ODOTUKSEN ODOTTAJAT VOL. IV

IHANAA Tamtam, olisimpa itsekin ja moni muukin pian samassa kuin sinä!!!

Tänään oli toinen ultra ja kaksi isoa follia löytyi, joten illalla irrotuspiikki ja keskiviikkona aamusta sitten inssi!! Mitä todemmaksi tuo h-hetki lähenee niin sitä enemmän sitä toivoo ja pelkää sitten epäonnistumista :| Mutta koetan pysyä toiveikkaana....
 
tamtam rutkasti onnea raskaudesta! :heart: :heart: :heart: sullahan on jo mukavasti viikkoja kasassa =)

sannuli-81 tsemppiä pas:in! =)

miukula mites piinapäivät menee? onko ollu mitää oireilua? joo, siis siitä kotipupuilusta... ;) meillä on kans käyny muutaman kerran, että sillon kun pitäis melkein kellon tarkkuudella harrastaa seksiä niin ei onnistu mikään... ja minkäs teet? :/ mistähän ratkaisun keksis... ei varmaa passais kertoo miehelle yhtään mitään kierron vaiheista nii ei tulis paineita ;)

himputti mulle on ainakin neuvolalääkäri kirjoittanut clomi-reseptin, en sit tiedä onko paikkakuntakohtainen. mut ultrata ainaki pitää!

verve ekana suuret onnittelut raskautumisesta!!! :heart: :heart: hui, miten kauheelta kuulostaa toi sun hyperi!!! :( mulla oli kans menopur-kierrossa, mut ei noin pahana. munasarjat oli jotai 6cm... nyt sit puregonia kokeillaan ja kyllä vähä pelottaa et taas menee yli vaikka pienellä annoksella ollaankin vielä liikkeellä... :/

estelle eikä! :hug: mua kans ärsyttää ihmisten kyselyt, et millos teille on tulossa! joskus tekis tosiaan mieli pakauttaa päin naamaa, että v...u, kun se ei ole niin helppoa! itse oon pikku hiljaa alkanut kertomaan useimmille ystäville sitä mukaan kun kysyvät. on helpompaa kun ei tarvitse koko ajan pitää niitä kulisseja yllä...

mande nyt vaan peukut ja varpaat pystyyn! B)

tänään käyty taas ultrassa ja yks folli oli ilmeisesti valikoitunut ja on nyt 14mm, kolme päivää lisää piikittelyä samalla annoksella ja to uusi ultra...
 
Isabella81: Kiitos kysymästä. Piinailu etenee hyvin. Tässä onkin jo kolmas hoitokierros menossa, ilman taukoja, tuntuu että olis piinailemas jatkuvasti! :LOL: Nyt siis menossa pp 6. Mulla yleensä kipeytyy aina pregnylistä rinnat, joka sit loppuu muutaman päivän päästä. Viime kierroissa rinnat ovat testi päivän lähentyessä taas kipeytyneet. Toistaiseksi tässä kierrossa ei vielä tuntemuksia rinnoissa.
Lugeista voi tietty tulla rinnat kipeäksi, mut kun eka kerran niitä kokeilin niin ei tullut kipua. Kahdesta viime kierrosta kun olen testannut haamuja on rinnat olleet tosi kipeät. Et jotain kiinnittymisen yritystä varmaan sit ollut. Nyt on pari päivää juilinut ja nipistellyt alavatsasta molemmilta puolilta. Mulla nimittäin irtosi molemmista yksi munis. :D Et jos olis sitä kiinnittymistä, tai sit muita vatsanväänteitä. Meinaan kyllä tässä väkisin oloaan tarkkailee, kun kuukaudesta toiseen piinailee.
Stemppiä kaikille yrittäjille ja piinailijoille! =)
 
miukula jospa se kolmas kerta toden sanois =) mä sain kans toissa kierrossa pregnylin, ja sen jälkee rinnat oli viikon verran kipeinä, varsinki nännit! suihkussaki sattu iha hitosti, eikä mies voinu ees hipastakkaan niitä, ilman että olisin ärähtäy :LOL: pregnylhän saattaa näkyä testissä plussana sen 10päivää, voisko se selittää niitä haamuja? minkä pituinen sulla oli luteaalivaihe ku sait luget? mulla alko siinä toissa kierrossa menkat 10pvä pregnylin jälkeen. nyt jos folli kasvaa tarpeeks isoks ja saa tuikata pregnylin niin aattelin kysästä niitä lugeja...
 
