ODOTUKSEN ODOTTAJAT VOL. IV

Nyt se sitten alkaa! Eli menkat pärähti tänään ja ensi viikolla alkaa valmistautuminen ekaan inssiin. Kädet täriseen vieläkin kun sain ultraan ajan 30.10.!!! Toisaalta ihanaa kun tää prosessi etenee kun ei tuo viiden vuoden luomuilu ole tuottanut yhtäkään yritystä!!!
 
Tvvo: Ei voi olla totta! Ihanaa! Nyt sitten vaan loppuun saakka :flower:

Kirma: Ei osannut lääkäri sanoa mitään, että miksi vaan yksi saatiin.. nyt aloitin kp 5 taas pistelyt samalla satsilla ja eilen kävin ultrassa, kun lääkäri taas hehkutti että jos lähteekin useempi kasvamaan ja täytyis jatkoa miettiä. No paskat, pari ihan onnetonta, sit johtofolli kokoa 9mm. Eli eilen kp 9. Musta se kuulostaa ihan kamalan pieneltä, mutta ei se lääkäri oikein mitään siihen kommentoinut. Mutta jos eräänkin kerran oli aridimexillä kp 10, johtofolli kokoa 15mm.. Tai en mä tiedä, mitä ootte mieltä? Eli inssi se taitaa sitten taas tulla, jos toi tosta nyt edes lähtee kasvamaan. Pistelyä jatkan kuitenkin kunnes ovistesti plussaa. Varaan jo alustavasti meillä ajan sinne Ovumiaan, käy sitten jouhevammin se vaihto.

Sulla on kyllä niin samat ajatukset!! Itse olen jo antanut jonkun verran periksi, että taitaa se toinen jäädä oikeesti tekemättä, mutta kun mietin että mites toi lapsukainen sen ottaa. Samoissa näköjään mennään, vauvat on in ja kauhee hoitovietti. Kavereilla on pikkusisaruksia ja hän on vaan yksin. En mä sillä, etteikö yksi lapsi olisi itekseen onnellinen mutta väkisin tulee nämä ajatukset mieleen. Olin tuossa syyskuun alussa vähän burn outti lomalla ja kävin sitten juttelemassa tästä, niin se lääkäri totesikin että ovat ihan normaaleja ajatuksia tälläiset.. ja mä kun olen pitänyt itteeni niin huonona ihmisenä, kun toista haluan näin älyttömästi vaikka meille on jo yksi näin iso lahja suotu. Mutta eipä sen enempää tästä, koska todellakin ajatukset ovat ihan samat kuin sinullakin, ei siihen sen enempää lisättävää. Onko teillä adoptiota mietitty?

*muoks* ai niin, mä uskon käänteispsykologiaan.. ;) joten, irtisanoin itteni nykyisestä työpaikasta ja olen menossa uuteen. Eli ei mitenkään välttämättä sovi vauvasuunnitelmiin, mutta eikös sillon voisi tärpätä.. josko sitten seuraavaksi ostaisin auton :D

Nyt niitä plussia kehiin!!
 
Onnea kovasti tvvo

Lääkärissä käyty,oikealta puolelta löytyi johtofolli 17mm eli ovis luultavasti perjantaina.Limis 10mm eli kaikki ok.

Mä joudun syömään miniasperiinia koko kierron ajan eli mulla on tukostaipumus.Ja lisäksi jos hoitoja niin kortisooni joudutaan ottamaan avuksi.Kilpirauhasen liikatoimintaa eli 3kk päästä uusi verikoe ja jos viitearvojen lähellä niin lääkitys.

Eli nyt vihdoin ja viimein selvisi syy meidän lapsettomuuteen.Lääkäri oli toiveikas että jos kilpirauhanen olisi elänyt omaa elämäänsä ja vihdoin palaamassa omiin uomiinsa.

Ja niin hormoonikokeitten perusteella mulla ei ole pcco:ta vaikka munasarjat vähän sellaisita näyttääkin.

