ODOTUKSEN ODOTTAJAT VOL. IV

Kirma jospa maailmassa olisi sen verran sijaa taikauskolle että ennustuksesi pitäisikin paikkansa! :heart: Sen jälkeen saattaisi jo olla tunkua uuden pinon aloittajaksi, alkais nimittäin tilastolliset todennäköisyydet olla jo ihan hyviä :D

Vattu-unis hyvä että endot on häädetty, heti toimenpiteen jälkeenhän luomuraskauden mahikset taitaa olla jonkinverran paremmat..? Hurjasti peukkuja pidän kohtalotoverille, ja muistutan, että pitkäaikaisesti endosta huolimatta olen itsekin kertaalleen onnistunut raskautumaan. Onnea matkaan!

Koskas Tamskun saa laittaa plussanneisiin... =) ?

Hittolainen, tuntuu että en jaksa enää yhtään odottaa vaikka vasta 6 dpo..Itseni tuntien tiedän että testaan taas liian aikaisin ja testejä palaa ihan tolkuttomasti......Miten ihmeessä saisi ajatuksensa hetkellisesti muualle??
 
ihan vaan ON: kp13, vieläki tuhruttelee, prkle!! eilen ja tänään ovistestissä kaks selkeetä viivaa, ei kuitenkaa varsinainen plussa.. mua pelottaa et kohtu ei oo vieläkää tyhjä, ku oon kuullu ja lukenu et ovistestiki voi näyttää myös hcg-plussaa.. :/

just mun tuuria ois et mä nyt joutusin kaikesta huolimatta vielä kaavintaan ja tää projekti vaan pitkittys ja pitkittys.. :'(


soittelin tuossa puolepäivän aikaan neuvolaan ja pääsinki heti käymään verikokeessa, ottavat siis verestä hcg-arvon ni näkee ihan tarkalleen.. voihan tuo tuhruttelu toki muustaki johtua, mut tietty tässä nyt aavistelee pahinta.. :/ verikokeen tulos tulee to puolenpäivän aikaan.. huih.. mä niin toivon että se ois ihan pyöree nolla..

miten muilla joilla on ollu km on hcg-arvot laskenu..? mulla tulee torstaina päivälleen 6 viikkoo tyhjennyksestä
 
Kellis mun siskolla oli km (tyhjeni luonnollisesti) ja se heitti hormonit ihan sekaisin - voihan siis toki olla että tiputtelu on hormonaalista eikä toimenpiteitä vaadita! Hyvä että menet verikokeeseen kuitenkin niin mieli rauhoittuu.

Kyllä se ovisplussa voi tulla ihan ihmeellisiin olosuhteisiin, kuten allekirjoittaneellakin tässä kuussa! Lääkärihän sanoi mulle että on hyvin mahdollista että kierto menee sekaisin siitä puregon-yrityksestä eikä ovista tapahdu ollenkaan.. Niin se vaan pärähti supertumma plussa ja lämmötkin nousi reilusti. Jatka vaan tikutusta siis! :hug:
 
Kirma: joo sitähän minäkin ajattelin ettei mittaus paikalla ole niin väliä. Tosiaan ihmetyttää vaan se, et oviksen jälkeen 5 ekaa päivää lämmöt oli sen, noin puol astetta ylempänä ja nyt sit ollut useamman päivän yli asteen ylempänä normaalista. Eli nostaako mahdollinen raskaus lämpöjä vielä lisää?
Mulla on meinaan noussut lämmöt myös niissä ovuloimattomis kierrois sen puol astetta, mut nyt sit selkeästi enemmän.


Tinkerbelle: kyllä tää odotus ja epätietoisuus ottaa kans hermoon. Mä myös aion testata aiemmin kun pitäis, mut ihan juhannuksen takia. Meinaan jos sattuis olee plussa, niin en sit ota mitään viiniä. Vaikka ei siitä viel haittaa olis, mut periaate.

Vadelmaunelma: hyvä että sulta saatiin endoa pois, vaikka varmasti olo on kurja nyt, jos pissaaminen sattuu. :( Onko muuten se virtsarakossa oleva endo vaikuttanut jotenkin sun hoitoihin?
 
