaminen palkitaan vähän yli viikon päästä.
On nämä piinailu viikot raskaita! Mitäs muut on tästä mieltä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sannuli-81:
On nämä piinailu viikot raskaita! Mitäs muut on tästä mieltä?
KYLLÄ!! B)
terv. yx joka kuulosteli kroppaansa aivan liikaa ja kuvitteli vaikka mitä ja teki testejä alk. pp9... ARGH!! :headwall: :LOL: :whistle:
jospa se piinisaika menis nyt "helpommin", kun aloitin uudessa työpaikassa ja päivät menee siellä touhutessa nopeasti. (vaikka siis välillä tuntuu että yksittäinen päivä ei kulu ollenkaan, mutta silti huomaa että kohta pitää jo mennä nukkumaankin ja taas on uusi pv.)
 
Sannuli-81: kyllä ne piinis päivät on tuskaa, varsinkin jos on jotain tuntemuksia, et tärppi olis voinut käydä. Silloin haluais heti testata. Mä olin jotenkin varma, et ainakin jotain on tapahtunut tuolla sisuksissa jo pp8. Sit eilen pp 11 oli ihan pakko tehdä testi, vaikka viimeks oli tuolloin vielä nega.

Dreamer78: tulen kertomaan miten käy. Ajattelin, et jos nyt vahvistuu tiistaille, niin soittelen polille veritesti aikaa. Pelottaa vaan, että taas innostun liian aikaisin, et muuttuu tulos vielä. Täytyy vaan toivoa, muuta kun ei voi. Ja sit vasta piina alkaa jos tulos on positiivinen. Varmaan pää hajoaa ennen varhaisultraa!! :headwall: :LOL:
 
miukula, mä arvasin :D :flower: :flower:

sannuli-81, on pitänyt kysyä sinulta jo monta kertaa, toivottavasti nyt huomaat tämän ja maltat kertoa kokemuksiasi :)
Kun sullahan on muistaakseni ollut häikkää alkioissa? Määrä on ollut hyvä, mutta sitten on kato käynyt kahdessa ed. ivf:ssä? Jos oikein muistan. Ja oliko niin, että eka lyhyellä kaavalla, toinen pitkällä. Mites sitten tämä kolmas, tehtiinkö siihen jotakin muutoksia, kun nyt alkioita saitte pakkaseen ja ilmeisesti selvisivät sulatuksestakin hyvin?
Meillä alkioiden laatu on ongelmana, määrä on riittävä, mutta pakkaseen ei sitten saadakaan kunnon alkoita. Nyt tekisi mieli ehdottaa lääkärille jotakin muutosta tähän tulevaan kolmanteen hoitoon, meillä yksi ivf menee niin vauhdilla ohi, kun päästään vaan tuoresiirtoon.
Peukkuja sinulle piinailuun!

pikkuvadelma, nyt se onnistuu, mulla on hyvät fiilikset ;)
Ja yyveetä takasin:wave:

isabella81, ai teille ei tehtykään inssiä, pidin itsestään selvänä kun puregonia piikittelit. Minkä takia näin? Saitteko esikoisen luomusti?
Ei sillä, että tuossa mitään kummallista olis, meille lääkäri ei suositellut inssejä ollenkaan, kun selittämättömiä ollaan ja kaksi luomuraskautta minulla on ollut.

Mulla kans meni välit kaverin kans tässä pari vuotta sitten. Tiesi hyvin meidän tilanteen, olin vielä silloin just saanut se ku:n ja tosi herkillä kaikista vauvajutuista. Sitten kaveri ilmoitti "yhden kerran vahingosta" josta oli tullut raskaaksi, muisti vielä mainostaa, ettei ole koskaan vauvakuumetta kokenut. Että jipii vaan, onnea kovasti!!
Koitin silloin lohdutella itteeni, että mulla on tosi hyvä mies ja loppujenlopuksi ollut onnellinen elämä. Tiedän, että kaverilla ei ole ihan näin hyvä tuuri käynyt näiden asioiden kanssa, että jospas se onnen määrä on sitten vakio..