Ja suunniteltiin että tehdään tammikuussa 2. ifv pitkällä kaavalla.

Eli loppuvuosi mennään täysin luomuillen.Jospa se vielä tästä.

Mulle voi laittaa Shenda81...yk14...toinen..Luomu...kp11/26-27
 
Torstai 22.10.



TOIVOJAT

dreamer78.....03/08...........2.icsi 11/09........................2/38
Mande...............5v. .........1.iui, clomit, puregon............2/41
Minky..........1,5v., km10/08, tm3/09, km8/09..............6/28-32
kaz...............07/08..........tutkimukset........................10/23-35
pikkuvadelma....12/06, km 6/08.....ivf?, puregon............11/?
Miukula...........yli 4v......metut, tamot, puregon..............12/?
Shenda81......yk14.............toinen....Luomu...............12/26-27
Ibu................07/08 .............hoidot alkamassa............15/39
kirma..............9/06.....ku10/07, 3.IVF tulossa.............17/n.28
RouvaPapunen...07alk.......tutkimukset, pregnyl.........23/28
isabella81.........1,5v............menopur, pregnyl...........26/27-32
Sannuli-81.....10/07...3.IVF km10/09....pas 11/09....... ?/28
sebu08.........1,5v...............3.ivf



Piinailijat

verve.............11/06..................ivf..........................22/30.....pp6
maikkis123.....02/08, km 09/08....2.iui, puregon......23/n.26....pp9
Relish.............yli 2v............5.IUI,clomit................27/28.......pp18



Taustailijat

risupesä............4/06..........2.ivf
Irene80.............6/06..........1.ivf/icsi, km5/09
Rosetta.............7/07...........ivf
Plamsu75..........01/06........1.ivf, puregon,pregnyl,luget
UniUnna...........04/08.........clomit
Katriina77........10/07..........1 IVF, 3 IUI
astrid................4v..............1.IVF/ICSI
möhköfanttis.....pian 3v.,....hoidot alkaa
Himputti............2v................iui
Tamtam............yli 1v...........1.ivf
estelle..............05/07.........luget, tutkimukset
Pipopi...............07/08


PLUSSAT 2009


2/09 Viol..................8/07......3.iui, puregon,pregnyl, luget
3/09 Jennyli.............yk7........terot, km1/09
3/09 Pantalaimon....9/07......1.IUI clomit, menopur, pregnyl, luget
3/09 ToivoaON.........5v.........iui, metut+terolut+clomi+pregnyl
4/09 Tiinuli81........................2.IVF
4/09 nuppu86.........n1v........tutkimukset
4/09 Veena............yk24.......luomu
4/09 millis1981.....................1ivf:n 1.PAS
5/09 Riio.................3/07.......2.IUI, puregon, pregnyl
5/09 perhone.........9/07.......luomu
6/09 kanella...........3/08.......luomu
7/09 Tinkerbelle.....yk14.......luomu, luget
7/09 kellopeliappelsiini...11/07, tm08, km5/09
8/09 jastu..............yk4........4.IUI, clomit, pregnyl
8/09 Rouva B.........3v..........1.ivf->km6/09, luomu
8/09 Taikapapu......3/08......ivf tulossa, luomu
9/09 Vadelmaunelma...syksy07...ivf
9/09 Alisa84...........2/08.......clomit, menopur, pregnyl
10/09 tvvo......................km 4/09, km7/09,1.ivf
 
Tarkiselkaahan kaikki että osasinko laskea ;)

Mandelle pahoittelut tädistä, mutta kiva että pääsette nyt hoitoihin. Tsemppiä! :)

Toivottavasti Shenda saat arvot pian kuriin ja sitä myötä sitten onnistaisi. Loppuvuotta ei onneksi ole enää paljoa jäljellä.

Pikkuvadelma, vähän samanlainen "käänteispsykologia" täällä, kun mulla on kanssa uusi työ haussa. Toivottavasti edes sen kanssa tärppäisi pian...