Heippa
Täällä nega ihan 100 varmasti.Tasan viikko sitten oli maha kuralla niinkuin aina ennen menkkoja.En jaksa edes vaivautua testaamaan perjantaina.

Tällä hetkellä tuntuu vahvasti siltä että annetaan olla tämän projektin.Tähän 1,5 vuoteen sisältyy niin paljon paineita ja muuta etten tiedä jaksanko enää.

kaikki kaverit tietysti raskautuu ympärillä ja yksi kaveri sanoi joka odottaa toista että hän ei halua kuin 2 lasta ja jos sattuisi vahinko käymään niin tekisivät abortin.Silloin kyll tuntui paha pistos sydämmessä.

No eipähän tarvii ostaa enää vaunuja joihin olen hurahtanut ihan täysin..säästyy nekin rahat.

Mutta onhan meillä edes tuo yksi ihana pieni kullanmuru... :heart:
 
Heippa!

Isabella, kiitos myötätunnosta!

Shenda, voi kurjaa... :'( Ymmärrän tunteen... Tsemppiä jatkossa mitä sitten vastaan tuleekaan!

ON: Olin siellä aukiolotutkimuksessa ja sekä kohtu että munanjohtimet olivat kuulemman täydelliset. Mutta PCO mulla on, eikä siitä mihinkään pääse. Ja se pilaa kaiken. Nyt on siis kartoitettu, ettei muita syitä pitäisi olla... Mä en vaan kestä! Oon nyt hankala kanssapiinailija, mutta älkää pliis sittenkään lisätkö mua minnekään listoille, voin olla taustalla edelleen, kiitos!

Koittakaa te jaksaa paremmin kuin minä, meinaan tässä masentua vaikka kuinka teen mukavia asioita ja yritän olla aktiivinen.

Ai niin, sikainfluenssarokote otettu tänään, kuulun riskiryhmään.
 
Isabella81: Joo mä kans mietin sitä pregnylin vaikutusta haamuihin. Testailin kuitenkin vasta 15 päivää pregnylin pistämisen jälkeen eli pp 13 oli silloin. Soitin ihan gynel ja kyselin et miks näyttää haamuja ja sit yhtäkkiä negaa. Sanoivat vaan et pitää odotella tätiä ja testata uudelleen ellei ala. Ja pregnyl ei enää ole voinut vaikuttaa haamuihin. Sitten epäilinkin kemiallista.
Joo siis lugeja käytin ihan sen 15 päivää ja siitä sitten kolmen päivän sisään kurvas täti paikalle. Nyt viimeks kyllä lopetin kuurin aiemmin kun pp 15 oli nega, niin jätin viimeisen ottamatta. Meni taas se sama kolme päivää tädin tuloon.

Täytyy tosiaan toivoa, että kolmas kerta toden sanois! :kieh:
Eilen kyllä vihloi ja kouristeli aikas kovasti molemmilta puolilta alavatsaa ja nivusia. Tänään ei ole tuntunut, kuin silloin tällöin pieni kouraisu, et voisko olla kiinnittymistä? Nyt siis pp7 menossa ja olo todella levoton. Päivät vaan matelee! |O
Nyt vaan kaikille oikein isoja plussapuhureita
marraskuulle!! ----------- :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miukula:
Joo mä kans mietin sitä pregnylin vaikutusta haamuihin. Testailin kuitenkin vasta 15 päivää pregnylin pistämisen jälkeen eli pp 13 oli silloin. Soitin ihan gynel ja kyselin et miks näyttää haamuja ja sit yhtäkkiä negaa. Sanoivat vaan et pitää odotella tätiä ja testata uudelleen ellei ala. Ja pregnyl ei enää ole voinut vaikuttaa haamuihin. Sitten epäilinkin kemiallista.
vai teitkö ClearBluen herkän? se voi antaa vääriäkin haamuja, mutta todennäköisemmin se oli kemiallinen. :(
Toivotaan että nyt tulee muhkea plussa!!
 
