Odotuksen odottajat!part II



Lauantai 29.11.2008

TOIVOJAT


pikkuvadelma....12/06.................clomit, luget...................3/30
mama-84.........12/06.........................................................4/28
risukasa-..........4/06.....pregnyl, iui, laparoskopia, ivf........4/25-31
anniette................................tutkimukset..........................10/28-29
Tähtisäde...........11/07.......menopur, pregnyl...................10/25-28
Evenstar.......yk0.....metut, iui 09, clomit/arimidex............13/~43-79
Irene80............6/06..................2.iui.................................13/28-32
Viol....................1v......................iui..................................14/28
Tiinuli81....Procren depot,Puregon,Pregnyl,Luget, 1.IVF.....14/28-32 Veena............yk19..........3.iui, taukoa................................14/24-28
Meea........1v7kk, yk21......gonal-f+pregnyl+luget, 2.iui......16/30
Osiris...............3v.............puregon, pregnyl, iui..................16/28-29
Sannuli-81......8/07.....clomit, menopur, pregnyl, iui............16/26-3
Gilmore...........kesä07.......................................................17/30-32
soja.................n.1v.......................2.ivf.............................18/28
astrid.............3v......clomit,menopur,pregnyl+inssi...........20/28-35
Ansu82....vuosi.....glucophage,puregon,pregnyl,luget, iui......23/?
millis1981......3+1,5v........ivf/icsi tammikuussa.................24/27-28
Moonex.................synarela,menopur,puregon,ivf.............25/?
jastu...................................clomit, iui................................25/?
miranda-81.....7/07......puregon, pregnyl, luget, iui.........29/28-32
digi81..............2/07.............tutkimukset..........................29/29-34
dreamer78...............................ivf/icsi..............................33/32-37
surppi.......................menopur, pregnyl, luget...................36/?
kinky cat...................................icsi.....................................?/?

Piinailijat
Irene80 pp0
soja pp1
Ansu82 pp1
astrid pp5
Meea pp5
surppi pp11
miranda-81 pp12
jastu pp12

Haamuilijat


Taustailijat
Orion..................
pohtijatar............2v
tao.................... n.4v
Justiina80..........11/05
kirma..................9/06......ivf alkuvuodesta
Rouva B.............3v tjot
Pantalaimon.......9/07.......clomit+metut

haltia..................2v...........ivf/icsi
J3N3..............iui, metut,clomit+puregon+pregnyl+luget
aitiliini83.......primolut, pas
Ronja80........yli vuosi......icsi marraskuussa
Almuna...........1,5v..........menopur+pregnyl



SYKSYN PLUSSAT

Andala.........yk15, 4/07.....luomu
Virtis............yli 2v....metut+femar+pregnyl+menopur
Rouva Pikkumyy....yk2, km2/08, tm 8/08
Velvet Kiss...11/07.........clomit, 1.iui
pilvilinna........9/07........luomu
stellina........9/07.....arimidex,Gonal-F,pregnyl, iui
 
Tsemppiä jastulle testaukseen! Pidän peukut pystyssä! =)

Saa nähdä päästäänkö me tänään toiseen inssiin ollenkaan. Ukko joutui yöllä lähteen töihin ja tulee puolen päivän maissa ja inssihän oli tarkoitus olla 12:15. En saanut vielä väestöliitolta ketään kiinni, että onnistuuko ajan uudelleen järjestely. Toivottavasti, muuten ottaa päähän ihan suunnattomasti. :kieh:
 
Anniette :hug:
Voi Irene toivon todella että päästään piinailemaan samaan aikaan. Olis niin turhauttavaa heittää hukkaan yks kerta kokonaan. Munkin miehellä pitää kiirettä tuon oman osuutensa kanssa, sillä on tentti klo. 12 saakka ja klo. 13 pitäs olla purkki jo klinikalla... lisäksi haluaa ehdottomasti käydä kotona "purkittamassa" :) Klo. 15 mulla siis pitäs olla inssi. Saas tosiaan nähdä mitä sitä kaikille pikkujouluissa illalla sepostelee kun ei alkoholi maistu, mulla on onneks flunssa, voin vedota siihen... vaikka antibioottiin (pieni valkonen valhe) :saint:
Viol mekin päästään sitten melki samaan aikaan piinailemaan. Missä ne tekee lauantaina inssejä ? julkisella ?
jastulle plussatuulia, toivotaan että tulis kaks viivaa !!!