Itse asiassa se rakossa oleva endo paljasti koko muun endon :eek: Eli rupesin pissimään verta eikä vaiva talttunutkaan antibiooteilla, koska kyse ei ollutkaan virtsatietulehduksesta, kuten aluksi luultiin. Viime viikolla Avan lääkäri totesi, että endoa on paitsi siellä rakossa, myös peräsuolessa, kohtu aristaa tutkittaessa. Se puhui jostain rektovaginaalisesta endosta. Samoin se, että mulla on tylppää alavatsakipua, joka säteilee selkään ja jalkaan kertoo endon leviämisestä - jopa itse virtsateihin ja munuaisiin. Myös tutkinut kirurgi totesi, että sitä täytyy olla vatsapeitteissä ja vaikka missä, koska turpoan ja olen niin kipeä menkkojen aikaan. Olen lähinnä siis muumin mallinen tuolloin.

Eli tämä eilinen juttu poisti vain rakosta tulevan verenvuodon, mutta loppuendo jyllää ihan vapaana. Nyt lähinnä kait arvotaan sitä, pitäisikö ensin tehdä laporaskopia ja yrittää leikata endoa kaikkialta mistä mahdollista vai tehdä ensin se IVF/ICSI pitkällä kaavalla. Minä tietysti toivon hoitoa en leikkausta, sillä se siirtäisi vauvahaaveet haamaan tulevaisuuteen. Mulle jo puhuttiin, että "useampi isompi operaatio olisi sitten myöhemmin tulossa, että siihen sun täytyy orientoitua :( ". Oletan kuitenkin, että suostuvat ensin tuohon pitkän kaavan hoitoon, koska kuulemma pelkäävät, että leikkaus vaurioittaa munasarjoja. Ilman tätä rakkohässäkkää niin pitkä kaava oltaisiin varmaan voitu aloittaa heti, nyt pitää odotella hieman.
 
kellopeliappelsiini, mulla meni tasan 2kk että hcg oli alle 5, eli normaali. Tosin hormoni ei kerennyt nousta kuin päälle 2000, että ei sen kovin korkeelta edes tarvinnut tippua.
Muistan myös, että mulla tiputteli sillon todella pitkään ekojen menkkojen jälkeen, taisin olla lähemmäs kaks viikkoa jonkinlainen rätti pöksyissä.
Tosi hyvä, että pääsit hcg testiin, pidetään peukkuja! Kun eihän se uusi raskauskaan pääse alkamaan ennen kuin hormoniarvot normaalissa.

miukula, osaan sanoa vaan oman kokemukseni, että minulla raskaus ei nosta lämpöjä normaaleja oviksen jälkeisiä lukemia korkeammalle. Siellä ne on aina olleet, hiukka alle tai päälle 37.

Tästä tulikin mieleeni, että oletkos kellopeliappelsiini perehtynyt tuohon aamulämpöjen mittailuun? Kun minulla lämmöt laski alas vasta kun se hcg:kin oli normaalissa. Että tiesin ennen veritestiäkin milloin olin taas normaalin kirjoissa.
 
Kirma voi meitä, täällä vielä vaan molemmat roikutaan :hug:
Itselläni vähän nyt hiljaisempi kausi ollut menossa. Tänään kävin aukiolotutkimuksessa ja vas.puoli oli tukossa. Clomit aiotaan vaihtaa elokuussa Aridimexiin (vai miten se kirjoitetaan), koska niistä ei näytä olevan hyötyä ja limakalvo luvattoman ohut. Väestöliitossa meinasivat, että seuraavaksi vaan pariin inssiin ja siitä si järeempiin touhuihin, jos ei rupea tuottamaan tulosta. Tämä juhannus on nyt sitten viimeinen paikka saada kotona raskaus aikaiseksi.. mietin vaan tuota, että nyt on vasemmalla puolella kaksi tosi hienoa follia mutta se on juuri se tukkeutunut puoli ja jos kerta limakalvo on ohut, niin voiko tästä mitään hyvää seurata vaikka saiskin yhdynnät ajoitettua ovulaation kohdalle.. Lääkäri kyllä sanoi siitä, että voi se oikeapuoli sen vasemman puolen follin imaista ihan hyvin, että enemmän tuntui olevan tuosta limakalvosta huolissaan.