Vervelle suuret onnittelut! :hug:

Ja tsemppiä hyperin kanssa! Mie olin yhteensä kolme viikkoa sairaalassa ja dreini laitettiin kahteen otteeseen. Molemmilla kerroilla eritti 2-3 litraa vuorokaudessa. Inhaa inhaa.
Mutta tiesivät jo sillon että sä olet kyllä raskaana (vaikkei raskaustestiä ollu otettu). Ja että jos raskaus jatkuu niin oot täällä kauan kauan kauan, koska tila vaan sit pahenee. :eek:
Noh, keskenhän se meni. Pikkunen päättikin hypätä mukaan vasta seuraavassa kierrossa ja aiheuttaa mulle vähemmän tukalan olon. Onkin nyt ollut sitten täysin oireeton raskaus. Tervetuloa tuonne toiselle puolelle, kun olet siihen valmis!
PS. Niin, ja ne munasarjat on täällä yhä vieläkin laajentuneet, noin 7cm. Kutistuneet siis kumminkin. Muita jälkiä ei hyper jättänyt.

Ja kamalasti tsempityksiä piinailijoille! :attn: ja neganneille! :hug:
Käyn aktiivisesti täällä tsemppaamassa teitä henkisesti vaikken paljoa enää kirjoittelekaan.
Ootte mielessä kyllä, ja teille pidetään paikkaa tuolla! :heart:

Toivoopi Bee ja poika 17+4
 
Moi, kävin juuri inssissä, oli eka kerta ja kyselenkin että onkohan sillä merkitystä kun lääkäreillä tuntui olevan hirmu kiire niin pomppasin suoraan hoitopöydältä takasin töihin. Sanoivat ettei oo mitään tieteellistä näyttöä että makoilu toimenpiteen jälkeen auttaisi asiaan... ei huvittanut mennä käytävälle pötköttään...
Toiminkohan mie nyt hätäsesti ja pilasin koko homman?

AUTTAKAA PIAN MUA!!!!
 
Dreamer78: Mä käytin predictorin testejä. Ei herkkiä ja niis sanottiin et jos 30 min. sisään tulee edes haamu, niin tarkoittaa plussaa. Kuitenkin täti tuli, kun tulos muuttu negaksi. :( No täytyy tosiaan toivoa nyt et pysyis plussana, jos alkaa taas haamuja tulee testeihin! :)
 
Mande: musta tuntuu että mielipide tuohon makoiluun on jokaisella lääkärillä oma juttunsa.. kolme inssiä tehty, yhdessä suoraan ylös ja kahdessa jääty hetkeksi pötköttään. Kaksi eri lääkäriä siis. Kaksi ekaa inssiä toi ainakin negan, nyt kolmannen tulosta odotellaan. Testi ensi viikon ke.

Tampereen Väestöliitto sitten lopetti toimintansa ja meillä siirryttiin Ovumiaan. Olin kolmannessa inssissä vielä Väestöliitossa 28.10. ja samana päivänä kävin Ovumiassa jo ensikäynnillä. Ovumiassa sovittiin, että inssit on nyt sitten tässä ja seuraavaksi lähdetään suoraan koeputkihedelmöitykseen..samaa neuvoi lääkäri Väestöliitossakin kyllä. No, kolmannen inssin tulos on vielä auki, mutta suuntaan katseen jo tulevaan. Jäin vähän "kylmäksi" Ovumian reissun jälkeen, mutta eiköhän se siitä..ei missään nimessä ollut huonoa palvelu kuitenkaan. Yksi tuttu lääkäri siirtyy Väestöliitosta myös sinne, mutta ilmeisesti vasta tammikuussa ja toivon että olisin paksuna jo siihen mennessä :)

Täällä on hirveesti tapahtunut kaikkea.. tsemppiä sitä tarvitseville, ite olen päättänyt päästä täältä palstalta pois tammikuuhun mennessä. Joko raskauden saattelemana tai sitten sen päätöksen kanssa, ettei meille lasta enää tule. Olen kyllä hiukan lämmennyt adoptiolle.