Ja voi p... Unohdin aamulla kokonaan progesteronin. Ehkä maailma ei siihen kaadu. Eihän... :headwall:
 
Täällä uusi kierto jo hyvästi alullaan, kp. 6. Edellisen kierron inssi meni harakoille, kun ovis oli lauantaina. Se olikin toistaiseksi viimeinen clomikierto. Nyt luomuillaan välissä ja ensi kierron alusta varataan aika pistoshoitoa varten. Siihen on sitten tarkoitus liittää (viides) inssi. Ehkä miut vois tiputtaa tuonne taustailijoihin, palaan, kun on jotain kerrottavaa. Seurailen kyllä koko ajan teidän muiden edesottamuksia ja peukuttelen täällä hengessä mukana!
 
tvvo Onnea!!!! :flower:

Oli tosi kurja lukea teidän muutamien kemiallista raskauksista, itse niitä monta kokeneena en haluaisi sitä ikävyyttä kenenkään muunkaan kontolle. Nyt on ollut todella huonoa onnea ilmassa!


Olen tuolla taustailijoissa. Pyysin siirtoa sille puolelle, kun ovis ehti tulla jo ennen suunniteltua aukiolotutkimusta. Tai näin ainakin luulin! Nyt kuitenkin kuukautisia oon odotellut jo pari päivää, menkkakipuja oli ajoittain kunnollakin su-ke ja sitten kivut loppuivat! Siis what the #?%? Pakko oli sit testata, mutta haamun haamua enempää en ole saanut eilen enkä tänään. Joko se on viivanpaikka tai TAAS kemiallinen tai sitten JOS ois tärpänny niin sen saan tietää sit parin päivän päästä. Huh!!!

Olispa ylläri tulla raskaaksi silloin kerrankin kun luuli tilaisuuden menneen. Mutta mun tuurilla on taas kemiallinen, niitähän on ollut jo n.6. Äh! Pahinta tässä on se, että menen sukulaisiin just nyt syyslomalle enkä pääse ostamaan testiä ainakaan pariin päivään! Ehkä siinä ajassa tätikin tulee ja säästyy rahat...

Todella luulin bonganneeni oviksen silloin kun välteltiin sänkyhommia, mutta ehkäpä se tulikin sitten vasta parin päivän päästä...

Pitäkää peukkuja pliis! :) :flower:
 
Maanantai 26.10.



TOIVOJAT

dreamer78.....03/08...........2.icsi 11/09........................6/38
Mande...............5v. .........1.iui, clomit, puregon............6/41
Minky..........1,5v., km10/08, tm3/09, km8/09..............10/28-32
kaz...............07/08..........tutkimukset........................14/23-35
pikkuvadelma....12/06, km 6/08.....ivf/iui, puregon............15/?
Miukula...........yli 4v......metut, tamot, puregon..............16/?
Shenda81......yk14.............toinen....Luomu...............16/26-27
Ibu................07/08 .............hoidot alkamassa............19/39
kirma..............9/06.....ku10/07, 3.IVF tulossa.............20/n.28
RouvaPapunen...07alk.......tutkimukset, pregnyl.........27/28
isabella81.........1,5v............menopur, pregnyl...........30/27-32
Sannuli-81.....10/07...3.IVF km10/09....pas 11/09....... ?/28
sebu08.........1,5v...............3.ivf



Piinailijat

verve.............11/06..................ivf..........................26/30.....pp10
maikkis123.....02/08, km 09/08....2.iui, puregon......27/n.26....pp13


Taustailijat

risupesä............4/06..........2.ivf
Irene80.............6/06..........1.ivf/icsi, km5/09
Rosetta.............7/07...........ivf
Plamsu75..........01/06........1.ivf, puregon,pregnyl,luget
UniUnna...........04/08.........clomit
Katriina77........10/07..........1 IVF, 3 IUI
astrid................4v..............1.IVF/ICSI
möhköfanttis.....pian 3v.,....hoidot alkaa
Himputti............2v................iui
Tamtam............yli 1v...........1.ivf
estelle..............05/07.........luget, tutkimukset
Pipopi...............07/08
Relish.............yli 2v............5.IUI tulossa