Hyvää viikonloppua kaikille !
 
Ansu Onnistui ajan siirto. Uusi aika on 14:45. Meinas tulla jo sydämmen tykytyksiä, mutta onneks ovat aika joustavia VL:ssä. Toivottavasti sujuu tällä kerralla paremmin. Mulla oli viimeksi kohdunsuu niin tiukka, että joutui pihdeilla aukaiseen ja hieman kirpaisi, mutta mitäpä sitä ei tämän asian takia kestäisi. Pikkujoulut jätän suosiolla väliin. Onnea sinulle inssiin! =)

Viol Onnea myös sinulle huomiselle.
 
hyvä Irene että onnistui :)
Mä en valitettavasti voi jättää pikkujouluja väliin, kun oon itse järjestäjänä :xmas:

risukasameidät saa sitten lisätä Irenen kanssa huomisesta alkaen piinailijoihin =)
 
pikkuvadelma :hug:

Inssionnea kaikille inssiin meneville!! :flower: :flower: Lisää piinailijoita :D

Ansu mulla sama juttu, että pakkorako mennä pikkujouluihin, mutta tuskin kukaan kiinnittää huomiota mun juomattomuuteen, kun en muutenkaan juo mitenkään paljon.
Mukavia pikkujouluja! :xmas:

Miten jastulla menee?
 
huoh, minut saakin siirtää tuolta plussanneista pois..aamulla tuli vessakäynnillä sellainen iso vaalea pussukka..5cm pitkä ja paricm paksu.. tais olla se ruskuaispussi..että ottaakin päähän.. ei taida tarvita ultraa enään edes
 
No mitäpä tässä.. Itseasiassa menee paremmin mitä luulin että menisi.. :) Viime yönä testailtiin tuossa puoli viiden maissa ja ihan puhdas negahan se oli.. Mutta ei sinäänsä vielä oo niiin pettyny tms. olo kun ajattelee että no toivoa vielä on.. Että maanantainahan me saadaan testata ja jos ne menkat alkaa niin mun laskujen mukaan keskiviikkona pitäis alkaa, joten ei kai se nyt olisi edes näkynyt vielä tuossa aamuyöllä vaikka mä raskaana olisinkin?!?
Mutta mutta tää neiti lähtee taas viikonlopuks maailmalle joten palataan sunnuntaina taas asiaan!! :)
 
kinky cat, en tiedä mitä sanoa, jos todella noin huonosti on käynyt. :'( Iso :hug: täältä kuitenkin ja jaksamisia.

jastu aikasinhan tuo todella on testattu eli kaikki toivo on vielä tallella. :) Koska meinaaat seuraavaksi testata? Maanantaina?

(.) Menkkakipuja tulee välillä. Rinnat ovat painellessa kipeet tuolta ulkosyrjistä. Huimausta ei enää ole ollut. Maanantaina sitä kai pitäis testailla sitten. Tiiä miten sitten käy...toivon parasta, mutta pelkään pahinta.
 
kinky cat Voi...en tosiaan tiedä mitä sanosin.. :( :hug: :hug: kaipa asia kannattaa silti käydä vielä tarkistamassa..?

pikkuvadelma :hug: ja jastu, :hug: tsemppiä vielä uusintatestaukseen!

Onko Ansulla ja Irenellä tänään inssit (pp0)?

