Heip taas pitkästä aikaa, kiva huomata, että tännekin on tullut uusia odottajia. Itse menen nyt rv29+5 ja BMI alussa oli 43. painoa tähän mennessä tullut 6 kg, ainakaan vielä eivät ole neuvolassa asiaan puuttuneet eivätkä äitipolillakaan, jossa käyn kilpirauhasvian sekä aikuistyypin d:n takia kerran kuussa.
Kaiken kaikkiaan raskaus sujunut hyvin, mutta nyt muutaman päivän ollut hengästymistä ja pulssi on levossakin ollut 110.. olisikin kysellyt, ootteko muut "kärsineet" korkeasta pulssista? Nytkin se on sata, vaikka vain istuskelen töissä..
Kaiken kaikkiaan raskaus sujunut hyvin, mutta nyt muutaman päivän ollut hengästymistä ja pulssi on levossakin ollut 110.. olisikin kysellyt, ootteko muut "kärsineet" korkeasta pulssista? Nytkin se on sata, vaikka vain istuskelen töissä..