Kertokaa joku Aridimexista, jos on käytössä. Googletin mutten kovasti saanut tietoa, tai sitten en osaa hakea oikein =) Kaikille oikein paljon tsemppiä koitoksiin. Olin sunnuntaina rippikirkossa ja kyllä itkua pidätin, kun pappi puhu lasten olevan ihme. (vaikken edes uskonnollinen ihminen ole). Osui ja upposi vain niin hyvin sydämeen tuo kommentti.
 
pikkuvadelma, ompa mukavaa kuulla sinusta!
Minä olen kirjoitellut säännöllisen epäsäännöllisesti..riippuen hoitojen vaiheesta. Aina kuitenkin käyn melko tiuhaan lukemassa, että pysyy kärryillä, kun jonkun purkamispaikan tarvitsen ja tämä on se oma tuttu pino. Vaikka meitä "vanhoja" ei kovin montaa täällä enää ole, niin kuitenkin ne samat murheet on meillä kaikilla. Porukan uusimisesta vaan huomaa ajan kulun, toiset onnistuu, minä olen ja pysyn täällä.

Sinulta siis kuitenkin jotakin huomauttamista tuubasta löytyi, kun vasen rööri tukossa. Toisaalta huono juttu, mutta toisaalta varmaan lohdullista tietää, että on siellä alakerrassa jotakin häikkääkin, on joku mitä syyttää tästä pitkästä piinailusta. Vaikka minulle lääkäri sanoi just samaa, että kyllä se terve puoli solun voi imaista sisäänsä. Että koittakaahan tehdä siellä juhannustaikojanne peittojen välissä ;)
Täällä on ollut noita aridimexin käyttäjiä (muistaakseni tiinulikin? aikoinaan), mutta ei taida olla tällä hetkellä kellään. Minulla clomit kans ohensivat hurjasti limakalvoa, nyt puregon- ja luomukierroissa ollut 10mm. Mutta mitäpä teet sillä mahtavalla limakalvolla jos mikään ei siihen sitten kuitenkaan tartu :headwall:
Olis kiva jos tulisit sitten piinailemaan elokuussa hoitojen alettua, jos siis kesäaikaan ei ylläripylläri yllätä!
 
Torstai 18.6.2009

TOIVOJAT

kirma............9/06, ku10/07....1.ivf:n1.pas tulossa.............7/n.28
kellopeliappelsiini...11/07, tm08, km5/09..........................15/?
Katriina77.......10/07.........1 IVF kesällä, 3 IUI...................21/28-31
Tinkerbelle........yk13.........luomu.......................................22/27
Relish..............1v10kk........iui, clomifen.............................22/?
Vadelmaunelma...syksy07...IUI,menop.,pregn.,terot........26/27
Taikapapu.....3/08...........3.IUI,clomit,luget.......................29/30
Rouva B..............3v........1.ivf,3IUI,puregon......................56/?
Evenstar........yk3.........2.IUI, metut,clomit.......................?/26-79
tytti82.............1v.............IUI............................................42/29
kanella.......3/08................Tutkimukset............................?/?
Mande..........5v. ............1.iui............................................?/?
Plamsu75....01/06..........1.ivf, puregon,pregnyl,luget
dreamer78.......................1.icsi





Piinailijat
Tinkerbelle....yli 1 v.....luomu.......................................22/25-27 pp8
Miukula........yli 8v. ..metut,terot,tamofen,pureg,preg,lug...31/? pp11
Tamtam........yli 1v.......4.IUI,clomit,pregnyl......................
UniUnna.......yli 1v.................................................../24-31 pp 13-15




