Odotuksen odottajat!part II



Torstai 27.11.2008

TOIVOJAT


mama-84.........12/06.........................................................2/28
risukasa-..........4/06.........iui, laparoskopia?......................2/25-31
anniette................................tutkimukset..........................8/28-29
Tähtisäde...........11/07.......menopur, pregnyl...................8/25-28
Evenstar.......yk0.....metut, iui 09, clomit/arimidex............11/~43-79
Irene80............6/06..................2.iui.................................11/28-32
Viol....................1v......................iui..................................12/28
Tiinuli81....Procren depot,Puregon,Pregnyl,Luget, 1.IVF.....12/28-32 Veena............yk19..........3.iui, taukoa................................12/24-28
Meea........1v7kk, yk21......gonal-f+pregnyl+luget, 2.iui......14/30
Osiris...............3v.............puregon, pregnyl, iui..................14/28-29
Sannuli-81......8/07.....clomit, menopur, pregnyl, iui............14/26-3
Gilmore...........kesä07.......................................................15/30-32
soja.................n.1v.......................2.ivf.............................16/28
astrid.............3v......clomit,menopur,pregnyl+inssi...........18/28-35
Ansu82....vuosi.....glucophage,puregon,pregnyl,luget, iui......21/?
millis1981......3+1,5v........ivf/icsi tammikuussa.................22/27-28
Moonex.................synarela,menopur,puregon,ivf.............23/?
jastu...................................clomit, iui................................23/?
miranda-81.....7/07......puregon, pregnyl, luget, iui.........27/28-32
digi81..............2/07.............tutkimukset..........................27/29-34
pikkuvadelma....12/06........clomit, luget............................31/30
dreamer78...............................ivf/icsi..............................31/32-37
surppi.......................menopur, pregnyl, luget...................34/?

Piinailijat
astrid pp3
Meea pp3
surppi pp9
miranda-81 pp10
jastu pp10

Haamuilijat


Taustailijat
Orion..................
pohtijatar............2v
tao.................... n.4v
Justiina80..........11/05
kirma..................9/06......ivf alkuvuodesta
Rouva B.............3v tjot
Pantalaimon.......9/07.......clomit+metut
haltia..................2v...........ivf/icsi

J3N3..............iui, metut,clomit+puregon+pregnyl+luget
aitiliini83.......primolut, pas
Ronja80........yli vuosi......icsi marraskuussa
Almuna...........1,5v..........menopur+pregnyl



SYKSYN PLUSSAT

Andala.........yk15, 4/07.....luomu
Virtis............yli 2v....metut+femar+pregnyl+menopur
Rouva Pikkumyy....yk2, km2/08, tm 8/08
Velvet Kiss...11/07.........clomit, 1.iui
pilvilinna........9/07........luomu
kinky cat.......................icsi
stellina........9/07.....arimidex,Gonal-F,pregnyl, iui
 
kinky cat, tsemppiä huomiseen!

risukasa- :hug:
Sulla on jäänyt piinailijoista ainakin mun ja jastun sekä surpin piinapäivät päivittämättä. ;) Voisitko korjata ne? =) Ite en viitsi alkaa uutta päivittää ettei tuo lista tuu uudelleen turhaan.
 
Digi81 tervetuloa joukkoon. :)

Meitä on täällä aika monta vm 81 olevaa jos niminmerkit pitää paikkaansa. :)

Mites piinailijat jakselee?! Onko jo jotain oireita ilmennyt?

Aika kauheille kuulosti noi IVF hoidon kivut yms, mutta eiköhän niistä selvitä. Mä oon kertonut töissä mihin oon menossa ja saan olla pidemmän aikaa töistä poissa jos tilanne vaatii sitä. Ei olisi ollut pakko kertoa, mutta tuntui vaan että parempi kertoa niin ei tartte keksiä mitään tekosyitä ja helpompi sitten olla poissa. Inseminaatioiden aikaan en kertonut ja oli vaikeampi järjestää vapaata kokoajan.

Iski kauhea kissa kuume. Tekisi mieli ottaa kolmas, mutta kai se täytyy ajatella järjellä eikä ottaa. :)

 
miranda.. joo,.. :ashamed: tais olla jäljessä ne jo tuolla edellisessäkin mun "omassa" listassa.. no nyt kai oikein .. B)

kinky catille jaksamista ja bd, ihanan kuulosia sykkeitä huomiselle! :heart:

(m)
Jaa niin, vai kuinkas varhain niitä voi havaita..? Kaikki raskausjutut unohtunu tehokkaasti mielestä.. :ashamed: :LOL:
 
Meea mulla tuli kans verta/tuhrua ekan inssin jälkeen parina päivänä, tuskin havaittavaa, mutta tuli kuitenkin. Nyt tokalla kerralla ei tullut. Mulla oli eri lekurit näissä insseissä. Varmaan nirhassu sillä katetrilla se eka lekuri vaan tms...