Kirma: mitä kuuluu sinne?

shenda81 : tuttu tunne. Paljon voimia myös sinulle..nämä päätökset eivät ole helppoja. Meillä on päätös lopetuksesta myös tehty, mutta kokeillaan vielä nyt tuota koeputkihedelmöitystä.
 
Torstai 5.11.



TOIVOJAT

RouvaPapunen...07alk.......tutkimukset, pregnyl.........10/28
estelle..............05/07.........luget, tutkimukset............12/
maikkis123.....02/08, km 09/08....puregon............12/n.26
isabella81.........02/08..........puregon..................15/27-32
dreamer78.....03/08...........2.icsi 11/09........................16/38
Sannuli-81.....10/07...3.IVF km10/09....pas 11/09....... 19/28
Minky..........1,5v., km10/08, tm3/09, km8/09..............19/28-32
kaz...............07/08..........hoidot alkaa......................24/23-35
pikkuvadelma....12/06, km 6/08.....ivf/iui, puregon............25/?
Shenda81......yk14.............toinen....Luomu...............26/26-27
Ibu................07/08 .............hoidot alkamassa............29/39
kirma..............9/06.....ku10/07, 3.IVF tulossa.............30/n.28
sebu08.........1,5v...............3.ivf



Piinailijat

Mande..........5v. .........1.iui, clomit, puregon........16/41......pp1
Miukula...........yli 4v......metut, tamot, puregon..............26/?....pp9



Taustailijat

risupesä............4/06..........2.ivf
Irene80.............6/06..........1.ivf/icsi, km5/09
Rosetta.............7/07...........ivf
Plamsu75..........01/06........1.ivf, puregon,pregnyl,luget
UniUnna...........04/08.........clomit
Katriina77........10/07..........1 IVF, 3 IUI
astrid................4v..............1.IVF/ICSI
möhköfanttis.....pian 3v.,....hoidot alkaa
Himputti............2v................iui
Pipopi...............07/08
Relish.............yli 2v............5.IUI tulossa


PLUSSAT 2009


2/09 Viol..................8/07......3.iui, puregon,pregnyl, luget
3/09 Jennyli.............yk7........terot, km1/09
3/09 Pantalaimon....9/07......1.IUI clomit, menopur, pregnyl, luget
3/09 ToivoaON.........5v.........iui, metut+terolut+clomi+pregnyl
4/09 Tiinuli81........................2.IVF
4/09 nuppu86.........n1v........tutkimukset
4/09 Veena............yk24.......luomu
4/09 millis1981.....................1ivf:n 1.PAS
5/09 Riio.................3/07.......2.IUI, puregon, pregnyl
5/09 perhone.........9/07.......luomu
6/09 kanella...........3/08.......luomu
7/09 Tinkerbelle.....yk14.......luomu, luget
7/09 kellopeliappelsiini...11/07, tm08, km5/09
8/09 jastu..............yk4........4.IUI, clomit, pregnyl
8/09 Rouva B.........3v..........1.ivf->km6/09, luomu
8/09 Taikapapu......3/08......ivf tulossa, luomu
9/09 Alisa84...........2/08.......clomit, menopur, pregnyl
10/09 tvvo......................km 4/09, km7/09,1.ivf
10/09 Tamtam.......yli 1v......1.ivf
10/09 verve......11/06........ivf



 
:attn: Tarkistakaahan päivitykset, tässä oli vähän pidempi tauko joten lista voi näyttää mielenkiintoiselta ;)

:heart: Onnea vervelle ja tamtamille plussasta

Meillä vähän muuttui suunnitelmat, eli inssiä ei tehdä tähän kiertoon kun aikataulut heitti vähän häränpyllyä. Puregonin piikkittelin kyllä, ja maanantaina oli ultrassa, jossa olikin jo yksi 17 mm follikkeli. Tiistaina iskin pregnylin, ja nyt sitten yritetään ihan perinteisin menetelmin. Usko ei ole kauhean kova, mutta eipä se enää ollut siihen inssiinkään. Toisaalta ihan kiva kun ei sitten sen kummemmin tartte stressata ja voi välillä muitakin juttuja miettiä :)
 
