Odotuksen odottajat!part II

Voi ei Pantsu :hug: Tässä alkaa jo näiden yrityskertojen jälkeen olemaan sellainen fiilis, että jos tuhru alkaa, niin ei sitä uskoa plussaan enää tahdo riittää. Tietty kaikki silti aina mahdollista on, mutta väkisinkin alkaa olemaan aika negatiivinen näiden asioiden suhteen.

Perhone: Kolme munista, hienoa :) Meille ainakin on sanottu että saapi lempiä inssin jälkeen. Siitä voi kuulemma olla jopa hyötyä kun tulee jotekin simpoille otollisemmat oltavat.

Millis: Onpas komea saldo! Se hoitsu oli kyllä varmaan ihan oikeassa :D

).( Ei mitään uutta. Luomuna mennään tämä kierto ja en edes vaivautunut tikuttelemaan, kun ei siitä mitään syötyä kuintenkaan ole. Tosin muuten on kyllä lemmitty, eli mahdollisuudethan on aina, vaikkei niihin enää uskokaan ;)
 
Oon onnistunu kohtalaisesti taustailussa nyt, mutta kun nyt kirjauduin niin..

Orion :hug: .. vaikka nyt ei varmaan lohduta, mutta nythän ainakin tietää että raskaus on mahdollista! Jatkatteko luomulinjalla vai oletteko ajatelleet hoitoja..?

Pantalaimonille myös :hug: ja tervetuloo takasin lomilta :wave:

).( Mukava viikonloppu tiedossa, kun nähdään pitkästä aikaa ukkelin kans ;) tosin jotenkin halut on hiipunu lääkkeiden myötä..ei kai siinä seksissä oo nyt semmosta jännitystä/mieltä nyt kun tietää varmuudella ettei siitä voi seurata mitään :(
 
Milde joo tarvii kysästä siitä tukilääkityksestä, jollei lääkäri ota asiaa puheeksi.

perhone hienoa, että oli kolme munista!! Mahdollisuudet vaan paranee.. :D
Mulla on kasvamassa kaksi (jollei ole jäänyt huomaamatta muita... ;) ) ja on se kiva tosiaan, että on enempi kuin yksi. Ne on molemmat aikas saman kokoisiakin.

Pantalaimonille :hug:

Mitähän Sannulille kuuluu? :wave:

Oikein rentouttavaa viikonloppua kaikille ja Hyvää Ystävänpäivää :heart:
 
Maanantai 16.2.2009



TOIVOJAT

IVF/ICSI
Irene80.........6/06............ivf/icsi tulossa..........................6/28-32
dreamer78..........................ivf/icsi tulossa.......................6/34
Veena............yk22.........ivf tulossa....................................14/24-28
Milde...............yli 1,5v..............2.icsi.................................16/26-29
millis1981...........................ivf/icsi vko8.............................17/27-28
emily81.........07/07............1.icsi/ivf vko8.........................20/27-30
kirma.........9/06, ku10/07......1.ivf tulossa....................28/28
Hilma78..............................yasmin,puregon,icsi................30/?
Sannuli-81.........8/07..............1.ivf.............................33/26-30

IUI
jastu.................................clomit,pregnyl.......................11/30-34
astrid............reilu 3v......................................................18/28-35
Gilmore...........kesä07..........clomit.................................23/30-32
Evenstar............yk1...........metut, clomit.......................25/~26-79
Linnia.................2,5v.....................................................26/25-28

Oviksenmetsästäjät ja muut kotiyrittäjät
Jennyli.........yk6...........clomit+terot....km1/09..................23/32
verve..........11/06..............tutkimukset..........................27/29-34
digi81...............2/07..........tutkimukset..........................44/29-34


Piinailijat
perhone..........10/07......................................................17/27, pp4
Rosetta.....7/07...1 IUI,clomit, menopur,pregnyl..............18/30, pp5
tvvo..........................1.iui, gonalF, pregnyl, luget.......................pp11
Pantalaimon.......9/07.......clomit....................................30/32, pp13

Haamuilijat


Taustailijat
Justiina80..........11/05
Rouva B.............3v tjot
risupesä.............4/06.....orgametril,laparoskopia,ivf
Tiinuli81....Procren depot,Puregon,Pregnyl,Luget, 2.IVF
kinky cat............................icsi, km 11/08
pikkuvadelma....12/06, km 6/08
Orion......2v4kk......luomu, km 02/09