Millis minkälaisia kissoja sulla on? Heti kiinnostuin, kun kissaihmisiä minäkin! :heart: Meillä on yksi kissa, sellainen vanha kolli (14v.). Joskus aina tulee kans kissakuume ja tekisi mieli ottaa yksi lisää... Pentu, jota saisi helliä :heart: Mutta, mutta ei nyt varmaan oteta kuitenkaan, kun tää nykyinen ei oikein panosta muista kisuista..

(.) ei oikein mitään, hellänä ollut hiukan alamasu eilen ja tänään ja palellut, mutta tuskinpa vaan vielä mitään raskausoireita vois ollakkaan...
 
Nonniin täällä koto suomessa taas! :) Oli kyllä hyvä reissu mutta nyt aivan puhki.. Viimeset pari päivää ollu niin sellanen tunne etten raskaana olis mutta tänään taas ollut hieman toiveikkaampi olo.. :) Kiitoksia kaikille onnitelleille!! :) <3 Tuli hyvä fiilis ku luki tota että nuoresta iästäni johtuen voisi ekalla inssillä onnistuakin, kyllähän sen tiennyt on mutta jotenkin oli eri asia lukee täältä.. :) Meinataan kullan kanssa tehdä perjantai aamuna testi ja katotaan nyt että mitä siellä sitten näkyy.. sitä todella odottaessa,pelätessä,jännittäessä.. <3<3 :)
 
:hug: Kaikille menkoista pettyneille.

Onko kenelläkään tietoa tai veikkausta siitä miten paljon nuo hoidossa käytetyt hormoonit vaikuttavat kehon omaan toimintaan seuraavassa kierrossa. Tilanne nyt se että kp14 menossa ja kaiken järjen mukaan ovis pitäisi mulla jo näkyä testissä, mutta eipä vaan näy... Voi argh, että ärsyttää. Niin koitin pysyä positiivisella mielellä että yritetään nyt tässä inssien välissä mennä luomuna ja toivottavasti hyvällä menestyksellä, mutta eihän tästä mitään tule ellen onnistu saamaan edes ovista näkyviin. Mietiskelin vaan että voiko viime kierossa käytetty puregon ja pregnyl vielä sekoittaa omaa hormoonitoimintaa niin paljon että tulee viivästyksiä kiertoon tai jotain muita häiriöitä...?
 
ultrakuulumisia, kävin siis aamulla ja viikkoja nyt kasassa sen 6, kohdun limakalvo erittäin paksu, vastasi siltä osin oikein viikkoja..ja jotai kai siellä olikin tooosi pientä.. mutta sen suurmpaa sieltä ei sit irronnutkaan, että viikko eteenpäin niin pitää viimeistään jotain jo näkyäkin..lääkäri laski vielä kaikenlisäks väärin ka sanoi olevan nyt rv8!! minä intin vastaan ja herra vaan väitti toista, mutta sain vakuutettua arvon tohtorin siitä että viikkoja on vain 6 mulla kasassa ja kyseessä ollut icsi hoito..huoh..siihen hän sit totesikin että no sitten tämä näyttääkin ihan ok:lta..että katsoo nyt kehittyykö sinne viikon aikana mitään konkreettista..tuhru ihan olematonta onneks..
 
kinkycat positiivisia utisia kuitenkin, eikös, jos kerran jotain näkyi ultrassa =) Varmaan niin aikaista vielä, että ensi viikolla jo näkyy paremmin! :heart:

mama84 pahoittelut menkoista... :hug: risukasalle kanssa :hug:

Tsemppiä huomiseen testailuun jastu!

Osiris mulla ei ole tietoa kuinka noi hormonit vaikuttaa kiertoon jälkikäteen, mutta ole miettinyt ihan samaa, kiinnostaisi kyllä tietää!

Mulla ois pikkujoulut lauantaina. Juoda en oikein uskalla... Pari lasillista viiniä varmaan uskaltaa ottaa, mutta ei oikein enempiä. Ei uskalla riskeerata, kun inssistäkin tulee just viikko viikonloppuna niin krittisiä aikoja (kai?) ovat.. Joten katselen sitten selvinpäin hurjaa pikkujoulumeninkiä.. ;)
 
kinky cat, toivotaan että pieni on enskerran suurempaa :heart: ja kaikki selkenee parhain päin!