 
Pikkuvadelma: Mulla ei clomit pelittäny, joten siirryttiin aika nopeesti Väestöliitossa sitten Arimidexiin, joka tuottikin toivottua tulosta. En muista nyt tarkempia tietoja kyseisestä lääkkeestä (siitä on käyty keskustelua täällä jossain viime syksyn ketjussa ainakin, itsekin siitä aikoinaan kyselin lisäinfoa), mutta tehokas tuntuu olevan, monella oli hyviä kokemuksia - ei esim. ohenna kohdun limakalvoa clomien tapaan ja mulla ei tullu siitä mitään sivuoireita (toisin kuin clomeista). Mulla plussakierrossa käytettiin Arimidex-kuurin päälle vielä pistokynänä Gonal-F:ää, mun lääkäri sanoi, että se, että syö Arimidexiä ennen pikkejä alle, herkistää munasarjoja niin, ettei lähde tämmöisellä pco-tapauksella kasvaan liian montaa munasolut (piikillä kun niitä helposti lähtee pienelläki annoksella kasvaan iso määrä). Eli mulla ainaki on Arimidexistä siis psotiivinen kokemus, joka tuolla masussa nyt polskii jo viikoilla 35 :) Paljon tsemppiä ja plussapuhureita sinulle :heart:
 
kirma: ei uskois, että kolmas vuosi tulee kohta jo yritystä täyteen. Tuntuu kamalan pitkältä ajalta, mutta niin se on vaan mennyt viikko viikolta ja kuukausi kuukaudelta. Ja lähipiirissä senkun lisäännytään.. juu olin toisaalta tyytyväinen että jotain vikaa löytyi, mutta mielellään olisi saanut olla korjattavissa. Tai siis että olis vaikka auennu pieni tukos tutkimuksessa tai jotain. Minulla oli limakalvo nyt 3,7mm ja kp 10 siis tänään. Kuulemma kannattaa ovulaatiota metsästää, mutta jos ovis tapahtuu esim. 3päivän päästä niin ei kuulemma usko mahdollisuuksiin, mutta jos esim.vasta 5päivän päästä olisi, niin sitten voisi toivoa vielä ollakin. Tänään oli vasemmalla (tietty just sillä huonolla puolella) kaksi 15mm follia ja oikealla yksi vähän pienempi. Menin nyt sitten oikein tuhlaamaan ja ostin Clearbluen digitaalisia testejä.

Mistä sulle riittää voimia yrittää yrittämisen perään? itse olen jo niin monet itkut itkeny, etten jaksaisi enää yhtään. Mutta niinkuin jossain kommentissasi mainitsit, niin ihme kyllä aina vaan lähtee kovan tahdon kanssa uuteen yritykseen. Juuri yhtenä päivänä totesin miehelle, että tuskin enää saadaan vauvaa syliin saakka. Jotenkin vaan tuntuu siltä, enkä tiedä olenko tarpeeksi vahva yrittämään, kenties, vuosia.

stellina: mulle heti si noi lääkkeet! :) jos yhtä hyvä säkä kävis. Tuntuu vaan aika hurjalta, että jotain syöpälääkettä käytetään tähän tarkoitukseen.. Onko minkä hintaista?

Voi jukra kun heinäkuu täytyy luomuilla, klinikan ollessa suljettu, kun haluavat kuulemma sitten seurata parillakin ultralla tuota uuden lääkkeen tehoa. Ja hyvähän se on.
 
kirma mittailin yritysaikaan lämpöjä kyl ahkeraan, mut en mä saanu juuri minkäänlaista kaavioo niillä aikaseks, vaikka sit kuitenki ovuloinki.. :p että niitä en kyllä lähe enää mittaileen ku en luota niihin pätkääkään.. saa nyt nähä tuota verikokeen tulosta, toivon niin et se ois nega et päästäs ihan oikein odotuksin jatkaan yritystä..