PLUSSAT 2009

Viol.........8/07......3.iui, puregon,pregnyl, luget
Tähtisäde......11/07..........icsi



 
sannuli-81, jaksamista teille miehesi kanssa ja voimien keräämistä kohti passia :hug:
Eikös pas:ssa ole hiukka paremmat onnstumisprosentit kuin ivf:ssä, onhan niiden alkioiden oltava sitkeitä sissejä jos/kun sulatuksesta selviävät.

pantalaimon, mulla kans toiveet romahtaa samantien kun tuhrua havaittavissa, en voi mitenkään uskoa, että kuuluisin niihin jotka tuhruilee raskaudesta huolimatta. Toisaalta se on aina helpotuskin kun sitä sotkua alkaa tulla, loppuu taas vähäksi aikaa itsensä tarkkailu ja huonosti nukutut yöt -ainakin minulla näin.
Kirjoititkos jo jatkosuunnitelmista vai joudutteko vieläkin jatkamaan näin puoliluomuillen?

perhone, voi mä olisin ihan lentoon lähdössä kolmesta follista :D ! Sattui kiva lääkäri sinulle kun vielä suostui inssiin, eikös ne jotkut kiellä sen kun folleja enemmän kuin kaksi. Peukutuksia kovasti seuraavaan kahteen viikkoon!

risupesä, leppoista viikonloppua :wave:

veena, nii'in, aina se raskauden mahdollisuus on olemassa. Ja useinhan se plussa kuuuluu tulevan silloin kun sitä vähiten odottaa. Parin vuoden aikana sitä vaan on tullut niin pessimistiksi tässä tehtailun aikana, että usko omaan onnistumiseen on kyllä aika nolla.

).( Tuhruilu hukassa, viimeistään illalla pitäis jo jatakin tulla. Tissit tuli eilisen aikaan vietävän kipeiks, monta päivää myöhässä. Munasarjoja tuikkii, kohtua jomottaa aina välillä, selkä kipeä. Lämmöt mittasin eilen aamuna kun se tissikipu puuttui, niin ajattelin, että jospa en sitten ovisplussasta huolimatta ovuloinutkaan, mutta oli 37.17, että ovuloitu on.
Niitäkin kiertoja on nähty, että menkat alkaa pp16, että realistisena tässä mennään, ihmeeseen en usko.
Magneettikuvaus muuten oli iloinen yllätys, siitä ei pitänyt maksaa yhtään mitään, ei edes polimaksua mennyt :eek: :D Ja tulipahan testattua putkessa makoilu!

Niin ja iloa ja onnea ystävänpäivään :wave:
 
kirma toivottavasti mitään tuhruilua ei tulekaan!

Mä olen varmaan hysteerinen, mutta mulla pukkaa selkeesti flunssaa... Niin heti mietin, että vaikuttaakohan se jotenkin inssiin? Hulluja ajatuksia kai, mutta oikeesti mietin, että tehdäänhän se, vaikka ois flunssassa? Höh minä :ashamed:
 
Kommentoin heti sinulle astrid kun vielä linjoilla roikun...minulla oli ihan hirvee räkätauti kun käytiin ekakäynnillä julkisella kuukausi sitten (silloin vielä elättelin toiveita, että hoidot alkaa heti) ja autossa sairaalan parkkipaikalla ruuttasin nenän täyteen nasolinia, että lääkäri ei vaan huomais, että mulla on nuha. Aattelin, että hoitoja ei varmaan pysty alottamaan niin räkäselle :LOL:
Että ymmärrän sinua kyllä, odotuksen odottajan mielenliikkeiden perässä on hankala pysyä :x
 
Aivan pakko nyt pikaisesti kysyä, että: loppuuko Lugen aiheuttamat oireet ihan yhtäkkiä, toisinsanoen tottuuko elimistö niihin?
Mulla on tähänasti ollut mahassa menkkamaisia kipuja/ tuntemuksia, tänään siis pp9. Eilisen jälkeen niitä ei ole ollut. Rinnat on edelleen kipeät. Pitäisi varmaan itsekin tietää moinen.. :headwall:
 
tvvo En tiedä, loppuuko noi lugeoireet yhtäkkiä, mutta ainaki mulla viimeks hävis raskausoireet/lugeoireet yllättäen eivätkä enää tulleet takaisin, vaikka jatkoin vielä noita palleroita viikon verran.

astrid, sullahan on aika hyvin "pullat uunissa" kans, kun kaks palleroo siellä kasvaa. Pianhan varmaan se oviskin sieltä kolkuttelee ja pääsette inssiin.

