heipsan taas..
Nostelen samalla kun kertoilen kuulumisia.. Mitäs teille muille kuuluu? Millä viikoilla menette? Kuinka raskaus on sujunut?? Mikä on olo? Entäs kilot? Mielialat??
Tänne kuuluu hyvää.. Pikku hiljaa tässä alkaa tuntumaan, että olisin valmis jo synnytyslaitokselle.. Toivottavasti ei enää tarvi odottaa kovin kauaa.. Supisteluja ei pahemmin ole ollut. Eilen olin ostoksilla koko päivän ja illalla oli kaksi lupaavan oloista kipeää supistusta, mutta jatkoa ei kuulunut :/
Viikkoja on nyt kasassa siis 39+2.. Laskettu aika olis ensviikolla, mutta en haluais odotella enää niin kauaa.. Tosin kun tämä olo on ollut seesteinen ja eiliset supistukset ainoat kunnolliset, niin taitaa mennä yliaikaiseksi.. :headwall:
Odottelu on mennyt hyvin. Olo on kolotusta, mutta loppujen lopuksi aika helppoa. Ainakin mitä nyt on seuraillut kaikkia keskusteluja, niin paljon hankalampaakin voisi olla..
Viime yönä sattui jotain ihan outoa.. Yleensä herään yössä ainakin 3 kertaa pissalle.. ennätys on varmaan 6 kertaa
Viime yönä heräsin KERRAN
silloinkaan ei ollut pissa hätä, mutta kävin varmuuden vuoksi.. Eikä aamullakaan ollut mikään paniikki vessaan.. Ja tiedän, että join illalla melkein 2l vettä ja mehua, joten mihinkäs ovat menneet?? Turvotusta ei ole..
Kiloja ei ole kertynyt.. Edelleen samassa mennään. Toivottavasti loppuun asti. Olis kiva tietää mitä olen sitten laihtunut synnytyksen jälkeen
Mielialat on ollu aika ok. Hetkittäin tulee hirveitä surullisuus kohtauksia. Ei itkua, mutta haikea olo.. Ja toinen outo juttu.. Mulla on ikävä tätä meidän vauvaa :'( Miten mulla voi olla ikävä jotain mikä on nyt mua lähempänä ku ikinä synnytyksen jälkeen????
:kieh:
Hyvää vointia kaikille!