Iho-ongelmia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
edelleenkin lämpimästi suosittelen, että otat yhteyttä tonne oriflameen ja pidätte kauneusillan. teemana siis toi ihoanalyysi, sieltä saat tietää, että minkälainen se sun iho oikeesti on ja siihen myös sopivat tuotteet (joihin varmaan riittää toi puhdistusaine ja rasva ekana, eli ei kallis keikka, hintaa nyt en tähän hätään muista, mutta varmaan parilla kympillä, korkeintaan 30 saat jo ihan hyvät tuotteet. eli www.oriflame.fi sieltä löytyy niin noita tuote-esittelyjäkin, kuin yhteystietojakin nii ja niillähän on 2 viikon palautusoikeus, eli jos ei sovi, voit palauttaa ne :) se ihoanalyysi on 5e hintanen, joten ei paha must sekään :)

Joopa.. aikani pähkättyä ja netistä asiaa eri kantilta tutkittuani marssin kemppariin ja pyysin näytteitä Dr Baumann-tuotteista. Sain pari voidepurkkia ja ostin sitten vielä puhdistusmaidon.

eletään sitten visalla työn alkuun mutta en mä kyllä käy tässä säästää. Kiitos vain sisaret kaikista neuvoista!

Mua alkoi kiinnostaa nuo tuotteet sen vuoksi, ettei niissä ole käytetty mitään iholle "vierasta" ainetta. Ei hajusteita, ei väriaineita, ei mineraaliöljyjä eikä säilöntäaineita. Kun kerroin käyttäneeni Aqualan L-voidetta, kosmetologi irvisti pahannäköisesti ja sanoi, että kun nuo apteekin voiteet sisältää just paljon niitä säilöntäaineita. Että herkkäihoiselle nuo ylimääräiset aineet tekee sitä ärsytystä. Nämä tuotteet pitäs olla niin hellävaraisia että jos ne ei tehoa herkälle iholle ärsyttämättä niin ei sitten mikään muukaan.

Pari päivää olen kokeillu mut parissa viikos vasta pitäs näkyä tuloksia. Tosin musta tuntuu ettei nenä enää punoita niin paljon... On riittoisaa tavaraa ja vaikutuksen ihan tuntee. Eka kertaa kun laitoin niin ihan tunsi, miten se kihelmöi kivasti iholla... Ei yhtää kirvelly mut sillee kiva kutina..

Onko muilla kokemuksia kyseisestä tuotteesta? Palailen kertoilee kokemuksia ...

Hyvältä kuulostaa! Googletin pikaisesti ja meidän perukoilla ei tuota tuotetta näytä myyvän kukaan. Mitä ne purnukat maksaa, minkä kokoiset purkit? Kerrohan sit miten alkaa tuotteet vaikuttaa. Voisin olla itekin kiinnostunut =)

minä=ongelmainen

Se puhdistusmaito on normaalikokoinen pullo eli 200 ml ja maksoi 25 euroa. Voiteita mä sain 3 ml:n näytepakkauksissa, normaalikokoiselta näytti ne purkit, onkohan siinä sitte jotain 50 ml? Hinnat oli jotain 50-64 egee. Aika riittoisaa tavaraa on, se kosmetologi sanoi että puolet siitä määrästä mitä olet tottunu käyttää voidetta niin riittää tota tavaraa. Ja kyllä se tuntuu olevankin riittoisaa.

Sen verran vielä tuntuu lupaavalta että vaikka pari päivää olen käyttäny niin se kiristävä tunne kasvoista on melkei kokonaa hävinny. Jos toi tepsii niin käyn kyllä ostaa purnukan voidetta ja sitte vielä kasvoveden. Ja olishan noita tuotteita kaikenlaisia.

Kattellaa... :)

Minä oon käyttänyt monenlaista voidetta akneihooni,joka on myös kuiva.
Nyt kokeilin mehiläisvahavoidetta,joissa ei ole lisäaineita,saa hajustettuina ja hajustamattomana.se on kuivan ihon hoitovoide.mikään muu ei ole näin tehokkaasti auttanut saamaan ihoni kuntoon nopeasti. se on myös monikäyttöinen,voi käyttää esim.vaippaihottumaan.lisätietoa löytyy makenmehilaistila.fi sivuilta,sieltä löytyy myös myyntipisteiden sijainti.suosittelen!

Toi mehiläisvahakin kuullosti aika hyvältä... On kyllä ihan luonnontuote.

