Mies flippasi tänään ihan kunnolla. En tiedä mitä tekisin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis vit... Mä en ymmärrä sitä, että isänpäivänä pitää isän saada olla rauhassa, ja äitienpäivänä äidin, koska se on niiden juhlapäivä. Entäs ne lapset, joita ilman ei olisi isä tai äiti?! "annetaan isin olla, kun kaikista kivoin tapa viettää juhlapäivää, on olla yksin krapuloissaan". Just joo.
Siis toi on niin tärkeä juttu lapsille, että kai se aikuinen vois viettää sitten sen oman juhlintansa aiheesta, vaikka edellisena tai seuraavana viikonloppuna! argh!
Ja ap, olipas ylilyönti mieheltäs. Lasten edessä ei kertakaikkiaan tollasta tehdä, ei edes, vaikka oisit provosoinut. Ja ettei edelleenkään tajua tehneensl väärin.

Tuo kuulostaa niin pelottavan tutulta. Meillä mies ei onneksi heiluttele nyrkkejään.
Minä tein tuossa tilanteessa niin että passasin miehelle juhlapäivällisen ja ilmoitin sitten että voi etsiä yösijan mistä tahtoo, koska ei osaa käyttäytyä lasten nähden. Pakkasin laukun ja näytin ovea. Ilmoitin että kotiin voi tulla heti kun osaa olla selvinpäin.

taitaa tuo krapula olla aika monelle suomalaiselle "pyhä" tila. Huvittaa tollanen krapulaisten paapominen.

Alkuperäiselle sanoisin, että kylläpä ukkos käsähti tyhmästi.

taitaa tuo krapula olla aika monelle suomalaiselle "pyhä" tila. Huvittaa tollanen krapulaisten paapominen.

Alkuperäiselle sanoisin, että kylläpä ukkos käsähti tyhmästi.

Niin mustakin. Jos kerran on pyhä miesten oikeus juoda itsensä siihen kuntoon ettei vielä kolmelta iltapäivällä ole ylhäällä ja uhkailla vetävänsä turpaan ihmisiä jotka millään tavalla kehtaavat sitä kritisoida, ja toi on vielä ihan normaalia arkea perheissä joissa mies käyttää alkoholia, olen kyllä todella onnellinen siitä ettei oma mieheni juo. Ei mulla ole mitään mielenkiintoa kuunnella tuollaista urpoilua sekuntiakaan. Krapula on ihan itseaiheutettu tila, ei mikään sairaus jota muiden pitäisi ymmärtää ja hoivata. Musta jo siitä, että jättää kodin ja lapset kokonaan toisen vastuulle noin pitkäksi aikaa omien menojensa takia pitäisi olla anteeksipyynnön tai ainakin kiitoksen paikka. Saati jos vielä huutaa ja haukkuu ja uhkailee väkivallalla.