Moikka kaikille :wave:

isabella81, kiva löytää uusi samassa tilanteessa oleva..että kotona kolmevuotias! Välillä ollut se olo, että olen yksin ainut tämmöinen mahopaska, kaikki kaverit kun kun ovat jo kakkosensa saaneet, mutta täältähän niitä kohtalotovereita sitten löytää :heart:
Onnittelut tän päivän ultraan ja peukut pystyyn inssiä varten!

miukula, huiiii!! Sulla jännä tilanne! Varsinkin kun on niitä kemiallisiakin ollut.
Mulla oli tuossa ed ivf:ssä, kun oli se kemiallinen, niin pp6-7 armottomat jomottelut koko alamahassa, sitten loppuivat kuin seinään pp8 ja taas sitten pp11 alkoivat uudestaan. Tiesin, että jotakin siellä alakerrassa on tapahtunut, kun koskaan tässä piinaillessa ei ole tuommoisia tuntemuksia ollut.
Pidetään peukkuja sinulle!

mande, mulle ei olla inssejä koskaan tehty, mutta jos se paikoillaan makaaminen toimenpiteen jälkeen olisi NIIN tärkeää, niin kyllähän siitä lääkäri mainitsisi. Olisi joku lepohetki tms. ennen klinikalta lähtöä.
Peukkuja piinaan!

maikkis123, hyvillä siittiöillä inssin ja kotipeuhailun onnistumisprosentit ovat tietääkseni melko samat. Että onnea vaan sinne, siimahännät tehkööt työnsä+++:whistle:

pikkuvadelma, hui, sulla viikko vielä piinailua :| Jänskättää oikeesti sun puolesta!
Miten olette onnistuneet tekemään tuon lopettamispäätöksen? Tai turhaa varmaan edes kysyä, nämä on niin henk.koht. asioita, toiset tuntee tilanteet ihan toisellalailla kun toiset.
Onnittelut kuitenkin päätöksestä, varmasti helpottaa sekin tieto, että tälle tilanteelle on joku päätöspäivä määrättynä. Ei ole tätä tunnetta joka vaivaa koko ajan, että eikö tämä painajainen lopu koskaan.

).( Pikkuvadelman kanssa saatetaan sitten olla ivf-sakissa yhtä aikaa :) Me tähdätään joulukuun kiertoon!
Parin viikon päästä on suunnittelukäynti ja odottelen sitä ihan täpinässä. On mielenkiintoista kuulla, meinaako lääkäri muuttaa jotakin, molemmat ivf on tehty suht samalla kaavalla ja follimäärä ollut molemmissa sama. Ja kiinnostaa myös kuulla lääkärin mielipide siihen kemialliseen, minä kun olen edelleen sitä mieltä, että hcg kävi tosi korkealla, pp14 89. Luulen, että molemmat murut siellä koitti tarttua kiinni :'(

Tämä mun kierto vaan näyttäis sotkevan koko kuvion. Nyt tosiaan menossa jo kp30, viimeks ivf:n jälkeinen luomukierto oli 31pv, nyt ei ole edes mitään merkkejä menkoista näkyvissä :headwall: Jos menkat ei ala tän viikon aikana niin sitten tuskin ehditään tekemään hoitoa enää tälle vuodelle, joulu sotkee kuviot. Onneks on se suunnittelukäynti kuitenkin kohta, saan sieltä sitten reseptit ja jos hoito menee tammikuulle niin olen sitten kuitenkin saanut lääkkeet tän vuoden lääkekattoon.
Ja hei, älkää edes mainitko luomuonnistumisesta, se on meikäläisen kohdalla melko epätodennäköistä. En edes paikantanut ovista, luulen ettei sitä ollut ollenkaan ja siksi kierto nyt myöhässä.