vadelmaunelma, tässäkin pinossa on aika monta keskenmenon saanutta, saat kyllä paasata täälläkin. Ei varmasti haittaa ketään.
Mutta muistan oman ku:n aikana, kun itkin täällä, että sitä haluais puhua vaan niitten kans, jotka ovat ensin pitkään toivoneet ja sitten menettäneet. Koskaan en unohda oman menetetyn pienen laskettua aikaa, vaikka raskaus niin alussa päättyikin. Rankkaa on, tiedän:hug:

dreamer78, ai teillläkin on häikkää noissa alkioissa :/ Se tuntuu olevan yleinen ongelma. Onko mitään tietoa voiko laatuun jotenkin vaikuttaa?
Meillä molemmissa kahdessa ivf:ssä alkioiden määrä on ollut sama 7kpl, mutta siirtokelpoisia ekassa 3, toisessa 2. Että ei todellakaan määrä ole korvannut laatua.

).( :headwall: :headwall:
Ei edelleenkään merkkejä menkoista. Ärsyttää ihan älyttömästi. Mun kierto ei oo koskaan ollut näin pitkä, ei edes imetyksen aikana.
Jos ens viikon aikana ei punasta näy, sitten voin heittää hyvästit joulukuun ivf:lle ja alkaa odottaa tammikuuta. RAIVOSTUTTAVAA!!
 
Sunnuntai 8.11.



TOIVOJAT

Shenda81......yk14.............toinen....Luomu...............2/26-27
RouvaPapunen...07alk.......tutkimukset, pregnyl.........13/28
estelle..............05/07.........luget, tutkimukset............15/
maikkis123.....02/08, km 09/08....puregon............15/n.26
isabella81.........02/08..........puregon..................18/27-32
dreamer78.....03/08...........2.icsi 11/09........................19/38
Minky..........1,5v., km10/08, tm3/09, km8/09..............22/28-32
kaz...............07/08..........hoidot alkaa......................27/23-35
pikkuvadelma....12/06, km 6/08.....ivf/iui, puregon............28/?
Ibu................07/08 .............hoidot alkamassa............32/39
kirma..............9/06.....ku10/07, 3.IVF tulossa.............34/n.28
sebu08.........1,5v...............3.ivf



Piinailijat

Mande..........5v. .........1.iui, clomit, puregon........19/41......pp4
Sannuli-81.....10/07...3.IVF km10/09....pas 11/09.....22/28..pp5
Miukula...........yli 4v......metut, tamot, puregon..............29/?....pp12



Taustailijat

risupesä............4/06..........2.ivf
Irene80.............6/06..........1.ivf/icsi, km5/09
Rosetta.............7/07...........ivf
Plamsu75..........01/06........1.ivf, puregon,pregnyl,luget
UniUnna...........04/08.........clomit
Katriina77........10/07..........1 IVF, 3 IUI
astrid................4v..............1.IVF/ICSI
möhköfanttis.....pian 3v.,....hoidot alkaa
Himputti............2v................iui
Pipopi...............07/08
Relish.............yli 2v............5.IUI tulossa


PLUSSAT 2009


2/09 Viol..................8/07......3.iui, puregon,pregnyl, luget
3/09 Jennyli.............yk7........terot, km1/09
3/09 Pantalaimon....9/07......1.IUI clomit, menopur, pregnyl, luget
3/09 ToivoaON.........5v.........iui, metut+terolut+clomi+pregnyl
4/09 Tiinuli81........................2.IVF
4/09 nuppu86.........n1v........tutkimukset
4/09 Veena............yk24.......luomu
4/09 millis1981.....................1ivf:n 1.PAS
5/09 Riio.................3/07.......2.IUI, puregon, pregnyl
5/09 perhone.........9/07.......luomu
6/09 kanella...........3/08.......luomu
7/09 Tinkerbelle.....yk14.......luomu, luget
7/09 kellopeliappelsiini...11/07, tm08, km5/09
8/09 jastu..............yk4........4.IUI, clomit, pregnyl
8/09 Rouva B.........3v..........1.ivf->km6/09, luomu
8/09 Taikapapu......3/08......ivf tulossa, luomu
9/09 Alisa84...........2/08.......clomit, menopur, pregnyl
10/09 tvvo......................km 4/09, km7/09,1.ivf
10/09 Tamtam.......yli 1v......1.ivf
10/09 verve......11/06........ivf

