Sinäkö oikeasti olet sitä mieltä, että aivan vastasyntyneen kanssa on kiva makailla käytävällä, kun osastolla vierailevat lapset kiitää ohi miljoonaa metelöiden samalla? En usko millään, että maalismamma olisi tarkoittanut jotenkin henkilökohtaisesti loukata jo isompien ja ääntä pitävien lasten vanhempia. Eiköhän kyseessä ollut vaan huoli omasta pienestä.Alkuperäinen kirjoittaja 22.03.2007 klo 21:16 maalismammalle kirjoitti:onnea maalisxxl mutta kannatta vähän miettiä miten kirjoittaa toisten lapsista. vielä se sinunkin poikas on kuule vielä meluava kakara
hyvähän se on esikoisen saaneena olla noin queen. ne yksityishuoneet on tarkoitettu just kyllä perheellisille, ei sulle jolla vasta se eka muksu. toiset ehkä tarvii rauhaa ja lepoa todellakin ennen kotiin pääsyä, siellä vähän erilainen härdelli kun sulla.
BMI 25 on se raja, jolloin pitää mennä sokerirasitukseen, näin mulle sanottiin neuvolassa ja olen sen tiennyt jo ennen sitäkinAlkuperäinen kirjoittaja 15.03.2007 klo 15:34 mamma kirjoitti:Mikä on se BMI raja minkä yli meneville tehdään sokerirasitustesti?
Tietenkin on hyvä, että tutkitaan. Itsestä vain alkaa tuntua siltä, että menee nuo vähän yli..Alkuperäinen kirjoittaja 25.03.2007 klo 13:20 Mutku kirjoitti:Eikö ole kuitenkin hyvä, että ne tutkii, koska riskit on suuremmat. En pidä sitä pahana, kun kaikki kuitenkin hoituu neuvolakäynneillä. Vauvan parasta siinä kuitenkin ajatellaan. Tietysti paljon riippuu terkkarin asenteesta.
Mitä siellä sokerirasituksessa tarkkaan ottaen tehdään ja mikä siinä on hirveintä? Mulla olis aika sokerirasitukseen 20.4, pelkään että pyörryn tai jotain, kun ei saa syödä eikä juoda mitään klo 19 jälkeen illalla, eikä aamulla ennen sitä rasitustestiä, ei edes vettä sitte niitä verikokeita otetaan kolme siinä 2 tunnin aikana Itse verikoe ei pelota, mutta se että se otetaan , kun mitään ei ole syönyt ja juonut pitkään aikaan.Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2007 klo 09:22 chrissy kirjoitti:toi sokerirasitus oli yks kamalimmista kokemuksista ikinä!!!
mä niin uhkasin sillo et laihdutan itteni nii ettei tarttis mennä..
aika hiljasta