PLUSSAT 2009


2/09 Viol..................8/07......3.iui, puregon,pregnyl, luget
3/09 Jennyli.............yk7........terot, km1/09
3/09 Pantalaimon....9/07......1.IUI clomit, menopur, pregnyl, luget
3/09 ToivoaON.........5v.........iui, metut+terolut+clomi+pregnyl
4/09 Tiinuli81........................2.IVF
4/09 nuppu86.........n1v........tutkimukset
4/09 Veena............yk24.......luomu
4/09 millis1981.....................1ivf:n 1.PAS
5/09 Riio.................3/07.......2.IUI, puregon, pregnyl
5/09 perhone.........9/07.......luomu
6/09 kanella...........3/08.......luomu
7/09 Tinkerbelle.....yk14.......luomu, luget
7/09 kellopeliappelsiini...11/07, tm08, km5/09
8/09 jastu..............yk4........4.IUI, clomit, pregnyl
8/09 Rouva B.........3v..........1.ivf->km6/09, luomu
8/09 Taikapapu......3/08......ivf tulossa, luomu
9/09 Vadelmaunelma...syksy07...ivf
9/09 Alisa84...........2/08.......clomit, menopur, pregnyl
10/09 tvvo......................km 4/09, km7/09,1.ivf


 
estelle, peukkuja sinne piinaavaan odotteluun..kaikki turha odottelu on pyllystä.
Sulla noita kemiallisia on sitten kertynyt jo kunnioitettava määrä, toivottavasti nyt säästyt siltä.

relish, taustalle :wave:
Palaa linjoille sitten kun alkaa taas tapahtua :)

shenda81, no ompa kiva, että jotakin syytä selittämättömyydelle löytyi, mutta kummastelen, että miksi sinulta vasta nyt otettiin nuo verikokeet? Nythän olette sitten maksaneet "turhaan" jo yhden ivf:n jos kerran vika onkin koko ajan ollut kilpirauhasessa :eek:
Onnea kuitenkin luomuiluun, sehän voi tärpätä nyt helpostikin jos kilpirauhasarvot ovat normalisoitumassa.

pikkuvadelma, voi vitsit kun mua helpottaa kun sä olet kans täällä :ashamed:
Mietteet tuntuu tosiaan olevan ihan samanlaiset ja helpotti kuulla lääkärisi kommentti, että tämä on ihan normaalia ajattelua!
Minähän olin täydet hoitovapaat kotosalla ja kesällä palasin töihin, niin olin varma, että nyt se sitten tärppää ihan varmana..heti kun "ei saisi". Mutta paskan marjat, tilanne on edelleen sama, täällä käänteispsykologia ei toiminut. Sinne parempaa onnea uudessa työssä;)

Meillä adoptio ei ole ollut harkinnassa. En ole edes ääneen uskaltanut miehelle asiasta mainita, mutta itsestä ainakin tuntuu kovin vieraalle ja kaukaiselle ajatukselle. Muistan silloin joskus teininä siskon kanssa naureskeltiin, että olis ihana semmoinen käkkärätukkainen pikkutyttö, mutta eipä naurata enää tuommoiset puheet! Kun tilanne on omalle kohdalle sitten ihan oikeasti sattunut.