).( Olikin sitten taas paskempi käynti vaihteeks.. viime kerran hyvät uutiset tuntu haihtuvan ku tuhka tuulee :'( Näky juuri se mitä pahiten oon tässä pelänny. Endo näyttää ärhäköityneen siinä määrin että paisetta puskee jo toiseenkin munasarjaan..ja sinnekin missä ennen oli vaan se yks, on tullu viereen jo toinen. Yhteiskoko 5,5cm. Se toinen saattaa olla vielä tuleva ovulaatiokin (1,4cm) mutta kaiku oli kuulema niin samanlainen noihin myrkkypaiseisiin verrattuna että tuskin.. ja ois kai se outoo jos nyt jo kp3 ois joku ton kokonen ovulaatiorakkula. Ehkä se viimekskin näkyny oli vaan toi pesäke eikä ovulaatio.. saa nähä tarviiko tehä sitä ainuttakaan inssiä jollei viikonpäästä näy muuta kun tautipaiseet. Jotenki tuntu että meni se heikkokin toivo inseminaation suhteen, vaikka kyllä ne nyt sen suostuu tekeen mutta ei kyllä jaksa oikein uskoo enää siihen touhuun :ashamed: Ei uskalleta nyt alkaa käyttään sitä tehostustakaan (menopuria) kun se voi vaan kiihdyttää noiden tautirakkuloidenki kasvua :( että heikossa on toivo jos ja kun irrotuspiikkiä lukuun ottamatta vieläpä luomukiertoon joutuu tekeen. Melkein vois siirtyä suoraa päätä jo tonne taustalle..
Ja jollei tällä nyt tuu mitään niin seuraavaks joudun alkaan "pakkoehkäsyn" sinne leikkaukseen asti, ja sen jälkeen jo suositti ettei odoteltas kauaa ja heti ivf.ää. Ja mä kun pillereiden jälkeen vannotin että niihin lamauttaviin myrkkyihin en koske enää pitkällä tikullakaan! No eipä oo paljoo vaihtoehtoja. Ei sit tartte yrittää/kuvitella luomusti ainakaan enää mitään.

Jotenki ois pitäny arvata että siihen vaikeimpaan menee...no ohan siinä se lohtu edes että niillä putkisysteemeillä tänki taudin kans on suhtkoht hyvä ennuste, mutta jotenki sitä vaan miettii jo että pitäskö koittaa totutella vaan jo siihen ajatukseen että tää on nyt tässä ja tää vitun mahotauti pilas mun loppuelämän suunnitelmat, ehkä en sitte IKINÄ saa sellasta elämää minkä haluisin :'( :headwall: :'( :headwall: yksityisten hinnoista se puhu jostain kymppitonnista?!! :eek: :eek: Luulin että 2-3 tonnia..
 
risukasa-, mulla on sanat kovin vähissä lohduttamaan sua tai sanomaan edes jotain. Ensimmäisenä haluan antaa ison :hug: :hug: . Ihmettelen miten sun tilanne onkin päästetty endon osalta nuin pahaksi. :/ Koska sulla on laparoskopia vai tiedätkö aikaa vielä? Uskon kuitenkin että sen jälkeen tilanne on paljon, paljon parempi ja saat sen pikkuisen vaikka sitten koeputkihedelmöityksellä. Aluksi ajatus noin rankoista hoidoista tuntuu varmasti kamalalta mutta siihenkin ajatukseen tottuu (sanon kokemuksella), vaikka aina sitä haluaisi lapsen saannin tapahtuva helpommalla tavalla. Tuo kymppitonnista puhuminen ei ihan taida pitää paikkansa. :eek: yritättekö nyt kuitenkin inssiä vielä vai? Koitahan jaksaa ja aina voit purkaa tänne sydäntäsi.
 