Niin ja yksityisesti joudutaan tämä 3.hoito tekemään. Sitten jos ei tällä(kään) onnistuta niin sitten keväällä päästään polille tekemään vielä yksi hoito yhteiskunnan piikkiin. Hoitaja sanoi, ettei haittaa mitään, vaikka tässä tauon aikana yksityisesti käydäänkin, sitten vaan helmikuun lopulla voin alkaa soitella suunnitteluaikaa polille. Että ihan kiva juttu!

Tiinuli81 :wave:

vadelmaunelma
, unohdin halata sinua :hug:
Luin kauheasta kokemastasi eilen tuolta ivf-pinosta. En voi toivottaa kuin kovasti voimia ja jaksamista :'(
 
Hei kaikille pitkästä aikaa!

Kirjoittelin tässä ketjussa keväällä ja kesällä. Plussasin siis ekasta IVF/ICSI hoidosta, jossa siirrettiin 2 alkiota. Toinen tärppäsi, toisesta oli vain tyhjä raskaussäkki eikä alkuraskauden rv 5+ vuodot tarkoittaneetkaan keskenmenoa. Kävin aika useaan ultrassa ja aina löytyi syke ja kaikki oli hyvin. Myös lääkärit vakuuttelivat, että kyllä sieltä on kuule kevätvauva tulossa. No, eipä ole. Viime viikolla rv 10+3 sydänääniä ei enää näkynytkään ja päädyin naisten polille päivystykseen :'( Ja vielä paria päivää aiemmin oli neuvolankin ultrassa pieni potkinut ja syke näkyi. Ei mitään keskenmenoon viittaavia oireita ja merkkejä ollut havaittavissa! Viikonlopun vietin sairaalassa. Tehtiin lääkkeellinen tyhjennys, mutta yksi jos toinenkin juttu meni ihan pieleen ja lopputuloksena oli kaavinta keskellä yötä. Nyt on takki tyhjä pettymys kamala.

En tiedä, miten jaksaa eteenpäin. Paha endo pakottaisi tekemään päätöksiä ja äkkiä tai muuten edessä on isompi "remontti", jotka saattavat mun kohdalla vaurioittaa kohtua ja munasarjoja, mikä ei tosiaankaan edistä vauvaunelmaa mitenkään. Tapauksen myötä useampi lääkäri ja kätilö kävi hokemassa sitä, että äkkiä vaan pakkasesta uutta vauvaa hakemaan. Kahden kemiallisen ja nyt tämän km:n myötä sitä vaan on herännyt kysymys, että onko mussa joku vika vai onko vaan näin huono tuuri?!?

Eli poistaisitteko mut plussanneista...Varmana jatkan täälläkin roikkumista taas, yritän kasailla itseäni ja mietin jaksaisinko ja ehtisinkö hakea uuden kyytiläisen pakkasesta, jossa onneksi 7 alkiota...

t. Vadelmaunelma + 0 vauvaa
 
Voi ei, vadelmaunelma, olen niin pahoillani puolestasi. Juuri tuossa yhtenä päivänä mietin, että miten teillä menee, mutta näitä uutisia en olisi halunnut kuulla :'( :hug: Voimia ja jaksamista teille molemmille.

Kirma, meillä siittiöt ei ole ihan priimaa, joten sen takia luomuilu ei suurtakaan piinaa aiheuta. mutta totta kai sitä aina pientä yllätystä toivoo... ;)
 
Miukula =) miten sun piinailu????

vadelmaunelma :hug: :hug:
Ei sanoja löydy kummempia kuinka lohduttaa, olen niin pahoillani puolestasi.
Hirmusti voimia jatkoon sinulle.

Maikkis :whistle: onnea matkaan!!!

Shenda81 :hug: Ihmiset ovat niin ajattelemattomia sanoissaan ja varsinkin ne joille raskautuminen on ollut liiankin helppoa. Voimia sinulle päätöksen tekoon, oli se mikä tahansa.