).( Edelleen meillä tilanne epävarma. Lapsettomuuspoli siis aloittaa taas tekemään hoitoja vasta maaliskuussa ja 10kk:n sulun jälkeen jonot ovat taatusti tosi pitkät. Tällä taukoajalla "vanhat" potilaat saivat käydä tekemässä polin piikkiin yhden ivf:n yksityisellä, meille se jo tehtiin ja nyt meidän paperit ovat lääkäreillä syynättävänä, että antavatko meille vielä toisen hoidon. Kun ollaan tämmöisiä toivottomia, joille tulee vaan yks siirto per hoito. Keskiviikkoisin on soittoaika polin hoitajalle ja nyt toivon, että osaisi jo sanoa jotakin suuntaan tai toiseen, kun on tässä jo kolme vkoa päätöstä odoteltu.
Mutta jos lyövät lapun luukulle meidän osalta, niin sitten mennään yksityisesti, näin olemme miehen kanssa päättäneet. Keretään vielä joulukuun kiertoon..toivottavasti!
 
kirma
Niimpä...arvaa tekiskö mieli soittaa fertinovaan ja sanoo että kiitti vaan,Mulla myös vasta-aineita eli jos se toinen ifv tehdään tammikuussa niin kortisooni otetaan avuksi.
Lääkäri myös sanoi että jos nyt plussaisin luomusti niin sitten otettaisiin kortisooni tukemaan raskautta.

Yritin kovasti saada sitä kortisoonia jo tähän kiertoon mutta lääkäri sanoi ettei anna sitä luomukiertoon,,,on kuulemma enempi haittaa kuin hyötyä.Laskee kehon vastustuskyvyn alas ja nyt kun on kaikkea possua yms. niin oikeastaan ihan hyvä ettei resepitä kirjoittanut.

Tammikuussa tehdään 2 ifv ja se tehdään pitkällä kaavalla.

Lääkäri oli myös toiveikas sen suhteen että jos kilpirauhanen on tämän 1,5 vuoden aikana käynyt vähän omilla teillään ja se olisi mahdollisesti nyt palautumassa omalle paikalleen.

Nyt ainakin kierrot on ollut tasan 27 päivää ja ovis tullut kp 12 tai kp 13.
Jospa kroppa rupeis pelittämään taas kunnolla.

Sunnuntain jatkoja kaikille :wave:
 
tvvo Ihana uutinen :heart: Kovasti tarrasukkia pienelle :hug:

Mulla on huomenna neuvolakäynti. Saan lähetteen verikokeeseen ja siltä pohjalta aletaan miettiä, mikä hoito olis paras. Pelottaa vaan, jos löytyy jotain, että joutuu heittämään hyvästit perheenlisäykelle kokonaan... :/

Mä kans päätin, että vaihdan työpaikkaa. En tosin yritä, että raskautuisin, kun ei sais. Mua vaan alkaa keljuttaa olla joka ikinen viikonloppu töissä (elokuusta saakka). Hiukan perhe-elämäkin rakoilee... Pistin loppu viikosta 4 hakemusta menemään. Jos edes jostain otettais yhteyttä.

Meillä on nyt remontit saatu päätökseen. Ei enää niistä stressiä. Seuraavaksi pitäis maalata tytön nuomeen seinät, mut se on pikkujuttu näihin muihin verrattuna :D

:hug: Kaikille, jotka tarvitsee.
 
estelle peukkuja =)

pikkuvadelma, kirma, himputti ja shenda tsemppiä hirmusti!!!

Itellä on huomenna piikkiopetus ja jännittää hirveesti mitä siitä tulee.
Oispa sitten perjantain ultrassa kaikki enemmän kuin hyvin ja päästäs inssiin asti.
jotenkin on pessimistinen ettei siitä kuitenkaan mitään tule..... mä en kestä jos tästä ei päästä nyt eteenpäin....

Hyvää viikkoa kaikille ja laittakaa nyt niitä plussauutisia meidän kaikkien iloksi ja tsempiksi =)
 
Moikka ;) täällä odotellaan menkkoja saapuvaksi..ainakin jotain hyvää tuosta pregnyl piikistäkin on ollut tissit ei oo ollut ollenkaan kipeet..ihanaa... =) mut olo on sen verran menkkamainen et kai ne sieltä pian räjähtämällä iskee :D
 
