Alkuperäinen kirjoittaja Räjähtävä Ronttonen:
Tässä sinulle pikkuveli Noitalinna huraa;n esittämänä
http://www.youtube.com/watch?v=Zs_dBQJApBo
Kiitos sulle, Räjähtävä Ronttonen.
Olkoon tässä ketjussa tämä kappale omistettu minun pikkuveljelleni. Olit mielessäni aina tämän kuullessani, jopa niin paljon että mun piti ostaa tämä levylläkin. melkein kaksi vuosikymmentä.
Olet maailman ainoa ja paras veljeni. Mikään tai kukaan ei ikinä korvaa paikkaasi sydämmessäni. Pienelle kummilapsellesi kerron sinusta kaiken sen mitä sinusta tiedän, koska se on vain hyvää. Tulemme haudallesi käymään, mutta kerron vauvalle, että sinä et oikeasti ole siellä. odotat meitä kotiin sitten joskus.
tiedät että olisin auttanut sinua, olisit vain pyytänyt. olisit jumalauta edes jotenkin vihjannut. olisin tehnyt mitä vaan. ihan mitä vaan!
Meillä on kuitenkin tyytyminen päätökseesi.
Mutta niin sinä taisit vihjatakkin. en vain tainnut ottaa tarpeeksi onkeeni.
Katsokkin että sitten eräänä päivänä olet minua ekana vastassa, että saan vetää sinua turpaan tästä hyvästä.
mutta ehkä sitten kuitenkin haluan vain halata. kerro sitten mikä tuntui liian pahalta. Hyvästi veljeni, leijonamieli, aina rohkea toisten puolesta puhuja ja tekijä. Olisit välillä ajatellut itseäsikin.
Oletko lukenut sivujasi? kaikkia niitä muistokirjoituksia? näetkö kuinka paljon läheisiä ja ystäviä sinulla oli? kuinka moni halusi auttaa ja olla vain lähelläsi?
Mikä, MIKÄ saa olon noin pahaksi????
Ja sinä, veljeni, joka vietit loppuelämäsi näin vain virtuaalissa, sinun takiasi joudun varmasti myös vaihtamaan nikkini. ei sitä siipien suojaa taida ollakkaan.
Rakastan sinua ikuisesti. Nyt vihaankin, mutta rakastan silti. Pikkuveli.