ON: noista kahdesta viivasta ja eilisesta alamahajomotuksesta päätellen mulla sit vissiin oli ovis eilen illalla.. (?) ihmeellistä jomottelua, sellasta paineentunnetta ja pistämistä, jos vaik istahdin sohvalle oikein äkisti ni juilahti tonne sisälle aika kovastikin.. ennen kuulumatonta mulle.. tai on mulla joskus tollasta ollu, en ilmeisesti oo vaan osannu yhdistää ovisaikaan.. tärppikierrossa ei mun mielestä tollasta ollu, vaik tikuissa kaks viivaa ja tärppi kävi, tai sit en vaan rekisteröiny sitä.. :D
mut nyt jäi kyl tää kierto hyödyntämättä (jos siis ovis oli eilen), vkloppuna jyystettiin niin et ukolla nahkat rullalla.. :LOL: (ellei sit ne vkloppuset simpat siellä vielä ois hengissä sinnitelly) joten nyt parannellaan ja otetaan sit vähä iisimmin noi petipuuhat et päästäs ens kierrossa oikeina päivinä hommiin.. :D
 
juu, kyl se vaan ovis oli ja meni.. kp12 ja 13 kaks viivaa ja tänään (kp14) ei mitään..

harmi ettei päästy hyödyntään, mut pääasia et ovis oli ja tuo toinen viiva tikusta hävis! ens kiertoon sit tosissaan.. toisaalta ei haittaakkaan vaikkei tärppimahdollisuutta juurikaan ole, sillä ollaan menossa heinäkuun eka vkloppu ouluun kansainvälisille erotiikkamessuille ni saa ottaa sit vähä.. :p
 
Hei vaan kaikki!!

Kyl mut nyt varmaan voi siirtää tonne plussanneisiin.. Kävin tänään verikokeissa ja tulos oli positiivinen. En kyllä vieläkään oikein tätä asiaa oo sisäistäny tai ymmärtäny, mut kai se viimeistään tuolla varhaisultrassa kolahtaa, jos kaikki vaan on hyvin.
Kaikille oikein paljon plussatuulia.. ++++:whistle:
On tää aika epätodellista, et inssistä sit vihdosta viimein plussattiin. Olin jo valmistautunu lähteen jykevämpiin hoitoihin. Kaikilla on siis toivoa.. =)
 
tamtam, eli viralliset onnittelut..koita nyt nauttia eläkä anna ressin ja murehtimisen vallata mieltä! Ihanat onnittelut teille!

kellopeliappelsiini, onhan se hyväkin, että kohtu saa välikierron aikaa palautua. Tvvollakin on vaan huonoja esimerkkejä kuin voi käydä jos uusi raskaus alkaa heti menetetyn perään. Eli uudella innolla seuraavaa ovista odotellen :)
Muuten nuo erotiikkapippalot on kyllä muakin näin vanhemmalla iällä alkanut kiinnostaa..olis miehelle kiva ylläri jos joskus hommais reissun tuommoiseen. Oletko aikaisemmin käynyt? Voiko tämmöinen normaali ihminen, maalaistollo lähteä sinne? Vai meneekö yöunet..?
Itseasiassa en ole edes tiennyt, että Oulussakin järjestävät..oikein kansainvälisesti, olen aina luullut että vaan tuolla etelä-Suomessa.

