Hei kiva, tämä ketju on nostettu!
Mandariini, 11kk:n ikäero on kyllä huippu...eivät kuitenkaan pääseet saman vuoden lapsiksi.
Vattihattu Mulla on vajaa kuusi viikkoa la:aan. Välillä tuntuu et tulee ennen aikojaan ulos, mut toisaalta esikoinen viihtyi niin pitkään, etten usko kakkosenkaan helpolla ulos tulevan.
Meillä poitsu (huomenna 1v1kk) on pari viikkoa kovasti harjoitellut kävelemistä. Nyt ennätys taitaa olla parin metrin matka. Kovasti olisi toiveissa, että kävelis kun kakkonen syntyy, mutta saa nähdä miten käy. Intoa harjoitteluun hällä kyllä riittää!! Se on hyvä.
Pikku hiljaa alkaa jänskättää että millaiseksi se elämä sitten muuttuu kakkosen myötä. Toisaalta helpottuu kun pääsee tästä mahasta eroon. Nyt kun välillä on tosi raskasta poitsun hoivaaminen ku koukkia ja kantaa pitää. Että jotain helpostustakin uuden kaaoksen keskelle on näköpiirissä.
Sain vihdoin tuplatkin ostettua (tai maksanut olen - toivottavasti Matkahuolto tuo vaunut sovitusti perille...). Ostin käytettynä Emmaljungan CityCrossit, jotka meillä on nyt "ykkösinä". Aion ostaa myös Manduca-kantorepun ja alustavasti olen suunnitellut että enempi liikuttais kakkonen kantorepussa ja ykkönen noissa "ykkösissä".
Mitens muuten
nukkumisjärjestelyt? Meillä poitsu nukkuu omassa huoneesaan suht hyvin. Joskus otetaan aamuyöstä/aamusta meidän väliin, jos ei meinaa muuten nukahtaa. Pikkukakkosen ajattelin ottaa meidän makkariin alkuun nukkumaan, ettei tarvii yöllä ravata pitkin kämppää. Ja toisaalta poitsu on niin herkkäuninen, et valvois varmaan hänkin kun kakkonen herää. Miten muut ovat ajatelleet tehdä? Ja onko jollain kokemuksia kertoa?
kimallus (poitsu 1v1kk ja rv 34 tai 35...ei muista)