ODOTUKSEN ODOTTAJAT VOL. IV

kaz
Paljon onnea tvvo ja tamtam :heart: Paljon tarrasukkia mukaan.

Minulle voi päivittää, että hoidot alkamassa eli seuraavassa kierrossa 1. IUI. Eli tätiä tässä loppukierto menee odotellessa. Lääkäri oli tosi myönteinen ja sanoi, että kyllä näillä simpoilla pitäisi raskaus onnistua.
 
Heippa kaikille.

Ensiksi onnea kaikille plussanneille! :flower:

Täällä on hiljaiselo ollut, mutta ihan hyvin mennyt. Menkat alkoi jo viikko sitten perjantaina ja normi menkat oli. Tästä kierrosta tehdään pas meille =) Perjantain oli uä ja iha hyvältä näytti, tänään oli tarkistus ultra ja vielä paremmalta näytti. pas ens viikolla, jee. Nyt huomisesta ovista bongaamaan testeillä.

Sannuli kp 12/28
 
Onnea Tamtam!!! :heart: :heart: :heart:
Jes - aivan mahtavaa! kyllä niitä positiivisiakin yllätyksiä tapahtuu - ja kenelle vain!

-- kuten meille meinas käydä... no, vaikea jossitella että olisko se raskaus jatkunut vai ei, jos ei olis tää hoito(procren Depot) nyt päällä. mutta HCG oli koholla viime viikolla ja EILEN se oli edelleen koholla. ei laskenut oikeastaan yhtään. Mutta niin alhainen se on ettei missään mitän raskautta enää ole, ja tyhjennysvuotokin tuli ja meni ja kohtu on tyhjä jne...
tänään saan tietää tämän päivän HCG:n ja sitten sen että aloitetaanko pistokset huomenna vai vasta ens viikolla... toivottavasti se HCG on laskenut, ettei nyt taas jouduta mittailemaan sitä ja odottamaan taas viikkoa.

tämmöstä tää sitten on - oon miettinyt ja mieskin tossa ääneen sanoi, että semmosta se on, kun ihminen puuttuu semmoiseen, mihin ei ehkä tarvis.. äääh! turha syytellä itseään näihin hoitoihin ryhtymisestä.. kyllä sitä sit sais syytellä itseään ties mistä.
(eikä edes tiedä että vaikka iskis se possunuha, ja kupsahtais - se kun voi olla vaarallinen just terveille 3-kymppisille... :eek: :p :ashamed: )

*MUOKS: hoitaja soitti ja sanoi että HCG oli laskenut negatiiviseksi, ja huomenna aloitan pistokset. jiihaa ja huokaus. :)
 
tamtam: Onnea paljon! :)

dreamer: :hug:

Täällä on nyt käyty tohtorin arvioinnissa ja onneks kävin. nyt siis menossa kp12 ja ultrattiin limakalvon paksuun ja se oli vaan noin 4 mm eli liian ohut...Sain 2 kuukaudeksi divina-kuurin parantamaan limakalvoja ja sen jälkeen lisätään tueksi lugesteron ja miniaspirinit.

Kyllä on helpottunut olo.. Eihän tämäkään vielä onnistumista takaa, mutta ainakin on avut käytössä... Sen verran kuitenkin menin tuossa sekaisin noista ohjeista, että en muista, missä vaiheessa kiertoa tota miniaspiriinia pitää ruveta napsimaan?! Olikos se myös sitten oviksen jälkeen samaan aikaan ku lugesteron vai koko kierron ajan.. hmm.. Osaatteko muut neuvoa?
 
Tamtamille hurrrjat onnittelut! :flower:

Tervetuloa tuonne Odottajiin, meille lapsettomuudesta kärsineille on siellä oma pino. :heart:

Kyllä tämä luomuihme vei multakin pään pyörälle. En uskonut vaikka mieskin sen näki. Valokuvakin piti ihan ottaa. Ja testata varmaan kymmenisen kertaa uudestaan. Nyt sen alkaa jo hiljalleen sisäistämään, että raskaana tukevasti ollaan. :)
Mulla kun vielä meni niin että PASin 0-ultrassa kävin kun olin jo hedelmöittynyt ja taas haukuttiin ettei limakalvoa ole ollenkaan. Mutta siihen tämä herra sitten tarrasi pari päivää myöhemmin, ja kiinni on pitänyt.

Ihmeitä tapahtuu - jokaiselle vuorotellen ja tälle pinolle pidetään paikkaa tuolla plussaajissa! <3

terkuin Bee ja poika 15+4
 
Heippa kaikille pitkästä aikaa! :wave:

Onnea plussanneille :heart: ja :hug: kaikille tarvitseville!

On: Pistin sunnuntaina pregnylin, kun olin pistellyt puregonia 7 päivää. Perjantaina näkyi lekurikäynnillä taas kaksi 15 millistä solua, joita vielä sunnuntaille kasvatin. Mulla on nyt kolmesta viime kierrosta tullut kaksi solua. :D
Tänään aloitan luget ja piinailu alkaa. Tuntuu vaan et ei tästä taaskaan mitään tule. Kyllä me pupuiltiin, mut miehelle tullut paineita tästä yrittämisestä. Sunnuntaina melkein koko tavara tuli lakanoille ja eilen samoin. :ashamed: Harmittaa jos nyt jää siitä kiinni onnistuminen, kun muuten kaikki on otollista.