Toivottavasti risupesällä on ollut mukava viikonloppu (olikos teillä aika varattuna näihin lapsijuttuihin littyville kokeille ystävänpäivän aikaan?!?)

kirmalle toivon tuhruvapaata viikonvaihdetta. Jospa saisitte jättää nämä ivf/icsi -hoidot väliin.
Itselle tämä viimenen hoito on ollu henkisesti raskas, kun ei tiedä, mihin vaiheeseen jämähtää koko hoito. No, nyt on punktioaika ainaki varattuna ens viikolle, joten ehkä uskaltaudun kurkkaamaan tuonne ivf/icsi -pinoonki.

Kaikille oikeeen leppoisaa ystävänpäivää!
 
Mukava viikonloppu on taas ollu, :heart: :heart: eilen käytiin pitkästä aikaa elokuvissakin. Joo, täytyy ajatella että käydään nyt kun vielä voidaan suht vaivattomin järjestelyin :kieh: ehkä ja toivottavasti joskus on vielä toisin.. :saint: Niin, ja mikä tärkeintä, saatiin tosiaan vihdoin ne testit otettua!
 
Täälläpä ollut rauhallinen viikonvaihde, kaikilla varmaan ollut menoja ystävänpäivän aikaan.

milde, onnea sinulle follien kasvatteluun ja munarikasta saalista ens viikkoon!

tvvo, luin jostakin toisesta pinosta, kun joku oli lääkäriltään kysellyt lugejen sivuoireista niin lääkäri oli sanonut, että lugeoireet tulevat lääkeestä pari tuntia, muu oireilu on sitten "jostakin muusta" johtuvaa. Ja maalaisjärjellä voisi kyllä ajatella, että kyllähän niihin palluroihin voi elimistö aika äkkiä tottua, että sivuoireet voisivat loppua. Mutta ei siis faktatietoa.

).( Edelleen tuhru hukassa :/ . Mä alan olla jo aika hermoheikko..pakko myöntää, että SE vaihtoehto on alkanut jo pyöriä mielessä. Mulla on viimeset kaks vuotta menkat alkanu tuhrulla 5-2pv ennen kunnon vuotoa, tämä on jo ihan uutta. No ehkä illalla tulis jo jotakin...jos vaikka tämä on semmoinen pp16 kierto. Mutta siihenkään on enää 3päivää... :/

Yleensä mä olen malttamattomana testannu viimestään pp12, nyt ei tee yhtään mieli testailla, pelottaa ihan HIRVEÄSTI!! Kaks kertaa aikasemmin olen testannut ihan oireettomana vahvat plussat kun menkat pari päivää myöhässä. Nyt mä en tiiä kuin mä uskallan..hirvittää, että mitäs jos siihen tuliskin kaks viivaa :eek: Mä en jaksa sitä ressaamista mikä siitä alkaa!
Mutta mun olis aika pakko testata huomenna, jos sattuisinkin olemaankin ihmeesti raskaana, niin mun on viivana heti soitettava neuvolaan ja varattava polille ultra-aikaa rv6:lle, saan sen automaattisesti kun edellinen raskaus oli kohdunulkopuolinen.

No mutta mä edelleen olen enemmän sen negan kannalla, miks nyt kun ei vaikka puoli vuotta sitten? Kaikki erikoiset kierrot on nähty, ehkä tämä on se tuhruvuodoton kierto -mikä olis pelkästään positiivinen asia.
Että vuotelua odotellessa ja järki päässä, mukavat sunnuntain jatkot teille kaverit :wave:

*muoks* no nyt mä olen sitten googlettanut itteni ihan hysteerin partaalle: JOS olisin raskaana, magneettikuvaus oli rv3+3 (heh!) ja nyt se on sitten voinut aiheuttaa sikiövaurioita ja saan keskenmenon.
 