pikkuvadelma, jeps..kolmea vuotta voi jo sanoa pitkäksi ajaksi!
Mulla oli viime syksy tosi rankka, silloin tuli itkettyä ja raivottua tosissaan, menkat oli aina uusi keskenmeno. Loppuvuosi meni ivf:ää odotellessa ihan helposti ja kun se kauan odotettu ja toivottu hoito sitten alkoi, olin alusta asti ihan satavarma, ettei se onnistu. Ja niinhän siinä kävi, pettymys ei todellakaan ollut pahimmasta päästä.
Nyt on mennyt taas hyvin, luomukierrot ei kauheasti hetkauta..aina se on kuitenkin se pienenpieni toive, että jospas nyt. Jotenkin olen varma, että me saadaan vielä ainakin pari lasta, ennemmin tai myöhemmin.
Pas:iin on todella kovat odotukset ja pudotus tulee olemaan ihan kauhea jos ei taaskaan onnistu. Varsinkin kun pakkasessa on vaan ne kaksi rupusta, jos ne ei edes selviä sulatuksesta. Ja jotenkin on hoitojen alusta asti, puolitoista vuotta, ollut takaraivossa ajatus/haavekuva/toive/enne kaksosista, että me vielä joskus saisimme kaksi lasta yhdellä kertaa.
Välillä tuntuu, että eläisin ennemmin tätä hoitojen alkamisen odotusta kuin itse sitä hoitoa, pelottaa ihan hirveästi tuo tuleva mahdollinen siirto. Jotenkin sitä ennemmin eläisi tässä tietämättömässä tilassa, kun voi vaan haaveilla, että sitten joskus hoidoilla onnistaa, kuin että elää sitä hoitoa ja tulee se olo, ettei tämä taaskaan onnistu. En se taida minäkään olla tarpeeksi vahva. Kumarran ja todella syvään heille, jotka jaksavat aktiivisesti kulkea rankoissa hoidoissa, edellisestä seuraavaan ja aina jaksaa toivoa. Minusta ei kyllä siihen ole. Nämä pakolliset luomuilutauot tulevat kyllä tarpeeseen.
Onko teillä esikoinen puhunut vauvatoiveista?
Meillä kaveripiirissä on kerennyt olla jo monta vauvamahaa, kaikki ovat poksahdelleet ja tuo kolmevuotias on alkanut haaveilla meillekin omasta pienestä. Se hoitaa omaa vauvanukkeaan, joka on jo meidän perheenjäsen, kattelee omia vanhoja vauvakuviaan ja ihastelee miten nätti se vauva siinä kuvassa on. Ja "minä haluaisin äiti meillekin tuommosen pikkuvauvan, minä hoitaisin sitä". Mitä tuohon voi vastata?! Vedet silmissä, että niin äitikin haluaisi.
Mutta toisaalta olen iloinen siitä, että olen kerennyt itse täysillä kasvattaa tuon ainokaiseni, se on saanut kaiken huomion ja on jo iso tyttö sitten/kun pikkusisarus saadaan. Ja sehän saadaan, periksi ei prkle anneta!

).( Pakko alkaa tikuttaa ovista jo huomenna, kp7. Jomotus munasarjoissa on niin kovaa, että folli saattaa kasvaa vauhdilla. Eikä lh-piikki saa missään nimessä mennä ohi!
 
kirma: ihan normi-ihmisiä mekin ollaan, maalaistollojakin, jokseenkin ylilatautuneita ehkä.. :LOL:
ei olla käyty ennen varsinaisilla messuilla, joskus jossain baarishowssa..
http://erotiikkamessut.eroticashop.net/
tuossa ois oulun messujen saitti..
jos on sellasta tyyppiä et valot pois ja peiton alla hyssytellen, ehkä ei kannata vaivautua.. :)
 
Nyt on kohtu tyhjentynyt kokonaan, pientä vuotelua on vielä hcg arvot on vielä niin korkeat että kaikki raskausoireet on edelleen ja niin kauan pieni vuotelu jatkuu kunnes hcg laskee. Otatan yksityisellä muutaman verikokeen koskien keskenmenoa. Niin ja nimenomaan yhtä keskenmenoa, muita ei lasketa koska edellisessä oli hcg 18 rv5 eli se oli kemiallinen. Otatan hyytymistekijät koska se saattaa selittää lisäksi ennenaikaisen synnytykseni ja sen raskauden verenvuodon rv15 asti. Kromosomeja ei tarvi tutkia koska ne on jo tutkittu. Elokuussa on seuraava iui, niitä tehdään vielä 2. Marraskuussa sitten ivf. Niin ja kaksi siellä kohdussa oli aluksi. Hcg nousi hienosti, mutta jostain syystä raskaus ei vaan jatkunut. Tästäkään plussasta en iloinnut kertaakaan, mulla oli kokoajan vahva tunne ettei kaikki ole hyvin. Siksi keskenmeno ei tuntunut niin pahalta. Tämä opetti sen etten iloitse raskaudesta ennen kuin viikkoja on 12. Nytkin kaikki oli hyvin ja sydämenkin syke nähtiin. Siitä 3 päivän päästä sikiö oli eloton.
Tamtamille hurjastu onnea!! Parempaa onnea kuin minulla oli. :heart:
 