Mites teillä muilla kotiyrittäjillä miehet suhtautuu tähän "pakkotekemiseen"? Meillä on välillä käynyt niin ettei onnistu ollenkaan. Pitää varmaan puhua lääkärille, jos saatais seuraavaks jo inssi mukaan hoitokuvioon. Sanoivat kyllä, et siinä ei ole sen suurempi onnistumisprosentti kuin kotiyrityksel, kun miehen siittiöis ei ole vikaa. Mut jos kotona homma ei onnistu niin kyl se inssi parantaa tilannetta. Ei jää sit ainakaan siitä kiinni.

Plussatuulia kaikille! ----------------- :whistle:
 
Pitäkää peukkuja mulle huomenna että olisi kaikki mennyt hyvin ja saadaan inssi ensi viikolle!!

Miukula: pari edellistä kiertoa (lue edelliset vuodet) olen ovistikkujen kanssa etsinyt h-hetkeä ja kyllä se on tekemisen meininkiin kadonnut koko erotiikan ilot lähes kokonaan!!
 
Täällä kp 11 ja tupla Clomit syöty tässä kierrossa joten saas nähdä koska ovis tulee... Viikonloppu edessä ja mies maanantaina polvileikkaukseen :$ Että toivoa sopis että aikaisintaan tiistaina tulis... Mutta pahaa pelkään... Sit menee ihan hukkaan koko Clomien syönti, ja tää on jo kolmas kierto. 4 kiertoa kuulemma saan niitä syödä.

Mielessä on käynyt että pitäiskö siirtyä IVF:ään kun miehen siittiöt kuitenkin on huonoja, ja oviksen kanssa on aina niin ja näin...

Mites teillä muilla?
 
Moikka :)
Meillä on luulatavasti eka ivf tulossa joulukuussa...päädyttiin siihen kun miehen simpoissa kuitenkin vikaa eikä välttämättä inssi auta siihen ja ajateltiin näinkin et jos nyt turhaan yritetään inssis muutaman kerran niin ihan sama hyppääkö ivf:ään suoraan..ainakin on paremmat onnistumis mahdollisuudet..ja lääkärikin suositteli sitä.
saa nähdä mua vähän jänskättää noi hormooni hoidot...voi mies raukkaa jos mulle tulee mielialanmuutoksia :D
 
RouvaPapunen millaisessa vaiheessa kiertoa teillä aloitettaan ivf jos vasta joulukuussa aloitatte? Ja millaisia hormooneja joudut pistämään ja miten?

Itsellä huomenna ultra-aika ja ajattelin kanssa kysellä tuosta IVF:stä, että millaisella aikataululla se olis toteutettavissa. Se vaan että mitäs sitä sitten töihin sepittää kun joutuu olemaan sairaslomalla? :eek: Meillä on YT:t käynnissä, niin lapsenhankinta poissaoloja ei tasan katsota hyvällä :'( Vaikka toisaalta mulle on ihan sama vaikka kenkää tulisikin, olisi ainakin aikaa keskittyä lapsentekoon :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmäblondi73:
liityn joukkoonne :heart: ollaan vasta kolmannella viikolla mutta raskaana kummiakin :LOL: jännittää koko ajan kovasti että pysyisi sielä kohdussa turvallisesti!

Onnea :flower: En halua olla töykeä, ja itse olen täällä nykyisin lähinnä taustailija, mutta ketjun alunalkain perustaneena tarkentaisin että tämä ketju on kuitenkin niitä varten jotka vasta odottaa sitä odotusta, ja vanhat, ex-OO.laiset käy vain välillä moikkaamassa.. Mutta onhan siellä Odotuspuolella kai vielä oma ketjunsa lapsettomuuden jälkeen onnistuneille..? He varmasti ottavat mielellään vastaan uutta väkeä ;)

 
Minä myöskin ultrassa tänään, KP12 ja 12 mm folliikkeli. Eli ovis tiedossa ens viikon ke-to, maanantaina polvileikkauksesta kotiutuva mies pääsee siis luovuttamaan siemenet talteen
--> inssi ens viikolla. Jee :)

Puhuttiin myös että tammikuussa aloitetaan IVF jos ei nyt tärppää. Saattaa olla
että kokeillaan tähän väliin vielä 2 inssiä, tuskin maltan olla "tekemättä mitään" joulukuussa :whistle:
 
pikaisesti vaan omaa napaa työkiireiden keskellä. eilen kp9 ultrassa ei ollu tapahtunu mitää eli nyt jatketaan viikonlopun yli piikittelyjä samalla annoksella ja ma ultrataan uudestaan...

miukula meillä kans kotikonstein mennään ja pakkopullaahan se välillä on :/ laittelen sulle myöhemmin lisää kunhan aikaa on paremmin!

jos joku osaa jossain välissä päivittää nii mulle vois muuttaa et yritystä ollu 02/08 asti, kp 10 ja puregon...

aurinkoista viikonloppua kaikille! =)
 
Moikka!
Mulla kierto lopuillaan. Eilen tuli vaaleanpunaista tuhrua, mut tänään ei oo näkyny mitään. Muutaman viikon päästä saan verikokeiden tulokset. Keväällä vasta pääsee hoitoihin :/

Yritän vielä saada neuvolalääkäriltä Clomi-reseptin. Saako muuten neuvolalääkäri kirjottaa sitä, vai pitääkö olla joku erikoislääkäri? Neuvolantäti ei tiennyt.
 