Hui,olipa tullut paljon tekstiä :D

Ensiksikin lämmin halaus orionille :hug: :'( Täytyy sanoa että nosti kyllä tunteet pintaan, tiedän miltä sinusta tuntuu :hug: Kovasti jaksamista teille surun keskellä :hug:

Plussanneille kovasti onnea :flower: :heart:

Kovin on tullut vähän käytyä lukemassa kuulumisianne :/ Jumahti selkä ja hartiat ja koneella istuminen on ollut hankalaa :$
Ja kun ei tässä omassa navassakaan tapahdu mitään kun tää km jälkeinen kierto on ollut ihan omaa luokkaansa |O En tiedä olenko ovuloinut,ovuloimassa tai en ovuloi ollenkaan joten tälläkertaa tervetuloa menkat ja PIAN että pääsen takaisin normaaliin kiertoon ja kuumeilemaan kunnolla!!
Nyt kp 22 ja eilisestä tuhrunnut minimaalisesti. Tänään tosin astunut limat mukaan kuvioihin joten tiedä sitten mitä tapahtuu?!
Oletteko muut huomanneet ennen menkkoja ovistyyppistä limaa?!
 
Se olis huomen aamusta sitten kontrolliultra clomeista että kuinka ovat tepsineet.. toivotaan että kaikki hyvin, että voidaan inssi tehdä loppuviikosta.. kyllä sitä jo ajattelee enemmän ja enemmän kun tietää sen lähestyvän.. toiveet varmasti nousee liian korkeiks taas.. :/ noh mutta, tulen huomenna kertoileen sitten ultra kuulumisia.. :)
 
Minä täällä taas höpöttelen omiani...
Negatestin äskön tein, saanko sanoa, että voi helpotuksen huokaus! Aloin ihan oikeasti pelkäämään mitä se kuvaus olis voinu saada aikaseks. Mutta nyt ei tarvii enää murehtia. Tyhjä testi ei edes laittanut itkemään, tähän hommaan on niin jo turtunut.
Nyt alan odotttaa lääkärin soittoa, toivon kovasti että soittaisi tänään.
 
Täällä tultu punktiosta kotiin. Vähän on laiska olo ja väsynyt. Punktio oli mulle helppo kokemus jos sitä niin voi sanoa. Ei tuntunut juuri mitään. Vähän nippaili.
Lopputuloksena oli 12 munista eli lähes kaikki siitä määrästä mitä oli alunperinkin(16). Hyvä tulos mun mielestä.
Miehen tulos oli hyvä. Lääkäri sanoi, että hyvään saumaan sattui paras simppanäyte. Eli täällä tehdäänkin sitten IVF. Keskiviikkona on sitten siirto. Toivottavasti mahd moni haluaa hedelmöittyä.
 
millis hyvä homma, että saitte hyvän simppanäytteen! =) Tsemppiä siirtoon!

kirma varmaan joo enemmänkin helpotus se negatesti tällä kertaa, kun on kerran magneettikuvaus ollut justiinsa. Vaikka aina kai sitä negaa on kurja katella. Tottui siihen tai ei.

Mulla on keskiviikkona se inssi. Tänään illalla vielä pistän pregnylin ja sitten vaan ootellaan ja hermoillaan kaikkea mahdollista ja mahdotonta.. :/ Hyvillä mielin kuitenkin, ainakin vielä. :D

Mukavaa alkavaa viikkoa! :wave:
 
Saatiin peruutuspaikka ivf-suunnittelukäynnille TORSTAILLE!!! Ei kyllä kahden vuoden aikana ole vielä näin hyvää mäihää käynyt :D Nyt enää toivotaan, että hoito alkais heti tästä alkavasta kierrosta, ettei tarviis maaliskuuta odotella. Tämä tietty sitten meinais pitkää kaavaa, mutta aivan sama.
Magneettikuvan tulos oli vajaa 2cm:n myooma, mikä ei vaikuta mitenkään eikä mihinkään vielä tässä elämänvaiheessa, vasta sitten vanhempana noita aletaan seurailemaan tarkemmin (lääkäri sanoi: "sitten kun lapset on tehty", meinasin alkaa nauramaan).
Tuhrua ei näy eikä kuuli vieläkään :/ , mutta ei haittaa vaikka kierto myöhästyis vaikka viikolla, ehtis ainakin sitten varmasti aloittaa hoidot heti (enhän mä hätäinen ole en :whistle: )
Vitsit kun mulle tuli loistomieli tuosta puhelusta, täytyy lähteä kuluttamaan tämä ylimääränen energia lenkille :wave:
 