).( Joo, eli meenkin käymään polilla jo huomisaamuna.

Osiris Oon kans miettiny että mitä jos ovulaation tehostaminen lamauttas jotenki sen vähänkin luonnollisen toiminnan mitä vielä on.. :/ kaipa se kuitenkin muutamassa kierrossa palautuu, ja toisaalta, ei se lohduta vaikka luonnostaan "toimis" kun ei sit näköjään kuitenkaan toimi tarpeeks hyvin, niinku pitäs.. :( tai no, se pieni toivo tässä kai vielä on että suurin syy ois ollu just se siittiöiden hitaus/paikoillaan pyöriminen, ja että mulla toimis endosta huolimatta tarpeeks..(joo, niin varmaan. )
Ja sit pelkään että miten menopur vaikuttaa siihen pesäkkeeseen, kun luin jostain että joillain kasvanu sellasista ihan räjähdysmäisesti :$ apua..! Tarvii kysyä totaki huomenna.

Aattelin pyytää kans voisko mies saada jonkinlaisen lääkärintodistuksen töihin siitä poissolosta, vai voikohan sellasta saada? Ei kai ainakaan sairaustodistusta (vaikka onkin toisella osapuolella endo ja itsellä hitaat siittiöt)? Ja lukeeko siinä tarkkaan minkä takia ollu sairaalassa? Kun mies ei haluis ymmärrettävästi töissä kaikkien (kenenkään) tietävän tarkempaa syytä..
En oo kyllä koskaan lukenu mistään että työnantaja ei ois sallinu poissaoloo tälläsestä syystä.. Mietin että jos niin uhkaa käydä (en uskois! ) niin soitan vaikka ite sen paikan pomolle, selitän tilanteen ja kysyn että näinkö tosiaan! Jollei sittenkään meinais suostua niin voiko sellasesta tehdä valituksen jollekin taholle?

Joo..että tälläsiä varasuunnitelmia mietin :p
 
kiireessä pelkkää ).( Nyt käyty ultrassa. Tarkotushan oli että inssi tehtäis vasta maanantaina, mutta nyt folli olikin jo kokoa 18 mm, kävin samantien hakemassa apteekista Pregnylin ja hoitaja pisti sen (ei se ollutkaan niin paha kun luulin, luulin että se sekotus piikki on se millä pistetään =) )
Eli huomenna on ensimmäinen INSSI, oon ihan tohkeissaan... nyt pitää vaan yrittää pitää pää kylmänä ettei nouse liikaa hattuun tämä innostus, tippuu sitte ihan liian korkeelta jos ei mitään tapahdukaan.
Miten meni Irene sun ultran kanssa ? Meneekö sullä maanantaihin se inssi ?

risukasa mulle saa lisätä tonne listaan siis Pregnylin ja Luget.
 
Ansu ultrassa kävin ja johtofolli oli 19 mm. Lääkäri totesi, että huomenna on inssi vaikka ovisplussaa ei vielä tulisikaan vaan laitetaan myös sitten irrotuspiikki inssin jälkeen. Eli samanlailla mennään ja piinailut alkaa samasta päivästä. Vähän pelottaa kyllä se piikin laittaminen, mutta jos se ei ollu sun mielestä paha niin ehkä minäkin pärjään.

Onnea vaan huomiselle ja toivottavasti lähtee paljon kavereita matkaan!

Meni muuten sitten meiän pikkujoulut ihan sivusuun! :LOL:
 
Astrid Meillä on pari kisua. Tyttökisu on 2,5 vuotta ja poitsu 1,5 vuotta. Poitsukisu on lähes täysin musta ja kauhea vili vilperi. Mitä enemmän ehtii päivän aikana tehdä koiruuksia sitä tyytyväisempi se on. :)

Irene80 ja Tsemppiä inssiin. Onkos sun jo monesko inssi? Löytyisi se varmaan tuolta vanhemmista viesteistä.. :)

ansu82 Tsemppiä inssiin. :)

Mama ja risukasa harmi kun menkat alkoi.
 
Onnea huomiseen inssiin menijöille :flower:

risukasa- IVF:ssä punktiopäivänä mies saa ainakin lääkärintodistuksen, kun joutuu simppoja luovuttaan ( siis julkisella) mut yksityisellä olis saanut sairaslomapäivän ( väestöliitto )

kinky cat eiköhän kaikki kuiteskin ihan kunnossa siellä mahassa ole :heart: Aika hassua että lääkäri ei osaa laskea viikkoja silloin kun on kyse IVF/ICSI hoidoista. Oon kuullut että joillain on ollut neuvolas ongelmia kans kun terkka ei oo ymmärtänyt kans kuinka lasketaan.

mama-84 :hug:

 
jastu, onnea testaukseen. Tuuhan sitten heti kertoo mikä oli tulos.

mama-84 :hug:

kinky cat, nuo ovat aika varhaiset viikot ultraan, joten odotapa ensi viikkoon ni uskon sinun saavan oikein iloisia uutisia. :heart: Nytkin viikkoihin nähden sait hyviä uutisia. :)

ansu, todella hienoa, että folli oli noin hienosti kasvanut ja pääsetkin jo huomenna inssiin. Onnea inssiin!!!

irene, onnea huomiseen inssiin!!!
 