Onnea plussanneille :flower:

Kirma Kyllähän minä tuolta "toiselta puolelta" käyn kurkkimassa sun kuulumisia ja uskon että sinäkin siirryt varmasti tuonne odottajiin =) Koska selviää teidän hoitojen tilanne?

Tiinuli81
 
Tervehdys kaikki ihanat OO:n naiset =)

tvvo ja Tamtam :flower: Onnea!

miukula: Todellakin kokemusta pakkotehtailusta löytyy täältä, tikuttamisen jälkeisestä puuhastelusta on erotiikka kaukana. Kun meillä siirryttiin insseihin ja sitten ivf:an anoin itselleni luvan lupua oviksen tarkkailusta ja olen hakenut takaisin sitä "oikeaa halua" kumppaniin. Pikku hiljaa se palautuu, mutta miehllä ei kyllä ole kanssa helppoa kaikkien suorituspaineiden kanssa.

En ole ollut hyvä kirjoittelemaan tänne viime aikoina. Hyperstimulaatio paheni viime sunnuntaina tosissaan ja jouduin silloin uudeleen sairaalaan. Vatsa turposi kun oli paljon nestettä vastaontelossa ja munasarjat noin 9-10cm. Vatsassa oli dreeni 4 päivää, nestettä tuli ulos yli 6 litraa... Se helpotti tosi paljon! Torstaina sitten turposi reisi ja epäiltiin veritulppaa, sitä kuvattiin yms, mutta ei onneks sentään sitä ollu. Nyt on siis huomattavasti parempi vointi jo. Pääsin eilen iltapäivällä sitten onneksi kotiin :) Lääkärien mukaan hyperiä pahensi raskaushormonin erittyminen, testi olikin sairaalassa heti sunnuntaina positiivinen. Vähän hitaasti kai aluksi hcg nousi, mutta varsinaisena testipäivänä pp14 (eli perjantaina) se oli 170 ja lääkärin mukaan ok. Oli pakko tehdä kotiin tultua raskaustestikin, halusin nähdä ne 2 viivaa siinä :D Ja mies myös. Jotenkin melkein 3v yrityksen jälkeen tätä ei meinaa uskoa. Ikinä ennen en ole saanut 2 viivaa testiin. Nyt vaan pidän kaikki sormet ja varpaat ristissä, että kaikki jatkuu hyvin. Ens viikko on vielä sairaslomaa ja lääkärissä on kontrollikäynti. En kyllä kenenkään toivo vastavaa joutua kokemaan. En vielä taida edes uskaltaa Rouva B:n mainitsemiin odottajiin, roikun täällä lukemassa kuulumisia vielä kauan :D

Kaikille tasapuolisesti täältä iso plussapuhuri!! :whistle:
 
Terve! Nyt kp 8 eli toiveet romahti jo viikko sitten, vähän sen jälkeen kun kirjoittelin että kk oli myöhässä jne. En päässyt nettiin kertaakaan aiemmin, olisin kyllä mielelläni kertonut heti huonot uutiset! :( No, hyvä puoli tässä on se, että täti tuli ja meni ja tiistaina menen vihdoinkin aukiolotutkimukseen ja hommat etenee.

Suuret onnittelut plussanneille! :flower:

Itse oon aika hajalla tän lapsettomuuden kanssa just nyt. Viikonloppuna tuli juhlilla parikin "millonkos teille niitä pieniä tulee"-kyselyä, ja pakko se oli sanoa, että mielellään vaikka heti jos saisi. Olen niin kyllästynyt valehtelemiseen, vaikka pitkään olen halunnut pitää yrityksemme salassa. Mielestäni se ei kenellekään muulle kuulu, mutta nyt huomaan että en tule selviämään tästä selväjärkisenä jos pidän pelkkää kulissiä yllä.

Tulen piakkoin kertomaan lisää kuulumisia ja lukemaan enemmän juttujanne! Mut voi lisätä listalle seuraavan päivityksen yhteydessä, kp 8 tänään, thanx! T.Estelle :)
 
Täälä on nyt käyty varhaisultrassa, jossa näkyi pienen pieni sydämen syke. Kaikki on siis ainakin nyt kunnossa. =)
Toivon todella sydämestäni teille kaikille tätä samaa..
Seurailen tiiviisti vielä taustalta, kun en vielä uskalla kuitenkaan pinoa vaihtaa.
Paljon, paljon +++++ tuulia!!!

T: Tamtam ja möykky 6+2
 

Yhteistyössä