Mä nyt kuitenkin kokeilen yhtä kerrallaan. tuntuu että tää kosmetiikka ja ihonhoitotuotteen löytäminen on kuin loputon suo. Jokainen kehuu omaa merkkiään ja niinhän se on että yksi käy yhdelle ja toinen toiselle.

Tulin juuri äsken elämäni ensimmäisestä kasvohoidosta :) Oli kyllä aikakin, aika ärtynyt toi naama on.. :ashamed: Voitte kuvitella kun se pelkkä vesihöyrykin kirveli naamaa... :kieh:

Sain ihan hoito-ohjelman ja tuotteita tuli taas ostettua ja rahaa meni... Ja visa vinkui.. :( Ensin ajattelin etten kerro miehelle mitää mut oli sil joku haju kun kysyi että monta sataa meni... Sanoin että VAAN kaksi :laugh:

Dr Baumann on mulla nyt toi merkki ja kaikki hoitoaineet on sitä merkkiä ja muuta ei pidä mennä sotkee sekaan. Jos toi ei auta, on vielä hellempi (ja kalliimpi) voide. Ja jos sekää ei auta niin sitte on keinot vähissä.

Ehkä sitten se mehiläisvoide...?

pelkät voiteet eivät kyllä minusta riitä vaan ruokavalion on oltava sellainen, että siitä saa vitamiinit ja hivenaineet (kuten B- E- ja D-vitamiinit),tupakointi, huono ruokavalio, liikunnan puute: nämä kaikki näkyvät ihossa, tukassa ja kynsissä. voiteet vain tukevat ihon kuntoa, ei niillä voi ihmeitä tehdä. veden juonti on myös tärkeää kuten sekin, millainen ehkäisy on (hormonit vaikuttavat suoraan ihoon). kun perusasiat ovat kunnossa niin sitten voi voiteilla pelata.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.01.2007 klo 20:29 Footballers Wife kirjoitti:
Mun kosmetologi taas sanoo, että kaupan halpakosmetiikka on sen takia halpaa, että niissä ei käytetä kunnon luonnollisia raaka-aineita vaan synteettisiä, keinotekoisia ja halpoja =) Se antaa esimerkiksi "Sisley"-kosmetiikkasarjan, jonka raaka-aineet kasvatetaan omilla plantaaseilla tarkoin valvotusti. Hinta on sit kalliimpi.

Niinhän mä juuri sanoin.. :headwall:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2007 klo 13:21 triplamama kirjoitti:
pelkät voiteet eivät kyllä minusta riitä vaan ruokavalion on oltava sellainen, että siitä saa vitamiinit ja hivenaineet (kuten B- E- ja D-vitamiinit),tupakointi, huono ruokavalio, liikunnan puute: nämä kaikki näkyvät ihossa, tukassa ja kynsissä. voiteet vain tukevat ihon kuntoa, ei niillä voi ihmeitä tehdä. veden juonti on myös tärkeää kuten sekin, millainen ehkäisy on (hormonit vaikuttavat suoraan ihoon). kun perusasiat ovat kunnossa niin sitten voi voiteilla pelata.

Juon riittävästi, liikun säännöllisesti, syön omasta mielestä terveellisesti (tosin hiukka epäsäännöllisesti :ashamed: ). En tupakoi.

Käytän kalaöljykapseleita ja olen menossa vielä ens viikolla hivenainetutkimukseen.

Elämäntavoista ei tätä pärstää voi suoraan syyttää (?), tosin noilla hormoneilla voi olla vaikutusta. Ehkäisy on ollu samaa jo vuosia eikä aiemmin iho-ongelmia ollu. Tosin voiko elimistö yhtäkkiä tehdänkin sellaisen tempun, että joku pillerimerkki ei enää käykään?

Hormonikierukan haluaisin mutta tällä hetkel se ei käy kun pitää käydä sairaalas puolen vuoden välein papassa ja koepalojen ottokin on taas tiedos parin kk:n päästä.

Tottahan tuo on joka sana. Tupakointi taitaa olla vissii se pahin. Ja toi vedenjuontihan on kans tärkeää.

Mulla muuten löyty pikkasen alkavaa couperosaakin... siihen kuulemma on perintötekijät suurin syy, ainaski se kosmetologi niin sanoi...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.01.2007 klo 11:22 vieras kirjoitti:
Siksihän ne kaupan tuotteet ovat niin halpoja, kun niissä ei ole teho aineita, rasvaa vaan, josta niitä finnejä ym. tulee. ja kestää 3-4viikkoa yksi purnukka. Mun mielestä järkevämpää ostaa, kunnon tuotteet, vaikka niin että ostaa yhden purkin kuukaudessa ja se kestää sen 3-4kk, koska niitä ei tarvitse holvata kuin kaupan tutteita. Esim. kasvovettä voi säännöstellä silleen että kastelee vanulapun vedellä ja puristaa ihan kuivaksi ja sit laittaa kasvoveden, niin ei mene sen pumpulin kastelemiseen turhaan hukkaan.