 
kirma, Anteeksi kauheasti kun en ole vastannut aikaisemmin kysymykseen. On varmaan mennyt kyssäri aivan ohi.
Niin, 1. ivf lyhyellä kaavalla; lääkkeenä oli menopur ja muniksia tuli hyvin ja silloin myös pakkaseen meni hyviä alkioita, mutta ne eivät kestäneet sulatusta. Ja oli silloinkin monitumaisia mitkä meni roskiin. 2. ivf lyhyellä kaavalla lääke vaihdetiin puregoniin ja taas muniksia hyvin, mutta monitumaisia tuli paljon ei mitään pakkaseen. 3. ivf pitkälläkaavalla ja vaihdettiin takas lääke menopuriksi ja muniksia hyvin ja alkiot olivat hyviä ja pakkaseenkin meni toppeja paljon. Pakastimestakin selvisivät hyvin, ja lähtivät jakautumaan normaalisti. Eli mulle ei kait ainakaan sovi tuo puregon lääke tai ainakin tuli huonoja alkioita sillä kerralla.
Mutta on tämä niin hankalaa tehdä johtopäätöksiä mistä mikin johtuu, kun lääkärikään ei oikeen osaa sanoa syytä.
Lääkkeen vaihdosta kannattaa kokeilla + tehdä hoito pitkälläkaavalla jos tehty lyhyellä tai toisinpäin. Se on kyllä inhottavaa kun ei mitään mene pakkaseen ja aina pitää aloittaa hoito alusta, tosi raskasta kropallekkin. Toivottavasti teillä seuraavassa hoidossa tuli hyviä alkioita ja sais pakkaseenkin.

Sannuli ja helmet pp5
 
Alkuperäinen kirjoittaja kirma:
dreamer78, ai teillläkin on häikkää noissa alkioissa :/ Se tuntuu olevan yleinen ongelma. Onko mitään tietoa voiko laatuun jotenkin vaikuttaa?
Meillä molemmissa kahdessa ivf:ssä alkioiden määrä on ollut sama 7kpl, mutta siirtokelpoisia ekassa 3, toisessa 2. Että ei todellakaan määrä ole korvannut laatua.

).( :headwall: :headwall:
Ei edelleenkään merkkejä menkoista. Ärsyttää ihan älyttömästi. Mun kierto ei oo koskaan ollut näin pitkä, ei edes imetyksen aikana.
Jos ens viikon aikana ei punasta näy, sitten voin heittää hyvästit joulukuun ivf:lle ja alkaa odottaa tammikuuta. RAIVOSTUTTAVAA!!
noh noh??!! missäs ne sun menkkas on???!! :/

joo. jotain häikkää meillä on alkioissakin, kun aivät jaksa jakautua. kaks kertaa on jo kiinnittinyt mutta sitten lopettanut kehityksen ja irronnut. :( (näin olen itse analysoinut) .. tai sit on ollut kiinnittymisessä ollut häikkää, mutta tota alkiota epäilen, koska niin kova kato kävi. :/

 
annabell-77 hermoja piinailuun! täällä piinaillaan myös =)

maikkis :hug: tiedän tunteen... tuntuu kuin maa vedettäis jalkojen alta pois...

miukulavarovaiset onnitttelut!! =) :heart: toivottavasti viiva vahvistuu!! mitäs mahd tuleva isä tuumaili näin isänpäivän tienoilla asiasta? ;) mistä päivästä sä aloitit piinapäivien laskemisen? siis oletetusta ovulaatiosta? lyö vähän tyhjää...