Antakaa minulle vinkkejä miten jaksaa nämä kaksi viikkoa piinailla!!!!
Päässä ei pyöri mikään muu!!!!!! :kieh:
 
kirma: No ehkä mullakin vois sit jotain olla tuolla alhaalla tapahtunut. :) Tänään tosiaan pp 9. Ajattelin testailla sunnuntai aamuna. Nyt ei tunnu mitään vihlaisuja enää vatsassa. Et tosiaan pp 6-8 oli niitä tuntemuksia. Ja sit niinä päivinä myös pissatti iltaisin usein. Nyt ei ole ihan niin paljon tarvinnut ravata vessassa.

Mande: piinailu on edennyt ihan hyvin, vaikka välil tuntuu ettei aika mene eteenpäin. Sun täytyy vaan kehittää mielekästä tekemistä, et aika menee. No helpommin sanottu kuin tehty! :kieh:

Vadelmaunelma: Kamalaa! Ei muuta voi sanoa. Kyllä sinua koetellaan. Tuntuu tosi pahalta puolestasi. :( Voimia sinulle! :hug: :hug:
 
Heippa kaikille.

Omia kuulumisi eka ajattelin tulla kertomaan. Meille tehtiin passi tiistaina eli nyt menossa pp2. Alkiot kesti sulatuksen hyvin ja lähtivät hyvin jatkamaan jakaantumista kuin ekassa passissa ne eikestänyt sulatusta. Nyt siis piinailaan kaks viikkoa ja toivotaan parasta et pienet alkiot kiinnittyisivät ja jatkaisivat jakaantumista. Luge palleroita taas täytyy käyttää aamuin illoin vaikka oma kehokin hyvin tuottaa keltarauhasta kuulema.

vadelmaunelma Haleja ja jaksuja! :hug:

Miukula sullahan on jo hyvät päivät menossa piinailussa :)

mande sama täällä pitkä kaksi viikkoa edessä. Mutta minä olen kyllä aika hyvin turtunut tähän piinailuun. En enää jaksa hirveästimiettiä asiaa.. Mut pitkiä ne viikot siltikin on. Yritettään kestää piinailu aika jotenkin.

verve kiva kun teilläkinhoidot etenee. :)

Jaksuja kaikille.
 
Torstai 5.11.



TOIVOJAT

RouvaPapunen...07alk.......tutkimukset, pregnyl.........10/28
estelle..............05/07.........luget, tutkimukset............12/
maikkis123.....02/08, km 09/08....puregon............12/n.26
isabella81.........02/08..........puregon..................15/27-32
dreamer78.....03/08...........2.icsi 11/09........................16/38
Minky..........1,5v., km10/08, tm3/09, km8/09..............19/28-32
kaz...............07/08..........hoidot alkaa......................24/23-35
pikkuvadelma....12/06, km 6/08.....ivf/iui, puregon............25/?
Shenda81......yk14.............toinen....Luomu...............26/26-27
Ibu................07/08 .............hoidot alkamassa............29/39
kirma..............9/06.....ku10/07, 3.IVF tulossa.............30/n.28
sebu08.........1,5v...............3.ivf



Piinailijat

Mande..........5v. .........1.iui, clomit, puregon........16/41......pp1
Sannuli-81.....10/07...3.IVF km10/09....pas 11/09.....19/28..pp2
Miukula...........yli 4v......metut, tamot, puregon..............26/?....pp9



Taustailijat

risupesä............4/06..........2.ivf
Irene80.............6/06..........1.ivf/icsi, km5/09
Rosetta.............7/07...........ivf
Plamsu75..........01/06........1.ivf, puregon,pregnyl,luget
UniUnna...........04/08.........clomit
Katriina77........10/07..........1 IVF, 3 IUI
astrid................4v..............1.IVF/ICSI
möhköfanttis.....pian 3v.,....hoidot alkaa
Himputti............2v................iui
Pipopi...............07/08
Relish.............yli 2v............5.IUI tulossa