Mut jokainen taaplaa tyylillään tämänkin asian, mut rahaa menee enemmän hukkaan huonoihin aineisiin kuin hyviin.. =)

Näinhän sinä sanoit :headwall: =)

[/quote]

No, sit ei auta muu, kuin olla kauhealla naamalla!! Ei ole minusta kallis jos 100eurolla saa kaikki kasvotuotteet. Itse käytän DARFIN-tuotteita, jotka kaikkineen maksaa n. 360e (kestävät kyllä 4kk) päälle vielä 2-3 kertaa vuodessa 80euron kasvohoito. Ja mielelläni sen maksan jos, ihoni pysyy hyvässä kunnossa.
[/quote]

Ihan oikeesti hei, yli 1000e vuodessa lärviin. No ihan miltä itestä tuntuu...
Dermosilin ja apteekin tuotteet kelpaa mulle.

Voi kun ne kelpais mullekin niin hyvin!!! Mielelläni ottaisin.

Mutta kun ei voi. Dermosilin voidekin piti tossa taannoin pestä heti kasvoilta kun pisti sellaisen poltteen että melkein itku pääsi.

Ja jos kasvohoidos vesihöyrykin kirvelee :(

Tosi hienoa jos suurimmalla osalla käy juuri esim. apteekin tuotteet. Tasan ei käy onnen lahjat. Olkaa tyytyväisiä hyvästä ihostanne :) :flower:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.01.2007 klo 20:57 rentunruusu kirjoitti:
itse olen tykännyt LR:n aloe vera- sarjasta, mutta sekin normaalihintaisena kallista. Ja muistaakseni joku lumenen voide oli ihan hyvä.
Oletko kokeillut puhdistuspyyhkeitä?

Eikä ole mitään kallista kun ajattelet HINTA LAATUSUHDETTA joka on LR:llä kohdallaan. Semmoinen sanontakin on kun: Köyhän ei kannata ostaa halpaa. =)

Ekaksi sun kannattais koittaa rauhottaa tuota sun ihoa. Kuulostaa tosi ärsyyntyneeltä. Tämä talven kylmyys, viima ja lämpötilavaihtelut ovat iholle kova paikka. Pintakuivalta sekaiholta toi sun kuvauksen perusteella kuulostaisi, ja herkältä myös. Kasvojen puhdistukseen älä ainakaan käytä noin ärsyyntyneelle iholle alkoholipitoisia kasvovesiä, ne kuivattavat entisestään. Sinulla olisi tärkeää löytää hyvä kosteuttava ihonhoitovoide, kovin rasvaisia ei kannata käyttää, kun ne voivat taas aiheuttaa enemmän näppylöitä. Voit tehdä kotona iholle rauhoittavaa kauranaamiota, minulla ei ole ohjetta, mut netistä löytyy. Ei ole kallista, tehokasta kylläkin. Kannatan kuitenkin kosmetologin hoitotuotteita, ella bachella on hyviä rauhoittavia ja kosteuttavia tuotteita. Itse pintakuivan sekaihon kanssa olen löytänyt niistä parhaimmat tuotteet oman ihotyypin hoitoon. Tsemppiä.

No mä sain ihan hoito-ohjeet kosmetologilta ja tuotteet on kaikki tota Dr Baumannia.

Ihan vinkkinä muillekin: vesi voi olla aika "raakaa" kasvoille. Mulle neuvoi ihonpuhdistuksen tehtäväksi niin, että puhdistan puhdistusmaidolla, pyyhin kasvopaperilla ja viimeistelen kasvovedellä. Eli vettä ei käytetä puhdistukseen ollenkaan.

Sen verran olen käyttänyt, että kostutan ensin pumpulitupon vedellä ja puristan sen sitten mahdollisimman "kuivaksi" ja laitan sitten vasta sen kasvoveden siihen. Näin ei tarvi käyttää sitä kallista kasvovettä sen pumpulin kostutukseen. Kiitos vaan kovasti tästä vinkistä, tuollahan sen joku kertoi! :flower: =)

Yhteistyössä