Kylläpäs on tapahtunu hirveesti kaikkee sillä aikaa kun en oo kerenny käymään! toivottavasti pysyn ees jotenkin mukana :LOL:

minky tervetuloa joukkoihin mukaan! toivottavasti saatte yksityiseltä apua!

verve peukut vaan pystyyn =)

tvvo onnea hirmuisesti :heart: :heart: mites olet jaksellut?

annabell-77 :hug: mulla oli kans clomikierroissa vastaavia "oireita"... eikä ne ollu yhtää kivoja!

mande tsemppiä inssiin! pidetään peukut pystyssä! =)

kirma meillä kans reilu 3v. lapsi ja samoja asioita olen pohtinut kun sinä! mies vaan kovasti tsemppaa että kyllä se raskaus vielä alkaa, mutta aina välillä alkaa surettamaan ja miettimään että entä jos ei alakaan. :/ vaikka elämä on 3v. kanssa suht helppoa (mitä nyt jatkuva uhma- ja kyselyikä :LOL: ) nii silti haluamme toisen lapsen. välillä tuntuu ihan pahalta kun lapsi puhuu vauvoista ja tuteista, ja kovasti ollaan keskusteltu että mistä vauvat tulevat jne. saa nähä milloin lapsi saa päähän kysyä että miks meillä ei ole kuin yksi lapsi/milloin äitin mahaan tulee vauva (tuttava piirissä melkein kaikilla on useampi) mitä siihenkin osaa sit vastata ettei itse murru kokonaan... :'(

rouva papunen tsemppiä piinailuun!

pikkuvadelma toivotaan että käänteispsykologia auttaa! =)

mites estelle onko täti tullut jo vai oletko päässyt testailee uudestaan?

).( täällä on menossa jo kp5! viime viikolla kävin ultrassa ja munasarjat pienentyneet normaaleiksi ja ylimääräiset isot follit poistuneet, pco edelleen aika voimakkaana, mut muuten kaikki näytti hyvältä eli back to bisnes ollaan! ;) lääkäri päätti et jätetään menopur pois ja aloitetaan puregon-pistokset, annoksella 50 iu. pystyy kuulemman paremmin säätelee annoksen, jospa ei sit tulis ylistimulaatiota. eli siis illalla alkaa täällä piikitykset ja pe olis ultra. eka oli clomit, tokana menopur ja kolmantena puregon, jospa tää olis nyt sit "se kierto", kolmas kertahan toden sanoo. :/
 
Piikkigalluppiin En ota itse rokotetta,en kuulu riskiryhmiin.Lapselle joka 2 vee otetaan se pneumonokkirokote ja tavallinen influessarokote.
Tuo peunomokki rokote suojaa korvatulehduksilta,aivokalvontulehduksilta ja antaa suojaa ylähengitystie infektioilta.

Ehkä sitten jos raskaaksi joskus tulen niin sitten katson uudestaan.
 
Tervehdys kaikille!!
Päätin tulla tännekin kurkkaamaan pitkästä aikaa.. :)
Paljon on vanhoja mutta myös uusia ja mikä parasta myös plussanneita!! :heart: :heart: onnea kovasti heille!
Jotenkin on tosi kurja fiilis huomata kuinka "suosiossa" aina vain tällainen pino joutuu olemaan.. :(
Kaikille toivon joka tapauksessa hurjasti tsemppia yrittämiseen!! Kyllä se usko oli itselläkin monesti loppua..

Jastu 15+2
 
Tiistai 27.10.



TOIVOJAT

maikkis123.....02/08, km 09/08....3.iui, puregon......3/n.26
dreamer78.....03/08...........2.icsi 11/09........................7/38
Mande...............5v. .........1.iui, clomit, puregon............7/41
Minky..........1,5v., km10/08, tm3/09, km8/09..............11/28-32
kaz...............07/08..........tutkimukset........................15/23-35
pikkuvadelma....12/06, km 6/08.....ivf/iui, puregon............16/?
Miukula...........yli 4v......metut, tamot, puregon..............17/?
Shenda81......yk14.............toinen....Luomu...............17/26-27
Ibu................07/08 .............hoidot alkamassa............20/39
kirma..............9/06.....ku10/07, 3.IVF tulossa.............21/n.28
RouvaPapunen...07alk.......tutkimukset, pregnyl.........28/28
isabella81.........1,5v............menopur, pregnyl...........31/27-32
Sannuli-81.....10/07...3.IVF km10/09....pas 11/09....... ?/28
sebu08.........1,5v...............3.ivf



