Mies lähti? Mielipiteitä kaipaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ex-vaimoko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tämä kommentti on tarkoitettu huomioksi yleisellä tasolla eikä kohdistu suoranaisesti aloituksen tekijään.

Pitäkää naiset (ja miehet!) puolianne. Teidän ei tarvitse sietää kiukuttelua, *ittuilua tai henkistä väkivaltaa vain siksi, että perheessä pysyy rauha ja siksi, että "se nyt vaan on tollanen". Lapset kyllä vaistoavat tilanteen ja pahimmillaan lapsiin ja kytemään viha isää (tai äitiä) kohtaan. Itse suhtaudun hieman turhan kärkkäästi oman mieheni kommentteihin juurikin sen vuoksi, että oma äitini alistui kaikkiin oikkuihin ja nieli pettämiset yms. sen vuoksi, että perhe pysyisi yhdessä..Myös mieheni on ääneen esittänyt toiveen, ettei itse ala ärjymään suotta minulle, koska pienenä tuntui pahalta katsella oman isän aiheetonta kiukuttelua.

Haluaisitko sinä, että oma tyttäresi ottaisi kaiken *askan vastaan, koska on siihen oppinut? Ja pätee tietysti toisinkin päin. Miestenkään ei tulisi ottaa parisuhteessa aihetoonta vihaa, nalkuttamista yms. vastaan.

Väkisin tulee mieleen, että aloittaja on palannut miehensä kanssa yhteen, eikä siksi enää kehtaa palata kirjoittamaan. Ja onhan se totta, että monesti on helpompaa palata siihen vanhaan kuin hypätä tuntemattomaan.

• Tykkää
Reactions: SuzieQ.
Tässä kävi just niin, että ap palasi "ihanan ja rakastuneen" miehensä luokse eikä kehtaa tulla nyt kertomaan sitä. Ei nää tämmöiset alistetut tossukat ikinä tajua noin helpolla lähteä, se vie vuosia. Jos sekään riittää.

Yhteistyössä