Kinky Cat: :eek: :hug: :hug: :hug: En oikein tiedä mitä sanoa. Ei varmaan auta nyt yhtään se, että onnistutte vielä varmasti uudestaankin. Olet varmaan aivan hajalla. Koita jaksaa!

Risukasa: Voi ei :hug: surullisista uutisista. Ja vielä kun teillä on tuo tilanne muutenkin tuollainen :( Ei ne mitään IVF hoidot nyt mitään 10.000? euroa maksa :eek: Itse olen kanssa tutkinut noita tilastoja ja pistin tuonne gallupinkin aiheesta. Nähtävästi hinta riippuu lääkkeiden ja pakastettavien alkioiden määrästä. Haitari tuntuu olevan yleensä parin-kolmen tonnin paikeilla. Suurin luku mihin olen törmännyt oli 4000?. Hinnastoja löytyy klinikoiden sivuilta.

Ansu ja Irene ja Viol: Onnea inssiin b :) d

Pikkuvattu: :hug: Epäreiluahan tämä on, niin epäreilua.

Anniette:
:hug: Voi harmi. Koita ajatella että ainakin IVF hoidoissa on paljon paremmat mahdollisuudet onnistua.

Omaa napaa: Viikonloppuna mennään käymään yksillä tutuilla joilla on pari kuukautinen vauva. Sen tietää mistä siellä puhutaan. Viimeksi puheen aiheet olivat 99 prosenttisesti vauvassa ja siinä että miksi me emme ole vieläkään tajunneet tehdä lapsia. Juup, kävin välillä vessa itkemässä. Eli ei ihan hirveästi nappaa mennä mutta pakkohan se on (viimeksi en mennyt, vaan mies meni yksin, mutta nyt on pakko). Maanantaina tulossa mammografia, ja ihan positiivisin mielin olen siitä. En tunne sitä pattia ollenkaan niin kuin tunsin silloin. Voi kumpa se olisi hävinnyt b :) d
 
miranda Niin, sitä mäkin oon ihmetelly ettei aiemmin oo tehty mitään. Tosin 12. tätä kuuta oli vasta yks endometriooma joka ei ollu kasvanu edelliskerrasta.. ja se näky ultrassa viime keväänä, sitä ennen ei näkyny mitään erikoista, eikä mun oireiden valituksia otettu kuuleviin korviin. Nyt onkin sit ilmeisesti jo hiukan kiirus.. :(

Veena, toivotaan.. jospa se olikin tosiaan vaan joku normaali rasvapahkura tai ärtyny rauhanen bd Voimia myös kyläilyyn!
Mä kävelin kotio polilta sellasen järkytyksen/vitutuksen vallassa ja ahdisti todella kun kävin kaupan kautta niin sielläkin joka paikassa kuulu ärsyttävää pikkukersojen kiljuntaa! :headwall: pallomahoja en sentään tällä kertaa bongannu :kieh:

Huokaus.. niin, kai se inssi on kokeiltava kun on ollu puhetta..ompahan sekin sit katottu vaikka vahvasti nyt tuntuu että ihan yhtä tyhjän kanssahan se on :ashamed:
Jotenki se selitti kun ihmettelin tota hinta-arvioo, että kyllä siitä äkkiä voi kertyä, kaikista punktioista (siis eikö ne kuulukaan siihen hintaan?! ) jne. kai se siihen laski mukaan lääkkeidenki hinnan, toivottavasti.. mutta kyllä jotenki tuntuu että miten vois tulla noin järkyttävän paljo...eikä! no, mutta toivottavasti ei joutus ikinä miettiinkään ja pääsee hoitaan julkisella nää kaikkein rahakkaimmat jutut.