Piinailijat

verve.............11/06..................ivf..........................27/30.....pp11


Taustailijat

risupesä............4/06..........2.ivf
Irene80.............6/06..........1.ivf/icsi, km5/09
Rosetta.............7/07...........ivf
Plamsu75..........01/06........1.ivf, puregon,pregnyl,luget
UniUnna...........04/08.........clomit
Katriina77........10/07..........1 IVF, 3 IUI
astrid................4v..............1.IVF/ICSI
möhköfanttis.....pian 3v.,....hoidot alkaa
Himputti............2v................iui
Tamtam............yli 1v...........1.ivf
estelle..............05/07.........luget, tutkimukset
Pipopi...............07/08
Relish.............yli 2v............5.IUI tulossa


PLUSSAT 2009


2/09 Viol..................8/07......3.iui, puregon,pregnyl, luget
3/09 Jennyli.............yk7........terot, km1/09
3/09 Pantalaimon....9/07......1.IUI clomit, menopur, pregnyl, luget
3/09 ToivoaON.........5v.........iui, metut+terolut+clomi+pregnyl
4/09 Tiinuli81........................2.IVF
4/09 nuppu86.........n1v........tutkimukset
4/09 Veena............yk24.......luomu
4/09 millis1981.....................1ivf:n 1.PAS
5/09 Riio.................3/07.......2.IUI, puregon, pregnyl
5/09 perhone.........9/07.......luomu
6/09 kanella...........3/08.......luomu
7/09 Tinkerbelle.....yk14.......luomu, luget
7/09 kellopeliappelsiini...11/07, tm08, km5/09
8/09 jastu..............yk4........4.IUI, clomit, pregnyl
8/09 Rouva B.........3v..........1.ivf->km6/09, luomu
8/09 Taikapapu......3/08......ivf tulossa, luomu
9/09 Vadelmaunelma...syksy07...ivf
9/09 Alisa84...........2/08.......clomit, menopur, pregnyl
10/09 tvvo......................km 4/09, km7/09,1.ivf

 
Pikaiset ON. päivitykset, täällä siis kp2 tänään :( Vaikka se oli taas täysin odotettu, niin harmittaahan se silti... Kierto jäi 25 päivään ja luteaalivaihe 11 päivään, on se kumma että se ei tuosta pitene vaikka sitä progesteronia loppukierrosta 600 mg päivässä tunkee... Jostain on sentään se apu, että tiputtelu on loppunut, joten kaipa tässä pitää vähästäkin olla kiitollinen. Olisi vaan kiva nähdä joku kerta missä kunnossa limakalvo on kierron loppupuolella, että pystyykö siihen edes mikään tarttumaan... No joo, 3. ja luultavasti vika inssi tulossa, näillä mennään.
 
Heippa kaikille tasapuolisesti!!

Ensinnä oikein, oikein paljon onnea tvvolle :flower: :flower:

Täällä tuli tänään varsinainen yllätys, kun menin tekemään raskaustesti kp 35. Näyttöön pärähti kaksi oikein kauniin tummanpunaista viivaa. Kädet tärisee edelleen ja pää on ihan sekaisin tästä luomu ihmeestä.. Nyt vain toivomme, että tämä kaveri pysyy tiukasti mukana loppuun asti. Edellisellä kerralla en kyllä saanut näin tummia viivoja, kuin nyt, joten toivon sen olevan hyvä merkki. =)

Nyt vaan kaikille oikein paljon +++++++ tuulia!!! :heart:
 

Yhteistyössä