Nyt sitten lähti veljeni :'(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja enkelin siiven alla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

enkelin siiven alla

Vieras
Ei ole reilua ei.
28 vuotias veljeni löytyi pari päivää sitten kuolleena. oli ampunut itsensä.

Alan itse olla juuri toipunut sairaudesta josta olen tännekkin kirjoitellut. Vauvaa olen jaksanut viedä ulos jo muutaman kerran. kaikki alkoi jo näyttää paremmalta. ja sitten tämä.
en voi käsittää. äiti on ihan murskana. minusta tuntuu etten minä vielä edes tajua.
veli on päivittänyt sivujaan viisi päivää sitten. näin hänet viimeksi pari viikkoa sitten. hän oli tosi pirteä ja puhui tulevaisuudesta. olin iloinen, koska huonomminkin on joskus mennyt. valehtelin hänelle etten oikeasti ole niin sairas. en halunnut pelotella. hän hoiti ja kuvasi vauvaani ja näkyy päivittäneen siitä valokuviakin sivuilleen sydämmillä. en olisi mistään osannut arvata että tällainen umpikuja oli pojan päässä.

toivon sydämestäni että olisin ottanut vakavammin hänen itkuiset puhelunsa viime syksynä. olisinpa pyytänyt tänne kun nyt olen maannut kotona kipeänä, nythän olisi ollut aikaa. toivoisin että mulla olisi ollut edes hiukan enemmän voimaa. kunpa en olisi niin keskittynyt vain vauvaani. ja kun vielä tiesin että hänellä oli vaikeuksia. en ikinä anna itselleni anteeksi. Jumala, anna sinä...! :'(

Ei tällaista enää kestä.

haluan nähdä hänet vielä.

mu

:( sanaton olen :hug: :hug: :hug: :hug: kovasti voimia ja osanottoni teille tosi rankkaan tilanteeseen.

mutta elä aattele että on siun syy millään lailla. veljesi ois voinu päätyä ratkasuunsa kaikesta huolimatta, sitä ei kukaan voi tietää :hug:

:hug: Voimia.
ei sitä hetkeen ymmärräkkään toisen pois menoa.oma veljeni lähti 30v ja siittä on nyt yli vuosi.vasta nyt on oppinut ymmärtämään asian.Veljeni oli kanssa että sen tuskan patosi sisälleen,vasta viikko ennen kuolemaansa hän kertoi avopuolisonsa toisesta miehestä yms.
Kaikki tapahtui hänellä myös niin äkkiä että olisin toivonut näkeväni hänet ennen pois menoa.

Yhteistyössä