Oolalaa nyt tapahtuu täälläkin taas.. Tänään oli joo ultra.. ja inssi on sit torstaina ja keskiviikkona pistän pregnylin! :) odotus on erittäin kova.. Mutta se lääkäri ei sanonu minkä kokonen se folli oli, ei tosin kyllä huomattu kysyäkään siinä, mutta vasemmalla puolella yksi kuulemma on.. Mut sano se lääkäri et kaikki on ok, et kai sitä on asiat sit ihan hyvällä mallilla.. :) mua on alkanu mietityttään jotenkin että mitä jos mä en voikaan saada lapsia, siis kun naisen kanssa seurustelen eikä mulla oo aiempia raskauksia/yrityksiä ennen tätä ku alettiin tuol klinikalla käymään ni ei meille mitään tutkimuksia tehdä lapsettomuudesta, on vaan alkanu miettiin et mitä jos se ei onnistukaan.. hmmm.. mut joo onpas sekavaa tekstiä taas, toivottavasti joku ymmärsi mitä tarkotan.. :D joka tapauksessa nyt kovasti odotellaan torstaina tai ehkä enemmin sitä kahta viikkoo et saa testata, onneks on laivareissua ens viikolla ym. ettei tarvi vaan ihmetellä koko aikaa..
 
Nonnih, punktioajankohta olisi sitten määrätty, eli vkolla 22 on toimenpide. ihan kiva että näinkin pian pääsimme uudestaan aloittamaan hoidot. Nyt muutoksena on vain se että menopur lääke tuli puregonin tilalle, onko ko lääkkeestä kokemusta, miten on toiminut puregonin sijasta? Jos siis on vaihdettu jollakin..muutenpa sitten onkin suprecur, pregnyl ja luget normaalisti.. kylläpä nyt taas alkoi jännittämään. ainoana miinuksena voi olla lääkkeiden saannin hankaluus kun tuli tänään tieto lomautuksista juuriki tuolle ajalle, niin eipä sitä paljon pääse rahoilla ratsastamaan. mutta eiköhän tää tästä. Voimia ja jaksamisia kaikille
 
Hienoa kirma,että pääsitte noin nopeesti suunnittelemaan tulevia hoitoja eikä myoomakaan aiheuta hankaluuksia tässä vaiheessa. Toivottavasti pääsette alkuun mahdollisimman nopeasti, tosiaan vaikka jo tulevasta kierrosta! Oottaminen on väliin tosi vaikeeta.

astridille ja jastulle tsemppiä inssiin. Ei se ainakaan haittaa, jos on hyvillä mielin. Tietty sitten, jos ei onnistukaan, pettyy. Mutta sittenkin kannattaa miettiä, että mitä nyt eikä jäähä murehtimaan sitä mikä jo meni. Tarttee sitä tosin väliin surrakin, mutta ei pidä jäädä vellomaan siihen suruun. Tällaista mä oon yrittäny opetella nyt, kun ei oikeen ole tiennyt, mihin saakka hoitoa päästään. Paljon se vie kyllä voimia, kun yrittää kääntää ajatusten suuntaa.

Kiitos tsempituksestä kirma, kovasti oon yrittäny hautoa näitä mun palleroita, että punktiossa sitten saataisiin kypsiä muniksia. Sitä haluaisi itse tehdä jotain ja tuntee itsensä niin avuttomaksi, kun ei tilanteeseen oikeen pysty vaikuttamaan. Sitä vain odottaa ja toivoo parasta eikä halua ees ajatella muuta. Pitäisi kai osata heittäytyä elämän virtaan ja ottaa vastaan se mitä tulee. Tulipas nyt kovin filosoofista tekstiä, huh.
 

Yhteistyössä