M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Mä luulin, että sä puhuit järjestäytyneestä rikollisuudesta!
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Mä luulin, että sä puhuit järjestäytyneestä rikollisuudesta!
Niin mäkin![]()
Omat korttini ostin vajaa kymmenen vuotta sitten täältä
http://www.uniomystica.fi/
Missähän ne muuten on? Pitää kaivella esiin...![]()
Niin minäkinAlkuperäinen kirjoittaja pieras:Mä luulin, että sä puhuit järjestäytyneestä rikollisuudesta!
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Mä luulin, että sä puhuit järjestäytyneestä rikollisuudesta!
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Niin minäkinAlkuperäinen kirjoittaja pieras:Mä luulin, että sä puhuit järjestäytyneestä rikollisuudesta!
![]()
![]()
![]()
En ole käynyt ennustajalla eikä mulla ole tarot-kortteja, mutta voimaeläinkortit löytyy.
Voimaeläinkortit ovat yhdenlaiset kortit ennustamista varten. Niiden avulla voi ennustaa, mitä voimaeläintä on tarpeen kutsua lähitulevaisuudessa.Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Tyhmänä kyselen mitkä nuo voimaelinkortit on? En kyllä hirveesti noista ennustamisista perusta, mutta ihan mielenkiinnosta utelen.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Mä luulin, että sä puhuit järjestäytyneestä rikollisuudesta!
Näin luulin mäkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Voimaeläinkortit ovat yhdenlaiset kortit ennustamista varten. Niiden avulla voi ennustaa, mitä voimaeläintä on tarpeen kutsua lähitulevaisuudessa.Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Tyhmänä kyselen mitkä nuo voimaelinkortit on? En kyllä hirveesti noista ennustamisista perusta, mutta ihan mielenkiinnosta utelen.![]()
Mä ostin noi omani viime keväänä Minä olen -messuilta. Oletettavasti niitä saa myös Unio mysticasta.Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Mistäs sellaisia kortteja voi ostaa, kyllä olisi tarpeen voimaeläimet.