PLUSSAT 2009


2/09 Viol..................8/07......3.iui, puregon,pregnyl, luget
3/09 Jennyli.............yk7........terot, km1/09
3/09 Pantalaimon....9/07......1.IUI clomit, menopur, pregnyl, luget
3/09 ToivoaON.........5v.........iui, metut+terolut+clomi+pregnyl
4/09 Tiinuli81........................2.IVF
4/09 nuppu86.........n1v........tutkimukset
4/09 Veena............yk24.......luomu
4/09 millis1981.....................1ivf:n 1.PAS
5/09 Riio.................3/07.......2.IUI, puregon, pregnyl
5/09 perhone.........9/07.......luomu
6/09 kanella...........3/08.......luomu
7/09 Tinkerbelle.....yk14.......luomu, luget
7/09 kellopeliappelsiini...11/07, tm08, km5/09
8/09 jastu..............yk4........4.IUI, clomit, pregnyl
8/09 Rouva B.........3v..........1.ivf->km6/09, luomu
8/09 Taikapapu......3/08......ivf tulossa, luomu
9/09 Alisa84...........2/08.......clomit, menopur, pregnyl
10/09 tvvo......................km 4/09, km7/09,1.ivf
10/09 Tamtam.......yli 1v......1.ivf
10/09 verve......11/06........ivf



[/quote]

 
miukula olispa aikamoisen ihana juttu jos olisikin kiinnittymisnippailuja! =) maltatko odottaa sunnuntai aamuun? ;) toivotaan että plussa tulee, olis nimittäin aika kiva isänpäivälahja :heart:

kirma niinpä! onneksi emme ole yksin asian kanssa... :| se on niin ärsyttävää kun kaikki kaverit tulee raskaaksi parissa kierrossa ja tekee suurinpiirtein lapsia silloin kun huvittaa! :( pahin tilanne mulla oli viime kesänä kun kaveri (joka tiesi meidän hoidoista) tuli raskaaksi tokalla yrityksellä ja kehtas mulle vielä päin naamaa ladella että onneksi tärppäsi näin nopeasti ettei tarvii kauan odotella eikä jännittää, nyt kun tuleekin sitten talvivauva, aivan kuin hän halusikin (eka lapsi kesävauva) :'( :headwall: :( voit arvata että lähempi yhteydenpito jäi siihen!!! ehkä sitten joskus kun/jos ite saa toisen nyytin kainaloon niin pystyn jatkamaan ystävyyttä hänen kanssaan mutta tällä hetkellä liian vaikeaa... :( niin ja meillä iha kotipupuilulla mennään ;)

vadelmaunelma en osaa keksiä mitään, mitä voisin sanoa sinulle, mutta :hug: :hug: :hug: ja paljon voimia eteenpäin!

mande ja sannuli peukkuja piinailuun! =)

mites shendalla menee? jaksuja sulle :hug:

täällä käyty tänään taas ultrassa ja limis oli hyvä (8mm) ja follikin oli melkein 19mm!sain luvan tuikata pregnylin ja huomenna pitäis aloitella pupuilut kotona =) lääkäri oli sitä mieltä että tuolla puregon-annoksella ei pitäis tulla jälkikäteen hyperiä, mutta ainahan se on mahdollista... :/ ai niin, ja sikapiikki käyty tänää hakemassa! olkavartta pakottaa aika inhottavasti mut jospa se siitä...

niin ja eikös piinapäivät lasketa oletetusta ovulaatiopäivästä (vai siitä seuraavasta päivästä) eikä pregnylin pistämisestä? kertokaapas viisaammat kun omat aivot lyö jo ihan tyhjää...
:LOL:
 
Täällä kp1/26-27 eli täti perkele kurvas kylään..no mä tiesin sen kyll jo.

Eli yk 15 alkakoon.Jos ensi kesään mennessä ei mitään tapahdu niin multa saa repiä putket umpparille...mitä mä niillä sitten enää mitään teen.

Työkaverit vaan sanoi että älä stressaa,just..olis tehnyt mieli jo vähän tinttasta.Prkl.
 
Isabella81: Tarkoitus olis odottaa sunnuntai aamuun. Se on meinaan vasta pp 12, enkä usko että aiemmin näkyis mitään. Meinaan tein tossa edellises kierros pp 11 testin ja oli nega, mut haamu sit pp 13. Kärsivällisyyttä kyllä kaipaisin lisää! :kieh:
 

Yhteistyössä