Kai sitä koittaa lohduttautua edes sillä että koeputkisysteemeillä ois endonki kanssa ihan hyvä mahdollisuus. Jospa sen pakkasen kautta sais kerättyä vielä sen suurperheen :p
Se gyne oli taas se joka on must vaikuttanu kaikkein empaattisimmalta, ja varmaan huomas että olin ihan paniikissa, murheellisena ja huolissani, niin ehdotti jotain psykologin aikaa! No sanoin että ei nyt toistaseks, mitä mun nyt hyötys käydä näitä jollekin vieraalle (ehkä tätä kokemattomalle?) vuodattaan, eipä se tälle mitään mahda eikä voi auttaa.. Onko muille sanottu tällästä vai oonko ainoo joka ilmeisesti näyttää jo jokseenki heikkopäiseltä (yläpääkin..) tässä touhussa? :LOL:
 
kinkycat :'( en tiedä mitä sanoa..

risukasa :hug: mustakin toi 10 000e kuulostaa huimalle...?! Toisaalta kyllähän ne lääkkeet maksaa, että kertyyhän siitä sitä summaa äkkiä.

veena hyvä merkki varmaan jos patti ei tunnu samallalailla enään! =) Jaksamista sinne kyläilyreissulle...

Mulla on toi munasarja, josta folli/t irtosi, niin jomotellu ja repiny (oikeastaan oviskipujen kaltaisia) eilen ja tänään. Välillä ihan kunnollakin, että oon miettiny mistä moinen. Viime kerralla ei ollu tuollaista... Muistan jostain lukeneeni, että keltarauhasen kasvukivut muistuttaa oviskipuja? Oootteko kuullut moisesta?
 
kinky cat: Ei voi olla totta...!! Mä olen niin syvästi pahoillani sun puolesta. En voi ymmärtää mitä tällä hetkellä koet ja tunnet... Nyt kuitenkin sun täytyy varmistua asiasta ja varmaan käydä ultrassa. Lämpimät halaukset!!

risukasa: Voi, että kuullostaa hankalalta. Olen pahoillani, että sait ikäviä uutisia....
10 000 on varmaan markka-ajan arvio (josta jo 7 vuotta!). VL:ssa koeputki maksaa alle 1500?.

irene: Ihana, etä sait inssin onnistumaan! Ottais muuten aika hel....sti päähän...

pikkuvattis: harmin paikka, sitä aina tippuu kovaa korkealta... Halaus ja iloisia ajatuksia kaikesta huolimatta!! Kylä vielä tärppää, usko pois!

ansu82: Vuosimallikaverini :D VL:ssa tekevät lauantaina puolipäivää töitä pienellä henkilömäärällä. Inssit onnistuu lauantaisin helposti.

jastu: Taitaa olla liian aikaista huolestua negasta. Jokaisella testi näyttää niin yksilöllisesti, on erilaisia tarinoita (ei näytä ekaan kahteen viikkon vaikka on raskaan). Rentoa viikonloppua ja kokeile ensi viikolla uudestaan!

Mää: Ovistestissä siis vahva plussa tänään ja huomenna tehdään inssi toistamiseen.

Rentouttavaa viikonloppua kaikille!!! :wave:
 
Kiitos kaikille tsempityksestä, pahimmasta vitutuksesta ollaan yli päästy jo, mutta harmittaahan tää silti kovasti:/ Mutta nokka pystyyn vain, niin sitä viimeksikin noustiin :) Miten nopeasti tuo raskaushormoni mahtaa poistua elimistöstä km:n jälkeen, että kauanko näkyisi testissä esim.vuotoa ei edelleenkään yhtään..eikös sen pitäis lähteä romahdusmaiseen laskuun? Sylin täydeltä onnea teille muille taipaleellanne :)
 
Kinky cat: Jaksamista sinulle ja voimia uuteen koitokseen! :hug:

risukasa: Tuntuu, että kaikki vastoinkäymiset sattuu sinulle, mutta toivottavasti jaksat kaikesta huolimatta. Juu inssi oli tänään ja matkaan lähti mukava määrä kavereita, mutta ovisplussa ei ollut tänään vaan tod.näkösesti huomenna ja jos ei huomennakaan niin sitten pistän pregnylin eli oisko pp0 sitten huomenna.