kirma esikoinen sai alkunsa puolen toista vuoden yrittämisen jälkeen ensimmäisellä clomi kuurilla. toista ollaan yritetty viime vuoden alusta asti, ensin monen monta kiertoo clomeilla (jopa 3tbl/vrk) joista ei ollu mitää apuja, ei yhtään ainoata follia. :/ jossain vaiheessa todettiin pco, ja sen jälkee yritys on jatkunut piikittelyillä.. ja nyt piinailut aloitettu :whistle: on se kyllä hankalaa ottaa vastaan toisten ilmoituksia raskautumisista, vaikka eihän se itseltä millään tavalla ole pois, mut silti... uusimmassa vauva ja kaksplus lehdessä oli muuten aiheeseen liittyvää.. oletko lukenut?

täällä heiluteltu peittoja perjantaina ja lauantaina;) ja piinailu on julistettu alkaneeksi :whistle:

 
maikkis123 :hug: tiedän miltä sinusta tuntuu... ihan täysin....
Minulla myös ystävä, joka raskautui molemmilla kerroilla heti ekasta kierrosta kun jättivät ehkäisyn pois!!! Siis jo pelkästä ajatuksesta....

Miukula :flower: :flower: :flower: IHANAA!!!!!!!!!!!!!!!

Sannuli-81 tää piina-aika on kyllä kamalaa, vaikka ekaa kertaa tässä tavallaan mennään. Miteni ihmeessä nämä päivät menee niin hitaasti. Jokaista nipistystä "kuuntelee" ja oottaa että aamulla kun heräis niin ois jo kaikki mahdolliset raskauden oireet havaittavissa. :LOL: :LOL: Vaikka eihän mulla ees vielä näin aikaisin pitäs mitään edes olla.... mutta pöljäksi tuntee itsensä... ja mies on samaa mieltä :| Mutta kestetään ja :whistle: plussia sinullekin!!! Samoin Isabella81:lle!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikkuvadelma:
hei te ivf:läiset, millä päivillä se munasolupunktio yleensä tehdään? tietenkin varmaan vaihtelee, mutta siis noin suurinpiirtein. Normaaliin ovisaikaan?
Mulla tehtiin pitkällä kaavalla eikä piikkejä alotettu heti alkukierrossa kuten kai yleensä, mutta menopuria pistin 11 päivää, sitten pregnylin ja yks välipäivä ennen punktioo. Eli yhteensä 13 päivää. Yleensäkö ne piikit alotetaan kp2?

:flower: onnistuneille ja :hug: sitä tarvitseville!
 
Isabella81: aloitin piinapäivien laskemisen oviksen jälkeen. Eli mulla oli tiistaina oletettu ovis niin keskiviikko oli sitten se pp1. Mahdollinen tuleva isä oli kyllä iloinen, mut ennen veritesti vahvistusta yritetään olla liikaa innostumatta.

Tänään yhtä vahva viiva kuin eilen ja nyt viel illal tein uuden. Ei yhtä vahva kuin aamuinen, mut en pystynyt olee yli neljää tuntia pissaamatta. Saattaa vaikuttaa tulokseen. Huomiseksi on clearbluen digitesti. Jos on plussa, niin soitto polil, JEE!! :D
 
mande piinailu on ihan hirveetä... mut toisaalta ihanaa että pääsee edes piinailemaan. mulla nimittäin ei aluks meinannu ruveta folleja kasvamaan ollenkaan :| sais vaan aika mennä hieman nopeemmin eteenpäin :LOL:

miukula oi! mua jännittää sun puolesta! =) tuu sit kertomaan mitä testi huomenna sanoo! siihen asti pidän peukkuja pystyssä :D

täällä tosiaan menossa pp3... tänää ollu koko päivän maha sen tuntune että menkat alkais, yhen särkylääkkeenkin jo otin :/ toivottavasti ei kuitenkaan vielä ala... kyllä on taas hankalaa repiä motivaatiota olla töissä...
 
Tiistai 8.11.



