I
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:mä oon kuullut että jos sovittaa jonkun toisen lakin niin ei saa ikinä omaa.
Alkuperäinen kirjoittaja mum84:sekö ettei sitä pitäisi laittaa päähän ennen yo juhlia?
Alkuperäinen kirjoittaja mum84:sekö ettei sitä pitäisi laittaa päähän ennen yo juhlia?
Alkuperäinen kirjoittaja ihan pihalla:Alkuperäinen kirjoittaja mum84:sekö ettei sitä pitäisi laittaa päähän ennen yo juhlia?
eikö saa edes sovittaa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Strawberry Fields:Alkuperäinen kirjoittaja ihan pihalla:Alkuperäinen kirjoittaja mum84:sekö ettei sitä pitäisi laittaa päähän ennen yo juhlia?
Huntuakaan ei saa sovittaa ennen häitä päähänsä eikä vihkisormusta sormeensa..
Alkuperäinen kirjoittaja Strawberry Fields:Alkuperäinen kirjoittaja ihan pihalla:Alkuperäinen kirjoittaja mum84:sekö ettei sitä pitäisi laittaa päähän ennen yo juhlia?
Alkuperäinen kirjoittaja ihan pihalla:Alkuperäinen kirjoittaja Strawberry Fields:Alkuperäinen kirjoittaja ihan pihalla:Alkuperäinen kirjoittaja mum84:sekö ettei sitä pitäisi laittaa päähän ennen yo juhlia?
Miksei saa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja ihan pihalla:Alkuperäinen kirjoittaja Strawberry Fields:Alkuperäinen kirjoittaja ihan pihalla:Alkuperäinen kirjoittaja mum84:sekö ettei sitä pitäisi laittaa päähän ennen yo juhlia?
Miksei saa?![]()
No kato sitten ei pääse itse ikinä ylioppilaaksi, tai naimisiin.
Mukamas :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja ihan pihalla:Pakko niitä on sovittaa, että tulee sopivan kokoinen.
Alkuperäinen kirjoittaja ihan pihalla:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja ihan pihalla:Alkuperäinen kirjoittaja Strawberry Fields:Alkuperäinen kirjoittaja ihan pihalla:Alkuperäinen kirjoittaja mum84:sekö ettei sitä pitäisi laittaa päähän ennen yo juhlia?
Miksei saa?![]()
Pakko niitä on sovittaa, että tulee sopivan kokoinen.
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja ihan pihalla:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja ihan pihalla:Alkuperäinen kirjoittaja Strawberry Fields:Alkuperäinen kirjoittaja ihan pihalla:Alkuperäinen kirjoittaja mum84:sekö ettei sitä pitäisi laittaa päähän ennen yo juhlia?
Miksei saa?![]()
Mun käsittääkseni kyse onkin siitä, ettei saa kokeilla kenenkään muun yo-lakkia, kihla/vihkisormusta, huntua... =)
Alkuperäinen kirjoittaja ihan pihalla:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja ihan pihalla:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja ihan pihalla:Alkuperäinen kirjoittaja Strawberry Fields:Alkuperäinen kirjoittaja ihan pihalla:Alkuperäinen kirjoittaja mum84:sekö ettei sitä pitäisi laittaa päähän ennen yo juhlia?
Miksei saa?![]()
Mun käsittääkseni kyse onkin siitä, ettei saa kokeilla kenenkään muun yo-lakkia, kihla/vihkisormusta, huntua... =)
eli omaa saa?![]()
Voihan ne siinä tahraantua!Mun käsittääkseni kyse onkin siitä, ettei saa kokeilla kenenkään muun yo-lakkia, kihla/vihkisormusta, huntua... =)