Kiitoksia kaikille tsempityksistä!

Viol: Käytkö minkä kaupungin VL:ssä? Me käymme Tampereella ja täällä ei tietääkseni lauantaisin ole klinikka auki. Onnea huomiselle!
 
Voi Kinky cat :hug: Varmasti ihan kauhea pettymys... Voimia ja jaksamista sinulle!

Kaikille piinailijoille jälleen tsempitykset!

Itse lopetin ovistestien teon tässä kierrossa kun ei sieltä vielä plussaa kuulunut. En tiedä miksei sitä näy, normaalisti olen niitä kyllä saanut testien avulla ajoitettua. Toivottavasti ei kovin paljoa tule mittaa tälle kierrolle, että päästäisi tekemään se seuraava inssi vielä joulukuussa. Loppukierto meneekin tässä niitä menkkoja odotellessa, tällä kertaa saisivat tulla mahdollisimman nopeasti. Heh, joskus näinkin päin. Yleensä en ole niitä kovin innolla odottanut...
 
Tähtisäde
Kinky cat ja risukasa: :hug:

Kuinkahan paljon paskaa tämä palsta jaksaa kantaa... kokeillaan nyt kuitenkin vielä laittaa lisää: eli tänään oli lekuri: oikea tuuba oli tukossa, mutta aukesi kun lääkäri oli jo luovuttamassa ja sanoin, että laita vielä kerran lisää painetta, kyllä minä kestän hetken kivun ja aukesihan se sitten, joten nyt on molemmat auki (tosin sattui niin helvetillisesti). Tosin siitä ei ole paljon lapsille kertomista (ai mille lapsille :LOL: ) sillä miehen simppatestin tulokset olivat aika lamaannuttavat. Normaaleja nopeasti eteneviä siittiöitä on vain 2% ja kaartelevia 33% ja lisäksi MAR-testin tulos oli positiivinen, eli siittiöissä on vasta-aineita (IgG 31% ja IgA19%). Mä en oikein ymmärrä noista mitään, mutta lääkäri sanoi, että suoraan ICSI:n pitää mennä, muuten ei ole toivoa juurikaan. Että sinne odotellessa... kerta ajateltiin kokeilla yksityisellä ja pyysin jo lähetteen julkiselle, joten jatkoa voisi sitten ajatella siellä, jos/kun ekalla kerralla ei natsaa. Että ihan paskaa on tämä touhu! :headwall: Jotain hyvääkin tuubien aukiolon lisäksi oli, eli yksi 17.5mm folli oli kasvanut piikittelyissä ja limakalvo oli kanssa kasvanut 7,5mm ja ne tulokset ovat tähän mennessä parhaimmat. Lääkäri oli sitä mieltä, että mun keho saattaisi pikkuhiljaa alkaa toimimaan myös itsestään. Toki näillä asioilla ei nyt tässä tilanteessa ole mitään merkitystä kun raskautumisen mahdollisuus on kuulemma 1%. Silti päätimme uhmata kaikkea järkeä ja menemme maanantaina inssiin, kun kerran olen lääkkeet ostanut ja pistellyt ja tuntuu, että yksi 250? tässä konkurssissa ei enää tunnu missään. Mahdollisuudethan siinä ovat häviävän pienet, mutta ei ainakaan pääse miettimään, että kaikkea ei oltaisi yritetty.

Kaipaisin tuosta simppatestien tuloksesta teiltä kokemuksia? Kuinka huonot noi tulokset oikein ovat? En ole ikinä ennen kiinnittänyt niihin huomiota ja nyt en tajua niistä mitään. Sitten toinen asia: voiko liian pitkä pidättäytymisaika huonontaa testissä liikkuvuus- ja vasta-ainelukuja? Osaatteko sanoa? Meillä kun on ollut koko kuukausi aika hiljaista ja miehen pidättäytymisaika oli varmaan 3 viikkoa... Välillä kun kovasti pupuilee irrotuspiikin aikoihin niin menee kiinnostus koko hommaan ja näin kävi meillä nyt...

