Nyt sitten! Argh! (kasvo voiteista)

SuhmuranSandra

Aktiivinen jäsen
30.04.2007
7 363
0
36
Hemmetti! Onko semmosta rasvaa edes keksitty mikä imeytyis kunnolla. Mua niin kauheesti ällöö kun kasvot on koko päivän ihan talmaset :x Ja kun jotain tarvis pistää kun muuten menee ihan hiekkapaperisk..Nyt ostin jonkun carnierin soft:in ja sekin on semmonen ällö, vaikka en laita sitä ees kun ihan vähän.

Kuivalle ja herkälle iholle jotain!!!?? =)

Oriflamella on yhtä aivan mahtavaa voidetta. Se on kyllä sekaiholle, mutta kuivaa ihan sekunnissa ja jättää mattapinnan. Aivan ihana tuote, suosittelen!!!! Minullakin on näin talvella tosi kuiva iho, mutta tuo kosteuttaa ja sen mattapinnan ansiosta voi jättää puuterinkin pois!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Essiorvokki:
Lumenen Soothing care tms sopii minun talvikuivalle iholle hyvin. Se on tarkoitettu herkästi punoittavalle iholle.

Ahaa, mä sain smmosen näytteen semmosesta lumenen voiteesta missä oli vissiin käytetty lakkoja. Nimeä en muista. Sekin oli semmonen ihme tahna :/

Tässähän se, mut se lotion kasvoille. Puhdista iho Nivea Visage- waterproof eye&lip makeupremover - aineella - voi huuhdella pois lämpimällä vedellä ja sen jälkeen tuo lotion.
http://cederroth.evolvis.net/tuote120606.html

Ei ole ollut ihovaivoja, kun ei noita vaihda muuksi edes tilapäisesti. Ruokavalio hiilarittomaksi ja hiivattomaksi, ei mitään hätää:-D

Mene kosmetologille, ja pyydä näytteitä kotiin voiteista mitä suosittelee. Aina kantsii kokeilla ennen kun ostaa. Se mikä käy toiselle, ei missään nimessä tarkoita että se on sinulle juuri se paras mahdollinen voide.

Hyviä voiteita on paljon. Parhaita on juuri hoitolatuotteet joiden hinta ei määräydy markkinoinnista vaan laadusta. Mutta hyvä voide voi maksaa n 40-60 euroa purkki. Toiset tyytyy perusvoiteeseen mikä on ihan ok, jos tosiaan se hyvältä tuntuu, mutta moni ei vaan ole löytänyt niitä omalle iholleen sopivia tuotteita.

Toiseksi paras vaihtoehto on apteekki.

Osta apteekista nutradermia.Se on kuivalle,herkälle iholle ollut miulla toimivin kosteuttaja.Laitat pesun jälkeen,imeytyy tosi hyvin ja ei varmasti ärsytä ihoa.Ei myöskään aiheuta mustapäitä tai finnejä.