Risukasa Meille sanoi lääkäri, että IVF:ssä mies saa punktiopäivän sairaslomaksi. Meillä mun mies oli kertonut töissä pomolleen tästä projektista, kun muuten vaikea olla poissa. Ihmeen ymmärtäväisiä olivat olleet asian suhteen. Olin kyllä tyytyväinen mieheni puolesta, että oli saanut kerrottua.
 
Tsemppiä kaikille tasapuolisesti =)

Täällä siis eka ultra näytti siltä, että kaikki hyvin. Mutta nyt sitten tehtiin munanjohdinten aukiolo tutkimus ja oikea puoli täysin tukossa, vasemmasta tuli jotain kovalla paineella.

Mut leikattiin sillon vajaa kk sitten ja nyt sit sanoi, että olis hyvä tehdä tuo vielä varmuuden vuoksi uusiksi kun leikkaus voi turvottaa paikkoja.
Käytännössä sanoi, että jos tilanne tuo niin koeputki ainut vaihtoehto.
Hullua on se, ettei mulla oo koskaan ollu mitään sukupuolitauteja jne.. jotka herkimmiten tukkii ne. Sano tosin, että joskus voi olla jotain tulehduksia joita ei välttämättä edes huomaa ja ne vaurioittaa.

Nyt sit odotellaan miehen tuloksia.

Tälläistä täällä.
 
jastulle myöhäiset synttärionnittelut!

irene 80: Onnea huomiselle!! Tulen todennäköisesti lauantaina perässä =)

risukasa: :hug: kp:n johdosta. Mulla ois varmaan psyyke pettämässä sun tilanteessa. Tuntuu niin vaikealta tuoan exän (vai mikä sen nyt olikaan) kanssa.. Koitahan jaksaa ja välillä nauttia elämästä (helpommin sanottu kuin tehty)!

mama 84: halaukset menkkojen johdosta...

Oma napa: Taitaa taas mennä inssi lauantaille, hassua. Ovistestissä oli haalea viiva tänään. Huomenna todennäköisesti vahva ja sitten lauantaina inssi. Olen aika skeptineninssin suhteen, vaikka ei sais. Toivoa pitää, mutta katse on jo valmiiksi ensi vuoden puolella hormoonihoitojen puolella. Meillä varmasti jää joulunaika väliin klinikan ollessa kiinni.

Olen vakavasti harkinnu akupunktioon menoa. Raha on vaan esteenä, kun se on aika kallista. Olen ollut nyt kaksi kertaa reikihoidossa viikon sisällä =) Oli mielenkiintoinen kokemus ja itkuhan siellä tuli (en ois uskonu!!) Jospa mun energiat virtaisi nyt paremmin. Omaisen toimesta olen käyny. Ihana, kun on välittäviä läheisiä! Toivottavasti niitä on teillä kaikilla! :saint:
 
anniette :hug: toivotaan että on vaan turvotusta ja tilanne onkin toinen enskerralla!

Viol onhan se tässä touhussa ollu jo moneen otteeseen pettämässä.. jospa nyt alkaa vaan nahka olla parkkiintuntu niin paksuks (hyvä että edes jotain paksua näistä vuosista :LOL: )kaikista pettymisistä ja turhasta osotuksesta ettei niin paljoo enää tunnu kun joskus ekana vuonna ja ja vielä tutkimusten aikoihin..

Hyvä tietää että mies voi saada lääkärintodistuksen, on sit sekin "ässä hihassa" jos vaikka keksis vielä koittaa luistaa hommasta ;) ahh, mikä luottamus! :kieh: No kai väkisinkin epäilyttää kun NIIN vaikeeta on ollu..

Voihan se olla että monet pomotkin tavallaan kavahtaa tälläsiä asioita eikä kehtais ikimaailmassa kieltää poissaoloo näin vakavalla syyllä..härskiähän se oiskin koska ei hoito oikein ois mahdollista ilman poissaoloo. Ja tietysti aina ymmärtäväisempiä jos ite kokenu samaa.
 

Yhteistyössä