Luojan kiitos parisuhde on kunnossa ja vahvistuu vaan. Muuten en tätä shittiä jaksaisi.
 
Tähtisäde :hug: palstan paskankantokyky on todennäkösesti ja toivottavasti ääretön :LOL:
"Luojan kiitos parisuhde on kunnossa ja vahvistuu vaan." :flower:
Mä myös NIIN toivosin ettei tulis kaiken koettelemuksen kera vielä jotain lopullistakin eroo, vaan että jaksettas kahlata yhessä läpi kaiken paskan..niin pahoista paikoista on jo yli menty ja näköjään jatkuu vaan,..mut kun jonain päivänä asuttas yhessä, meillä ois ne lapset niin sillon ois varmaan todellinen voittajafiilis..että onneks ei annettu periks :ashamed:

Mä oon kyllä lukenu joidenki juttuja etä ois tullu raskaaks vaikka nopeita on ollu juuri sen 2% ja hitaitakin alle kokonaisviiterajan. Oli kuulema pitäny peppua ylöspäin yhtymisen jälkeen ;) niin ei se mahdotonta oo! Melkein joskus ite oon miettiny että onko se parempi että nopeita ois edes vähänkin kun että kaikki on hitaita.. No turha sitä kai enää on miettiä kun on tää tautikin vielä joka kuitenki varmaan pilaa nekin vähät.

Pahimmasta järkytyksestä tässä kun alkaa ajatukset selkeneen niin ne on aina vaan vahvemmin siellä kevään leikkaus+ivf-jutuissa. Jatkan säästelyä yksityisen varalle, kun nyt ainakin tiedän että insseihin on varmaanki turha säästää/tuhlata.. Tässä vaiheessa ei niinkään harmita (vielä ) noi rankat hoidot, vaan se että voinko enää ollenkaan yrittää normaalisti, jos endo alkaa aina heti rehottaa :/ kiva se on syödä jotain typeriä e-pillereitä tms. estolääkitysta johonki hamaan vaihdevuosiin..ei oikein houkuttas :( ihan selvää on ainakin että joudun sinne menopaussiin saakka käymään säännöllisessä seurannassa, yritti raskautta tai ei.
 
:hug: pettyneille, odottamaan jääneille

:heart: onnea plussanneille

:headwall: piinailijoille, odottajille

oma. kun nyt vielä olen tuolla pinossa, vois päivittää sinne 2.IVF:n pp0. eli tänään oli siirto ja nyt sitten kaks viikkoa jännitellään. enemmän kuulumisia voi lukea tuolta loka/marraskuun pinosta¨

mukavaa viikonloppua kaikille :wave:
 
tähtisäde: Siittiöiden laatuun voi käsittääkseni todellakin vaikuttaa pitkä pidättäytymisaika!!! :eek: Ainakin meille sanottiin, että simppatestiin ei saa mennä yli 5 vrk:n pidättäytymisen jälkeen. Kuitenkaan juuri edellispäivänä ei saa olla yhdyntää. Saitteko ohjeita ennen simppatestia? Missä käytte hoidossa?

Sun miehellä on suhteessa vähän vasta-aineita (meillä 97 %). Simpat pestään ja sen jälkeen yleensä liikkuvuuskin voi parantua. Näin on ainakin meillä tehty. Kun mun kehon toiminta on normaalia niin ollaan käyty luomu-insseissä aluksi.

Irene 80: Ollaan täällä kehä III:sen sisäpuolella Helsingissä (asusteltu vasta 6 kk). Hyvään saumaan satuttiin tänne muuttamaan. Hoito pelaa täällä mielestäni erinomaisesti =)
 

Yhteistyössä