TOIVOJAT

Shenda81......yk14.............toinen....Luomu...............4/26-27
RouvaPapunen...07alk.......tutkimukset, pregnyl.........15/28
estelle..............05/07.........luget, tutkimukset............17/
maikkis123.....02/08, km 09/08....puregon............17/n.26
dreamer78.....03/08...........2.icsi 11/09........................21/38
Minky..........1,5v., km10/08, tm3/09, km8/09..............24/28-32
kaz...............07/08..........hoidot alkaa......................29/23-35
pikkuvadelma....12/06, km 6/08.....ivf/iui, puregon............30/?
Ibu................07/08 .............hoidot alkamassa............34/39
kirma..............9/06.....ku10/07, 3.IVF tulossa.............36/n.28
sebu08.........1,5v...............3.ivf



Piinailijat

isabella81.........02/08..........puregon..............20/27-32.....pp4
Mande..........5v. .........1.iui, clomit, puregon........21/41......pp6
Sannuli-81.....10/07...3.IVF km10/09....pas 11/09.....24/28..pp7
Miukula...........yli 4v......metut, tamot, puregon..............31/?....pp14



Taustailijat

risupesä............4/06..........2.ivf
Irene80.............6/06..........1.ivf/icsi, km5/09
Rosetta.............7/07...........ivf
Plamsu75..........01/06........1.ivf, puregon,pregnyl,luget
UniUnna...........04/08.........clomit
Katriina77........10/07..........1 IVF, 3 IUI
astrid................4v..............1.IVF/ICSI
möhköfanttis.....pian 3v.,....hoidot alkaa
Himputti............2v................iui
Pipopi...............07/08
Relish.............yli 2v............5.IUI tulossa



PLUSSAT 2009


2/09 Viol..................8/07......3.iui, puregon,pregnyl, luget
3/09 Jennyli.............yk7........terot, km1/09
3/09 Pantalaimon....9/07......1.IUI clomit, menopur, pregnyl, luget
3/09 ToivoaON.........5v.........iui, metut+terolut+clomi+pregnyl
4/09 Tiinuli81........................2.IVF
4/09 nuppu86.........n1v........tutkimukset
4/09 Veena............yk24.......luomu
4/09 millis1981.....................1ivf:n 1.PAS
5/09 Riio.................3/07.......2.IUI, puregon, pregnyl
5/09 perhone.........9/07.......luomu
6/09 kanella...........3/08.......luomu
7/09 Tinkerbelle.....yk14.......luomu, luget
7/09 kellopeliappelsiini...11/07, tm08, km5/09
8/09 jastu..............yk4........4.IUI, clomit, pregnyl
8/09 Rouva B.........3v..........1.ivf->km6/09, luomu
8/09 Taikapapu......3/08......ivf tulossa, luomu
9/09 Alisa84...........2/08.......clomit, menopur, pregnyl
10/09 tvvo......................km 4/09, km7/09,1.ivf
10/09 Tamtam.......yli 1v......1.ivf
10/09 verve......11/06........ivf
 
Onnea Miukulalle plussasta :heart: En vielä siirtänyt sua plussanneisiin, tuupa kertomaan milloin sen voi tehdä :)

Vadelmaunelma :hug: Voin vaan kuvitella kuinka pahalta susta tuntuu, kun kysessä on vielä oma sisko, jonka puolesta pitäisi jaksaa iloita. Ja kyllä minunkin puolestani olet tervetullut tänne suremaan, jos vain sinusta tuntuu siltä. Itse rämpii tällä hetkellä pohjamudissa, ja yrittää keskittyä työntekoon ym. ja olla ajattelematta elämän epäreiluutta ja niitä kateuden ja surun tunteita mitä tässä velloo... Nyt vaan koko ajan enemmän ja enemmän sellainen olo, että ei tästä koskaan tule mitään...

Lisäksi oon kai tulossa kipeäksi, iltaisin nousee vähän lämpöä, päätä särkee ja väsyttää: tätä on ollut meillä töissä paljon liikkeellä ja nyt ois sitten mun vuoro. Ja pisteenä i:n päälle unohdin aamulla (taas) progesteronin, eipä se nyt tässä konkurssissa paljoa tunnu, mutta harmittaa kaiken muun päälle...
 
Täällä yksi todella malttamaton piinailija!! :LOL: :LOL:
Kuinka pian voisi odotella jos jotain oireita mahdollisesta raskaudesta tulisi.... ei varmaan ihan vielä...
Ja eihän sitä välttämättä tulis mitään...
:ashamed: anteeksi malttamattomuuteni
 

Yhteistyössä