Torstai 18.6.2009

TOIVOJAT

kirma............9/06, ku10/07....1.ivf:n1.pas tulossa.............7/n.28
kellopeliappelsiini...11/07, tm08, km5/09..........................15/?
Katriina77.......10/07.........1 IVF kesällä, 3 IUI...................21/28-31
Tinkerbelle........yk13.........luomu.......................................22/27
Relish..............1v10kk........iui, clomifen.............................22/?
Vadelmaunelma...syksy07...IUI,menop.,pregn.,terot........26/27
Taikapapu.....3/08...........3.IUI,clomit,luget.......................29/30
Rouva B..............3v........1.ivf,3IUI,puregon......................56/?
Evenstar........yk3.........2.IUI, metut,clomit.......................?/26-79
tytti82.............1v.............IUI............................................42/29
kanella.......3/08................Tutkimukset............................?/?
Mande..........5v. ............1.iui............................................?/?
Plamsu75....01/06..........1.ivf, puregon,pregnyl,luget
dreamer78.......................1.icsi





Piinailijat
Tinkerbelle....yli 1 v.....luomu.......................................22/25-27 pp8
Miukula........yli 8v. ..metut,terot,tamofen,pureg,preg,lug...35/? pp11
Tamtam........yli 1v.......4.IUI,clomit,pregnyl......................
UniUnna.......yli 1v.................................................../24-31 pp 13-15






 
:hug: teille kaikille tooosi pitkään odottaneille! Ei voi kuin ihailla sinnikkyyttänne, vaikka niitä tuskaisia pettymyksiä on tullut hirveän paljon.

Miukulalla jännät paikat! Harmi kun en pääse heti kurkkimaan sun kuulumisia, koska pääsen seuraavan kerran koneelle vasta sunnuntaina.

Vieläkö Tinke on malttanut pitää sormensa erossa testeistä? ;)

Täällä odotellaan menkkojen alkamista. Olisin varmaan huomenna testannut sen takia vain, etten juhannuksen aikaan nostele turhia toiveita, jos menkat jostain syystä tulee vähän myöhässä. Mutta mulla ei ole testejä, eikä Prismassakaan ollut, äsken siellä käydessäni etsin. Huomenna en ehdi käydä apteekissa ennen reissuun lähtöä. Eli jatkan progesteronin tunkemista värkkiin niin kauan kun punaista alkaa näkyä, tai teen testin joskus ensi viikon alussa jos on tarvetta. En kyllä usko raskauteen, ja jotenkin toisaalta se olisi pelottavaakin heti näin km:n jälkeen...

En tiiä. Kauheen ristiriitainen olo tämän suhteen. No, lähipäivät näyttää. Mutta hyvä jos kierto venyy siinä mielessä, että seuraavan kierron ovis olisi tod.näk. paremmin hyödynnettävissä, kun ei olla enää silloin anopin silmien alla...

Toivotan nyt kaikille oikein ihanaa juhannusta!!
 
Huomenta o-o-laiset! :wave:
Testasin nyt hetki sitten mammaksin herkällä ja nega se oli. No virallinen testauspäivä on maanantai, et sinne ajattelin odotella. Mikä olisi sellainen luotettava ja hyvä testi? En ole viel ostanut. Toi herkkätesti oli jäänyt viime syksystä laatikkoon.

Tuli mitä tuli, niin elokuussa sit taas jatketaan. Ei oikeastaan harmita. Olisihan se ollut ihme jos heti ekalla onnistuneella hoidolla olis tärpännyt, kun ei ne vahvemmatkaan hoidot välttämättä heti onnistu.

Tänään ajattelin juhlistaa jussia muutaman siiderin voimin. :) Palaan maanantaina viimeistään kertomaan tuloksen. Hyvää juhannusta kaikille! =)
 

Yhteistyössä